Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12117) watador600


watador600
senior tag

Sziasztok.

Írtam már korábban december elején, hogy szervízben van a Yoga 500, amit az apukám vásárolt a Mysoft-tól.

Nos, még mindig ott van. Semmi hír a laptopról.

Olvasstuk hogy a szervíznek törekednie kell a lehető leghamarabbi javításra.
Meg olyat is, az oldalukon, hogy legkésőbb 5 munkanapon belül a vásárlót értesíteni kell a termék állapotáról, vagy hogy mit sikerült vele intézni.

Ennek ellenére hetek óta nem tudunk róla semmit, fater azt mondja hogy a szervíznek telefonszáma nincsen, csak e-mailen tud velük kommunikálni, de abba már belefáradt.

Mit érdemes csinálni ilyenkor? Hagyjuk még?
Karácsonyra vettük.. Azóta eltelt pár hét, és szeretnénk már használni.

Köszönöm előre is! :R

Xiaomi 11T White / Opel Astra K 1.4T / LG C3 55"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.