- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #11047 üzenetére
Oké, versenyfelhasználásnál a világ összes kW-ja sem elég, ám ott van
utcára (?) a Dualtron Thunder II: tényleg nem tudom, az kinek jó vétel...
Csak azért néztem meg, hogy megáll-e az állításom, hogy 2-3 kW körül
vannak-e.Ebben listában a legtöbb ilyen: 2x800, 2x1000W, 2x1200W
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #10994 üzenetére
Ha nem mész hozzá annyira közel, hogy a nyakába lihegj, akkor egyáltalán nem zavaró, ha kissé ingadozik a sebessége. Fékezéstől eltekintve nem szokott a kerékpár sebessége hirtelen elfogyni még akkor sem, ha nem tekerik, és a minden jel nélküli hirtelen megindulás sem jellemző rá.
-
synar
őstag
válasz
Reggie0 #10994 üzenetére
Azt meg tudom erősíteni, hogy a hüvelykujjas gázkarral sokkal nehezebb tartani az egyenletes sebességet, mint a mutatóujjal húzhatóval. Volt mind a kettő kipróbáltam. Az M4 pro-nál ki is kapcsoltam a tempomatot, mert azzal, hogy a középső ujjamhoz hozzá tudtam húzni a gázkart, bármelyik fokozatban szépen lehetett tartani a sebességet egyenetlenebb talajon sem ugrált, ellentétben a Xiaomi-val.
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #10985 üzenetére
"Rollerrel maceras 2-3 km/h-val lassabban menni, mint a max."
Ez az általánosítás úgy ahogy van marhaság!
Lehet, hogy létezik olyan roller, aminél ez problémát okoz, Xiaomi rollereken 1, de talán 0,5 km/h sebesség értékenként le lehet fixáltatni a rollert. Nemrég édesanyám ment valahova kerékpárral, elkísértem, mögötte mentem és mivel a 12 km/h gyors volt, ezért a kijelző szerint 11-12 km/h között ugrálva is sikerült a roller sebességét fixálnom. Emiatt feltételezem, hogy 0,5 km/h érték különbséget is lehet tartani. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10985 üzenetére
Na igen, egy hüvelykujj gázkar valóban nem jó kisebb sebesség tartásra.*
(Ezért kell normális felbontású félmarkolatos gázkart használni, amivel a
4000W-os roller is képes lépésben haladni akár maximális fokozaton...)
*: ezért sem működik a tempomat félgázon, mert lényegében csak a nyél
az, ami stabilan megtartható. De ha valaki ráér bohóckodni ezzel, tegye...
Én oda fogom a markolatot, ahol akarom. Tetszőleges sebesség tartható,
s csak addig tartom, amíg szükséges: ha elengedem, visszahúzza a rugó,
és az el van engedve. Ha ezután még hajt, az konkrétan balesetveszélyes.
(Ezért sem szeretem a Xiaomi-t. Túl sokat gondolkodik egy gázelvételen.) -
Bibby
addikt
válasz
Reggie0 #10975 üzenetére
Ezt már többedszer olvasom...áruld már el mit jelent az hogy sok kerékpárosnak "akadály" valaki?
Nem tudja kikerülni? Esetleg egy gyerek megy a kerékpárúton az egy mozgó akadály, egy leküzdendő elem? Jóhogy nem már minimum sebességet akartok, mint autópályán.
Csak halkan jegyzem meg, hogy egyre többen lesznek akik ezeken az utakon közlkekednek, bizony ez azt jelenti hogy itt is előfordul majd "dugó" és belassulás, és nem lehet harminccal csapatni.
Közben olvasom, hogy előzéshez kell a harminc. Mint amikor a kétszáz lóerős autót kell indokolni..
-
Surfym@n
senior tag
válasz
Reggie0 #10975 üzenetére
Így van, plusz a sok bubis meg megy 20-25-el, baromira nem mindegy, milyen gyorsan tudod megelőzni őket. sok kerékpárút olyan keskeny meg forgalmas, hogy meg kell tervezni az előzést. Kb mint zsúfolt agglomerációs utakon, mikor 90el szeretnél menni, de mindenki csak 70el szüttyög.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10939 üzenetére
semmikor sem alkalmas a roller a rollerezesre?
Igen, azzal az apró pontosítással, hogy egy rollernek látszó (!)
ipari hulladék, amivel több ismerősöm is szarrá törte magát...
Ha bárki kérdezi, lebeszélem róla: van olyan, ami jobban bírja,
inkább azokat érdemes venni. Az olcsó szar meg kukára való.
(Ugyanis egészen addig racionális azzal közlekedni, amíg egy
válltörés miatt 6 hónap kényszerpihenő nincs: az sok idő...)
nem jelenti azt, hogy garantaltan lesz bajod
Ez csak a vizsgált időintervallum függvénye. Tudod: addig jár
a korsó a kútra... Te lehet, hogy lehúzol 5 szezont hiba nélkül!
Más meg az első jégbordán kettős kéztöréssel kipontozódik.te nem vagy alkalmas a teli rollerezesre
Ezt mondjuk pont cáfolja, hogy mentem vele hóban. De igen:
alapvetően nem ajánlom senkinek, ha nem muszáj. Miattam
ne legyen hamis biztonságérzete, hogy a hó tulajdonképpen
csak azért van, hogy lehessen képet lőni + összkerékhajtást
tesztelni, potom 5 km távon. Elindultam volna 13 km-re, így?
Lószart. Nyilván, meg tudtam volna csinálni, lépésben, talán
teljesen balesetmentesen. Talán nem. (De minek szívassam
magam közel egy órát, amikor kocsival max. fél óra az út? A
megspórolt benzinköltségért? Nem tudom. Inkább a busz...)Szerk: engem valójában nem kell meggyőzni, hogy tök fasza
dolog esőben, hóban, fagyban rollerezni... Szerintem nem az
és ezen a véleményemen pont nem változtat, ha más szerint
meg az. Legyen úgy. Csinálja. Nekem nem fáj. Az akku majd
reklamál picit. De amíg nincs baj, addig nincs baj. Pont azért
van a fórum, hogy több vélemény megjelenhessen.Semmi
nem írja elő, hogy minden vita vége az egyik győzelme lenne.Azt a hibát elkövettem, hogy általánosítottam. Szar rollerből
nem lehet várat építeni... Amire a gyártó sem ajánlja az esős
használatot, azt nem ajánlott úgy használni, mert tönkre fog
menni, és nem lesz rá garancia: hogy érdemes-e sokkal több
pénzt elkölteni olyan rollerre, ami bírja a vizet, vagy ha éppen
elég egy kis cellux, azt innentől mindenki döntse el maga... -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10937 üzenetére
Na, akkor itt hagyjuk abba. Alattam ment már tönkre roller, az esőben,
és már csúsztam el rollerrel sárban, egyszer pedig meg is fáztam, jujj!
Nem ám télen, amikor az ember készült a hidegre, hanem ilyen őszies
időben, amikor nem volt nálam extra ruházat: nappal tök kellemes volt.
Viszont úgy jött ki, hogy nem tervezett mód estébe nyúlt a hazautam...
Fel kellett volna ülni a villamosra, de gondoltam kibírható, ingyen gurul:
racionális döntésnek tűnt, hogy nem fizetek feleslegesen a BKV-nak.Ezek eddig a tények. Műszaki hiba miatt estem akkorát, hogy csúnyán
lefejeltem az aszfaltot (fullface bukó mentett meg), a könyököm azért
nem tört el, mert a protektoring fogta a becsapódást. Ez is egy tény.Ezek után nekem azt mondod, hogy természetesen semmi bajod sem
lehet, ha natúrban, utcai ruhában, sisak nélkül, télen-nyáron csapatod?
És én vagyok a laposföld hívő? Nyilván... (Nem kívánom, hogy megéld
ezeket a tapasztalatokat.Minden szép, minden jó. Rollerezni csupa
móka és kacagás... A racionális gondolkodás szerint baj csak mással
történhet: te figyelsz, saját hibából sohasem fogsz esni.Legyen így.)
Ui: én meg lerakom a kétkerekűeket a francba, amikor úgy ítélem meg.
(De legalább már megmagyaráztad, miért nem vagy meggyőzhető...
Ugye nem az volt racionális érv, hogy veled még nem történt baj?)
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10935 üzenetére
Szerintem nyugodtan mondogathatom másnak, ami a véleményem, és
tapasztalatom. Véleményt pedig nem igazán lehet cáfolni, de hát hajrá.Ha majd elcsúszol egy falevélen (vagy a sárban) és megsimitod arccal
az aszfaltot (mert sisak ugye minek, az csak "hamis biztonságérzet")
elképzelhetőnek tartom, hogy végiggondolod majd az alkalmasságát...Mondom, hogy nem fogjuk egymást meggyőzni. Az ún. cáfolatod csak
megerősítette, hogy mókolás nélkül ultra szopás vízben rollerezni.Ezt mindenki döntse el maga, hogy bevállalja-e. A magam részéről, ha
bemennék dolgozni ebben a szép őszi időben, viszont napközben úgy
elromlana az idő, hogy szakadó esőben kéne, meglehetősen hideg, és
persze már esti sötét körülmények közt hazamenni, tuti benthagynám
a rollert a cégnél, és elvernék 700 Ft-ot BKV-ra. Mert ez nem kényszer:
alternatív közlekedési mód, részben szórakoztató, és van amikor nem.
(Megjegyzem a gyári S1 "világítással" különösen izgi lehet ilyenkor.)
Fel ne tegye nekem senki a kérdést, hogy alkalmas-e éjszakai tempós
haladásra az a helyzetjelző erősségű gyári LED sor, mert... Persze! Az. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10932 üzenetére
Mert meg nem ultel Ariel Atom-ban
Hű, hát nagyon elbeszélünk egymás mellett. Nem véletlen mondtam, hogy
ugorgyunk.De akkor visszakérdezek: valaki venne egy Ariel Atomot, és
munkába tervez vele járni, de aggódik, hogy mi lesz, ha esik az eső, s ide
jön, felteszi a kérdést, hogy ilyen felhasználásra* (!) ajánlott-e ez az autó?
Erre azt mondom, nem. Te azt mondod, hogy persze! Ki lehet bírni benne.Szerintem nem fogjuk meggyőzni egymást, teljesen felesleges kijavítgatni:
igen, a Forcefield Pro L2-t snowboardos ismerősöm kínált eladásra anno,
de nem kérdeztem ki, hogy pontosan hogy használta. Nekem már megvolt.
Kettő meg nem kell belőle, mert csak egy hátam van.Szóval maradjunk
annyiban, hogy síelésnél alapnak veszed, hogy jól fel vagy öltözve (nekem
mindegy: szellősen mert folyamatosan mozogsz), rolleren NEM ez történik.Semmilyen következtetést nem lehet levonni az utcai ruhás rollerezéshez...
Vagy mondjuk a megázva rollerezéshez. Amikor az ember munkába megy,
nem (extrém) sportol. Ha elektromos rollerrel megy, akkor egyáltalán nem
sportol. Közlekedik. Se megizzadni, se megázni nem nyerő ekkor: jelenleg
az egyetlen megoldás, hogy esőben nem használja a vasat, ahogy azt sok
gyártó kifejezetten ajánlja is, mert garanciavesztéssel jár, ha vízkáros lesz.Ha mégis használja, és átalakítja, hogy vízálló legyen, és esőruhát is vesz,
akkor persze megpróbálhatja kitolni a szezont. De előbb-utóbb lerakják az
emberek a vasat, mert nem észszerű már két keréken közlekedni: ezért is
hívják úgy, hogy "szezon". Az, hogy valakinek mennyire nyúlik bele a télbe,
az egyéni preferencia kérdése. Én szoktam mínuszokban is motorozni, ám
tavaly, karantén alatt, amikor a forgalom egyáltalán nem indokolta, inkább
az autóm használtam, lévén semmi előnye nem maradt a motorozásnak.Korábban meg nem volt kérdés, mert nem volt autóm. Szóval amikor vége
volt a szezonnak (lásd még motorkerékpár téli tárolása), jött újra a BKV...
Annak minden előnyével, s hátrányával. Sokkal ritkábban voltam pl. beteg,
amikor nem használtam, mert nem voltam összezárva senkivel motoron.
Nyilván egy barom kolléga, ha betegen bemegy az irodába, végigfertőzhet
mindenkit, de annak azért kisebb az esélye, mint pl. a tömegközlekedésen.
(Nem véletlen lesz megint kötelező rajta a maszk, de ez már nagyon OFF.)*: "gurulgattam" kabrió MX5-tel, élmény volt, de amikor jött az eső, inkább
becsuktam a tetőt... Nyilván élmény lehet szarrá áztatni a kocsi belsejét is,
de ha van mód rá az ember kihagyja. Ha nincs, akkor meg szopacs van.
Ha választanom kéne, hogy munkába járni MX5, vagy Ariel Atom: előbbi...
És itt teljesen irreleváns, hogy esetleg a versenypályán elkenné-e a száját.Előttem írták, hogy sokan úgymond esernyőnek használják az autójukat.
Így van sajna, szignifikánsan nagyobbak a dugók - mintha több lenne akkor
az autó. Bár az azért nem hiszem, hogy annyi sok motoros/rolleres ülne át,
inkább arról van szó, hogy olyankor nehezebb balesetmentesen közlekedni.Nem lehetetlen: rolleren is meg lehet úszni, de a kockázat a tiéd. Van aki a
leendő sérüléseket védőfelszerelésekkel minimalizálja, és az nem a sapka,
sál kombó (a kesztyű már jó kiindulás), hanem a bukó, és a protektorok.
Persze, ha belefér, hogy heteket kiesel a munkából kéz/váll stb. töréssel... -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10929 üzenetére
Mondhatni szarkasztikusan fogalmaztam, de neked ez nem jött le.
Körbecelluxozni, meg folpakkot tekerni valóban nem akkora művelet,
de ha 3D nyomtatóval kell hozzá alkatrészeket nyomtatni, hogy kicsit
is megvédjen a víztől, akkor azért mondhatjuk, hogy gyárilag nem jó?Ui: autóban még sosem áztam meg. De valóban kell rá ablaktörlő...
Ha kijönne egy olyan modell, amin nincs, én tuti nem ajánlanám.
Mondjuk ez nem tudom, hogy jön össze azzal, hogy síruhában simán
ki lehet bírni -10 fokban az 50-70 km/h menetszelet - hiszen én eddig
viszonylag kevés arcot láttam síruhában rollerezni. Lehet ez lesz idén
az új divat? Síelni viszont szoktak felvenni motoros gerincvédőt.
Na ezt add össze ceruza nélkül víz alatt. Mondtam, hogy ugorgyunk...
(Pont az a csevej lényege, hogy fel kell-e öltözni rollerre: szerintem ha
hidegben, esőben való használat is cél, mindenképp.Utcai ruhában,
két keréken nem igazán komfortos ősztől-tavaszig. Szerintem. Ennyi.) -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10910 üzenetére
Nekem a nyakamig verte a sarat, bár igaz, épp el volt törve a sárvédő.
Valószínűleg egy széles cellux megoldotta volna a problémát. Vagy nem.Addig tök menő kapucniban csapatni, bukó helyett, amíg egyszer nem ér
le fejed az aszfaltra: soha ne legyen rá szükség de nekem már volt sajna.
Térdem a mai napig érzékeny, mert azon nem volt protektor. Pedig előtte
amikor tök ismeretlen helyre, nagy távra mentem, felvettem: izzadni totál
kényelmetlen miatta, tény, de esni jobb benne, és a hideg ellen is használ.Senkinek nem tanácsolnám azt, hogy esőben, hidegben, védőfelszerelés
nélkül rollerezzen, de nyilván több szem többet lát: ez is egy vélemény.
Párszor már beraktam a képet, hogy milyen időben IS mentem vele.
De! Egyrészt ez pont egyszeri alkalom volt, másrészt a szükség diktálta.
Egy gyári S1-gyel ziher, hogy nem megyek fel az emelkedőn... Két motor
szépen felhozott, ám ilyenkor max. 10-12 km/h, ami még "biztonságos":
ha úgy lenne, én biztos nem erőltetném a rollert... se nem gyors, se nem
szórakoztató. El kell fogadni, hogy a két kerék nem igazán* négy évszak.
Biztos jönnek majd a biciklis futárok, akik télen-nyáron tekernek.Kijavítom: nem kompromisszum-mentes. Amikor tekersz, mozog a térd.
Ami egy kellemes pulóveres sétáló idő, az 30 km/h-nál elég kellemetlen:
állsz egy helyben, jeges szél fújja az ízületeket... Az álmos könyv szerint
sem jó megoldás: biztos ki lehet ezt is bírni, csak 20 év múlva fog fájni...*: én is jártam be motorral dolgozni télen is. De annyira nem élveztem...
Néha vissza-fanyalodtam a BKV-ra, mert az időjárás olyan volt, amilyen.
Amikor a busz alig bírt felmenni az emelkedőn, az kemény volt. Pedig a
főútvonalakat mindig takarították: bicikliút vagy járda? Simán hó + jég...
Akkorát esett rajta a bringás, hogy csak... Megkérdezhettem volna tőle,
miért csinálta? Miért ült biciklire? "Pillanatnyilag jó ötletnek tűnt." -
Dave™
nagyúr
válasz
Reggie0 #10891 üzenetére
cserebe van rugos felfuggesztes, igy nem cseszi szet az izuleteim
Nem mentem még teleszkópos rollerrel, de pl. macskakövön a teleszkópos MTB is kellemetlenül ráz a sokkal nagyobb levegős kerekeivel is, így furcsállnám, ha olyan óriási különbség lenne egy tömör gumis, de teleszkópos roller és egy levegős, teleszkóp nélküli Xiaomi között. Nem is azért érdemes kerülni szerintem az úthibákat, mert tönkreteszi az ízületeket, hanem mert borulhat a roller vagy csak szimplán sérülhet, hamarabb tönkremehet ezektől. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10859 üzenetére
Abszolút.
Bár elsőre összefosta magát (rögtön), másodikra meg az
akku volt hozzá kevés, ám némi beruházás után a 65C terhelhetőségű
kínai csodával párban tökéletesen bevált: minap javítottam is vele egy
a S1 Pro akkut FB-os csoportból jött tagnak. Tette a dolgát, ahogy kell. -
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #10849 üzenetére
Erről erősen megoszlanak a vélemények.
Rugós tag beépítése hely és tömegigényes, illetve extra költséggel jár, de ez utóbbi a legkevésbé zavaró. Népszerű rollerek egyik legnagyobb előnye a kompaktság, a kis méret és hordozhatóság.Normális rolleren nincs rugó. Nagyobb, monstrumokon szinte biztosan van.
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #10706 üzenetére
"Semmivel se lenne kiszamithatatlanabb. <350W roller egy lofing a kerekparosok gyorsulasahoz kepest."
Totálisan ellenkező véleményen vagyok! Én kerékpárról nyergeltem át rollerra, és utóbbi sokkal kiszámíthatatlanabb.
Egy átlag kerékpárosról távolról el lehet dönteni, hogy ő most stabilan áll, vagy el fog indulni, főleg ha nagy erőbedobással szeretne elindulni.
Rollerral én a kereszteződés környékén 2-3 km/h-val szoktam kóricálni, csak azért, hogy ne álló helyzetből kelljen belökni. Bal kezem hüvelykujjának apró mozdulatát nem fogja tudni kiszúrni az autós, csak azt látja, hogy amíg az előbb szinte álltam, pillanatok múlva már méterekkel vagyok odébb. Ilyen váratlan, kiszámíthatatlan helyváltoztatásra egy álló kerékpáros nem képes.(Az, hogy a futárok mit művelnek az külön kategória. A fura öltözékük kilóg a tömegből, róluk lehet tudni hogy jó eséllyel tojnak a KRESZ-re, és őrült manőverekre képesek.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10714 üzenetére
Hátőőő, én az összes sima S1 és S1 Pro-t úgy tudom, hogy 11A a váltás óta.
Viszont, az S1 Plus (nem tudom, miért hívják ugyanúgy), teljesen más modell:
semmi tapasztalatom nincs vele, s a mellékelt ábra szerint a vezérlője is más.
(De ha épp szétszeded, megnézheted a címkét: de az is igaz, ettől még lehet
szoftverből 11A, hiszen az S1/Pro címkéje sem változott, csak a teljesítmény.)Mérni kell.
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #10698 üzenetére
"Hat, a kerekparosok kritikan alul kozlekednek."
Most képzeld el őket ha e-rollerre váltabának. Gyorsulásuk, irányváltásuk sokkal kiszámíthatatlanabb lenne. És irányváltáskor karjelzést még akkor se tudná használni, ha néha szándéka lenne rá. Extraként hozzájön a kormányra helyezett mobil lapozgatása, olvasása (a gázkart nem engedheti el, tehát a fékről veszi le a kezét). -
norbi93
senior tag
válasz
Reggie0 #10687 üzenetére
Én egy i30N-el járok ha épp nem rollerrel, az 19-es felni mellé 235/35-ös gumikon gurul, így eléggé érintett a felnit érő ütésekben. Eddig egyszer vittem görgőzni, időpontra, 20 perc alatt megvolt. Defekteknél meg mankókerék, és szintén időpontra vittem cserélni, szóval nem volt semmi amiért napokig ott kellett hagynom. Persze hajtással, motorral kapcsolatban simán előjöhet bármi, ami szervízben napokra letámasztós.
-
-
Gabis
őstag
válasz
Reggie0 #10681 üzenetére
Ha tényleg így van, akkor váltson szerelőt. Ha sűrűn van szerelőnél, akkor szerintem az inkább tűzoltás. Én ha elviszem, akkor átnézi A-Z-ig, és amit kell csere, vagy felújítás. Ha már úgyis szét van szedve, ne kelljen megint egy kis apróságért bontani. Így elég ritkán látom hála az égnek a szerelőmet, de ez az én véleményem... mindenki úgy csinálja ahogy akarja, tudja.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10658 üzenetére
Amúgy annak ellenére "megeszegeti" azt a méhsejtrácsos gumit,
hogy a hátsó soha nem forog el 1500W-tól se... Valamikor lőttem
is egy kopottas képet, később ment fel rá a Raptor gumi... De azt
már nem tudtam "rendesen lekoptatni", mert előbb tört szét a váz.Szerk: tudom, indulásnál még nincs is 1500W.
(De arányaiban
mondom, hogy a gyárihoz képest eléggé fel volt rántva: 30A/48V)Szerk2: írnak itt a kollégák ilyen 65A-eket a Pro 2-re, csak nézek.
Valószínűleg fázisáram (durva, hogy ilyen szinten programozható).
Nekem fogalmam sincs, mennyi a fázisáram, amikor berántja azt
a 75A-t az akkuból, de hogy melegszik durván, az tény... -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10595 üzenetére
Nem vagyok meggyőződve róla, hogy a Királyi Rendőrség fel van-e készülve
bármi ilyesmire, de tegyük fel, hogy igen, van rá rendőr, és van eszköz is.
Elkezdik padozni a rollereket. Kijön rajta a csúcsteljesítmény, végsebesség.És akkor az összes Xiaomi megy a levesbe, akik ma bátran mondják, hogy
természetesen névleges teljesítmény a 350W: ők a legalitás alfája-omegája.Az meg szerintem régen rossz, hogy magadnak, otthon állítgat(hat)od azt a
szoftveres korlátot sőt nyomtathatsz hatósági azonosítókat: innen már csak
egy lépés, hogy immobiliser jelleggel, ha a rendőr nyekteti a vasat, akkor jól
viselkedik, további jó utat kívánás van, és ahogy elhúzol, hirtelen 2x erősebb.
(Tulajdonképpen benne is van ez gyárilag... takarékos módban gyengébbek.)Ui: fogalmam sincs, hogy végül mi lesz a vége. De ezt a padozás dolgot kis
hazánkban szerintem erőforrás(ok) hiányában nem fogják megjátszani.
Ám ha már úgyis benne vannak a rendrakásban, igazán bevezethetnék már
az SMKP rendszámokat. (A bringások azonosíthatósága se lenne hátrány.)
Mindenesetre a névleg 500W rolleresek be fogják sz*pni az ziher...Lehet, hogy tényleg lesz egy "gyerek roller" kategória, mint a MoFa, viszont
furcsa, hogy 80-100 kg-os felnőttek alatt is ugyanannak kell majd erőlködnie.
Pedig nem kéne, hiszen a legtöbbjének van B jogsija (ami meg SMKP-ra jó). -
gergo5991
őstag
válasz
Reggie0 #10569 üzenetére
engem csak az érdekelne ez a törvény amiatt jött létre mert pesten sok volt a siránkozás a bérelt rolleres ámokfutások miatt? mert úgy igazán pesten kivül nem igen láttam hireket hogy valakit zavarnának egyáltalán a rollerezők. Meg ez a törvény biztositás meg minden lófasz most azért kell hogy pénzt huzzanak ki az emberekből? Azt veszem észre, amint valami új dolog jelenik meg magyarországon máris megy a szopatás hogy azonnal vessünk ki rá adót, meg mindenféle dijakat meg mindent amiért pénzt lehet beszedni. Itt sk-ban a kutya le se b**a hogy ki mivel hol merre mennyivel megy, szinte rendőrök sincsenek az utakon, városokban sehol, csak akkor jelennek meg ha bejelentés történik, meg amúgy is országos rendőrhiány van.
Régebben mikor megjelent a roller bérlés itt nálunk, a rendőrök csak annyit tettek hozzá: este óvatosan menjén lassabban, ha embereket között vagy lassan menjél, 0,5 ezrelék véralkoholszint felett ne rollerezz / bicajozz, meg ne 2en menjetek egy rolleren és csókolom le van tudva
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10569 üzenetére
Ez amúgy a szalmabáb érvelés iskolapéldája. Soha nem mondtam, hogy
bármilyen gépet meg kellene engedni. Hanem amikor kérdezik, hogy egy
500W(!!!) gépet jó ötlet-e megvenni, akkor leírom, hogy a tervezet szerint
kukára való az összes, mivel sehol nem lehet használni: közúton szabad
csak menni vele, oda alkalmatlan, ha bicikliútra megy, úgy (roller)bűnöző.Ui: arról beszélgettünk volna, hogy reális-e a 25 km/h és 350W limit, de a
legtöbb vélemény szerint nem életszerű. (Sokan 30 km/h limitben látnák
az ésszerűbb kompromisszumot és a teljesítmény korlát növelésében...)Nem az fogja elütni a gyereket, akinek egy kézmozdulat újra felvenni azt
a 30 km/h tempót, hanem az, aki megszenvedett érte, és nem akarja ezt
a lendületet elveszíteni, és fékezés nélkül próbál elhúzni hozzá közel...Igen, ez jellemzően a kerékpáros lesz: felrakhatnék videót hogy megyek,
de akkor biztos megkapnám, hogy csak a felvétel miatt. Nem csináltam.De leírni le tudom, hogy tök üres 3m széles, belátható szakaszon bizony
megvolt a 40 km/h... Viszont ahogy utolértem vkit, inkább csak 30, mert
nem lendületből kell megoldanom, hanem megy erőből is. És amikor két
kisgyerek ment a jobb szélen, akkor kb. lépésben a másik oldalon, mivel
náluk aztán végképp nem lehet tudni, hogy mit fognak csinálni. Ez van...
(Ettől függetlenül a jövőben ez is illegális lesz, a vas képességei okán.
A vezető képességei meg le vannak szarva... És ha az M4 Pro tud 45-öt?
Tán lassabban nem lehet vele menni? A motorom meg tud 150-et... Oké,
kis túlzással. Szerencsére azért nincs kitiltva a városból. Még... Viszont,
ha rendőrbácsi lefotóz 80-nal, azért fogok kapni a csekket: ez tiszta sor!
Azért büntetnek, amit elkövettem, nem azért, amit elkövethetnék...)
-
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #10552 üzenetére
Szerintem bőven jó a 25 km/h felső sebesség határ.
Pont a 25-től lesz a gyakorlat 30 km/h, ami már bőven a kontrollálható féktávon kívül van.
Ha 30 km/h lenne megengedve, akkor az gyakorlatban már 36 km/h-t jelentene (a 20%-os túllépést véve alapul), amilyen sebességű járművek közé nem hogy a gyerekem nem engedném, de még én sem érezném ott biztonságban magam. -
P3Dr0
senior tag
válasz
Reggie0 #10352 üzenetére
Itt nálunk svédben sajnos egy brutális lopási, rablási hullám van.
A sok kedves illegálisan idejött majd befogadott agysebész rájött,hogy ezek az eszközök ideálisak a büncselekmények elkövetésére mert halkak, gyorsak, és el lehet velük tünni.
Venni nem akar a sok söpredék inkább rabolják, lopják a rollereket.
Rablás az késsel történik általában a lopás meg garázsok feltörése és bolt elött hagyott rollerek eltulajdonitásával valósul meg. Sok fura esetet olvasni van mikor az ember a garázsban van és még akkor is besurrannak és eltüntetik a rollert.
A rendörség semmit nem tud (akar) tenni igy általában aki rollerre pattan kell valami önvédelmi eszköz is hogy kéznél legyen.
Engem is próbáltak már meg menet közben lerántani de sikerült kikerülni,lelépni. Àltalában nálam alap a sport mód, részben emiatt is.
Svédország sok városában érdemes reggeli és délelötti órákra idöziteni a rollerezést mert akkor a csürhe még alszik.
Délután és föleg este szó szerint inkább már életveszély rá állni mert az esély igen nagy,hogy lekapják az embert az eszközröl vagy halálra késelik.....
(Vidéken, pici településeken nem ilyen vészes a helyzet de a városokban nagyon gáz a közbiztonság)
Èn azon gondolkodom,hogy tudnám MO-ra vinni mikor ott vagyok mert tuti jobban kitudnám használni a kis pro 2-t mint itt. Sajnos valszeg nem olcsó és talán nem is megoldott egy ilyen eszköz szállitása repülövel.Ha valahova megyek én szó nélkül betolom nem érdekel ki mit szól. Néha megy az ocsmány szöveg de mikor vissza kérdezek,hogy ha ellopják kifizetik-e vagy sem mindig csönd a vége....
-
rumos14
nagyúr
válasz
Reggie0 #10235 üzenetére
talán mert a méretei egészen mások mint egy rollernek? továbbá sztem az sem mindegy hogy míg az e-roller lényegében hangtalan, a robogó/motor kevésbé.
de én leginkább a saját biztonságom miatt fogok maradni a bringaúton, ahol nem muszáj, nem fogok lemenni az autók közé. én amúgy úgy használom városban a Mantis 8-at, hogy eco módban megy és úgy max 30 km/h. a gyorsulás megvan, 2 mp alatt eléri azt a tempót, de 30 km/h sebesség még nagyjából biztonságos. ugyanakkor 30-cal a naeadjisten többsávos autóúton, na nem köszi. ez a roller nekem a nagy hatótáv és a hegymászó képessége miatt kellett, nem akarok 50-60-nal zúzni.
vagy ott van a nagykörút. most csináltak bringasávot. akkor én a rolleremmel menjek az szerencsétlen autósoknak megmaradt egyetlen sávban? gondolkodjunk már... -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10235 üzenetére
A motor sokkal nagyobb... a bringaút meg sokszor olyan keskeny,
hogy rollerrel is szinte megállok a szélén, ha jön szembe valaki.Egyébként a motoros nincs rászorulva a bringaútra, hiszen bárhol
felveszi a forgalom ritmusát. SMKP lakotton kívül necces, viszont
talán éppen ezért engedik használni neki a bicikliutat, ilyenkor...Ezzel amúgy azok szívják meg, akik éppen túllépik a határvonalat:
mondjuk egy gyári 500W roller... ahhoz kevés, hogy az autók közé
zavarjuk, papíron viszont SMKP, annak minden nyűgével. Furcsa...Mondom ezt úgy, hogy én is megkülönböztettem volna a pálcika-,
és tankrollereket! Továbbá nincs baj azzal, hogy lemenjek az útra,
olyan vassal, aminek nem probléma az SMKP menetdinamikája...
De bármi ennél gyengébb kiskerekű gyöszt letiltani a bringaútról?
(Azért visszás, mert közben sok versenyző, akik tényleg 35 fölött
nyomják ugyanitt, legálisak: miért a 25 km/h, ha nem egységes?)Ui: pedelecnél is ez van, hogy 25-ig segít, úgy oké! Ám ha a pilóta
meghajtja 40-ig, az is oké.Ha baleset lesz, nem mindegy mitől
gyorsult fel? Kisebbet üt, ha emberi erő hajtotta az ütközés előtt?Ja és soha nem venném egy kalap alá a bicikliutat és a járdát..
13.5 km melóba mennem. Ebből ~2 km közút, a többi bicikliút.
Járdát nem használok, max. ilyen széles sétálóutca-szerűt igen...
Erősen el kell gondolkodnom, merre menjek majd, mert az biztos,
hogy a Dunaparti bicikliút alternatívája, a 6-os út teljesen kizárt...
70-es szakasz, de jellemzően 100 körül mennek: életveszély.Végső esetben kitolom a motort, így nesze neked mikromobilitás.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10155 üzenetére
Naná, mert gyenge elektromos féket használsz. Nincs más rajta...
A Xiaomi ezzel szemben a hátsó mechanikus tárcsafékével egészen
extrém fékútra képes (S1-hez képest brutál különbség), tehát sokkal
dinamikusabban lehet vele közlekedni... A hátsó dobfék is nagyon jó
volt anno nekem: lehetett vele komolyakat fékezni, s összedolgozott
az E-ABS-szel, mikor blokkolt volna, akkor megszűnt az extra fékerő,
így kb. csúszáshatáron, biztonsággal meg lehetett vele állni. Az első
fékkel addig nincsen baj, amíg lépesben kanyarodva nem borít fel.
Annyi, hogy ezek az elektromos fékek, főleg ha visszatölt, akkor már
szinte semmit nem fognak kis tempónál, tehát mégsem borulsz LOL.Ui: nem azt mondtam, hogy ne használjon első féket, csak azt, hogy
ha lehet, maga aktiválja, az biztonságosabb. Amennyire emlékszem
az M365 simán tudta, hogy kigurult gázelvételre. A fékkar kapcsolta
a motorféket, és ha jobban húztad, csak akkor fogott a hátsó tárcsa.
Szerintem ez a legjobb megoldás. De mindenki másképp csinálja. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10114 üzenetére
Ez teljesen így van, viszont egy rolleren sokkal nagyobb esélyed van az
esésre. Ezért továbbra sem tartom értelmes dolognak 100 km/h fölött,
és főleg nem egy szál bukóban. Van különbség 2 kerék és 2 kerék közt.Ui: olyannyira így van, hogy anno 125-ös robogóra is felvettem csizmát,
meg is szóltak érte, de pont ezt mondtam, hogy mindegy, miről esel le... -
anderledani
őstag
válasz
Reggie0 #10111 üzenetére
Mit értesz digitális alatt? A legtöbb szenzor egy analóg jelet ad ki, amit digitálisra alakítanak.
A fordulatszám esetében épp lehet “digitális” - amikor elhalad a szenzor előtt a mágnes akkor ad egy magas jelet, és ebből számolnak fordulatot. Tehát valójában tévedhettem, de nem amiatt hogy digitális vagy sem. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10112 üzenetére
Rákóczin estem saját hibából, úgy 60 körül. Még tudok írni, szóval nem
instant halál.* Nyilván, aki tereptárgyak között erőlteti a lapon fordulást,
erősen kockáztatja, hogy érintő irányba csúszva elkap valamit. DE ha a
hozzáállásuk az úgyis meghalsz, nem kell protektor, akkor bukó minek?*: persze, ha egy oszlopot fogsz 60-nal úgy valóban mindegy, nagyjából.
Mindegy, a véleményem elég sokat formálódott jópárezer km alatt, amit
Budapesten motorral közlekedve töltöttem... nem mondom, hogy tudom
a tutit, de egy ilyen lélekvesztőt csak full bőrben próbálnék ki 120-szal, s
ha lehet, csak olyan szakaszon, ahol garantáltan nincs kátyú... (Motoros
haverom nálam jóval több motoros tapasztalattal, kipróbálta az újonnan
vett G2 Pro-ját. Végsebességen beszitált alatta, esés. Abszolút nem halt
meg, hálistennek, de elég csúnya horzsolásokat szedett össze... Nyilván,
ha nem rollerrel megy 45-öt, hanem motorral gurul, meg sem történik.
De ha már megtörtént, sokat csökkentett volna a sérülésein, ha nem úgy
csak lazán rááll rövidnadrág, pólóban. A tanulságot mindenki szűrje le...)Ui: nagyjából pont ugyanakkora baromság a hiper-roller utcai használata
végsebesség környékén, mint a bungie jumping kötél nélkül... Szerintem. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10104 üzenetére
Annyiban nem lamentálás, hogy motorral se mennék az autópályán egy
szál bukóban, pedig annál nagyságrendekkel kisebb a baleset esélye.
Egy ilyen miniatűr kerekű "járművön" ekkora tempót legfeljebb minőségi
úton (zárt pályán leginkább) és full bőrben: még ha nem is csapódsz be
semmibe (bukótér a barátod), akkor is inkább a marhabőr kopjon, nem?
(Bár az is egy nagy marha aki ezt a videót csinálta, akkor is ha nekem is
volt néhány hülyeségem több mint tíz éves motoros pályafutásom alatt.
De hát mondom le is írja: bolondok voltak. De túlélték szerencséjükre...)Ui: FB-n volt egy baleset videó, szintén Dualtron. Vmi 70-80-nál esett ki
alóla a roller, vízátfolyáson. Gondolom slicken volt, mert az tapad jól.
Ami igaz, csak nem közúton. Viszont megúszta, mert full bőrben ment.Ui: megint gurul a "nagy vas", egyelőre ugyanaz a setup, de látom, hogy
vissza kell venni a teljesítményt, hiába írnak 1200W-ot a motorra, ha kb.
pont ugyanaz a bele, mint a Kugoo S1-é, amire 350W-ot vésett a gyártó.
Pár mm-rel szélesebbek a mágnesek, de ugyanolyan tyúkbeleken hajt... -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #10074 üzenetére
Arra célzol, hogy lassú?
Btw. sose mennék ennyivel egy ilyen
"fostalicskával", egy szál bukóban pláne. De hát írják is: amikor
még bolondok voltak. Végülis túlélte, ha posztolta. (Ha fog egy
úthibát, majd a társai posztolják+jár posztumusz Darwin-díj.)
Ui: már megint túltoltam... 1200W motor annyira nem szereti a
3600W-ot. De főleg az egymotoros üzemet (miközben a másik
fékez). De legalább muszáj volt szétszedni. Talán sikerül végre
tökéletesen centrírozni. Meg kap egy új féktárcsát is, ha már.
Eddig egyszer mentem vele munkába... Ma próbáltam megint.
Sajnos pont megcsináltam az e-féket, és használtam is sokat.
Vezérlője válogatja, de a Kugoo-nál nem egy életbiztosítás ez:
hajlamos maga a vezérlő is leégni fékezéskor, főleg tempónál.
Most mégsem ez történt, hanem a fázisvezeték makkant meg
(az egyetlen, ami nem volt ekkora teljesítményre méretezve...)
10AWG pipa, XT90 pipa, nagy vezérlő félig, nagy motor: ááá...!De amúgy becsületére legyen mondva, 18A is elég (egy lomha
gyorsulás után), hogy síkon 36 km/h utazót tartson: emelkedő
esetén viszont elég gyorsan túlmelegszik, de legalább jelzi/tilt.Amikor meg szipkázta a 90A-t elég jól gyorsult: nem egy Rion,
de még csak nem is egy Dualtron, nekem viszont elég volt így,
hogy meg-megnyikkant a kerék gyorsulás közben, nem kell az
nekem, hogy elforgassa szárazon, és 50 km/h fölé se mennék.
De ennek a motornak ez is sok volt.Határok feszegetése pipa. -
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #9951 üzenetére
Én nem így tapasztaltam.
Se defekt, se ÁLLANDÓ kerékfújási probléma. Bár azt mondják, e kettő nagyon gyakran összefügg, mivel a defekt javát a helytelenül alacsony keréknyomás okozza. Sokkal inkább nevezném megoldásnak a Xiaomi hordozható akkus pumpáját, mint tömör gumival elcseszni a roller rugózását, és az egész szerkezetből szenvedős járművet kreálni. -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #9902 üzenetére
Köszönöm, sikerült!
Az volt a probléma, hogy szín-színre stimmelt,
viszont valójában a Kugoo kábelben eleve el van baszva a szín kód...
(Pedig még meg is számoztam őket éppen ezért, csak elfelejtettem.)A kék-sárga fázist kellett cserélni és mellé a sárga-zöld Hall szenzort:
Kugoo logika... amúgy az S1 Pro kábele volt egyedül színhelyes anno,
még el is gondolkodtam rajta, hogyan tud működni? Persze úgy, hogy
a pozíciót nem változtatták, csak a színeket csereberélték össze. -
P3Dr0
senior tag
válasz
Reggie0 #9906 üzenetére
Igen az a jo de a xiaominál nem lehet félbe szedni a felnit! Próbáltam szétszedni a motort leiirások alapján hogy a forgo és az álló részt szét lehessen húzni.........nem lehetett......1 kis darab aluminium le is tört a feszités miatt, késöbb úgy ragasztottam vissza, szerencse,hogy csak a fedöböl jött le igy a motor mukodeset nem befolyasolja.
Mindenesetre MI 2 PRO -ra a tömörgumi felrakás szerintem iszonyat sz**ás. -
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #9900 üzenetére
Ha van kedved, megírhatod a kérdezőnek a minden részletre kiterjedő pontos választ. Hajrá! Szerintem pár órádba belekerülne, mert annyira komplex a téma. Én szívesen elolvasnám!
A kiindulási alap ez volt: "Alapvető, béna kérdéseim lesznek.", és addig mindössze 10 km volt a rollerben, 20 illetve 3%-os töltöttségi szint került addig csak szóba.Ehhez képest a célszerű a teljes töltöttséget megcélozni kifejezetten hasznos tanács, és talán az elején nem feltétlenül szükséges elmagyarázni neki a töltő vezérlés működését, és a valóságos 100%-os töltöttséghez képest egyes modellek mennyi biztonsági tartalékot hagynak meg. És nem csak a Teslák, más elektromos járművek sem töltenek 100%-ig.
Hidd el, korábbi válaszban nekem is sokkal egyszerűbb lett volna 100%-ot írni, de helyette "teljes töltöttség állapota" kifejezést használtam már akkor is. A felhasználó nyilván azt a jelzést várja, mikor közli vele a roller, hogy teljesen fel van töltve, még ha tudjuk, hogy ez nem az elvi maximum.A járművekbe csak olyan akkut lehet használni, amik bírják a nagy terhelést. Kialakításuk jellemzően hengeres, mivel ez ideális a hűtés miatt. Laptopok esetén formai hasonlóság ellenére teljesen eltérő típusokkal is lehet találkozni. Tények és tévhitek az elektromos autók akkumulátorairól. "LiCoO2: Ez a legnagyobb energiasűrűségű lítium akkumulátor anyag-összetétele. Sajnálatos módon az élettartama elég rövidke, ... az áramterhelhetősége is csekély... főleg mobil-telefonokban és laptopokban használják."
Szerk:
"Erdekes modon meg autonal is sokaig torekedtek a 20-80% toltottseg tartasara, minthogy a telitoltesre."
A XIX. században gyártott lúgos akkumulátorokkal szerelt autókra gondoltál, vagy a korai LEAF-ekre? Ez utóbbiban még a régi akku összetételt használták, beállítható volt bennük a 80%-os maximális töltési szint, amit így utólag sokan hibának tartanak, mert az ilyen járművekben jobban degradálódott az akku. -
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #9815 üzenetére
"Egy olyan ceget nem fogok szandekosan tamogatni, amelyik akaratom ellenere adatokat gyujt, ha van alternativam."
Egy olyan technológiailag elmaradott rollerről van szó, amelyikhez még applikácó sincs, mert a BT-t nem sikerült megoldaniuk? (Nyilván hasonló ársávú rollerra értendő.)
Mégis melyik cég nem gyűjt adatokat a vásárlóiról? És mint írtam, pont a Xiaomi esetén redukálható le zéróra z az egyszeri adatküldés. -
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #9810 üzenetére
Egyre ésszerűtlenebbek a példáid.
Az új gépjárműnél több oldalas szerződést írsz alá, valamint jogosítvány kell a vezetéshez. Ezt legalább joggal feltételezik, de nem a gyártó feladata ellenőrizni. A kerékpárhoz nem kell kreszvizsga, és sokan joggal hőzöngenek emiatt. A nála kiszámíthatatlanabbul gyorsuló konkrét e-rollernél legalább van némi "oktatás".
És a példádra visszatérve abban se lennék biztos, hogy a modern, fedélzeti számítógéppel rendelkező gépjárműveknél nem kell valamit aktiválni.2021. második negyedévében a globális mobil piac (18,8%-os Samsung után) Xiaomi 16,9%-os részesedéssel a második legnépszerűbb telefon gyártó. Mi a francnak rejtené el App-ba a kémkedési szándékát, ha gyártókként oprendszer szintjén megteheti? Egy rendszer ezerszer alkalmasabb erre, mint egy visszafejthető applikáció.
"Hamis biztonsagerzet, ez nem igy mukodik."
Az a hamis biztonságérzet, ha pontosan látod mit csinál az adott pillanatban? (Összességében persze nehéz követni, de előre definiált szűk tartományban nagyon könnyű.) -
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #9806 üzenetére
A logikai szál, a következtetés levonása továbbra sem világos.
A levegőtisztítónál nem érted a régiós szabályozás mibenlétét, ezért nem vennéd meg az egyik legjobb anyaghasználattal, összeszereléssel, stb. rendelkező rollert?
Mint írtam, nem szükséges hozzá telefon. Számítógépről, virtuális gépről is megoldható a beüzemelés. És a mögötte lévő ok, a biztonságos közlekedéssel kapcsolatos tájékoztatás elfogadása egyszeri kötelezettség.
Soha többet nem kell használni az alkalmazást!
Az meg simán leszűrhető, hogy ekkor milyen adatokat küld be az alkalmazás a központba, és ha ekkor valami malacságot csinálna, akkor már tele lennének vele azok a biztonsági oldalak, amiket rendszeresen olvasok. (Az alkalmazások máskor mit csinálnak, azt már nehéz nyomon követni, de ebben a konkrét 1 percben az adatcsomagokat simán át lehet nyálazni, nem túl hosszú.) -
PociAti
őstag
válasz
Reggie0 #9800 üzenetére
Kíváncsi lennék a gondolatmenetre, ami alapján ilyen következtetést vontál le.
Egyetlen dolog miatt kell végigmenni a Xiaomi Home App-ban a kötelező lépéseken, hogy beüzemeléskor végignézd a biztonságos használattal kapcsolatos videót, ezáltal bevédjék magukat baleset esetén.
Még telefon se kell hozzá, PC-ről, VPN-en keresztül is végig lehet menni a folyamaton, soha többé nem kell kapcsolatban lenni a gyártóval. Ennyit a kémkedésből.
A régiós kiadás pedig feltételezhetően az adott régió szabályaihoz alkalmazkodik. Ez sokkal inkább üdvözlendő dolog, mint elítélendő! Pont ezzel tudnak könnyedén megfelelni a helyi szabályozásnak, míg más gyártó rollereinél ezt nehéz központilag megoldani.
És a lényeg majdnem lemaradt: pont a legegyszerűbben átléphető feladatok miatt mondanál le az egyik legkiforrottabb eszköz lehetőségéről. Anyaghasználatban, összeszerelésben, alkatrész és szerviz ellátottságban, szoftveres lehetőségekben, applikációkban, egyértelműen az élmezőnyhöz tartozik, ha figyelembe vesszük az ár-érték arányt, és nem a félmillió közeli gépeket tekintjük az alapnak.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
Reggie0 #9771 üzenetére
De a Kugoo-nak meg nem rohad/hullik szét a váza, felfüggesztése?
DigitXT: Ma beszéltem egy bicikliszerelő ismerősömmel, azt mondta, ha tehetem, inkább ne vegyek felfújható gumisat, mert iszonyat szívás a Xiaominál is felrakni rá a gumit, plusz sokba is kerül. Így marad a tömör gumi vagy a tömör gumi+felfüggesztés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3026, 91% Akkumulátor
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- Asus Zenbook 15 OLED UM3504 - 15.6" 2.8K 120Hz - Ryzen 5 7535U - 16GB - 512GB - 2+ év garancia
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest