- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
Új hozzászólás Aktív témák
-
framling
tag
válasz
darál0w #13297 üzenetére
első körben nem tudnál linkelni valami oldalt? Az valszeg hatékonyabb lenne, mint a HSZ-ek... Kicsit nézegettem már ezt-azt, meg van némi technikai érzékem a tuninghoz, de inkább erős kezdő vagyok, a legnagyobb tuning amit cisnáltam az volt, amikor a 386sx-be coprocit raktam be
A core voltage alapjáraton 1.152 V prime95 small fft teszt alatt 1.160 V és sajna a magok hőmérséklete már 80-82 C fok, az alaplap pedig 45 C fok.
Asszem kicsi a hűtőm, de legalább halk
-
framling
tag
Sziasztok,
bocs nem néztem végig a fórumot, valaki próbálkozott itt Q9300-as túlhajtásával?
Köszi -
JONAS77
aktív tag
válasz
FRENK1988 #13284 üzenetére
Köszi neked is Aggregátor, és neked is Frenk, már tudom mit rontottam el. Én a procimat a biosba nem 333-ról emeltem, hanem 400FSB-re tettem, nem tudod érted-e amit itt próbálok leirni, azaz választható volt 333MHz és 400MHz, na én az utóbbit választottam. Amit irtál, abból kezdem érteni, hogy én rosszul indultam neki a tuningnak. Ma visszarakom alapra a procit 333-ra, ramot szintén 800, vagyis most azon is van és igy fogom lassan emelni az egekbe..... még el nem fistel!
Köszönöm mégegyszer!
-
JONAS77
aktív tag
válasz
barnam_ #13281 üzenetére