- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
Aktív témák
-
erdoke
titán
válasz Integra #9396 üzenetére
Nekem tetszik az Accord is (kifutó és új egyaránt, kombiból sokkal inkább az új) és az új Mazda6 is (ebből az új sokkal jobban mint a kifutó). Nekem a Passat külsőre túl bálnás, túlzott túlnyúlásokkal, extra adalék, hogy a viselkedése is passzol a megjelenéshez.
Mivel az autó (új Mazda6) könnyebb az elődnél, nem mehet rosszul a lapos nyomatékgörbéjű,felül pörgős 170 lovas 2.5 motorral. Érzetre egy nagy középkategóriás autóban biztosan több 170 lónál, és az 1600 rpm-nél már jelentkező 200 Nm barátságos vezethetőséget ígér. Ettől függetlenül a "3 literes is lehetne" idióta szöveg, nem merném összehsonlítani a dinamikát egy 330i-vel, de egy 3.0 A4-gyel sem.A legjobb aláírás a héten
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #9398 üzenetére
Az, hogy vmi japanbol jon nem jelenti, hogy feltetlenul fudejo. Pl Peugeot-ba is raknak vmi Aisin valtot, ami japan gyartmany. Aztan teszteloknel elegge megdobbent a valto az otoban, eccercsak sehova tovabb, hivhattak az assistance-t. Volt az autoban vagy 150km. Az ecceri autos meg ebbol csak azt latja, hogy dikk azt az uj pozsot eppen teszik fel trellerre...
hobizoli
több drón kell ;P
-
Integra
titán
válasz Khelben #9397 üzenetére
nézd, jól sült el a zoomzoom kampány, ezt bármikor aláírom.
és egy tetszetős nagyon mainstream autót dobtak össze, ami bizony tényleg piszkosul megbízható is volt, és borítékolható volt a siker. és nem is baj szerintem.
csak nagyobb a füstje mint a lángja tipikus esete.szerintem a most kifutó 6os full ezüst középkonzola is a gagyi netovábbja volt, ahogy a belseje is szörnyen puritán feeling volt, de összességében mégis egy jó autó volt, nagy és kényelmes is.
az igazi dráma akkor jött ki mikor b2b teszteltük az accorddal. mindegy hogy a sima 2 literessel vagy az ats-sel. ég és föld.
váltó tényleg patent a mazdában már, de mindig is jó váltókat csináltak, mivel a legtöbb japánból jött....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Khelben
nagyúr
válasz Integra #9396 üzenetére
nagyon gáz.
ahogy töltődött be a kép és csak a tetővonalat láttam, lestem, hogy mit keres egy passat képe a mazda cikkben...
a belseje se tetszik, még egy kategóriával lejjebb is csak átlagos lenne. egyedül a váltóját irigylem, már ha tényleg olyan, mint a cikkben írják.
és még kicsi is -
Integra
titán
ez a kedvencem: "Érzetre háromliteres is lehetne, olyan erős ez a 2,5-ös négyhengeres"
MUHAHA
a középkonzol megjött a passátból, a kormány a hondából, az alső műanyag beömlők elől a ködlámpánál a seat féle plasztik részlegből, hátul a két virslikipufogó is gáz ahogy van..
mégis messze hátulról a legszebb.
viszont made in japan.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Khelben
nagyúr
válasz DeadMeat #9390 üzenetére
Ebben a kategóriában (kisautók), sőt, még eggyel feljebb is kemény műanyagokból csinálják az autók belsejét.
Az alsóközepesek annyiból talán jobbak, hogy ahova hozzáér az ember, oda próbálnak már normálisabb, puhább anyagokat rakni, de a műszerfal ott is ugyanez.
A középkategória felső részén kezdődik az, hogy bőr meg puha műbőr-utánérzet-hatású műanyag, meg fém (és nem fémszínű műanyag ) -
erdoke
titán
A legjobb aláírás a héten
-
DeadMeat
nagyúr
válasz feel good #9385 üzenetére
Mihez kepest jol.1.2-es motorhoz kepes jol.Nemtudom tapiztal mar seat ibiza,cordoba esetleg sima polo muszerfalat?Hasonlo anyagok nem?Sot suzukiban is ilyen van,es meg sorolhatnam.Nem kell csodakat varni egy also kategorias autotol.
Gondolom egy palotapincsit utottetek el vele 10km/h-val ugye?
Latod en is beletudok kotni mindenbe.Amugymeg az uj fabia §"'"+!'!'" csunya.Es az elodhoz kepest szemtelen draga...
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
feel good
aktív tag
válasz bajuszati #9384 üzenetére
Jól?
A belső műanyagok tejfölöspohár szerűek, a hangja kegyetlen, menni nem megy, az ülés kényelmetlen, mi van még?
Ja igen, elütöttünk vele egy kutyát, és leszaggatta a hűtőt is.. Karakószörcsök-alsón éjszaka hűtővíz elfolyás, megállás, kishíján felgyújtás. Még jó, hogy nem az enyém volt. -
bajuszati
tag
válasz (Kolombusz) #9382 üzenetére
Lehet hogy ronda de jól megyen.......a régebit használjuk 1.2 htp motorral és nincs baj vele...
-
Integra
titán
hobizolinak
kemény idők várnak rám a piros lámpánál asszem
bár ha valami dögös popi ül benne.. bár azok tuti nem ilyen autóban ülnek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
erdoke
titán
válasz fokukac #9379 üzenetére
Egyelőre Európában (a spekuláción kívül) a kettőnek semmi köze egymáshoz. Tavaly a gabonatermés 1,5-2 %-ából csináltak bioetanolt, miközben az élelmiszeripari célú előállítás mennyisége némileg csökkent.
Érdekes, hogy az USA-ban 25 % körüli a kukorica bioetanol célú hasznosítása, mégis "csak" 50 %-kal nőtt az ára az elmúlt másfél év alatt, miközben Európában a 2 %-tól megduplázódott volna? Hmm.A legjobb aláírás a héten
-
SaNyEe
aktív tag
A honlapon azt írják nem kell kábeleket vagdosni. Bár azt nemtom, hogy lehet kivitelezni. Jha gari ugrik persze (de ha igaz, hogy nyom nélkül el lehet távolítani akkor azért talán nem), de ez gázosnál is így van vagy nem?
Fogyi az érdekes, ott télleg még saját bevallásuk szerint is elég tág 10-20% pluszra teszik a benzinhez képest.
Egy ép gázrendszer beszerelése nem 50k környéke és értékes helyet veszítesz a csomagtérből vagy pótkerék helyére teszed a tartályt ami ha jól tévedek megintcsak plusz költség.
Kutak nélkül mondjuk tök8, hogy ér-e vmit vagy nem .. felénk a déldunántúlon pl egy ilyen kút nincs.-- end of transmission --
-
-
lenox
veterán
En pl. azt nem ertem, hogy minek kell kabelt vagdosni, miert nem irjak at a vezerlest siman. Tuningchipelest sok helyen csinalnak, itt pl. ertelmes lehetne. Amugy a masik meg hogy a gumit, muanyagot azert szetvagja idovel... Meg gari ugrik nyilvan. Raadasul a fogyasztasi adatokat is kamuzgatjak, szal meg csak azt se lehet megmondani, hogy mennyit nyersz rajta. Szerintem ha regi auton bevallalja az ember, hogy csinal valamit, akkor mar inkabb gaz...
-
erdoke
titán
Szóhoz se jutunk, különösen alkalmas autó hiányában, illetve Kelet-magyarországi lakosként. Persze ha DNY-Mo-i lenneék, akkor se lenne túl sok választási lehetőségem.
Amíg a szabályozás nem változik, és a mostanihoz hasonló mozgástere van a spekulánsoknak, ill. a gabonaárak magasak, komoly változás nem várható.A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz lajafix #9371 üzenetére
Mielőtt még teljesen téves irányt vesz a téma:
Minimális mértékben problémásabb az Accord nyers váltója rükvercbe kapcsoláskor, mint volt hasonló futott km-nél a Passat vagy a Focus II hatos váltója.
Ma játszottam egy kis parkolósdit, és máris finomodott a rükverc. Nem hiszem, hogy hosszabb távon zavaró marad, de majd meglátjuk.A legjobb aláírás a héten
-
Rick4
félisten
erre mondjatok valamit: [link]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Bubu79
addikt
válasz Integra #9363 üzenetére
"bal előre kell nyomogatni lefelé meg emelni a váltót hogy rükibe rakd blődli" Azt a rettenetesen rutinos autósok ellen találták ki - hogy ne tudják berakni hátramenetbe a verdát félreváltáskor...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Integra
titán
válasz dabadab #9364 üzenetére
igen.
és ülni is benne vicces. mármint nekem a ctr-ben.
magas, nehéz, és furcsán kanyarodik. pedig nagyon jól tapad.
de teljesen más érzés a két autó. ahol az enyémmel bátran merek kanyarodni, ott a ctr-rel már nem biztos hogy merném, ráadásul (számomra) furcsán bólint be kanyarba, miközben az enyém gyakorlatilag semmit sem.
viszont ahogy belül a ctr éjjel kinéz, az brutális, tényleg gyönyörű vörös fényárban úszik minden, enterprise feeling az ott van nagyon...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Khelben #9358 üzenetére
senki se beszélt recsegésről, egyszerűen ha nem úgy állnak össze a tárcsák, akkor nem emel rá, ennyi. rükibe rakni meg nem engedi, csak állóban, ez nem az európai idiotizmust követő bal előre kell nyomogatni lefelé meg emelni a váltót hogy rükibe rakd blődli.
egyszerűen nincsen rá szükség, inkább rakják azt a +1 gyűrűt a kettes meg hármas fokozatba (meg is teszik)...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz TexT-BoY #9354 üzenetére
még bejáratós a ctr, majd ha a tulajsrác már orvérrzésig gyorsulgat vele akkor.. bár tegnap már mondta hogy egy ex márkatársat, egy 230 lovas vr6 corradot begyalázott rossz rajt ellenére is. tudtam, hogy úgyse bírja ki, hogy ne tapossa újonnan...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TexT-BoY
addikt
válasz Integra #9350 üzenetére
hm cityből nem sporolták ki azt a szönyeget amit mondasz, az alja ilyen csuszásgátlós fekete cucc, a teteje meg jó vastag szövet.
Na megyek suliba, ma egy Focus TDDI 1.8 bontás vár rám érdemes jóba lenni a mühely tanárokkal igy kell meguszni a több oldalas körmöléseket.
Integra beszámoltál már a 8g CTR-ről csak figyelmetlenül olvastam? vagy még arra várnunk kell?HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Integra
titán
vannak a papirszerű alsó résszel varrt és vannak ezek a rücskös mintha fekete műanyag granulátum szerű valamiből készített aljasak, utóbbi bitang erős. de pl pont azt néztem, hogy cimbi 8gen ctr gyári szőnyege fele olyan vastag kb mint az én régebbi gyári szőnyegem..
az biztos hogy az enyém még akkor is újszerű lesz, mikor az övé már rég elkopott, pedig jópár év diffi van a kettő között..
és ezek alapján bele se gondolok inkább hogy a mai autókban mit és hogy spórolnak ki.
szerintem ezt te nem láttad: [link]
8 év különbség. ennyit változott az autógyártás... durva[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
erdoke
titán
válasz Integra #9347 üzenetére
Nem vártam én semmi extra felnit, de a 16" 205/55 kerekekhez képest kifejezetten súlyosaknak éreztem őket.
Szövet szőnyeg Accord felirattal, az alját nem néztem. Még ki kell belőle vágni az új ruhákon is szokásos, anyagon átnyúló, két végén bunkócskával lezárt műanyag pöcköt.Fényképeket linkeltem, az enyém is pont olyan, csak most fekete acélfelnikkel és 205-ös téli gumikkal.
A legjobb aláírás a héten
-
-
Integra
titán
és hol vannak a fotók?
befog kopni a váltó, de most ne erőltesd, később olyan váltásokat fogsz csinálni vele, mint semelyik másik autóval ebben a kategóriában, hidd el
a rüki meg olyan amilyen, nincsen szinkronizálva, úgyhogy az később is megakadhat. ilyenkor kuplung, állva egyesbe, esetleg egyesből kettesbe, aztán rüki, simán beveszi. esetleg egy gázfröccs, tapasztald ki, minden honda ilyen, enyém is.
manuális kézifék jó dolog, télen jól jön, faszán ívre tudod húzni az autót ha húzós a helyzet, ezt ezekkel az új elektromos cuccokkal elég nehéz lenne kivitelezni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dr. Ernő
tag
Ugye az hogy kinek mi az élvezetes az természetesen egy teljesen szubjektív dolog, de az „élvezhető” szóval a klasszikus vezetési élményre gondoltam és ami nagyon fontos, nem úgy gondolom hogy így van, hanem ami sokkal fontosabb az eddigi tapasztalataim alapján meg vagyok erről győződve, azaz arról hogy a klasszikus vezetési élményt egy benzines motor tudja visszaadni. Ez az én meggyőződésem és sokan mások is ezt vallják. Van jónéhány olyan benzines karakterisztika melyek fokozatosan adagolják az élményt, azaz háromezertől mondjuk hétezerig szépen felépül a karakterisztika négyezernél még rátesz egy lapáttal, ötezernél megint, hatezernél megint….és ez fokozatosság hogy így jutunk el a (nyomaték)csúcsra adja meg a klasszikus vezetési élmény élvezetet. (és jónéhány igen nagy „bulit” tud csinálni felül, akusztikáról nem is beszélve) Nem egyből a csúcson kezdjük (mint mondjuk egy dieselnél a hirtelen megérkező nagy nyomaték miatt) hanem fokozatosan jutunk el oda. Persze van aki a fent leírt fokozatosságot rühelli és szarik rá ezt is meg tudom érteni, sokan meg nem is ismerik az érzést, pedig vélhetően megszeretnék.
Pl ha megnézzük a BMW-t azt mondhatjuk hogy a legsportosabb modellek közé tartozik.
Szinte minden modellváltozatát lehet diesellel venni még 6-os kabriót, kupét is, azonban
házon belül az aktuális palettán van egy kivétel egy változat amely „tiszta sport” ideológiát képviseli, ez pedig a Z sorozat. Biztos lenne olyan vásárló, aki megvenné ezt a modellt diesel motorral is, viszont a „tiszta sport” képbe egy diesel karakterisztika nem fér bele, ezért természetesen nem is lehet diesellel venni.
Na ezért mondják sokan, hogy traktor a mai dieselkre is, mert a (jó)benzines karakterisztika pótolhatatlan. Ezt akartam kifejteni korábban. -
Rick4
félisten
válasz shaft72 #9331 üzenetére
gondolom a hondás csókákl feltételezték, hogy előbb kiporszívózod a kocsit, és csak utána veszed ki a szőnyeget.. arrafelé a bus / public sex is egy elfogadott dolog...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
shaft72
tag
Hát a vezető oldali gumiszőnyeg a csúszkálás ellen le van rögzítve. Mégpedig úgy, hogy az ülés alatt elöl van két kis kampócska, ami tartja, hogy ne csússzon el. Nademost ez olyan ökörállat módon van megcsinálva, hogy a kampók az ülés felé hajlanak, tehát ha ki akarom venni a koszos gumiszőnyeget, akkor ezt csak úgy tudom megtenni, hogy függőlegesig, sőt ülés felé döntve felhúzom a szőnyeget, miáltal az összes mocsok, kosz, falevél, homok stb. az alsó szövet szőnyegre hullik. Visszatétel meg egyenesen felér egy agyvérzéssel. Ja, ha nem rakod be a kampócskákba a gumiszőnyeget, akkor nem fér el, mert túl passzentosra van megcsinálva. Brutál télleg (persze ez legyen a legnagyobb bajunk )
-
shaft72
tag
Tyűhh, felnivel vadállat lesz
Ezt a középkonzol illesztési dolgot én nem vettem észre. A leírtakkal nagyjából egyetértek, nekem is hasonlóak a tapasztalataim. Agyeldobós fejvakarós dolgok azért majd még lesznek az autóval: ajánlom kivételre a sofőr oldali gumiszőnyeget... kíváncsi vagyok mi a véleményed
-
erdoke
titán
válasz fokukac #9326 üzenetére
Így jártam, ez jutott.
Eddigi pályafutásom során ez a legjobb céges autó, amit hosszabb távon vezethetek. Ha a nálam járt 3 db kölcsönzős Passatból gyúrhatnék egyet, talán versenyképes lenne, de hol a motor volt gyengébb, hol a felszereltség, kárpótlás nélkül pedig a bálnaságot nem kívánom vissza.Látom, találtál Valentin-napi alárírást.
[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz shaft72 #9322 üzenetére
Köszönöm szépen, majd próbálkozok.
Egy dolog már van, amit kifelejtettem: a középkonzol és a műszerek tetejének íve között van két, picit konvergáló illesztési vonal a műanyagban, amik enyhén zavaróan tükröződnek a szélvédőben.
Képeket találsz a hirdető szalonoktól, csak az enyémen sokkal rondább téli kerék van, a nyári alufelnis kerekeket (amik egyébként baromira nehezek) becipeltem a garázsba. Képzelj még rá sárfogó gumikat és tolatóradart, bár az utóbbi szerencsére nem nagyon látszik.
A legjobb aláírás a héten
-
shaft72
tag
Majd képek jöhetnek!Nem tom nálad hogy van a középkonzol, én pont ma voltam a szerelőnél, a rádió feletti részt a levegő befúvókkal együtt teljesen ki lehet pattintani, és belül van egy marha nagy tér, kb. egy mobil rack beférne oda. Oda aztán lehet pakolni.
Sok sikert és sok boldog vezetési órát kívánok az új dhágaszágoddal
-
erdoke
titán
Végeztem a mai vezetési adaggal. Passat vissza a kölcsönzőnek, Accord el a szalonból. Legurultam Mezőkövesdig az M3-ason és vissza, illetve városban futottam még úgy 30 km-t. Első benyomások:
- Futómű pazar a Passathoz képest, már előre dörzsölöm a tenyerem a nyári kerekekre gondolva (225/45 R17 Michelin Pilot Sport). A Passat egy bálna ehhez képest, hamar, és kissé kiszámíthatatlanul tolja az orrát, de a feneke is korán megindul, nagyon nem a kanyarok bajnoka. A felfüggesztés lényegesen feszesebb az Accordban, nyilván a kanyarstabilitáshoz ennek komoly köze van. Arra emlékeztet, amikor az első generációs Focusomon peres Bridgestone Potenza ZR gumik voltak, csak ez ugye még téli gumival...
- Az ülés beállításával még játszanom kell, mert hosszabb távon a deréktámasz ellenére elgémberedett a derekam. A tömése jó kemény, és az oldaltartása is kiváló, inkább az én méretem és az ülés paraméterei jönnek össze nehezen.
A kormány elég közvetlen, bár egy kicsivel még jobban az lehetne. A fogása jó, a különféle vezérlőgombok elhelyezkedését még szokni kell, de használatuk értelemszerű. Sajna a "fedélzeti computer" menüjében csak az egyik irányban (aztán körbe) lehet léptetni, szerencsére 5-nél több pont egy menürészen belül nincs. Mintha nem lehetne annyira alászedni a kormányt mint a Passatban, így a kisebb méret ellenére nagyobb fordulókört véltem felfedezni.
- A motorról még nem nagyon tudok mit mondani, végig 3000 rpm alatt tartottam, folyamatos haladásnál 2500 alatt. Kíváncsi leszek, mikor kezdi el jobban venni a fordulatot, a legutóbbi Passatot is pár km-rel vettem át, és az úgy 1500-tól kezdett magához térni, de 2500-ra gyakorlatilag beállt. 200 km 130-140-es autópálya és 30 km városi forgalom mellett (két hidegindítással) 6,9 literes átlag jött ki, de ez szintén nem sokat jelent még ebben a stádiumban. A hangja már most is sokkal barátságosabb a VW 2.0 TDI-k kerregésénél, talán később még tovább csendesedik. A vibráció hasonló az általam korábban vezetett közös nyomócsöves dízelekhez.
- A váltó jó fogású, rövid utakon jár. Egyelőre néha még nehezen vesz bizonyos fokozatokat, különösen a hátramenetet, de ilyen nyersen más váltó se volt jobb. Nem kedvez a váltó bejáratásának a renyhe kuplungolásom és a gyors váltáshoz való ragaszkodásom.
- A rádió elfogadhatóan szól, igaz, még CD-vel nem próbáltam. Állítólag az egész középkonzolt le kell kapni, hogy a GPS töltője ne a szivargyújtóig kígyózva, hanem rövid kábelen fentről-bentről kapjon kakaót. Talán mégis rendelek egy Mp3/WMA kiegészítő dobozkát, azt is a rádió mögé kell bedugni, és akkor egy kalap alatt szerelhető.
- A műszerfal műanyagjai tetszetősek, de keményen kopogósak. Divat lett mostanában kopogtatni, egyébként semmi értelme nincs, normál használat mellett hozzá soha se ér az ember. Arra jó az egész, hogy őrült versengést szítson a gyártók között, ki tud igényeskedőbb puha műanyagot találni. Igazán igényes autóknál nem probléma ez, nem használnak műanyagot, "osztjóvan".
- A tollas kulcsot újra szokni kell, nem volt hasonlóm kb. 4 éve.
- Néhány kevéssé hasznos apróság hiányzik még a Passat és más autók után (3 villantásos index a kar egy billentésével, elektromos kézifék Auto Hold funkcióval, kettős és hűtött kesztyűtartó, stb.), és persze ott van az a pár hasznosabb extra (ülésfűtés, kapcsolható első-hátsó parkolóasszisztens, kombi ), ami nem fért bele a keretbe. Lehet élni mindegyik nélkül.Ha van valami kérdésetek, vagy kifelejtettem valamit, majd írok.
A legjobb aláírás a héten
-
TexT-BoY
addikt
válasz dragonfx #9316 üzenetére
A Dohc hondaknal pl a kábeltakaró szokott karbon lenni, vagy karbon dekoros, de hidd el nem attol megy egy DOHC honda se mert az a disz elem karbon és sokszor lehaggyák, amugy nem hiszem hogy más a HF-en eltérne a normál ötvözetektől (ilyen nagymértékben ahogy temondod)
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
dragonfx
veterán
de akkro az mi mikor amotor teteje karbon színű?..karbonszál szövées vas?.vagy erősítés avn cska benne?vagy matrica csak?..nem hiném mert iylne méregdrága tuningautókban szokott lenni ...
A mocitető tiszta sor...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
TexT-BoY
addikt
válasz Dr. Ernő #9299 üzenetére
Szerintem egy vezérelt benzines sem hazsnálható minden fordulatszám tartományba. Van egy bizonyos szint amifelett a szivótorok keresztmetszet szükités már nem segit, és erre még rájátszik eg VANOS, vagy V-tec, VVTI etc. Szóval a vezérelt benzinesek sem használhatók csak kisebb a különbség, de igazán elemébe egy jó benzines böven 4000felett van. Most persze eltekintve a V6os meg 3.0 és nagyobb tesvéreiktől.
Ennek ellenére nem vagyok se dizel párti se benzines, de vedd figyelembe.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
lenox
veterán
Amugy csak mondanam, hogy benzinesnek 90 liter, dizelnek 81 liter a tankja, es az audi r10 tulsulyos volt (es tegyuk hozza, hogy a dizel nagyobb surusegu, tehat a 81 liter tomegileg lehet pont annyi, mint a 90 liter benzin)... Azt nem tudom, hogy mennyivel fogyaszt kevesebbet, mint a benzines konkurencia, es mennyivel erosebb gyengebb (qualifyban amugy 700 loero, versenyben 650). Egyebkent azt irjak, hogy 3000 es 5000 rpm kozott megy jol, sokkal kevesebbszer kell vele valtani, mint az r8-cal, ami pl. a fenti benzin-dizel vitaban is erdekes, hiszen ezek szerint ennel a ket versenymotornal a dizel szelesebb tartomanyban hasznalhato, mint a benzinmotor...
-
Rick4
félisten
ezt írtad a #9253-ban: Tulajdonképpen igen. LeMans nem egy agyonkapcsolgatós pálya, és kevesebbszer kellett kijönnie tankolni, mint a benzineseknek..erre írtam, hogy azokat is megelőzte, akiknél többször volt kint a boxban. a te mondandód úgy értelmezhető, hogy amíg mások tankoltak, ők rótták a köröket, és így nyertek, holott volt aki kevesebbszer jött ki, mégsem ő nyert, ergo a pályán is jobbak voltak.. csak ennyi.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
lenox
veterán
válasz Dr. Ernő #9299 üzenetére
Amugy meg szerintem pont forditva van. Egyreszt azt mindenki elfelejti, hogy a motor nyomateka, az nem a kereken ebredo nyomatek, szal a dizelmotor nagyobb nyomateka a kisebb max fordulat miatt ugyanolyan sebessegnel nem feltetlenul jelent nagyobb nyomatekot a kereken. Mondjuk ez nem erv, csak egy mellekes teny.
Az erv meg az, hogy a benzinmotornal a nyomatekkarakterisztika viszonylag lapos, pont ahogy mondod kis fordulattol nagy fordulatig allando. Turbodizelnel hamar felepul nagy nyomatek, aztan esik. Ha hasonlo teljesitmenyuek, akkor ugye nagy fordulaton azonos sebessegnel hasonlo a kereken ebredo nyomatek, a nyomatekkarakterisztikabol adodoan viszont kozepes es kis fordulaton a benzinesnel ugyanez a nyomatek talalhato, turbodizelnel meg nagyobb. Szal azt tapasztalod, hogy mondjuk ha mind2 auto 6 sebesseges, akkor 4-ben 160-nal egyforman huznak, 120-nal es 80-nal negyedikben meg a dizel jobban huz. Nyilvan a valtoattetelekkel lehet jatszani, de tetelezzuk fel, hogy csak annyiban mas a valto, hogy a benzinesnel 6500-nal ered el ugyanazt a sebesseget, mint a dizelnel 4500-nal. Ha a turbo csak viszonylag keson tolt, akkor azt tapasztalhatjuk, hogy nagyon kis fordulaton esetleg a benzines erosebben huz, de pl. ha folyamatosan gyorsitasz a fokozatok kozott valtva, akkor ezt csak 1-ben erezned, ha nem csuszo kuplunggal indulnal. Szal ez alapjan kerdem en, miert gondolod, hogy elvezetesebb olyan autot vezetni, ami kis es kozepes fordulatszamnal kevesbe gyorsul, nagy fordulatszamnal meg ugyanugy?
-
lenox
veterán
válasz Dr. Ernő #9299 üzenetére
Ez jol hangzik, csak annyi a baj vele, hogy ebben az esetben a benzinmotor kb. 2-szer akkora teljesitmenyu. Szal oke, egy 300 lovas szivobenzint elvezetesebb vezetni, mint egy 150 lovas turbodizelt. Ezzel nem mondtal valami nagyot, viszont ha megnezed, hogy mennyivel tobbe kerult egy ilyen benzines auto, meg mennyivel tobbe kerul fentartani, akkor meg rajossz, hogy ennek az osszehasonlitasnak semmi ertelme...
Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Anime filmek és sorozatok
- Trollok komolyan
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Szemünk előtt az ultravékony S25 Edge
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas "Kis Gamer" Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD HUN
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Gyönyörű állapotban, üvegfóliával, tokkal FOXPOST
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas "Kis Gamer" Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD HUN
- Sony WH-1000XM3 vezeték nélküli, zajszűrős fejhallgató
- OHH! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/1TB FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest