Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-13 09:39:52

LOGOUT.hu

A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13801) pictigjis válasza pictigjis (#13788) üzenetére


pictigjis
senior tag

neki is 2852-t számoltak, szintén 30 napra, már el is küldtem ugyanazt a panaszt, amit a saját számlámmal kapcsolatban már megfogalmaztam. csak a hitelkártyaszámla számát és az aláírásban a nevet kellett cserélni :)

(#13802) RR-13 válasza Edy89 (#13799) üzenetére


RR-13
őstag

A felmondási idő mindig a felmondást követő nappal indul! :K

Nekem az Április 1. napjára kellett kifizetnem a 75 Ft-ot, mert az még nem számít bele a felmondásba, megszüntetésbe, majd 2-án megszűnt a számla, így 2-ára nem kértek díjat.

Szerintem hagyd a csudába, több munkád lenne vele, és akkor sem biztos, hogy célt érnél... főleg, ha be is kellene menned a sok utalgatás után.
Persze te döntöd el mit teszel... :U

(#13803) RR-13 válasza pictigjis (#13801) üzenetére


RR-13
őstag

Erre nagyon kíváncsi vagyok mit fognak írni okot... :Y
Ugyanannál a banki ügyintézőnél volt Ő is?

(#13804) RR-13 válasza Danex (#13800) üzenetére


RR-13
őstag

Nem nagyon :N
Csak most jött el az idő még párunknak, hogy az Erste Privilégiumot megszüntessük...

(#13805) pictigjis válasza RR-13 (#13803) üzenetére


pictigjis
senior tag

igen, ugyanannál... én mondjuk azzal kezdtem, hogy mivel kártya már nincs, lehetne következő munkanapra közös megegyezés is, de állítólag ilyen gomb sincs, csak a "számlazárási kalkuláció". ez az ügyintéző tényleg nem ma kezdte, legalább tíz éve itt van a helyi erstében

komolyan érthetetlen, hogy tud ez a dolog fiókonként különbözni

(#13806) Danex válasza RR-13 (#13804) üzenetére


Danex
addikt

Értem

Nekem most EgySzámlám van, viszont én többnyire csak utalgatok, megbízást (közüzem stb), ezekkel a mostani számlacsomagom közel +1600Ft körül van havonta.

(1-2beszedés, 3-4 rendszeres utalás)+ sms

Ha jól látom most vezették be az azonnali utalásokkal az Erste Szabadon díjcsomagot, ez 690(990)ft és minden utalás havi 500e Ft-ig ingyenes ha jól értem?

Mert emiatt elgondolkoztam, hogy megérhetné a váltás.

(#13807) RR-13 válasza pictigjis (#13805) üzenetére


RR-13
őstag

Igen fentebb írtam, hogy az ügyintéző nem tudja kiválasztani, hogy másnapi vagy 30 napos felmondást alkalmazzon, azonban lehet ügyintézői hiba, ha nem vesz valamit észre a számlatulajdonosnál, ami miatt a rendszer nem ajánlja neki fel a másnapi zárás lehetőségét. :K

Példa: nekünk az egyik számlánkat először nem akarták a másnapival megszüntetni, mert a rendszer nem engedte, azért mert "be volt ragadva" a rendszerbe egy korábbi folyószámlahitel kérelem, és az nyitott státuszban volt október óta (!), majd miután 4x elmondtam, hogy az már rég megvan szüntetve, és nincs folyószámlahitel sem, ezért oldja meg, hogy másnapi zárással szűnjön meg a számla.
Na addig kattintott ide-oda, amíg sikerült a másnapival indítani a megszüntetést, és engedte a rendszer neki. :K
Vagyis bármilyen hasonló anomáliák miatt sem ajánlja fel a rendszerük a másnapi megszüntetés lehetőségét, ha az ügyintéző nem veszi észre a "hibát". :U

(#13808) RR-13 válasza Danex (#13806) üzenetére


RR-13
őstag

Igen azt én is olvastam :K
Valami olyasmi, amit írtál, persze ott is vannak feltételek... most azt fejből nem tudom. :N

(#13809) pictigjis válasza RR-13 (#13807) üzenetére


pictigjis
senior tag

hát, passz. de a legviccesebb, hogy a kapott papírban benne van, hogy ha a megszüntetésnek nincs akadálya, azaz nincs sorban álló tétel, bankkártya stb. akkor közös megegyezéssel szűnik meg a következő munkanapon. de azért kiszámolja, és elkéri a rendszer a 2800 forintot, amit persze lehet, hogy a végén kivettünk az egyik zsebünkből, és átraktunk a másikba, de ez a tökölődés kiakasztó és röhejes. na mindegy, remélhetőleg néhány nap múlva végleg vége

(#13810) INGJOKE válasza RR-13 (#13796) üzenetére


INGJOKE
veterán

Mikor én felmondtam az azonali utalás a bankoknak álom volt. :DDD :DDD :DDD :DDD

(#13811) pictigjis válasza RR-13 (#13807) üzenetére


pictigjis
senior tag

más az indexen is megpróbálta a közös megegyezést, neki sem sikerült: "Határozottan közös megegyezéses megszüntetést kezdeményeztem, de az ügyi azt mondta, arra nincs lehetőség, nem nem tudta megmondani, hogy miért nem."

(#13812) hodostamas


hodostamas
addikt

devisza számlát hol érdemes nyitni? Nézem pl Gránitnál ingyenes, és fél Eur a számlavezetés.

(#13813) RR-13 válasza pictigjis (#13811) üzenetére


RR-13
őstag

Továbbra is azt gondolom, hogy ha nincs már semmi, ami a számlához kötődik, csakis a számla van meg önmagában, és több, mint 30 napja meg lett szüntetve a hozzá kapcsolódó kártya stb, akkor a rendszer felajánlja a másnapi zárással történő megszüntetést. :K
Amennyiben az ügyintéző valamit "nem jól" csinál, vagy nem jó helyről indítja el a megszüntetést, vagy a kalkulációt, akkor lehet csak az, hogy a rendszer nem ajánlja fel.
Más okot nem tudok elképzelni erre. :N

(#13814) egykori válasza MrPeekaboo (#13780) üzenetére


egykori
őstag

Nekem is megjött a jóváírás, még nem volt ezelőtt ilyen problémám.

Egyébként nagyon korrektek és segítőkészek. Legutóbb az iSMS beállítási gondomnál addig nem adták fel, amíg meg nem keresték a hibát, pedig már mondtam, hagyjuk az egészet, nem ér annyit, de a kedves hölgy azt mondta, addig nem hagyja, amíg meg nem oldják, mert annak működni kell.

(#13815) Bacusuz


Bacusuz
őstag

Sziasztok!
Szerbiába szeretnék 1-2 havi rendszerességgel pénzt küldeni egy bankszámla számra.
A pénzt a bankkártyáról tudja majd leszedni. Nyugdíjasnak küldöm, aki nem kezeli az online felületeket és az okostelefonok világában sincs jelen.
Szerintetek melyik bank vállal devizautalást RSD azaz Szerb Dinár valutanemben?
Budapest Bank nem tud.

Eddig a western union-t és társait próbáltuk, de túl magasak a költségek.
Esetleg bármilyen ötlet?
Revolut sajnos nem opció

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#13816) kircsi21 válasza Edy89 (#13799) üzenetére


kircsi21
csendes tag

Én még mindig tartom a 13757. hsz-ban írtakat, miszerint forgasd meg a 150e Ft-ot még április 15-e előtt, ezzel veszteni nem fogsz semmit max. nyerni a végén, ha észhez térnek az Ersténél. Írom ezt azért, mert elég sok anomália lépett fel ezekkel a számlazárásokkal kapcsolatban a tegnapi és mai napon... És egyelőre épeszű, hatályos hirdetménynek megfelelő magyarázat nincs a történtekre. De még1x, ezzel a lépéssel veszteni nem fogsz. Szerintem.

Mi lesz a 10e Ft-tal? Adtál meg számlaszámot a maradvány összeg kiutalásához? Én balfék módra adtam meg, ahelyett, hogy közvetlenül a zárás előtt az ügyintéző orra előtt elutaltam volna másik számlámra 0 Ft-ért mobilbankban... Mert így ez 577- Ft utalási költségbe fájt. :(((

[ Szerkesztve ]

(#13817) kleinguru válasza Bacusuz (#13815) üzenetére


kleinguru
addikt

Használd a transferwise szolgáltatását és amellett, hogy elég csak neked érteni, hogy hogyan működik, még kényelmes és olcsó is.

A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

(#13818) Edy89 válasza kircsi21 (#13816) üzenetére


Edy89
csendes tag

Adtam meg másik bankot, igen, csak azért hagytam rajta ennyit, mert nem voltam benne biztos, hogy a régi számlakivonatokért fognak-e még bármit felszámolni a többi költségen kívül (nem számoltak végül).

Egyébként most épp "Központi technikai hiba" miatt se a Netbank, se a mobilapp nem enged be.

[ Szerkesztve ]

(#13819) pictigjis válasza Edy89 (#13818) üzenetére


pictigjis
senior tag

nagyon sok embert erinto hiba, nalunk tegnap reggel ota tart. ma delelott-kora delutan csak a netbank, de legalabb ment, aztan orak ota megint se kep, se hang

(#13820) BullZeye válasza axioma (#13772) üzenetére


BullZeye
veterán

Sikerült felhívnom őket (CIB), fogalmuk sincs, hogy mi a helyzet ilyenkor, még gondolkodnak rajta, hívjam fel őket jövőhéten. :U

(#13821) Bacusuz válasza kleinguru (#13817) üzenetére


Bacusuz
őstag

Sajnos az RSD nincs a transferwise listájában, így az kilőve. Egyéb ötlet ?
Legalábbis Itt nem találtam meg.

[ Szerkesztve ]

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#13822) RR-13 válasza pictigjis (#13819) üzenetére


RR-13
őstag

Ezek szerint az új Privi. számlacsomagba átváltó ügyfeleket érintheti ez a hiba, mert én most is betudok lépni a mobilappba, és a NetBankba is, ahol már csak a MAX hitelkártya van. :U

(#13823) cocka válasza Bacusuz (#13821) üzenetére


cocka
veterán

Érdekes, mert a sima devizaváltójukban meg szerepel.

https://transferwise.com/gb/currency-converter/rsd-to-huf-rate?amount=1

[ Szerkesztve ]

(#13824) MrPeekaboo válasza dptrsk (#13783) üzenetére


MrPeekaboo
senior tag

Tegnap újraraktam az app-ot és észre se vettem, hogy jött új verzió belőle! Köszi az infót! A push-t mostmár jól tudnám tesztelni, ha az OTP is bevezetné ezt a fizetési kérelmet. Küldtem egyet oda, de csak a státusznál látom, hogy elutasítva. Gondolom az ki van védve, hogy saját magamnak küldjek ilyet. ;-)

(#13825) Bacusuz válasza cocka (#13823) üzenetére


Bacusuz
őstag

igen, nem egyértelmű. esetleg rá tudna nézni közületek valaki, akinek van kártyája, hogy működik igazából?

ÜDV! Bacusuz. Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét.

(#13826) RR-13


RR-13
őstag

Akkor kérek mindenkit, hogy a Transferwise -al kapcsolatos dolgokat a továbbiakban a saját Topikjában beszéljétek meg, ahol egyébként hamarabb választ is kaphattok a felmerült kérdésekre! Köszönöm!

(#13827) Remov


Remov
aktív tag

Sziasztok. Érdeklődnék, hogy az OTP Bank milyen esetekben küldhet ajánlott levelet? A nap során mikor nem voltam itthon kaptam egy postai szelvényt, hogy levelem jött és a feladó: OTP.

Valami ötlet, hogy mivel lehet kapcsolatos? :F A posta zárva, szóval csak hétfőn tudok érte menni. Lehet hozzá köze, hogy Március 27 -edikén egy félreértés miatt letiltották a kártyámat? Az eset után pár óra múlva fel is hivtam a telefonos ügyfélszolgálatot és készségesen feloldották a kártyámat, azóta használtam is.

Minden ötletet szivesen fogadok, köszi :)

[ Szerkesztve ]

(#13828) petipetya válasza Remov (#13827) üzenetére


petipetya
nagyúr

El nem mennék érte.

"nincs rá lezsóidő"

(#13829) Remov


Remov
aktív tag

Ez most irónia volt arra, hogy miért nem várom ki azt a 2 napot és tudom meg magamtól? :U

Amennyiben nem irónia, miért? Elvégre ajánlott levél, biztos fontos lehet.

(#13830) petipetya válasza Remov (#13829) üzenetére


petipetya
nagyúr

Dehogy volt irónia. A legutolsó ajánlott levél amiért postára mentem, a NAV-tól érkezett még az analóg bevallás korszakában. Elrontottam az 1%-os felajánlást, és azt lett volna mód javítani. Természetesen előtte ideges voltam, amíg át nem vettem. Azóta nem is nagyon érkezett ajánlott küldemény országon belülről, de ha igen, annyiban hagytam. Sehol sem volt olyan banki vagy más dolgom, amely okán a sárga csekkesek miatt akarnék negyed órát várakozni a postán. Nyilván mindenkinél más körülmények vannak, tehát nálad lehet érdemes átvenni.

Ha más cég lépés egy PDF-be elektronikus aláírást tenni, akkor oldja meg mindenki más is, és igazítsák hozzá a jogszabályokat a digitális világhoz, hogy végre kivesszen ez a papír alapú ügyintézés. Nem tudom minek kellene még történnie ehhez a mostani helyzetben kívül, de a posta teljes megszűnése sokat lendítene a dolgon.

[ Szerkesztve ]

"nincs rá lezsóidő"

(#13831) Remov válasza petipetya (#13830) üzenetére


Remov
aktív tag

Hát mindenképp érte megyek, mert kissé esélyes, hogy a túl sok tranzakcióm miatt szeretnének nekem kérdéseket feltenni. Csak nem tudom ilyenkor küldenek-e levelet, vagy már rögtön a NAV kopogtat :D

(#13832) RR-13 válasza Remov (#13827) üzenetére


RR-13
őstag

Te nem láttad az összefoglalót, és a téma tudnivalókat?
A továbbiakban a nem idevaló témát a megfelelő Topikban szíveskedj megbeszélni!

(#13834) Remov válasza RR-13 (#13832) üzenetére


Remov
aktív tag

Elnézést, csak gondoltam itt is rákérdek, nem hiszem, hogy ez bárkit is zavarna rajtad kívül.

(#13835) .tnm válasza Remov (#13831) üzenetére


.tnm
addikt

Igen, menj érte. Ugyanis hivatalos leveleknél az ajánlott levél kétszeri kiküldése után kézbesítései vélelem áll be. Azaz a bank úgy tekintheti, hogy ő tájékoztatott téged, miközben nem tudtad meg a tartalmát.
(Igen ez a magyar jogrendszer baromsága, de egyfelől valahol érthető, hogy nehogymár valaki azért ne tartson be egy határozatot --amiről előre tudja, hogy jönni fog--, mert nem hajlandó átvenni; másfelől, azzal, hogy te most ezt a levelet nem vennéd át, a jogrendszert még nem reformálnád át. :) )

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#13836) Remov válasza .tnm (#13835) üzenetére


Remov
aktív tag

Köszönöm a választ :) Persze, természetesen értemegyek, hétfőn ez lesz az első dolgom, csak reméltem hátha valakivel már történt ilyen és tudhatja mivel kapcsolatos a levél

(#13837) .tnm válasza Remov (#13836) üzenetére


.tnm
addikt

ha van hiteled, vagy hitelkártyád, akkor lehet tájékoztató a moratóriumról. ha az elmúlt két évben nem voltál benn személyazonosságodat igazolni (vagy más úton ezt nem tetted meg), akkor lehet arról valami tájékoztatás, hogy ebben az időszakban miként kell ezt megtenni. vagy megszűnik a számlacsomagot. ilyesmikre tudnék tippelni. (feltételezem, hogyha törlesztés-elmaradásod lenne, akkor nem kérdeznéd, hogy mi lehet az)

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#13838) Remov válasza .tnm (#13837) üzenetére


Remov
aktív tag

Igen, nekem is a moratórium lenne az első tippem, viszont se hitelem, se hitelkártyám nincs. Hmm, a személyazonosság dolog egy jó tipp, köszönöm :) Utoljára akkor voltam bent a bankfiókban mikor a számla megcsináltatása után kizártam magamat a netbankból :D

További szép estét

[ Szerkesztve ]

(#13839) cocka


cocka
veterán

A gránitbanknál mostanában nem divat zárolni? Ott a lóvé a számlámon, amit már elköltöttem. Kártyafoglalás néven sincs semmi a számlatörténetben. Zárolások közt sincs. Akkor hol van?

(#13840) RR-13 válasza cocka (#13839) üzenetére


RR-13
őstag

Dombornyomott esetleg a kártyád?
Csak azt tudom elképzelni, hogy OFFLINE volt a rendszer a fizetésnél, és ezért csak később kapja meg a bank a tételt, és teszi majd zárolásba, vagy már csak lekönyvelik.

Mi régebben az Ersténél jártunk úgy, hogy patikás vásárlás után nem jelent meg a zárolás alatt a tétel, majd 2 nap múlva megjelent könyveltként.

(#13841) ratcache válasza cocka (#13839) üzenetére


ratcache
aktív tag

náluk a héten - főleg a végefelé - megint vérzett pár sebből működés... nálam jó 1 napig eBankból nem dolgozta fel a tranzakciókat sem (túl hosszú időre hivatkozott de még ügyfélszolgálat sem látta nyomát, többször beszéltünk), hibás sms díj terhelés amit azóta jóváírtak, aztán volt, hogy egyenlegből levonta ugyan a fizetési tranzakciót de számlatörténetben nem volt nyoma (jóval később megjelent) és az ellenkezője is, miszerint az egyenleget nem csökkentették a foglalási tranzakciók... :U

azért hétvégére helyrebillent...

szerk.: ja, netBank működött végig, bár onnan is sikerült kitiltanom magam valahogy, bár a böngészőből ment a jelszó, mint eddig is... de jelszó reset után ott már rendben volt minden.

[ Szerkesztve ]

(#13842) .tnm válasza cocka (#13839) üzenetére


.tnm
addikt

nálam, a téves sms díj levonáson kívül, jól működött a rendszer. (Android)
tegnap többször vásároltam, mindig perceken belül jött az értesítés, és az összeg is zárolva ("kártyafoglalás") lett.

egyébként az sms levonást is úgy vettem észre, hogy jött egy "egyéb" típusú isms tőlük, hogy téves terhelés történt, de hamarosan javítják (azóta ugye megtörtént a javítás). ezután az értesítő után órákig nagyon lassú volt az Android-os app, gondolom egy csomóan megkapták az értesítést és hirtelen megugrott a terhelés.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#13843) RR-13 válasza pictigjis (#13819) üzenetére


RR-13
őstag

Szia. Működik már Nektek az Erste NetBank és az appba belépés?
Nekünk azóta is működik. :K

[ Szerkesztve ]

(#13844) pictigjis válasza RR-13 (#13843) üzenetére


pictigjis
senior tag

szia, igen, szombat reggelre megjavult minden erintettnel. ideje volt :) csak tipp, hogy reszleges adatbazis-problema volt

kivancsi leszek, mennyi ido alatt reagalnak majd a panaszokra

[ Szerkesztve ]

(#13846) MrPeekaboo válasza egykori (#13814) üzenetére


MrPeekaboo
senior tag

Nálad pontosan mi volt a gond az iSMS-sel? Hiába raktam újra az app-ot iOS-en, nem akarnak megérkezni a push-ok.

(#13847) BullZeye válasza Remov (#13829) üzenetére


BullZeye
veterán

Lépj be netbankba, ott le írják jó eséllyel, hogy hibás a kártyád (valamilyen terminállal nem működik) és küldenek egy újat, és ez érkezett meg.

Én is ma szedtem ki a postaládából (nekem bedobták jófejségből).

(#13848) Remov válasza BullZeye (#13847) üzenetére


Remov
aktív tag

Szia, köszi, holnap csekkolom új kártyát kaptam-e. A netbankban semmi erre utaló jel nem volt, a kártyát is aktivnak jelzi

(#13849) cocka válasza RR-13 (#13840) üzenetére


cocka
veterán

Nem volt offline, mert már korábban fizettem ugyanott és akkor zárolták. Nem hiszem, hogy ezt utólag módosítják. Azt el tudom képzelni, hogy contactless fizetés eddig offline módon ment, most meg már online. De kétlem, hogy fordított lépést megtennének. A fizetés ugyanannyi idő, az egész csak adminisztratív módon látszik másképp.

(#13850) egykori válasza MrPeekaboo (#13846) üzenetére


egykori
őstag

A banknál volt egy téves beállítás, ezért nem jött semmi. A telefonomon (Xiaomi Mi 9) minden jól volt beállítva.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.