- Szólánc.
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- A jövő számítógépei (Reloaded)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz heno68 #10497 üzenetére
A sima szívó az átlagos, de ez egy új fejlesztés. Azt hiszem,hogy valamikor mostantól lehet kérni az autókba. Aztán ki tudja,hogy mi lesz igaz belőle...
Én úgy gondolom,hogy leginkább a súly/lóerő(nyomaték) arány a legmeghatározóbb... Pl. vegyük az én 1.2-es Corsa-mat: Akárhogy kímélve,öregesen megyek vele nem tudom 7-8 lityinél jobban kihozni. az autó kb 1.2 tonna/80LE. Ezzel szemben apósom az 1.9-es diesel vectrával, légkondizva eljárt vegyesben 6,5 literrel....
-
-
heno68
tag
Bocs, hogy bele szólok, de nekem van turbós benzines autóm, és tényleg horibilis a fogyasztása a mai benzin árak mellett...
Nem is egy vészes valami 1.8 T hengerenként 5 szelepes és "csak" 181 lovas... De eszik eleget hidd el... Fenntartási költségekben nem lehet hasonlítani mondjuk egy PD TDI Passathoz...
Heno
-
V.Stryker
nagyúr
válasz erdoke #10487 üzenetére
Ne haragudj, de kicsit olvass utána. Én elég fanatikus vagyok....három autós lapot járatok, plusz a net. Jelenleg majdhogynem ugyanott vannak a turbós benzines gépek,mint a dieselek.
Pl a "folszvágenék" most fejlesztették ki ezt az 1.4-es, turbós és egyben kompresszoros benzines erőforrást. 170 lovat tud és átlag 6,3 lityivel el lehet járni vele. De ha 7 literrel jársz el,akkor is nagyon jónak számít ha a teljesítményt és nem a hengerűrtartalmat nézed....nézd azt,hogy ugyennyi a lóerő dieselben és az mennyit fogyaszt. Ugye-ugye, a Toyotanak is 2.2-ből sikerült?
Én egyetlen hátrányt számolok fel bármilyen turbós autónak...hidegen ha van eszed nem hajtod(a szívót sem), de a turbóst nem is jó ha egy huzatás után egyből leállítod. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
-
Rick4
félisten
válasz erdoke #10487 üzenetére
A gatyádat ráfizeted a turbós benzinesre...miért is? egy autó üzemben tartása nem csak üzemanyagköltségből áll. Neked van saját autód? Megvan legalább 3 éve? Na, ott lehet számolni, hogy akkor mennyibe is került a megtett km...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
heno68
tag
válasz erdoke #10486 üzenetére
Valóban én nem a mostani legfrisebb 320d re gondoltam, hanem az E46 - os 120 lovas (szerintem gyenge modell) volt a kezeim közt és arra valóban igazak az állításaim, az újra meg a tieid
A Peogeot 407 - est nem vezettem, csak utasként utaztam benne és nagyon nem tett rám jó benyomást... Igaz, hogy a vas tesztautóként kezdte meg az életét.. És pont azért nem tetszett mert ismerem az adatait... Rám tényleg nagyon rossz benyomást tett kb 1500 tól indult el, és nagyon hamar elforogta azt a tartományt, ahol volt ereje... Csak néztünk, hogy hol a 350 es nyomaték....
Heno
-
Rick4
félisten
válasz heno68 #10484 üzenetére
Én a kalibert nem hengerűrtartalomra értettem, hanem teljesítményre...szerintem is jobb, ha abbahagyod, látom, elfogytak az érveid... a kaliber egyvalamit jelent, hogy te másképp értelmezed, az nagyon nagy baj, de nem az enyém... sok sikert ezzel a mentalitással az életben..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
erdoke
titán
válasz Integra #10476 üzenetére
Ezen nincs mit csodálkozni, 140 vs. 190 LE. A fogyasztást megkukáltam volna mindkettőnél, emelkedőn fölfelé, 7000 vs. 3500 rpm ugyebár.
Egy tuningboxos i-CTDi ellen érdekesebb lett volna a dolog (177 LE és 408 Nm), miközben a fogyasztásbeli különbség alig csökkent volna.A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
A fogyasztás nem ugyanaz, egy 2 literes feltöltős benzines legalább másfélszerest eszik hasonló menetteljesítmény esetén. Persze mehet jobban, de akkor meg a dupláját. A gatyádat ráfizeted a turbós benzinesre, még akkor is, ha csak 1.6-os.
Mellesleg nem értem, ha pl. a Mazda6-nál csak 150e Ft a különbség vásárláskor a szívó 2 literes benzines és a 2 literes CR TD között, ill. a teljesítményük is hasonló,, miért kellene turbó benzineshez hasonlítani.A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz heno68 #10472 üzenetére
Namost én 320d alatt a jelenleg kapható változatot értem, ami 177 LE és 350 Nm (két eltérő méretű feltöltővel). Ezt te a 316 kompakttal csak nagy messziről tudnád nézegetni... (gyári gyorsulás 7,6 mp, a 316 kompakt meg úgy 12 körül van). A 2.2 HDI 407-est pedig szemmel láthatóan nem vezetted még, de azt is megkockáztatom, hogy a műszaki pararmétereit sem ismered (170 LE, 370 Nm 1350 rpm-től).
dokar,
Mindenki V8-V10-V12-est vezetne, ha tehetné. Mi most az 1,2-2,2 literes, az emberek többsége számára elérhető kategóriáról beszélgessünk. Legalábbis én nem kezdtem Le Mans kategóriájú motorokkal példálózni.A legjobb aláírás a héten
-
heno68
tag
A továbbiakban nem kívánok veled vitatkozni... Mert nem értek az ágyúkhoz.. Te meg nem vagy egy nagy májer az autókhoz De sok szerencsét... a szívót szívóval összehasonlításhoz...
Én a kalibert nem hengerűrtartalomra értettem, hanem teljesítményre.. de sztem ezt mindenki így értelmezte volna rajtad kívül... De akkor BOCSÁNAT... Tudod, ha valaki bele akar kötni valamibe, akkor sikerül is...
Heno
-
Rick4
félisten
válasz heno68 #10482 üzenetére
én csak abban hittem, hogy ha leírtam, el is olvasod:
a blokk kb ugyanaz. a köbcenit kb ugyanaz. az üzemanyagár kb ugyanaz....akkor miért is szívó benzinest hasonlítasz turbó dízelhez?
itt volt leírva, hogy egy kaliberűek, naivan azt gondoltam megértetted...
akkor hol is tartunk, ha az1.4es turbós benzines 150 lóerő, az 1.4-es turbódízel meg 90?? megint csak a saját példád... mitől lesz egy kaliber?
csak hogy értsd, magad is miről beszélsz: a kaliber jelentése: [link]..anno az ágyúknál nem azt jelentette a kaliber, hogy két különböző méretű ágyú milyen messzire vitt, (átfordítva autóra->leadot teljesítmény) hanem épp ellenkezőleg: ettől független dolgot jelölt, mégpedig a méretet, amit akár autónál le is fordíthatok a hengerűrtartalom kifejezésre. tehát ha a egy kaliber (vagy ahogy te mondod kaliberűek ) akkor agy egyforma hengerűrtartalom..[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
heno68
tag
Akkor kifejtem, azt hittem bele gondolsz...
Azért így hasonlítom össze, mert ezek egy kaliberűek, körülbelül...
Szerintem neked kellene gyúrnod az értelmezésre, mert ezt egyszer már leírtam...
Minek hasonlítsam össze pl:az 1.4 T-jet (turbós benzines 120 vagy 150 lóerős motort ) egy ugyancsak turbófeltöltős ámbár diesel, ugyanolyan korszerű motorral, ami csak 90 lóerő körül van (1.4 D4D Toyotára gondoltam)... Ez csak egy példa volt, lehet, hogy egy kicsit szélsőséges, de azért írtam így, hogy átérezd, hogy nincs értelme a Turbóst a turbóssal, a szívót a szívóval összehasonlítani, mert nagyon nem egy kaliberüek...
Üdv
[ Szerkesztve ]
Heno
-
Integra
titán
válasz (Kolombusz) #10477 üzenetére
accord type s
az intibe nem fér el 3 ember és 100 üveg bor...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
-
Rick4
félisten
válasz heno68 #10474 üzenetére
a blokk kb ugyanaz. a köbcenit kb ugyanaz. az üzemanyagár kb ugyanaz....akkor miért is szívó benzinest hasonlítasz turbó dízelhez? ez kb olyan, mintha azt mondanám, hogy azt lcd tévém sokkal jobb, mint a te fadobozos videotonod....
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
heno68
tag
Dieselnél nem használom a turbó szót, mert nem hinném, hogy dobtak piacra mostanában feltöltő nélküli szívó motort...
A szívó benzinest hasonlítottam össze a turbófeltöltős diesellel...
Javítsatok ki, de nem hinném, hogy lenne értelme turbós benzines-t turbó Diesellel összehasonlítani...
Heno
-
Rick4
félisten
-
heno68
tag
válasz erdoke #10465 üzenetére
Szia
Én aláírom, azt, hogy vannak sportosan vezethető jó dizelek, de sztem se a 2.2 407 - es nem az, se a 320D, spec a 320d - t vezetési élményben még egy mezei kompakt 316 ossal is meg lehet verni,.. A gyorsulásáról nem is beszélve...
Egy izmosabb 1.4 es autóval partyban tudsz lenni vele...Volt alkalmam 1.7 (isuzu) hondához, valahol ott kezdődik a sportosan vezethető diesel... aztán a Honda 2.2 - ami talán felér egy 2.0 16 szelepes szívó benzines blokkal...
Heno
-
dokar
addikt
-
erdoke
titán
Az 1.6-os CR motor kicsi a Focusba (de a benzines is!), mégpedig azért, amit írtál, alacsony fordulaton iszonyat gyenge. Talán majd a két feltöltős változata elfogadható lesz.
Az 1.9 PD TDI-t nem vezettem, és már valószínűleg nem is fogom. A 2 literesből a 170 lovas nagyjából mentes az általad leírt problémáktól (persze részecskeszűrővel), a 140 lovas kicsit gyenge alul, de nem nagyon vészes, inkább kettesben 25-30-cal bekanyarodva zavaró, mint induláskor. Az biztos, hogy a PD TDI-khez képest a Honda dízelje villanymotor, mind a járáskultúrát, mind a hangot tekintve.[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
Valahol nagyon elmaradtál a friss technológiákhoz képest. Ülj bele egy 2.2 HDi 407-esbe vagy egy 320d-be. Akár a Honda 5 éves dízeljét is javasolhatom, az általad kérdésnek álcázott kijelentések egyike sem tipikus, kivéve az árát, de azt meg az előbb levezettem.
A legjobb aláírás a héten
-
dokar
addikt
válasz erdoke #10459 üzenetére
a legtöbb ember vezetési stílusához jobban passzol a dízel
miért? mert kettesben is a legtöbb TDI képes lefulladni? mert az 1-est nem csak elinduláshoz kell használni? mert nem lehet rendesen kihúzatni? mert kormol? mert ronda hangja van? mert drágább, mint a benzines?
extra - SEXRay
-
erdoke
titán
válasz Integra #10461 üzenetére
Az utóbbi bő 3 év alatt úgy 140e km-t vezettem 6 db (5-féle motorral szerelt) CR dízel autóval, és nem volt ilyen gondom. Sőt, semmilyen motorikus gondom nem volt, kivéve egy szoftverhiba miatt bekormozódott EGR-szelep (és a szoftver) cseréjét.
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
Embere/cége válogatja. Nálam pl. 3 liter körüli a fogyasztásbeli különbség 10 km-en (2 literes 140-150 LE VVT benzines vs. 2 literes 140-150 LE CR TD), ami kb. 8000 Ft-ot jelent a dízel javára 1000 km-enként. Ha más differenciával nem számolunk az első 100-150e km-re (szerviz, stb.), akkor úgy 50e km alatt behozza az árkülönbséget, miközben a legtöbb ember vezetési stílusához jobban passzol a dízel, és a hatótávolság is nagyobb, így némi tankolási időt megspórolhatunk.
Extra üzemanyaggal tankolva még az ár is azonos, lásd pl. V-Power Racing és V-Power Diesel.A legjobb aláírás a héten
-
dokar
addikt
le a dízellel: [link]
extra - SEXRay
-
heno68
tag
válasz lajafix #10455 üzenetére
Gyakorlatilag ugyanúgy elfáradtak az anyagok ennyi idő alatt, sztem teljesen mind1, hogy 500 km - t mentek vale vagy 20 ezret...
A másik oldala meg az, hogy fele ennyiért, ha nem is újat, de egy 4 éves középfelszerelt E - osztályt kapni: E200 CDI... Inentől meg nem lesz könnyű eladni járgányt...Heno
-
Dumb
senior tag
Itt egy autó, ami nem hatodát éri 14 évesen [link]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
Integra
titán
válasz heno68 #10446 üzenetére
nem az enyém, nekem megvan az autóm, boldog vagyok vele
csak belinkeltem, mert ez egy autó, ami ismerőstől jön és érdemes megnézni, ha valaki szkeptikus és ilyen kategóriában keres megbízható autót. szeretné a tulaj, hogy ugyanúgy igényes emberhez kerüljön és jó helyen legyen, mint náluk volt....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
aki megbízható igényes autót szeretne, jó forrásból, korrekt árért:
Toyota Carina E 1.6 Gli
accordra történő csere miatt eladó sorba került...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
dragonfx
veterán
Én ilyennek képzelem el kb a következő autómat...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #10430 üzenetére
3.8 v6-tal mindenképpen, bár kíváncsi leszek, hogy a kisebb sornégyesek konkrétan mit fognak takarni, ha mondjuk egy 2.0 turbó, akkor az is jöhet, meg valószínű annyira nagyon akkor nem is lesz nehéz. jöhetne már, kíváncsi vagyok
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
új hjundáj kupé
pár részletet levakarnék róla, de nagyon szép lett és valszeg nagyon is jó lesz autózni vele...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
én ha jól vettem ki a leírtakból, akkor csak a rendszámot kezelték le azzal a szerrel, és amikor villan a vaku, akkor nyilván csak az lesz túlexponált. namost nemtudom nappal pl a fama lézer mennyire szokott villogni, szóval szerintem ez szarnak a pofon tipikus esete
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Rick4
félisten
a Z4-es képe demonstrációként elég gyenge...ha túl van exponálva, akkor minden túl van, nem csak a rendszám nem látszik....szerintem nem ér semmit... próbáld ki, a traffis gépek is ugyanolyan képet csinálnak, mint a sima digit gépek..csak nem dátumot nyomatnak a sarokba, hanem sebességet...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
-
Notes
senior tag
Minden detektor hasztalan ha a város bemenő és kimenő szakaszán lefotóznak majd kiszámítják, hogy mondjuk 63km/h volt az átlag amivel átmentél és már küldik is a csekket...
Romanes eunt domus!
-
Rick4
félisten
és talán a leg lélnyegesebb: egy összehasonlító teszt: [link]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #10412 üzenetére
jó esetben van olyan tereptárgy, ami visszaveri a hullámokat. vagy az előtted haladó autó, vagy más. legfőképp amiatt van így, mielőtt rákérdeznél, mert az a bizonyos traffipax Tiszafüred belterületén dolgozik.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
lorcsi
veterán
számomra elég hihetetlen, de van akinek ez tetszik és még iwiw-re is kiteszi
bmweladó: vadi új soundcore motion+
-
erdoke
titán
Mindkettő Szombathely, kor, szín, felszereltség és futott km is megegyezik. Szerintem ugyanaz a kettő.
Valóban csak a futott km kérdéses, 3 év alatt a 62e lehet normális, de lehet 150/180e-ről visszatekert is. Ár ügyben nem vagyok képben, de ha tényleg 62 ezret futott, akkor nem tűnik soknak.A legjobb aláírás a héten
-
Rick4
félisten
válasz hobizoli #10394 üzenetére
ha hátulról mérnek, akkor sincs baj, mert az előre szerelt detektorod simán jelez, ezzel eddig sem volt probléma. a régi traffipax meg Tiszafüreden van, az X sávon dolgozik, harmincakárhány éves cucc, jópár detektor képes jelezni ha elkezd mérni, sztal ez sem jött be. ahhoz, hogy értékelhető felvételt készítsen, annyira közel kell menned, hogy előtte van pár lehetőség kikerülni a dolgokat. A detektor önmagában kevés, célszerű tisztában lenni azzal is, hogy mikor mit érdemes csinálni..ennek meg mint látom még nálad is célszerú lesz utánaolvasni..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Aktív témák
- Torrent meghívó kunyeráló
- Opel topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen egeret válasszak?
- Külpolitika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Látásjavító szemműtét
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...