- TOTP generátor PHP-ra
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az elfelejtett kiberfegyver
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambanő háza tája
Aktív témák
-
dragonfx
veterán
"Az idei Év Nemzetközi Motorja választás legnagyobb nyertese a BMW lett, hiszen a 11 kategóriából hatban ők diadalmaskodtak. A háromliteres egység ráadásul sorozatban másodszor nyerte meg a fődíjat.
Hozta a papírformát az idei Év Motorja választás, ahol a BMW erőforrásai vitték a prímet. Az abszolút győztes a 3 literes duplaturbós sorhatos benzines, amely az indoklás szerint rugalmasságával, valamint teljesítményével és gazdaságosságával érdemelte ki az elismerést. A 306 lóerős egység az 135i, a 335i, és az X6 modellekben is bizonyított. A német gyártó fölényét jelzi, hogy öt kategóriában is sikerült diadalmaskodniuk. Nyert a kétliteres dízel (123d), a négyliteres V8-as (M3), 1,6 literes PSA-féle turbó és az ötliteres V10-es (M5). A 32 ország 65 autós újságírója tehát egyértelmű döntést hozott: a BMW remek motorokat készít"
ennyi , forrás bmwpower.hu
congrat."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
BlacKSouL
addikt
Magyarországon csak a nemdohányzó nők vezetnek autót. Ez a hirdetések statisztikáiból szépen kiderül.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Dare2Live
félisten
válasz Khelben #12695 üzenetére
"ültél már ilyenben? ... amikor benne ülsz, kb olyan, mintha egy szűk bádogdobozba raktak volna, természetesen kényelmet ülésben..... és egyébként se élveznéd, hogy "kva jól néz ki" mert úgyse arra figyelsz, hanem hogy mi nyom meg mi áll a combodba éppen és mid zsibbadt el teljesen."
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Khelben
nagyúr
én most egy ilyet néztem ki hobbiautónak, ha sikerül eladni a focust.
nincs benne logika, öreg olasz autó, de kva jól néz ki -
-
Gambit
őstag
válasz Integra #12683 üzenetére
A beakasztás gyerekeknek való. A férfiak segédeszközök nélkül mennek manapság.
A képek amúgy viharban készültek, az eső talán még a lebutított képeken is látszik. Na, erre a szintre egy hét alatt felhoztam az egyik haveromat. Persze türelem az kell hozzá, mint mindenhez. De ezt gondolom nem kell magyaráznom.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
-
Integra
titán
válasz hobizoli #12678 üzenetére
nem, teljes Défi felszerelés.
fél tized báronként lehet a turbo nyomást szabályozni, meg van külön 15sec-es boost rendszere hogy lámpánál m5 béjemvés hülyegyerekeket gyalázzunk etc..
de valamiért nem szereti a rendszert, így most manuálisan van a régi módon bekötve és a défi meg ki van kapcsolva. nem tudjuk miért
pedig nagyon disznó ha bevan tanítva a rendszer és nagyon igényesen szépen lett megcsinálva eddig. de itt gondban vagyunk.
defi-link control unit
meg itten fotók is a rendszerről
és ez nem egy bóvli valami, ez a minőségi megmunkáláson is látszik, tényleg komoly japó kütyü.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dare2Live
félisten
válasz Khelben #12649 üzenetére
Integra hszével azthiszem egyetértek.
Ha tudnád, hogy még síelek és minden nap sízés utáne zsibbad tőle a lábam és "hude hidegben", hóviharban... is élvezem..... és windsurfozok is trapéz nélkül 100+km/hs szélben és mert sajnos csak ritkán csinálom néha annyira szarrá töri a kezem a bumm, hogy csorog le a vér a karomon és a 15Cs vízbe is boldogan megyek be ha van szél és szarom le, hogy 3h után már szószerint lilák a lábaim.....
és akkor még a Thai BOx kimaradt pedig az se a pihepuhaságárol híres.
Nem még tudok járni és a 15Cs lila lesz lábam viztöl még beteg se lettem: Soha.Úgyanígy k*ra élveznék beülni egy lényegében utcai versenyautóba és megnézni milyen az a 0-100 4sec alatt meg az über alacsony súlypont ude élvezném. Ja és amikor kiszálnék a kocsibol lehet zsibbadna valamim: de ki nem szarja le bazki.
Ahogy tapasztaljuk, más véleményét te nemscak megérteni de elfogadni se tudod ettöl még előadtam ezt a monologot hátha.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
Az a Clio 16v se gyenge am...kelloen kis ivben fordulaskor kiskutya pisil effekt, azaz az ivbelso hatso kerek a levegoben van
Ecco csuccsentem egy mk1 Williams-ban is, az 200ccm-l meg 13LE-val nagyobb, es hat khm...ja es olyan vezette akinek rally versenyzoi licensze is van/volt. Korabban az ove is volt az az auto (1-2 hettel korabban). Hat khm....fubazzeg , jon szembol a Volanbusz -ertsd 100m-re sem volt-, de nem gond, ki, gumi nyikk, oto leeloz, be, gumi nyikk, a port elol hatul lehuzta a lokokrol. A fordulatszammero az nem esett valtaskor, hanem poziciokat vett fel, folyamatosan ott tartotta ahol "kell". Elindultunk a Polus-hoz egy kis 16ker-i uccabol kis kesessel, de mire odaertunk behozta, de addig....fordszammero lampanal allva volt egyedul 5k alatt. Eloszor elindulunk cikazik az uccaban, nezek mivanma', mitcikazik ez...."hm, kicsit hidegek a gumik..."... , 3-4 kis fekezes..."a fek is hideg...", , aztan odaertunk a sarokra, kifordultunk, es...
hobizoli
több drón kell ;P
-
Integra
titán
válasz hobizoli #12671 üzenetére
megkapta az mr2 az új turbot, a régi elfáradt megadta magát
szerencsére a motor rendben maradt.
most már megint úgy megy mint a baromállat
viszont az elektronikus turbo szabályzó rendszert nem akarja megemészteni valamiért[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dr. Ernő
tag
válasz (Kolombusz) #12672 üzenetére
A használtautó.hu-n aztán van minden.
-
Integra
titán
kb igen.
veszel egy jó 3 ajtós 5gent, ami nincsen rommá törve, de szakadt. mondjuk 5 kilóért.
már ez magában egy kisebb csoda ha ilyet találsz.
akkor kezded a motorral, amit cserélni kell hogy egyáltalán menjen.
kenőanyagok, feszítők, görgők, szíjak. vízpumpa is esetleg, attól függ, hogy mit cserélsz, hogy milyen állapotban van az autó. mérlegelni kell.
aztán futómű. szilentek, lengőkarok, fékek.
váltó, kuplung, kinyomó etc..
villamosság. és akkor van egy fasza jó kis autód.
motorújragyűrűzés vagy egyebek, ha szétgányolt motor volt, akkor erről most nemis beszélek, egyszerűbb akár egy újat venni, ha van rá keret és motor swap egyből.
ezután lehet belül rendberakni, bontózni keresni neten, ebay etc..
lehet első fényszórót cserélni, amit amúgy kötelező is ennél a modellnél.
aztán lehet nekiesni az alváznak, védelem és üreg kezelés
lakatos meló, ívjavítás, kibelezés, újrafényezés...
szóval lazán ráköltesz még vagy 1 millát alaphangon.
másfélből van egy gyönyörű, megdolgozott, megbízható ritkaságod, ami lapos, sportos, zajos és gyönyörű. és kiautózol vele a világból.
ha ilyenek az igények, az új autók se tudnak ennél többet adni.
végig nézek a piacon, és ha ilyen stílusú autót keresel, egyszerűen nincs is a piacon semmi..
még sok millioért sem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
hobizoli
nagyúr
válasz (Kolombusz) #12659 üzenetére
Egy turbos autot ugy lehet a legkonnybben hazavagni, hogy lehuzza a juzer a wastegate-rol a vezerlo vakuumcsovet, ez tokecceru es csak egy csavarhuzo kell hozza -vagy meg az sem-, semmi mas.
Ekkor szabalyzas nelkul forog a turbo, nem all meg a toltonyomas a beallitott erteknel, hanem addig felfut a nyomas, amig birja szusszal a csiga, ertsd: akar 2bar fole is a 0.7bar helyett (alacsonyabb fordulatokon, 3-4k rpm).
Iszonyuan fog menni tole ott, szo szerint ertendoen hatba vag az ules -nem huz az auto, meg megtol az ules, hanem tenyleg hatba ver, hiszen par szaz rpm emelkedes alatt hirtelen ~2x erosebb lesz a motor-, de ha nincs eleg benzin ehhez, akkor rovid ido alatt elolvad a motorbelso belul -dugok szelepek, hajtokarok-, vagy szetporgi magat a turbo. Nagy feeling, csak meddig az...
A gyari injektorok 1.0-1.1bar-g szoktak kiszolgalni a motort, ezt is 100% nyitasi idonel.hobizoli
több drón kell ;P
-
Integra
titán
honda egy külön állatfaj, már csak a futóműve miatt, ez van.
nem tudok alternatívát, nem is foglalkozom mással, mert nem érdekelnek.
nézegess 5gen civicet. de ott ugyanaz a szitu érvényes mint amit éppen felvázoltam. talán azért jobb a helyzet, mert nagyobb a kínálat és még talán meg lehet fogni jó autót, jó alapot, amit aztán ellehet kezdeni szépen lassan építeni, gyári állapotúra visszahozni.
6gen civic detto...
tisztában kell lenned, hogy a legtöbb ma még kapható autó miszlikbe van hajtva vagy tuningolva homemade, vagy olcsó cuccokkal, amik többet ártanak mint használnak. a direkt szívó rendszerek alap, mert mindenki azt hiszi hogy +20le egy autónál, ahogy a sanyi sportkipuff detto... de bárcsak ennyi gány lenne az autókon......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dr. Ernő
tag
válasz (Kolombusz) #12660 üzenetére
Azok 90 lovasok. Ezres turbós 100 ló.
"Majd összeszartam magam benne."
Tök jó 50-el mész és doszt elég.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz (Kolombusz) #12660 üzenetére
Charade GTti, 993ccm, 12v, turbo, intercooler, 101LE
Charade 1.3i 16v, 90LEhobizoli
több drón kell ;P
-
Dr. Ernő
tag
válasz (Kolombusz) #12651 üzenetére
Én kerülném a használt dízeleket, a turbó és befecskendezőfejek fincsi ára miatt. Nem tudni hogy a előző tulaj milyen olajat használt és milyen gyakran cserélte ill milyen szarokat tankolt. Mindenesetre utólag sokba lehet egy-két hiba.
-
Dr. Ernő
tag
Azért a "kész is lenne" nem olyan biztos. Tudod kik használták ezeket a régi CRX-eket. Akiknek alig volt pénzük, de ugyanakkor imádták nyomni neki. Ez azt jelenti, hogy azonkívül hogy összetörték már minden irányból vélhetően le van nullázva már csak a kora miatt is még
ha esetleg nem is látszik elsőre (tisztelet a kivételnek de annak meg is kérik az árát) Vélhetően egy teljes futóműfelújítás szükséges, kipufogó, motor lehet hogy több olajat fogyaszt mint benzint (gyűrűzés szelepbecsiszolás, hajtókarcsapágyazás, tömítések, szíjjak, gyertyák stb stb ) ezenkívül kell rá négy rendes gumi meg egy renberakott fék. Mindez ha nem egy életveszéllyel akarsz járni rengeteg forint még áfa nélkül is a vételáron felül. De amúgy lenullázva is mennek de nem veszélytelen. Volt a szomszédban egy piros egyes cerka, mellette egy 75-ös Alfájuk is. Na ezek úgy használták az autókat mint az állat. Az Alfát egyik nap egy oszlopra felkenték aztán maradt a cekra. A gyereknél kétféle gázpedálállás volt 0 meg a padló, aztán az utca végén satufék. Arra nem volt pénzük hogy a defektes gumit kicseréljék, heteken át pótkerékkel jártak (persze mint az állat). Egy idő után eltűnt az autó (arra gondoltam ezt is összetörték) aztán megint előkerült és mikor megláttam… ez még mindig megy? Ment. -
Integra
titán
válasz Khelben #12649 üzenetére
ne magadból indulj ki..
az, hogy te nyomorék vagy és a csoffadt helikopter valagad egy szutykos kókuszhoz szokott, attól még másnak kényelmes lehet, főleg ha edzett és kondiban tartja magát és még az élmény kell neki.
nem meg az olcsójánoskodás......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Khelben
nagyúr
válasz Dare2Live #12645 üzenetére
ültél már ilyenben? 2 ember segített, hogy ki tudjak szállni... amikor benne ülsz, kb olyan, mintha egy szűk bádogdobozba raktak volna, természetesen minden kényelmet nélkülöző műanyag ülésben. (lehet, hogy az újban már nem ilyen van)
ja, és spéci cipő kell a vezetéséhez, mert normál utcai cipőben nem férsz el, olyan szűk a hely és olyan közel vannak a pedálok. persze, megy mint a meszes, csak úgyse arra figyelsz, hanem hogy mi nyom meg mi áll a combodba éppen és mid zsibbadt el teljesen. -
t1
veterán
válasz hobizoli #12647 üzenetére
én is így gondoltam... 1-2x ültem ilyesfajta gokartban:d és hát megállni vele csukott szemmel... azt tudom nekem a hátsó üléssor nem kell -10-15kg.
Vmi rendes féket kell rá szerezni
[link] Ez tetszik is... ha meglenne a jogsim venném is, de persze a küszöb meg, a toldatok kuka... szépen színre fújni a dolgokat, meg vmi 15-ös felni és kész is lenne -
Dare2Live
félisten
Ha egyszer megörülnék és tellene 3.kocsira is akkor tuti egy karbonos Lotus eliset vennék.
Extrákkal 800kg és 220LE. 800/220= 3.63kg/le
Magamat is beleszámítva kerek 4.szerk: itt a hivatalos oldala [link] nem vagyok egy kocsi örült de ezt elfogadnám és kiprobálnám milyen 0-100ra 4sec alatt.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
súly/lóerő arányt úgy számolunk, hogy elosszuk a súlyt a lóerővel.
Ez egy adat: Sokkal többet mondó egy lóerőgörbe.
De használt kocsinál átlagnak szvsz inkább azt kell nézegetni, hogy milyen állapotban van, van e tipikus baja.... még ha csak 60Lös is az csoda ami tényleg a legalja akkor is szépen el lehet vele közlekedni, sztrádán a 130se probléma.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
barnam_
nagyúr
válasz (Kolombusz) #12601 üzenetére
Ford Mondeo-n nem gondolkoztál?
-
Szemi82
tag
válasz (Kolombusz) #12632 üzenetére
Valószínű az a vonalkód alapján csinálják.
A skodámhoz én is csak két kulcsot és egy műanyag házas vonalkódot kaptam.[ Szerkesztve ]
-
-
Integra
titán
piros kulcsnak hívják mert a feje a kulcsnak piros.
márka függő hogy zárják, a japánoknál az az elterjedt hogy formázott műanyag burok papírral lezárva.
ha elhagyod az immos kulcsot, ennek segítségével tudják az új elkészített nyers kulcsra átvinni a kódot. ha levan zárva, ez azt jelenti, hogy nem készítettek az autóhoz harmadik kulcsot....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Mawyx
őstag
-
lsc
nagyúr
-
Integra
titán
válasz zfarkas #12624 üzenetére
szerintem jók ezek az autók, bármelyiket is veszed, amelyik közelebb áll hozzád.
igyekezz minél gyáribb állapotút találni, pecsételt, vezetett szervizkönyvvel, nézd a dátumokat is, hogy kb mennyi időközönként kerültek be a kötelező szervizek etc..
piros kulcs lezárva, rétegvizsgáló, szóval a szokásos körök...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zfarkas
senior tag
Nem feltétlenül konkrét ajánlatokat várok, persze amit linkeltél, köszönöm.
A vége valószínűleg az lesz a dolognak, hogy pár alkalommal ismerőssel elmegyünk autóvásárba, és pár típus közül kiválasztjuk a legjobb vételt. Egyelőre úgy tűnik Toyota Corolla és Ford Focus, előbbi a népitélet szerint megbízhatóbb, de valamennyivel drágább is. Esetleg még Opel Astra, de ezekből a G belül elég fapad, a H pedig viszonylag drága.Raw Dark Pure
-
lsc
nagyúr
válasz Khelben #12620 üzenetére
Amennyiben nem elég az adat , akkor tőle kérdezz , ne engem cseszegess . Nekem a megadottak alapján ez a javaslatom , ha neked nem elég akkor kérdezz , csak ne tőlem .
Azt viszont látom a szövegértés nem az erősséged .
Utoljára írom , hanyagoljuk egymást , ha tudsz jobbat akkor javasolj , ha nem , akkor meg nem fontos írni , ennyi .Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Khelben #12616 üzenetére
Mint írtam , nem velem kell kötözködni , ajánlj jobbat , ennyi . Aki a tanácsot kérte felnőtt ember , több javaslat közül könnyebben dönt . Egyébként szerintem nem általánosságokat kért hanem konkrét javaslatot , erre Te leírtál egy "maszek" véleményt . "A toyotáknak meg a vw-knek szerintem irreálisan magasak az ára, miközben semmivel nem nyújtanak többet, mint a hasonló kategóriájú és életkorú más típusok" . Mint írtam ajánlj jobbat , engem hanyagolj légy szíves .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Eagl3
veterán
válasz Khelben #12616 üzenetére
Azért ezt nem mondanám. Minden autót (típustól függően) más és más vezetni. Arról nem beszélve, hogy itt sem mindegy az anyaghasználat, motor, elektronika stb.
Amúgy a Ford-ok ról én is csak jót tudok mondani mint a Mondeóról mint a Fiestáról viszont egyiket sem mondanám kényelmesnek.
-
Khelben
nagyúr
nem ajánlgatok semmit, mert nem abban az ársávban keresgél, de feleslegesnek tartok kidobni 2milliót egy olyan autóért, amit megkap 1,6 millióért is, csak más jelvény lesz az orrán. A toyotáknak meg a vw-knek szerintem irreálisan magasak az ára, miközben semmivel nem nyújtanak többet, mint a hasonló kategóriájú és életkorú más típusok (sőt...) egyszerűen a típusjelzés van felértékelve.
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz zfarkas #12610 üzenetére
az ár, a max 4 év és az alsó közép szegmens együtt elég nehéz..
ennyiért kisautót kapsz inkább ilyen korban
vagy 1.4es motorral [link]
szvsz mindegy milyen márkát nézel, mert kb azonos méretek és felszereltség.
ha nagyobb autót akarsz akkor találhatsz végülis, de kis motorral vagy szerényebb felszereltséggel.
vagy lejjebb adsz a max 4 évből[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zfarkas
senior tag
Helló!
Na most már nagyon aktuális lenne egy autó vásárlása. Keret 2M Ft körül (maximum 2,5M Ft-ig elmehet, de ekkor nagyon jó és fiatal legyen).
Ami fontos: megbízható, max. 4 éves, minimum közepes méret, legalább 300-400l-es csomagtartó. Miket nézzek?
Köszi,Zoli
Raw Dark Pure
-
lsc
nagyúr
válasz Khelben #12608 üzenetére
Nos én akkor is ezt vennék , az hogy neked más a véleményed nem igazán hat meg .
Egyébként 1,4-től van és elég nagy a választék , mint írtam a típust javaslom , lehet válogatni . Amennyiben a focusodat akarod ajánlani , akkor tedd meg , ne velem kötözködj .[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz (Kolombusz) #12601 üzenetére
Én egy ilyet , ez csak egy példa , motor 1,6-tól 2,0-ig benznesben is van , a választék is egész nagy . Amennyiben kisebb kellene akkor meg Corolla .
Az élet kegyetlen .
-
feel good
aktív tag
válasz (Kolombusz) #12601 üzenetére
A kilométer valószínűleg kevesebb, mint amennyi valójában bennevan, de egyébként ennél fullosabb nem hiszem, hogy van ennyiért. Meg hát tényleg, első autónak?!
-
(Kolombusz)
veterán
Esetleg valami mást tudnátok ajánlani?
Ez a Civic generáció, mint mondtam, nem tetszik.Az 1.6-os, P12 Primerak 2.1, 2.2 körül indulnak.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Battlefield 4
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- War Thunder - MMO Combat Game
- Megnyitotta kapuit a hardvercsárda
- Synology NAS
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas "Kis Gamer" Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD HUN
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Gyönyörű állapotban, üvegfóliával, tokkal FOXPOST
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas "Kis Gamer" Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD HUN
- Sony WH-1000XM3 vezeték nélküli, zajszűrős fejhallgató
- OHH! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest