Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- 2024 őszi fórum peca
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
magával a 120 kmh-val szerintem nincsen gond. lehet biztonságosan annyival menni.
a gond az, hogy a legtöbben nem is tudnak 120 kmh-val menni, nemhogy ilyen sebességnél főúton előzni..
ettől lenne ez igazán veszélyes, rengeteg ember számolná el magát. meg ugye a géppark sem erre való igazán, de ez is hagyján ha az emberek rájönnének, hogy az autójuk harmadikban jobban gyorsul sokkal mint ötödikben......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
mondjuk tény, jártam én is olyan helyeken, ahol 50nel se lehet főúton menni..
apám tegnap írt levelet, hogy eljutott romániába ahol most dolgozik épp..
950km-es út eredménye: 1 kőfelverődés, amit lehet hogy javítani se lehet, egy teljes gumi és felni ellenőrzés majd, és lehet, hogy komplett futómű átvizsgálás is...
annyit mondott, hogy helyenként drámai állapotok uralkodnak, mo kész menyország ahhoz képest ami arra van[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
amióta tényleg erős autóm van, azóta sokkal többet dudálnak le ugyanazért a normális vezetésért, amit a civicben is mindig elkövettem... sőt, most még lassabb is vagyok sok esetben, hála demszkáy áldásos tevékenységének
ki érti ezt?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
dabadab
titán
Ebben igaza is volt az oktatodnak, tekintve, hogy egyreszt az smkp es a lassu jarmu nem minosul gepjarmunek, masreszt ezek definiciojanak resze az, hogy nem tud 45 ill. 25 km/h-nal gyorsabban menni.
"ha nem is mondja ki a kresz hogy a minimum a 60"
Bizony nem: mentem mar lassabban is, igaz, akkor terdig ero ho volt a palyan
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
MPowerPH
félisten
Igen ám, de ez sima 50 -nél volt. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy a körzetis egy szemétláda, és akit tud megsz*pat. Havert azért állította meg, hogy itt a faluban ne50 -nél ne 3. -ban mennyen hanem 4. -ben, és ne padlózzon mert a sportkipufogó zavarja az embereket. És legközelebb ha nagyon hangos lesz megbünteti.
Don't Tread On Me
-
feel good
tag
a gond az, hogy egy hosszú egyenes végén volt, és akik jöttek 50-60-al, azokat végigfotózták szerintem
ezeket nem értem, hogy miért kell így ebben a formában, hogy elbújnak a bokor mögéés május 1-től, vagy a privát mérők bevezetésétől ezek hatványozódni fognak, 80000 darab bokorba lesz mérő telepítve, ezt pedig olyan népharag fogja kísérni, amihez képest a szeptemberi kukagyújtogatás csak bemelegítés volt.
aztán ne legyen igazam -
I_Am
veterán
-
I_Am
veterán
Jóvanna.
Nem új kresz, hanem már élesben, minden sebességkorlátot betartva.
Viszont nekem tetszik. Kifejezetten tetszik. Ugyanazt az érzést keltette bennem néha, mint ami külföldön is van. Nem sietnek az emberek. Igaz tudom egyelőre azért mert nem mernek. De elgondolkoztam, hogy pár év múlva, ha minden marad igy, akkor már természetes lesz, megszokják, hogy a követési távolságot is érdemes betartani. (ez még sokaknak nem megy, de majd belejön mindenki)
Azért érződik még a szokatlan idegesség egyesekben, de kifejezetten tetszett, hogy átérve Osztrákiába és vissza is, nem egy másik ritmus fogadott.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
KrAt
veterán
Faterom is utálja, amikor mellettem van, hogy én szeretem visszpakolgatni, és hallani, hogy morog a motor, ő aztmondja, minek bőgjön a motor, csak sokat eszik.. Könyörgöm semmivel nem eszik többet, mint alapjáraton...
És hozzákell tennem, faterom kb. 500e-1millió km-t levezetett, és mégis így csinálja, hogy üres és fék.. Nem is értem..
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
szerintem meg tökmindegy, egy a fontos, ha vészfékezel, akkor úgy baszol rá a fékpedálra mint a zállat és véletlenül se kuplungolsz, a legvégén kuplungolsz, max lefulladsz
én pl fék vissza gáz motorfék és gázzal szoktam, ha nagyon sietek, akkor mindhárom pedált egyszerre, ha meg csak lötyögés, akkor standard fék, aztán beszenvedem fokozatba nagyisan és gáz...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lsc
nagyúr
Ez majdnem az , csak mikor a gázfröccsöt adod akkor engedd fel a kuplungot /ugye a váltó üresben van már/ . Aztán kuplung be és visszaváltás . Így leírva hosszú , amikor csinálod sokkal gyorsabb . Szinkronizálatlan váltóval nem is nagyon lehet másképpen / igaz olyan váltó már kevés van / . Egyébként ilyen váltóval lehet a leginkább megtanulni , ilyennél az sem mindegy , mekkora a gázfröccs , ha kevés vagy nagy az sem jó , mivel akkor recseg a váltó .
Az élet kegyetlen .
-
nagyúr
-
ABE
őstag
Egy nagyobb tömegű autó meg általában méretesebb is, ergo nagyobb felületbe tud belekapni a szél.
Mod1: Ne a Wagon R+ lebegjen a szemetek előtt, nem arról beszélek.
Mod2: 3,4 méteres "nunarider" végsebességét próbáltam már (188 óra szerint), és nem éreztem instabilnak. Természetesen nem szélviharban próbálgattam, normális ember egy komolyabb autóval sem megy ennyit erős szélben.
És nem, nem támogatom az eszetlen száguldozást, csak példának hoztam fel.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Igaz Aygoval nem voltam erős oldalszélben , viszont a mostani közepes teherautók üresen szerintem rosszabbak , olyat már láttam télen , hogy egy "nagyplatós" iveco megállt egy enyhén bakhátas jeges út közepén , és az oldalszél lefújta a padkáig /kézifékkel/ .
Egyébként a régi ladák is 850 körül voltak nagy oldalfelülettel , mégsem szálltak el a pályán .Az élet kegyetlen .
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen