- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
xkoti
senior tag
válasz
Dr. Szilikát #28160 üzenetére
Akkor nagyon hajazok most már a Xiaomi rollerre (Xiaomi Electric Scooter 4 Lite Gen2)
Árban is relatív jó néztem külső belső gumit is simán lehet rendelni hozzá ha netán kapok egy defektet. Köszönöm egyébként a véleményeket mindenkitől. -
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát #28084 üzenetére
Én is ezt akartam mondani. TV-től kezdve egyéb műszaki termékekig nagyon sok használja ezt a földeletlen dugót. Hívják borotva vagy piskóta csatlakozónak is az adapterbe bemenő végét. Amúgy kb. 1.000 Ft egy ilyen kábel.
Vagy az eredeti kábel végéről le kell vágni az angol csatlakozót, és kell venni rá egy "C típusú, európai 2-csapos, 2,5 A/250 V, földeletlen" dugót. Nincs földelés, így a bekötésen se kell agyalni. Gyerekjáték megcsinálni.Amúgy ha jól tudom magyar forgalmazható nem árulhatná angol dugóval a készüléket, valószínűleg adnának hozzá átalakítót.
-
válasz
Dr. Szilikát #28084 üzenetére
E2 Pro-hoz nekem adtak EU és UK kábelt is, a dobozában van amelyiket nem használom.
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát #28062 üzenetére
Amikor a klónokat is klónozzák.
A Tuya lakás automatizálásból, IoT eszközök miatt ismerősen csengő név, nem tudom van-e bármi közük ezekhez a rollerekhez.
A Tuya Pro 2 nevű rollerhez (és társai), magyar kereskedők kínálatában is szerepelnek, de pont olyan kereskedők, akiknek a portfóliója tele van olyan rollerekkel, amiknél az a csoda, hogy egyáltalán engedik őket forgalmazni.Például Ninebot rollerek esetén a firmware cserére két módszer terjedt el:
(1) szétszedik a gyári vezérlőt, stlink-kel új firmware-t tesznek fel rá, vagy
(2) AliExpress-ről vesznek egy másik vezérlőt, amin nincs védelem. Nos utóbbi módszer sokkal egyszerűbb, de mégsem tudják jó szívvel ajánlani, mert az árak alacsonyan tartásának a kulcsa az olcsó elektronikai elemek használata. Ami meg ugye nem túl szép jövőt vetít előre. De még ha sok hasonló kínálat közül a drágábbat választja valaki, mennyire lehet megbízni egy kínai kisiparosban?Ali és hasonló oldalakon a vásárlói véleményekben is nehéz megbízni.
-
válasz
Dr. Szilikát #28013 üzenetére
A Navee S65 ezt alapból tudja.
Messziről hallani ahogy közeledik. -
DigitXT
félisten
válasz
Dr. Szilikát #28013 üzenetére
Nekem volt egy kis csengő a gyári fékkaron, tényleg diszkrét, sosem sértődtek meg, ha azzal jeleztem, hogy mennék (nyilván már lelassítva, és nem messziről, lassítás nélkül "dudálva", mint azok a bicajosok szokták, akiknek a lendület akkora érték, hogy még mások "tepsi épségét" is kockáztatják miatta). Persze az sem baj, ha amúgy maguktól meghallják, ha érkezel, de amúgy nem vagyok híve a zajszennyezésnek. Egyik vezérlőm volt olyan, hogy baromi ronda motorfékhangot csinált, habár ez mellékhatásként megoldotta ezt a "figyelmeztető zajt" is.
érzékeny szokott lenni erre
Hasonló hatást válthat ki a kutya körmének kopogása, akár ugatással párosítva.Ha már hangszóró, az mindent elbír...
EV-k 30 km/h alatti űrhajóhangja is kikészít, nesze neked csendesség. Amúgy azok sem annyira csendesek ha már gurulnak, mert a gördülési zaj azért így is úgy is játszik, de ez már nagyon OFF...
-
bigdady
nagyúr
válasz
Dr. Szilikát #27982 üzenetére
Tömlő nélküli a gumi.
Slime-ot (defekt elleni folyadék) ti használtok a gumiba?
-
DigitXT
félisten
válasz
Dr. Szilikát #27927 üzenetére
Nekem sikerült egyszer egy XLR csatis töltőt rövidre zárni, simán levédte magát. Szerintem (is) az emberünknél a töltő szart be, multiméterrel meg lehet nézni pl. a kimeneti feszültségeket, de a roller töltőcsatlakozójánál óvatosan kotorásszon épp az általad írtak miatt: simán kint lehet direktben az akkufesz, és elpukkanhat.
Szerk: a minap a motoromon mókoltam egy töltőcsatlakozót (építettem bele egy Lifepo4 akkut), hát inkább lekapcsoltam a BMS-en a kimenetet addig.
Sokkal megnyugtatóbb úgy dolgozni, hogy bár nagyon figyelsz, hogy ne érjen össze semmi, ha mégis megtörténne a baj, nem lesz durranás, mert nem éles a kimenet. Ezért (IS) jó egy okos BMS-sel szerelt akku, én már sosem építenék mást...
(Arról nem is beszélve, hogy mindig érdekelt, mennyi a töltés (generátor fordulatszám függő), a BMS ezt is megmondja, és nem kell semmiféle sönt ellenállás, elvégre 100A-t tud folyamatosan, lazán lehet vele indítózni is, mindent.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Dr. Szilikát #27882 üzenetére
Feltételezem, hogy van róla felvétel, csak éppen az nem mond semmit,
ugyanúgy meg lehet úszni, mint amikor SMKP-vel garázdálkodnak... -
Tangerine
senior tag
válasz
Dr. Szilikát #27871 üzenetére
Ezt én kétféle képpen tudom értelmezni:
1. Leszállsz a pirosnál és balra eltolod a zebrán a gyalogosokkal együtt (vagy szemben) menve.
2. Leszállsz a pirosnál és egyenesen tovább tolod (a gyalogosok irányára merőlegesen) a rollert a zebra mögé és ott visszapattansz és mész tovább egyenesen.Szerintem jogilag mindegyik OK amúgy, mégha csúnyán is néznek rád a többiek a 2-es esetében.
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát #27871 üzenetére
mrkresz.hu: Ki számít gyalogosnak?
"Gyalogosnak tekintjük a gyalogosan közlekedő személyt, a kerékpárt vagy motorkerékpárt toló személyt, a kerekesszékkel közlekedő személyt, valamint a gyermekkerékpárral, stb. közlekedő személyt."Kerékpárt, rollert tolva már gyalogosnak számítasz. Egyes zebráknál látni olyan táblát, ahol felhívják a figyelmet arra, hogy - kerékpárút hiányában - csak a kerékpárt tolva szabad a túloldalra átmenni.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Dr. Szilikát #27757 üzenetére
"Nekem eddig úgy jött le, egyedi azonosító nem szükséges, gyártmány és típusszám elegendő."
Pénzzel dolgozó cégek tipikusan háklisak a szerződések tartalmára, tekintettel arra, hogy egy esetleges bírósági ügyintézés során moshassák kezeiket.
Ellenkező bizonyításáig továbbra is azt hiszem, hogy egyedi azonosító nélkül nem lehet majd GFB-t kötni,de ha meg mégis, akkor meg ott kell megkötni.
Nekem februárban a Netrisk ügyintéző telefonon még úgy nyilatkozott, hogy nem tudnak rollerre ajánlatot küldeni, amikor elakadtam a webes GFB megrendelésnél, de azóta nyilván sok víz lefolyt a Dunán.
Végül a Netriskes üi. tippjére Allianzos lettem és telefonos ügyintézéssel sikerült megkötni.
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát #27646 üzenetére
Sikerült a hozzászólásból az egyik legkevésbé érdekes részt kiragadni.
Nem az jelentette a problémát, hogy nekünk magyaroknak külön szavunk van a német zoll (col), angol inch, stb. mértékegységre.
Hanem hogy miért cm-ben adták meg a kerék átmérőt, míg gyakorlatban a rollerek kerekeit hüvelykben szokás megadni. Kerékpároknál is ez a számozás terjedt el. És ebben tudunk gyorsan és pontosan gondolkozni.Ha valaki azt mondja, 36 centi átmérőjű kerék lenne az ideális, akkor előbb át kellene váltanunk azt hüvelykre, hogy értelmezni tudjuk mégis mekkorára gondolt az illető.
Az EU-ban a metrikus rendszer a fő csapásvonal, emiatt fogalmazhattak így. De aki azt leírta, valószínűleg ő is előbb hüvelykben fogalmazta meg a gondolatait, majd azt átváltotta cm-re. Jó kis kerekítést használva, amit visszafordítva akár az jöhet ki, hogy 12 hüvelyknél nagyobb kerék a jó. Hiba keletkezésének gyakori példája.
A másik tipikus hibára adtál most példát:
"12" alatti e-rollereket letiltanák az utakról."
Nem tiltásról volt szó! Biztonsági javaslatról.
Ha sétálsz a járdán, és melletted zöld lesz a lámpa a zebránál, az nem azt jelenti hogy most át KELL menned a túloldalra. Hanem ha át szeretnél menni, most megteheted.Ott van belinkelve a tanulmány, ahonnan ezt a keréknövekedésre vonatkozó ajánlást összehoztak:
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0001457522000033?via%3DihubPróbababákkal 180 esést szimuláltak, és azt figyelték a próbababánál milyen fejsérülés keletkezik.
Tehát nem aktív személyek vettek részt a kísérletben, hanem reakcióképtelen próbababák.
Különböző szélességű és mélységű kátyúkban mekkorát zakóznak a babák. Más paramétereket is figyelembe vettek, elég egyértelmű következtetéseket vontak le.
"It is likely that larger wheels will prevent some falls. However, most e-scooter wheels are 6 to 10 in. in diameter."
Magyarul: Valószínű, hogy a nagyobb kerekek megakadályoznak néhány esést. A legtöbb e-scooter kereke azonban 6-10 hüvelyk átmérőjű.Azt csodálom, nincs a javaslatok között a 3 kerekű roller. Mert ilyen elven a két kerekű járművek rendkívül instabilak, a próbababák biztosan sokszor oldalirányba eldőltek.
Nem azt akarom mondani, hogy a nagyobb kerék nem biztonságos, de az mindig kompromisszumokkal jár. Lényegesen megnöveli a roller méretét, a váz hosszát, ezáltal a tömegét, az árát.
-
Tangerine
senior tag
válasz
Dr. Szilikát #27631 üzenetére
Hát a Mantison nem sípol, csak bekapcsol magától a tempomat. Semmi visszajelzés. Ez így elég félelmetes, és szerintem balesetveszélyes, hogy elengedem a gázt, a roller meg megy tovább. Elég nagy meglepetéseket okozott amíg engedélyezve volt. Jobb, lenne, ha lenne egy gomb hozzá, amivel a aktuális tempót lehetne rögzíteni, mint az autónál, és legalább egy led, ami mutatná, hogy rögzítve van a sebesség. Még a sípolás is jobb, mint a semmi, de itt az sincs. Nekem ez így nem jó, nem kell, úgyhogy én kikapcsoltam 1 nap után.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Dr. Szilikát #27631 üzenetére
Tempomat:
Rendszeresen heti 5-6 alkalommal használom a buszsávot.
Kb. 60km/h átlaggal végig lehet menni egyvégtében a 4,3km-es szakaszon.Ilyenkor piszok jól jön a tempomat.
Amíg működött a 12V-os rendszerem, addig, a fékkarra és a gázkarra is reagált a tempomat- kikapcsolt.
Mióta zárlatos, azóta csak a gázkarra reagál, ami egyértelmű visszalépés, mert először meg kell "ütni" a gázkart, és csak utána lehet húzni a féket, arról nem is beszélve, hogy így nincs elektromos fékem/visszatáplálás.
Nekem ülve nem okoz semmilyen problémát a "motorfék" olyannyira nem hogy a maximumtól sokkal többet is el tudnék viselni, akár a duplája lassulást is...
Jövő héten újra megpróbálom hívni a szervizeket, hátha kegyeskednek az én problémámmal is foglalkozni.
Mondjuk jó lenne, ha adnának egy konkrét időpontot amire odavihetném, mert azért használnám is amíg a sorára vár...
-
h1mpi
félisten
válasz
Dr. Szilikát #27617 üzenetére
Remélem még okáig elmalmoznak rajta, nem akarok az autók közt rollerezni. Én nem megyek gyorsabban, mint a bringások... sőt néha letolnak...
-
alphamooncam
őstag
válasz
Dr. Szilikát #27571 üzenetére
"Ami még zavaró például, én letiltanám a trigger (gázkar) motorfék képességét teljesen. Ne fékezgessen nekem, ne rángasson orra, arra ott a fékkar, ami kis mozdításra motorfék, további húzásra mechanikus."
Nekem meg pont az a bajom, hogy a 12V-os rendszer "elszálltával" nincs motorfékem.Max-on használtam, és azt is keveselltem.
2 hete kértem attól a cégtől ahol vásároltam a Dualtron Citymet februárban zárlat+index integrálásra javításra árajánlatot írásban.
Egy hete rájuk telefonáltam, megígérték hogy válaszolnak --> azóta sem semmi.
Egy másik cégnek is írtam, oda is vittem megígérték válaszolnak, de ott sem semmi.
Értem én hogy sok a meló, nyilván kivárom a soromat, de a válaszolni sem képesek hogy mennyit kell várni.
Nagyon nagy gáz nincsen, tudom használni, de kábelek lógnak mindenhol a zárlat és az index előkészítés okán, ami nem éppen esztétikus, és a motorfék hiánya pedig különösen zavaró.
-
válasz
Dr. Szilikát #27562 üzenetére
ezen írás alapján, akkor aki 81.kiló/vagy 181.centi magas, az már fel sem ülhetne/állhatna a gépjárműre
-
PociAti
őstag
válasz
Dr. Szilikát #27466 üzenetére
Az íráshoz hasonlóan nem csak jobb és balkezesség alakul ki, hanem jobb és ballábasság. Viszont nem ezt a dominanciát kell alapul venni, hanem veszélyes oldalhoz kellene igazodni. Amennyiben a veszély jobbról várható (kinyithatják rád az ajtót a parkoló autók), akkor jobb lábat célszerű előre tenni.
Biztonságos szakaszon meg majd mehet a bal láb előre, a változatosság miatt. -
válasz
Dr. Szilikát #27365 üzenetére
Azon filóztam, hogy - de szerintem GPS + telefon régikód lekérdezés felülírja - ha eljön ide egy argentin mondjuk, vesz itt egy E2 PRO-t, létreehoz egy profilt, ahol kiválasztja, hogy hát ő egyébként argentin, székhelye Argentínában van, akkor kikapcsolásra kerül e a tempomat.
Tippre igen, pl mérföldre volt aktiválás előtt állítva, vélhetően akkor még ment volna a tempomat (ja csak 10 km/h). Aktiválás után, még meg sem adtam szerintem az országot egyből váltott km/h-ra.
Ami persze jó, hát nem is mérföldben mérem. Csak azzal repült is a tempomat.
Volt egy elektromos robogóm, abban azért nem volt tempomat, mert kisajnálta belőle a gyártó. 45 km/h-t írt ki, mikor 35-cel mentem :XD Lényeg a lényeg, hogy ott is idegesített. meg fárasztja az ember ujját a folyamatos nyomás, kisebb bukkanóknál is elmozdul az ujj. De ugye most már kollektíve kivették az újabb rollerekből, ez meg idei termés, így kénytelen vagyok benyelni, meg annak örülök, hogy nem egy egyedi problémás modellt fogtam kiA Segway-Ninebot magyar oldalán sincs külön E2 PRO feltüntetve:
Instructio - Segway-NinebotA sétálómód nagyon tetszik. A PRO 2-ben is van, csak ott nem igazán bír el, ami érdekes, mert igazából annyit kellene megoldani, hogy 5 km/h-t tartson, annyi energiát adjon, amennyi ehhez szükséges. Ez a Kugoo S1 PRO-nál is működött, ott még 2-3 km/h-val is.
Pro 2-nél mások is mondták. M365-ben meg egyszerűen nincs.
Itt az is tetszik, hogy automatikusan felkapcsolja a világítást gyalogos módban.
A kijelzőn ugyanúgy kiírja a töltöttségben töltés közben százalékban mint a PRO 2. -
alphamooncam
őstag
válasz
Dr. Szilikát #27295 üzenetére
+De vajon mi a helyzet azokkal a 350 W RCB / Evercross rollerekkel, amit 25 km/h alapbeállítással kapunk, de az alkalmazás Speed Limit menüpontjában 30 km/h is beállítható? (Okostelefon nélkül az ON gomb 6x lenyomásával kapcsolható be/ki ez a lehetőség.)"
Kb ugyanaz, mint a 70-80-125 stb. ccm-es nagymotorokkal, amik méretre, külalakra stb. SMKP-nak néznek ki, és rendszám nélkül furikáznak.Millió ilyen fut az utakon addig, amíg balesete nem lesz. Amint megállapítják hatóságilag egy hogy ez biza nem 50ccm, addig senki sem foglalkozik vele - sokba kerülne, nincs rá kapacitás etc. - amint viszont kiderül a turpisság, szívni fog minden szinten.
Az hogy egy rollert beszállítanak egy baleset után egy vizsgálatra, hogy szoftveres belenyúltak-e vagy sem, nem kizárt, de nem tartom valószínűnek.
Akkor van rá esély, ha egy személyi sérüléses balesetnél egy iü.közlekedési mérnök jól megállapítja a haladási sebességet, ami jelentősen (?) meghaladja a kategória korlátait. Na ekkor van esély arra, hogy megvizsgálják roncsot.
Srácok a valós 25 és 30km/h között nincs szignifikáns különbség a várható következményeik alapján ez simán lehet hibahatár kategória.
Szerintem.
-
válasz
Dr. Szilikát #27295 üzenetére
A sisakkal nálam nincs gond.
Viszont ez az SMKP-s szívatás kikészítő. Önmagában, mert
már 3-4 éve kínlódnak vele. De a tervezet be van lengetve, és persze nem értenek szokás szerint hozzá, mert ha lenne némi szakértelem akkor meg lenne határozva, hogy ennyi névleges, ennyi peak érték, illetve ekkora gyári sebesség. Az látszik, hogy a típusszámokkal nem fognak kínlódni. Na és igen, akik szoftveresen kiütik a limitet, azok megússzák vagy sem? -
Reggie0
félisten
válasz
Dr. Szilikát #27295 üzenetére
Tervezett vegsebesseg szamit. A tuning az mas, meg ha a gyarto is adja.
-
válasz
Dr. Szilikát #27295 üzenetére
Én is valami hasonlótól tartok. :/
-
válasz
Dr. Szilikát #27266 üzenetére
Gurulni tiszta zöldben sem lehetett volna!
Ugye zebrán csak tolni lehet a roller-t, ahogyan a bicikli-t is csak tolni szabad!
-
válasz
Dr. Szilikát #27266 üzenetére
A KRESZ NEM ismeri az elektromos rollert gyalog meg nem érintettem a zebrát lábbal sem. 😂
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Dr. Szilikát #27235 üzenetére
Köszömöm! Értem. Többieknek is.
-
alphamooncam
őstag
válasz
Dr. Szilikát #27096 üzenetére
Köszi !
Közben megtaláltam ...
Elvileg csak hosszabbítanom kell a kábelt, mert 12V-os.
-
st6969
őstag
válasz
Dr. Szilikát #27067 üzenetére
Köszi, de ez csak megerősíti, amit írtam: a D és az S ugyanaz (nem csak végsebességben, hanem gyorsulás érzetre is). Akkor mi értelme az S-nek, ezt továbbra sem értem?
-
válasz
Dr. Szilikát #26917 üzenetére
Kész. Feladom.
Mindenki csak azt ragadja meg a szövegkörnyezetből, amit ki akar ragadni.
Ilyenkor szoktam azt mondani, h sikerült megérteni a lényeget.
A jogalkotói oldalról felmerült felesleges erőlködésről szólt a hsz-om, mármint, h minek a teljesítmény korlát, elég lenne a sebesség korlát, mivel a teljesítmény változtatható, és ahogy DigitXT is írta, egy matrica csupán, h a gyártó ráírja az akár 500Wattos motorjára, h 250W, aztán olyan elektronikát párosít mellé, amilyet akar, és máris kész az a roller, amire 250w van írva, de felmegy 45-el 10%-os emelkedőre is, ha nem korlátozzák le 25-re.
Én sajnos úgy jártam, h nem találtam olyan pálcikarollert akkoriban, ami felment volna emelkedőkre, így át kellett alakíttatnom a rollerem. Így már felmegy a dombra értelmezhető sebességgel, és "járulékos veszteségként" megnőtt a végsebessége is, pedig csak egy egyszerű G30-as pálcikaroller az eredeti motorjával.
Ma már elég lenne egy F2 sorozatú Segway, vagy egy G2, mert ezek is felmennek, akkor is, ha csak félig van az akksijuk.
De ha egy elbxszott szabályozással betiltják ezeket a 400-450W-os rollereket, akkor nem marad más, mint ismét autóval közlekedni.
Sajnos nem mindenki lakik az alföldön, sík terepen.A fellengzős duma pedig felesleges, villamosipari végzettségem van, az elektrotechnika, vagy a teljesítményháromszög sem okozott gondot, csak én nem alkalmazom az akkoriban megszerezett tudást, mert más irányban indultam tovább, max épületvillamosság szereléséhez van néha közöm, ahhoz meg nem kell DigitXT féle, litánia hosszúságú ismertetőket írnom a rollerek elektronikájának mélylélektanával kapcsolatban.
-
válasz
Dr. Szilikát #26914 üzenetére
Azt akartam közölni, amit leírtál te is.
Ha a jogalkotónak lenne egy cseppnyi műszaki ismerete, és nem kizárólag a rollerek ellehetítlenése lenne a célja, akkor feleslegesnek tartaná a teljesítmény korlátot, vagy legalábbis a túl alacsonyra szabott korlátot.
Mert ha 250W-ban határozza meg azért, h gyenge legyen a roller, majd jön egy gyártó, aki nem 36, hanem 48V-os hajtásláncot tesz mellé, azrán hiába a jogalkotó álomvilága a gyengécske, veszélytelen rollerről, mert a 48V-al párosított 250W-os roller már egyáltalán nem gyenge.
Csak műszakilag felesleges. De ha nincs más megoldás, "a természet utat tör". Vagy marad az autózás azoknak, akik nem alföldön laknak.Nem azért kell 400-450Wattos roller, h áthágjuk vele a szabályokat, hanem, h felmenjen egy kisebb emelkedőn is gond nélkül.
Ezt kellene a jogalkotónak is felfognia.A 25km/h-s sebesség korlátozás épp elég lenne, ha ésszerűen megállapított teljesítmény korlát megállapítására képtelenek.
-
h1mpi
félisten
válasz
Dr. Szilikát #26614 üzenetére
Én pálcikának a Xiaomi M365 és ilyen jellegű társait tekintem. Pl. a fiam iScooter IX3-at se mondanám pálcikának, mert kinézetre is jóval komolyabb, mint pl. a M365 volt. Erőben meg főleg.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Dr. Szilikát #26463 üzenetére
Amit látsz azon a videón az az amikor az elektrolit elfő és nagy nyomással távozik a házból. Ha nincs furat akkor csőbomba - ezért van mindenen. Amúgy dolgoztam akkugyárban, Bosch ebike, láttam cellázásnál/hegesztésnél/hegesztés ellenőrzésnél kigyulladó cellákat meg elégő összekötőket.
Ha zárt térben történik akkor nyomás és pukk.
Nyilván lehet hogy az akkutűz egy gázpalackot durrantott el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sorozatok
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Battlefield 6
- Bluetooth hangszórók
- PlayStation 5
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen autót vegyek?
- Lexus, Toyota topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest