Hirdetés
- MasterDeeJay: RAM gondolatok: Mennyi a minimum? DDR3 is jó?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Candy: Kossuth Lajos azt üzente, elfogyott a gémergépe
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bobalazs: Microsoft Copilot és hasonló hülyeségek egyszerű kigyomlálása /örök megoldás/
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT

Új hozzászólás Aktív témák
-
DrKapocs
őstag
Sziasztok! Elnézést a buta kérdésért, de totálisan kezdő vagyok; 2 napja installáltam a Macrodroidot.
A problémám az lenne, hogy egy app, a Podcast Republic néha hajlandó automatikusan folytatni a lejátszást bluetooth eszköz csatlakoztatásakor, néha pedig nem. Akku optimalizáció kikapcsolva, háttértevékenység engedélyezve, szóval nem ilyen gond van, PowerAmppal semmi gond sincs. Azt a megoldást talátam ki, hogy a Macrodroid indítsa el a lejátszást a Podcast Republicban bizonyos bluetooth eszközök (pl. konyhai és szobai bluetooth vevő) csatlakoztatásakor. A művelet elméletileg megoldható lenne, ha nem lennék láma hozzá, mert a Podcast Republic támogatja ezt. Az app fejlesztője ezt az infot adta a GYIK-ben:
"Can I control the playback through third party apps such as Tasker?
Yes, controlling the playback through third party apps such as Tasker is supported.
Supported playback actions:
podcastrepublic.playback.action.forward
podcastrepublic.playback.action.rewind
podcastrepublic.playback.action.play_next
podcastrepublic.playback.action.play
podcastrepublic.playback.action.pause
Package name: com.itunestoppodcastplayer.app
Component name: msa.apps.podcastplayer.playback.services.PlaybackActionReceiver"