Sziasztok.
Írtam már korábban december elején, hogy szervízben van a Yoga 500, amit az apukám vásárolt a Mysoft-tól.
Nos, még mindig ott van. Semmi hír a laptopról.
Olvasstuk hogy a szervíznek törekednie kell a lehető leghamarabbi javításra.
Meg olyat is, az oldalukon, hogy legkésőbb 5 munkanapon belül a vásárlót értesíteni kell a termék állapotáról, vagy hogy mit sikerült vele intézni.
Ennek ellenére hetek óta nem tudunk róla semmit, fater azt mondja hogy a szervíznek telefonszáma nincsen, csak e-mailen tud velük kommunikálni, de abba már belefáradt.
Mit érdemes csinálni ilyenkor? Hagyjuk még?
Karácsonyra vettük.. Azóta eltelt pár hét, és szeretnénk már használni.
Köszönöm előre is!
Xiaomi 11T White / Opel Astra K 1.4T / LG C3 55"