- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Szólánc.
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Gurulunk, WAZE?!
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
rígel
őstag
válasz
DigitXT #17784 üzenetére
Aha, értem, akkor névleges teljesítmény alapján papíron gyakorlatilag összehasonlíthatatlanok.
Cityblitz urban-nal ugrándozunk a cégnél, igénytelen, gagyi konstrukció, a tömör kerekeivel úgy ráz, hogy a tömések kiesnek a fogakból. Viszont fürgén eléri a 20-at, és picivel még kisebb akksival, simán elmegy 20 km-t egy töltéssel. Ebből következően amire a gyerek használja, bőven elég ez az akksi, ha 10 km-t megy egy töltéssel, az is jó, de gondolom lehet bővíteni , ha szükséges. Alföldi városban lakunk, szintkülönbség nálunk értelmezhetetlen fogalom, úgyhogy emelkedő miatti túlterhelés kizárt.Ha jól értem, nem javaslod a fw módosítást, mert több problémát okozhat, mint amennyi haszna van. Lehet akkor hagyom a fenébe. Jó ez így végülis, kicsit hirtelen vásárlás volt, de már mindegy.
-
PociAti
őstag
válasz
DigitXT #17769 üzenetére
"Itt van róla egy elég részletes magyar teszt."
Azért a teszt kifejezést erősen zárójelek közé tenném, ez egy független tesztnek beállított promóciós anyag.
Felismerhető onnan:
- hogy a honlap már a címében is vásárlásra ösztönöz: weddmegonline.hu;
- az egész weboldalon szinte csak noname, vagy alig ismert márkák szerepelnek;
- a tesztelés sohasem hosszú távú, az eszközök élettartamának első rövid életszakaszáról szólnak;
- a kritikával nagyon óvatosan bánnak*;
- a dicsérettel viszont bőkezűen;
- és érdekeltetve vannak a termék eladásában (a végén kuponkód található, mellyel a promóciós anyag megalkotója beazonosítható, azaz jutalmazható).* Vagy ha kritikusak, akkor azt se hátsó szándék nélkül teszik, hanem azért, hogy más eladásra szánt terméket jobb színben tüntessék fel. Relativizálják.
-
válasz
DigitXT #17763 üzenetére
Első rollerem így nem fogok ilyenekkel foglalkozni. Köszi a leírást így már értem, akkor ez ilyen. Ne merítsem nagyon 30% alá ha nem akarok max 15 “hasítani”.
Sosem volt a tuning híve, pedig ma már néztem monolitos yt videót, de egyik cucc sem érdekelt, max a 10” kerék, de az biztos hogy én nem fogok itthon szerelgetni, ha lesz ilyen rajta tavasszal tuti valahol megcsináltatom. -
válasz
DigitXT #17761 üzenetére
Nem 76%-on volt az akku tegnap este mikor frissítettem és ilyenek. Ma kb 10 km-t mentem vele ahol lehet 25 tempomattal. Utána lett 30%-os az akksi mikor itthon megnéztem. Azóta töltőn van. Olyan szoftver upgrade-et nem lehet akkor, hogy az elején is 25-el menjen és ezt egész addig, míg le nem merül?
-
Dino69
aktív tag
válasz
DigitXT #17589 üzenetére
Úgy néz ki lassan meglesz az F40 probléma, mert van egy ugyan azon a napon haver által vásarolt 400 km -el, illetve egy F30 is akad az ismerősi körben, 600 km -el. Ugyan úgy észrevettük, hogy fele annyit tudnak a rollerek, így nagy rá az esély, hogy a legutolsó firmware lehet a ludas... Igy kb feleslegesen küldeném vissza gariba.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #17544 üzenetére
Balesetnél a rendőrség egyáltalán nem foglalkozik azzal, hogy a KRESZ ismeri -e a roller szót. Kiskorú veszélyeztetés, vagy akár ittas vezetés és egyéb hasonló vétségek esetében eljárást fognak indítani.
Szerk.:
Egyébként igen. A közlekedési szabályok olyan "járműre" nézve is kötelezők, ami nincs név szerint megemlítve a szabályozásban. Pl. hogy mennyivel lehet haladni az adott úton. -
Zada
tag
válasz
DigitXT #17540 üzenetére
Nem gondolom, hogy bármilyen védelemre szorulnék, de azért pár kiegészítést tennék a tisztánlátás miatt.
Tisztában vagyok, hogy gyerekkel a sima sétánál "balesetveszélyesebb" a roller, de
- Kizárólag száraz időben, rövid, de nem meredek, végig egyenes, belátható szakaszon használnám a járdán a rollert, ahol gyalogosok elvétve vannak vagy totál nincsenek, kapualjakból kilépő emberek szintén nincsenek.
- A sebességet max. 15km/h-nál lőném be (lassú bicikli tempó), ami azért 4-5x gyorsabb célbaérést eredményezne. Kb. 20 perc helyett 5 perc alatt érnék, ahova szeretnék. Visszafele a saját tempóban meg kb. 3 perc alatt érnék haza egyedül.
- A legfontosabb szerintem ne abból induljon ki mindenki, hogy milyen félőrültek rohangálnak a rakparton, hanem abból, hogy ebben az esetben a lehető legkörültekintőbben és legóvatosabban közlekedne a rolleres.@PociAti
Igen, majdnem mindennap használom max. 1-2 km-re. Nálam a BKV-t váltotta ki még 2018-ban, mert ezzel 17-18 perc alatt voltam az irodában (4,2 km-s távolság), BKV-val meg 35-40 perc. Home office óta irodába csak nagyon ritkán megyek be, de másra meg szinte mindig. Nagyobb utaknál (Pest --> Buda) 10-14 km-ket szoktam vele menni együtt oda-vissza. Az akkumulátora még bírja. Nyáron, száraz időben, egyenletes úton 20-21 km-t bír, télen inkább max. 15-16 km-t. Gond egyszer volt vele mikor a gázkar nem működött, csak úgy, ha "belendítettem" lábbal, kvázi elindítottam és a gyorsulás is akadozott.
Szervizben kiderült, hogy egy vezeték megsérült és kontakthiba miatt produkálta ezt (8000 Ft-ért javítva lett). Ezt leszámítva soha nem volt vele semmi gond.
A gumija már kopottas, így a féktáv kicsit nagyobb lett, de állítólag még 2000 km-t simán tudna futni. -
MrRL19
senior tag
válasz
DigitXT #17470 üzenetére
Töltő volt másik teszt ugyanúgy csak a zöld világít és nem tölt ... + belső töltő csatija is cserélve lett hátha az a baja ,de nem ... ekkor lett elv tesztelve másik BMS és így sem töltött erre mondták ,h valszeg a akku cellák van vmi
(és igen tömör gumi van hátul, amit persze minnél hamarabb orvosolva lesz)
10.5Ah mondott a másik srác ,de ezt hogyan kell elképzelni ?! enyémből fog csinálni 1 új ? vagy ő add komplett másikat?
(bocs a hülye kérdésért nem értek hozzá .. ) -
MrRL19
senior tag
válasz
DigitXT #17461 üzenetére
Köszi a választ , igen 1s csak elírtam
...
Viszont az akkuval nem tudom mi lett , mivel elvittem szervízbe (újpest) legyen megcsinálva ... ugyebár nem kapcsolt be + nem töltött se semmi a roller.
Pár hét átfutással ennyit sikerült csinálni sajnos ... nem akarok senkit megnevezni !... ,de Máté nevű srác aki akkuval foglalkozik Ő heggesztette (cellákat tömör gumi miatt) és elméletileg rendbe hozta a cuccost .
Végül cserélni kellet (újpest) valami kábelt is ,h kommunikáljon a felső részével , ezt is megcsinálták
De mikor elhoztam otthon szembesültem vele ,hogy nem tölt ezután próbálták helyre hozni ,de nem sikerült ... nem is értem eleve ,hogyan töltötte felna m1...
Venni szerettem volna tőle új akkut 12ah mondott 70k körül
Közben találtam másik srácot aki 10.5Ah ajánlott 60k-ba
(Hozzáteszem zárójelben a kedves úriember Máté vissza sem ír már fb)
-
Xray-1
tag
válasz
DigitXT #17464 üzenetére
Van lehetőség "javítani" rajta, vagy engedjem el?
Vannak 18650-es Samsung celláim, ami 3400mAh-s és egy aksi építő cég is a közelben. Jobb aksival jobban menne?
Vagy itt az aksi BMS mellett a motor vezérlő is korlát? (egyben van ennél?)Vagy egyszerűbb ha visszaadom annak aki ilyen harmatos aksival probált átverni és keressek egy Pro2-t?
Sajnos ahol lakom komoly emelkedő is van, még ha kerülővel megyek haza akkor is vannak benne 8-10%-os szakaszok.
El is fogadtam volna, hogy ott tolom, mert nem tűl karcos az Essential, nade... Megáll basszus sík úton is szinte, pedig "Sport" mód. -
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
DigitXT #17405 üzenetére
napnál is világosabb az a tény, hogy tök laikus vagyok a témában. hisz nincs semmi gyakorlatom, én
robbanómotoros v8 challenger hellcat-telkis volvo-val járok, autós gyerek vagyok.. de ezért is írtam az elején, hogy segítséget kérek, tapasztalatok híján
egyszerűen csak pár napja jött egy ötlet, mikor lefeküdtem épp aludni, és töprengtem kicsit azon, hogy a francba lehetne ezt a reggel 7:30as gyerkőcöt három utcával arrébb/feljebb lévő iskolába-elrepítést felgyorsítani kicsit.. auto kizárva ugye, a szokásos reggeli csúcsforgalom miatt. maradt eddig a gyaloglás, ami oké, megy, de azért csak 20perc..(csak oda). aztán vissza meg megint pattyogás lefele, hazáig
ekkor jött a heuréka, bszki, veszek egy ilyen vacak elektromos rollert.. felpattanunk rá (nyilván ahol lehet meg engedi), feldobom vele, aztán jóvan. bedobom a kicsit, én meg lezúgok vele aztán vissza lakásig, szintén a három utcánnyit. és az egészből lesz max fele annyi idő.
de, akkor ez azért korántsem ennyire halálegyszerű, meg magától értetődő sztori.. most már azért körvonalazódik
etikai, morális, erkölcsi, eredendő szabálysértési, valamint -ha ez még nem elég- konkrét technológiai akadályokkal is szembe kell néznem.... -
Somatom
veterán
válasz
DigitXT #17392 üzenetére
Te jó ég! Szokás szerint rettenetesen túlbonyolítják. Miért nem lehet azt a rendszámot egy matricára nyomtatni, amit a biztosító ad ki? A matrica mérete jelentené a kategóriát, a rajta levő számok és betük azonosítanák a járművet, a matrica színéből pedig kiderülne, hogy az adott évre vonatkozik a biztosítás. A rolleremen a tavalyi matrica kék volt, az idei meg zöld. Decemberben odaadták mindkettőt és mondták, hogy februárban cseréljem ki. Ennyi.
Egyébként amikor ma teszteltem, pont jött a yard lefelé a Mártonhegyin. Nézték ahogy legurulok a járdán a sarokig, ott megfordítom a rollert és elindulok vissza, fölfelé. De, nem szóltak hozzám. Sztem az utasért szóltak volna.
-
phoenix1989
őstag
válasz
DigitXT #17233 üzenetére
értem. szervizben volt 3 hétig nem csináltak vele semmit. járkáltak vele de nem jelentkezett az a kopogó hang amit mondtam nekik. szét akarták belezni mert hogy akku gond lehet, de azt garanciába meg tudtam volna csináltatni. csapágyakra meg ugye nincs mert csak akku és elektronikára adnak, kopó alkatrészre nem. így végül aztán nem lett vele semmi. hiába mondtam többször is a csapágyakat.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #17233 üzenetére
Igazából de, fázis hiba (kihagyás vagy eltolódás) létezik . Ez pedig vagy rossz csatlakozás (motor-esc), haldokló vezérlő vagy hibás hall szenzor (rossz pozíció érzékelés), esetleg idegen anyag (fém vagy mágneses) került a motorba, ami szenzort zavarhat. És ezeknek lehet az a tünete hogy x fordulat vagy terhelés mellett "dadog" mert rossz(időpontban) helyre "gyújt" (küldi be a fázist).
Ezekben az a jó, hogy nem könnyű rájönni melyik a gond
-
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #17222 üzenetére
Tipik sisakos (nem full face) sérülés. Mondanám hogy sokat láttam ilyet, de ez sem teljesen igaz.
Amikor régen deszkáztam, koriztam meg BMX -en is toltam, az emberek b*sztak használni bármit is. Pedig oda aztán még jobban kellett volna. Mert ugye nem arról szólt sztori, hogy gurultunk az úton.
Baseball sapka volt a maximum. Általában...
Mondjuk az sem utolsó dolog, hogy némileg meg kellene tanulni esni. Ettől függetlenül a sérüléseket nehéz elkerülni, ha nincs valaki full projektorba. Vagy legalább térd és kar védőben.
-
Revolit
senior tag
válasz
DigitXT #17217 üzenetére
Neeem, egyrészt nem én vagyok a képen (ha a Skoll Rave név nem árulta volna el
), másrészt az emberünk vagy nem viselt egyáltalán bukót, vagy sima biciklis tökfedőt. Erre írtam, hogy én fogom hordani a full face sisakot, hiába csak pálcikával közlekedek. Monorim vs sharksetről kerestem véleményeket, és sembe jött egy hozzászólásnál. De meglett a post (elsőre valami linkelhetetlen formában jött)
Hozzászólások között hamar ki lehet szúrni a kép miatt. Szóval 12km/h ment amikor a monorim felfüggesztés beleakadt a kerékbe. Úgyhogy ezért is, meg a csörgés miatt azt hiszem hanyagolom, max előre egy sharkset majd... Vagy új roller majd...Szerk.: Amúgy egyik rolleres csoportba linkelt valaki képet, hogy szarrá tört az arca embernek a sima kerékpáros bukóban. Orrtörés és talán állkapcsa nem tört, de az sem volt szép. Szóval én meleg szívvel ajánlom minden rollerezőnek a full face sisakot, nem kell motoros, nekem is biciklis full face van.
-
-
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #17090 üzenetére
Valószínű próbálnak igazodni az eddig kitalált, más országokban lévő szabályokhoz. Lehet az a 25 akár 20 is, ha ezek mentén haladunk.
Autóknál is így van. Nem sokan tartják be az 50 -es szabályokat, meg amúgy a többit sem. De valahol meg kell húzni a határt az eszköz képességeihez, és a környezethez mérten.
Mondjuk anno Lada -ban vagy Wartburg -ban jobban éreztük a sebességet, meg azért a kormányhoz is nagyobb erő kellett.
Csak attól még hogy most kevésbé érezzük, pont annyira lehetünk másokra veszélyesek.
Amúgy mondhatnám azt, hogy korival is lazán beverem a 25 -öt. Sőt, még többet is, és nem kell hozzá sokat költeni sem. Viszont az sem való mindenkinek, és sokkal több gyakorlás is kell hozzá. Legalábbis a nagy átlagnak.
Szerk.:
Azért nehéz mindenki számára jó szabályozást hozni, mert a szakértőknek nem abból kell kiindulni, hogy vannak jobb képességű emberek.Hozzáteszem, az autóval közlekedők között is nem egy ember van, aki kicsit túlbecsüli a saját képességeit. Összetörtek már néhányszor. Igaz, (szerencsére) csak egyszer volt gazdasági totálkár.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #17007 üzenetére
Én voltam, igazi gánytenger lett
türelmetlen voltam, nikkel szalag még nem ért ide, gondoltam vezetékkel is jó lesz... Csak abból túl vastag lett amit kinéztem, páka nem bírt el vele értelmesen. Gondoltam amit fogott elég lesz, alig van itt amper... De nem volt az ezek szerint
Most szét szedtem és veszek szalagot aztán round 2.
Ha esetleg megsütöttem pár cellát, akkor tanuló pénz, az sem nagy gáz -
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #16995 üzenetére
Igen, úgy
Bms és controller kommunikál (legalábbis a gyári oldal
). De igen, gondolom hogy akku gond lesz,azóta még olvasgattam. Remélem nem gyári a kaki
most nézek próbát hogy dahsboard feszt mutat nem sebességet meg külső akkura rakok lipo őrt, az sikít ha leesene a fesz... Kíváncsi leszek mi a gáz.
Sok videó alatt írjak hogy scooterhacking appban 30+ ampert tudnak állítani, nekem meg már 25 nél fixen összefossa magát -
válasz
DigitXT #16949 üzenetére
Ezért lenne jó összehasonlítani ezeket a rollereket, vagyis a bennük rejlő motorokat, h melyik mire képes, és akkor lehetne egy listát csinálni az ajánlott rollerekről, vagy pl az emelkedőre ajánlott rollerekről.
Mert azért az mégsem oké, h a G30, meg a Pro 2 tud csak felmenni érdemben egy 10%- os emelkedőn; miközben az egyik motorja még kisebb is; ráadásul ott van a többi 350W-os motorú roller (F40, D38), ami meg mégsem képes erre, mert egyszerűen túl kicsi akksit csomagolt melléjük a gyártó.
Mert ez esetben nem lehet ajánlani ezeket emelkedőkhöz már egy 90-100kilos embernek sem. -
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #16905 üzenetére
Parkoló...a legtöbb autós elfelejti, hogy létezik a KRESZ és valamilyen oknál fogva azt is, hogy van jobbkéz szabály. Agyrém, amit művelnek...
Szerk.:
Engem egyik nap majdnem egy bringás tarolt le. Persze én rollerrel voltam.Budapest, Harmat utca, bringa út. Jött velem szemben 0 kezezve, miközben a headset -en beszélt telefonon. Kb. az út közepén, és láttam hogy marhára nem figyel maga elé. Le kellett mennem befékezve a fűre. Tőle meg sokszor ismételt elnézéseket hallottam, amivel nem voltam kisegítve.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #16886 üzenetére
Eleve van szabályozás arra, hogy a különböző típusú bringa utakon, járdákon, illetve az úton mennyi a maximum megengedett sebesség.
Tehát attól hogy nincs szabályozva a roller használat, még nem jelenti azt, hogy ennél többel lehet közlekedni. Ez sokaknak újdonság. Ahogy az is, hogy nem állunk fel ittasan rollerre.
Amúgy pont ezt gondolom én is, hogy bizony kell vezetési gyakorlat. Még ha jogosítvány nincs is, legalább a KRESZ ismerete mellett nem ártana felmérni a roller és a saját tudását, aztán ennek megfelelően használni. Az útviszonyoknak és az időjárásnak megfelelően.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #16864 üzenetére
Azon agyalok, hogy egy plusz élem kéne inkább a szerkezetbe, hogy maga a kerék felfogatás kerüljön lejjebb és akkor olyasmi forma lenne, mint pl a sharkset. Ott okosan olyan forma az egész, hogy nem az eredeti magasságban rögzül a kerék, hanem ott lejjebb jön az anyag.
Bár kivitelezni sokkal egyszerűbb lenne egy olyan toldat, ami a rugóstag felső befogatási pontját tolja el
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #16845 üzenetére
Na én még egyszer sem tudtam megindokolni magamnak, hogy legyen ilyen szerszámom
Nekem is heti egyet kell bejárni és rollerrel több idő is, mint metróval, pedig ezzel indokolta magamnak, hogy van... Persze igazából csak mert régóta piszkálja az agyam és haveromtól olcsóba kunyiztam el
Ha már... Én ipari elektronika technikusnak tanultam... De 2 évig csak aluláteresztő szőrű bemeneti ellenállást számoltunk, szóval kb semmit nem értek a szakmáhozÉs most vállalati termékfejlesztési szakértő vagyok
De modellezés - amit a szerelgetés szeretete miatt kezdtem el - sok tapasztalatot adott, főleg hasznos, hogy bl témában is. Ott főleg a Drónoknál néha más sem volt, csak forrasztás, fleshelés... SírásMost ennyi lett a géppel, plug and play, alis telo előre hátra.
Aztán ment ma custom fw... Ott volt para. Volt sötét kijelző, rossz akku szint jelzés, stb stb... De végre megy és állítgatni is lehet.
Akku cellák jönnek 3a külső akkuhoz, meg controller kap kis törődést. Tervben nagyon más nincs is... Egyelőre -
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #16831 üzenetére
Mondjuk ez a gyári gázkarnak csúfolt "izé" G30 -on nem (/sem) egy minőségi darab. Függetlenül attól, hogy kinél szolgált ki már X ezer kilométert.
Számomra olyan konstrukció, mint az általános kontroller analógok. Van akinél gond nélkül használható éveken keresztül, van akinél meg már az elején akadozik, rezeg, ragad.
Egy-két alkalommal már nekem is beragadt. Amit azért nehéz a júzer error -ra fogni. Max. ha valaki véletlenül azzal együtt emeli át a padkán a rollert. Vagy valaki úgy nyomja maxra mint az állat. Ami valóban nem tesz jót.
Lehet csak a rugót kellene cserélni, nem tudom. Sok mindent szedtem már szét az elmúlt 25 évben, de a rollerekhez nem igazán értek. Lassan szerintem itt is ki kell okosítanom magam, ha ez tartós hobbi lesz nálam.
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #16768 üzenetére
Jóóó, azért annyira durva dolog nincs tervben
De, persze, anno simsonnal is sikerült olyat esnem, hogy a fejem tetején fordultam át és géppel szemben kezdtem felfogni, hogy mivan. 20al sem mentem tán.
Ez most onnan jutott eszembe, hogy le akartam írni, hogy 40 alatt fogok maradni tempóban...Szóval rollerezés az olyan, hogy nem az a kérdés lesz-e esés, hanem, hogy mikor?
-
nantu
csendes tag
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #16734 üzenetére
Nekem m365 pro lesz (jaja, még meg sincs, de már szedném szét... Mondjuk modellezni us ezért modellezek, mert lehet építeni
), abba talán lefelé lehet építkezni. 12.8ah a gyári. De akkor a plusz akku nem akkora kell, elég fele?
Mondjuk igen, 500/db akkor 15k,az még faja... Meg a pontheggesztő.. Bár akkor lehet össze lehet hányni vmi diy cuccot
Igazából range nekem 30km tuti elég, inkább az akkut nem akarnám megsütni. Akku hőmérsékletre mindig kényesen ügyeltek rc autókban és dronokban is.Nade le kell nyugodni. Telok jönnek, gép hétfőn nálam, először meg kell tenni pár km-t, aztán meglárni mire van igény pontosan. Fw megy rá másik, az fix, gyári esc hűtést meglesem, meg lehet nyák táp része kap plusz cin-t. Van róla pár videó, de vélemények nagyon vegyesek, hogy valós értelme van-e, bár az tuti, hogy szar tápellátás miatt szabik szoktak elköszönni (rc ben sok ilyen tapasztalat volt).
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #16720 üzenetére
Dobfékes kerékről meséljetek nekem lécci. Google nem dob, angol nevét nem vágom
Illetve dual motorral (legyen egy sima gyári 300W-os) mekkora a várható hatótáv ha akku maradna gyári (bár azt lehet egyből meg is főzi)? Nézzük úgy, hogy elég ha 30-35el megy. Ez most csak fikció meg elvi dolog... Csak készülök fejben, mert el tud kapni a gépszíj -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #16721 üzenetére
[Ferrofluid]
20-25 fokkal hűvösebb a kamera szerint
43e volt a BMS, 1200-ért vettem a 40T darabját, az már önmagában 160ezer -
Eldenisa
csendes tag
válasz
DigitXT #16663 üzenetére
szerintem rólam van szó, jelentem élek, a roller is csodás azóta (pont 1 éve), nem törtem magam össze újra
Igaz, hogy xiaomihoz tervezték, ezért a hozzá tartozó szár rövid volt, úgyhogy egy biciklis boltban "hajtogattak" bele nekem egy hosszabb csövet( és mondták, hogy soha többet nem vállalnak ilyet, úgyhogy tagadjam le, ha kérdezik). Majd esztergáltatnom kellett egy menetet a csőre, azóta ment bele kb 800km és köszöni szépen jól van, pedig néha koppan a kis teleszkóp, mert nem veszek észre egy úthibát, vagy valami, szóval én jó vételnek tartom.
Majd egyszer, ha vállalható állapotban lesz teszek fel róla ide szebb képeket is, de 1 éve húzom a töltőfedél 3d-s tervének megrajzolását (plussz kábelek miatt a gyárit gyorskötelegő tartja ott, pedig nagyjából 2 óra tervezés meg másik 2 óra nyomtatás lenne megcsinálni, illetve a taposót se ártana lefesteni.na jó megmutatom összeszerelés után így nézett ki, akkor még gégecső és borítás nélkül(nincs friss képem, de eskü jobban néz ki
)
ui.: a képek nyomokban kugoo s1 pro-t tartalmaznak
-
Peaceliker
addikt
válasz
DigitXT #16663 üzenetére
Mondjuk nekem másik gépbe menne és akkor az talán nem állna fent (vagy de, ugye
), hogy kerék (nálam az ott motor lesz) agyba bele ér. Legalábbis elég sok alis review és ilyenen nem sírtak.
A bele szaladt csavar az mondjuk para. És ez is lehet akár pech is...
Monorim meg ahogy hallom nem túl soká csörög zörög... Pedig mocskos drága.Még aludni kell rá párat asszem
Bár mondjuk ha bele szakad vmi azt alin le lehet gariztatni sztem. Inkább azt lenne jó tudni, hogy mennyire lehet tartós. -
Casseius
tag
válasz
DigitXT #16598 üzenetére
4000w-tól még messze, nincs beállítva a Vesc rendesen mert későn fejeztük be így is a történetet, annyi opció van h döbbenet, ezzel el fog menni pár nap mire normális lesz, egyelőre 48v-on 2800w-ig sikerült hajtani, nem merek többet beletolni mert cserélni kell még a motorkábeleket is biztos ami biztos.
-
PociAti
őstag
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #16538 üzenetére
Nem álmodom, szerdán érkeznek a 40T cellák, vezérlők épp ma kerülnek bele, kábelezés önmagában elvitt egy napot.
Nem most kezdtem azért, fél éve 45-50-es sebességgel használom, az útvonalam pedig echte ugyanaz, minden út hibát vakon ismerek.
Fullface bukóm van, protektoros kesztyű és térdvédő, protektor ing pedig beszerzés alatt.
Ismerek nem egy külföldi srácot akik 80+os sebességgel használják a dual Xiaomit napi szinten másfél-2 éve erősebb konfiggal (2x1200w-os motorral, 8000w felett 20s-en).
Jelenleg egy booster fék van fent de tervben a magura mt5 hiclose is, de egyszerre nem lehet mindent megvenni sajnos, véges a fizum -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #16542 üzenetére
Na jo, de az egy szar, itt cserelt vezerlos jarganyokrol beszelunk.
Hat, igazabol a kugoo fele elfutjuk a tekercseken strategia az nem is nevezheto strategianak, inkabb fillerbszasnak. Meg ha az akku nem is birja felvenni a teljes toltest, akkor is illene ellenallason elfuteni a felesleget. A masik problemaja, hogy hajtasszabalyozas hianyaban nullara nem is tud lefekezni, mert nem lesz mibol gerjesztes nulla fordulatnal, amivel tartani tudna a poziciot. Trehany megoldas. Gondolom egy normalis utolagos vezerlo azert nem igy mukodik.
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #16540 üzenetére
Miert durranna el? A vezerlonek mindegy milyen iranyban folyik az X watt.
De mondhatnam, hogy a bowden is elszakadhatNekem gyerek koromban sokszor el is szakadt a BMX-en es azon meg vezerlo sem volt.
Persze, tartalek mindig kell, bowdenbol is ketto kell, ha nincs melle elektromos.
(Mondjuk 40-50-rol mar a fekezoernyo is lehet opcio
)
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #16497 üzenetére
Szimplán máshogy van tekercselve, amit írtál pontos.
Gen 2 motor:
+ Magasabb végsebesség
+ Tovább tartja merülés esetén is a magas sebességet
- Gyengébb gyorsulás, de azt el is tűntetheted ha egy picivel több kakaót adsz neki szoftveresen amit gond nélkül bír a vezérlő és a motor is.
Ha gen 1-es motorral szerelt g30-on magasabb sebességet szeretnél akkor egyetlenegy lehetőséged van az pedig az aksi csere, ami igencsak költséges dolog. -
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #16503 üzenetére
Én nem is írtam ilyet, hogy ez a motor végsebessége. Hanem azt, hogy az E -nél 25, P -nél 30 a maximum. D -nél meg ugye 20 -ra van állítva, mert az német.
E -ben és D -ben gen1 motor van. P -ben pedig gen2. Tehát 2 fajta motor van. Ezt mondják, ami a motorszámból derül ki. Nálam ez 6 -tal kezdődik az E verzióban. Amit általában kintről lehet rendelni (vagy valamelyik cég behozza), az a P verziós, és annál 9 -cel kezdődik.
Ezzel együtt viszont érdekes, hogy azonos szoftver és típus mellett azonos motorral az egyik 80% -nál jelzi hogy leveszi a maximum a sebességet, addig a másik nem.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
DigitXT #16497 üzenetére
Gen1 -nél állítólag az akkumulátor szinttől is függ a végsebesseg. Amit mondjuk nem nagyon értek, mert nálam 30+ százaléknál is 25 a maximum, és nem nagyon vettem észre azt sem, hogy olyankor gyengébb lenne.
Az valószínű (ahogy szintén írták), hogy jobban is gyorsul a gen2, de azzal nekem nincs tapasztalatom.
Szerk.:
Amúgy G30E II, gen1 motor van nálam is.Illetve ha lesz szabályozás, akkor én sanszosnak érzem hogy max. 25km/h -ra fogják korlátozni a járda és bringa út használatot. Ezt majd meglátjuk.
Mondjuk egy lengéscsillapítás nélküli pálcikánál eleve csomó helyen esélytelen a tartós 30km/h (vagy a nagyobb sebesség, ha módosítva van). Legalábbis pesten.
-
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #16458 üzenetére
Ha ugy balanszol, hogy nincs toltoaram, akkor passziv balanszolas eseten toltest veszit, ugyanis csak annyit tud, hogy a legkisebb cella feszultsegere lehuzza az osszes tobbi cellat. Ha mindezt olyan lassan teszi, hogy nem csokken le a toltesi kuszobfeszultsegre a pack feszultsege, amig a tolton tartod, akkor nem tud ratolteni.
-
-
-
DGery
aktív tag
válasz
DigitXT #16220 üzenetére
Igen, én tudom, ezért is mondtam, hogy a tapasztaltabbak majd reagálnak a dologra
Nekem szerencsére elég a Mi Scooter 3, az én súlyommal még az az emelkedő is vállalható, persze én elég ritkán járok arra, és akkor is amikor arra visz az utam az akku 90% felett van... De ez már másik sztori -
Új hozzászólás Aktív témák
- Csere-Beszámítás! Ajándék ROG Táska! Asus Rog Ally Z1 Extreme RC71L - 512GB SSD + 16GB LPDDR5
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 512GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3079, 100% Akkumulátor
- Panasonic TX-L47E5Y 47" LED TV eladó
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest