Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • King Unique

    titán

    válasz devil-k #51215 üzenetére

    HDD-knél az 52%-os kondíció tényleg nem a legjobb, vélhetően gyenge/hibás szektorok vannak rajta. Garanciáztatás úgy működik, hogy visszaviszed a boltba és hibára hivatkozva cserét kérsz, vagy a közvetlenül a gyártónál (WD) intézed RMA-val. Viszont ha már nincsen rá garancia, lejárt, akkor utólag nyilván nem vehető igénybe.

    (#51216) NdrewSunix:
    Ilyenkor érdemes a lehetséges hibaforrást megkeresni, avagy többet kizárni, ahol a fizikai csatlakozás az egyik. Azaz szükség esetén kipróbálni másik SATA porthoz, másik adat- és tápkábellel csatlakoztatva a HDD-t. Valamint lehetőség szerint másik gépen, másik operációs rendszerrel is. Ha a HDD hibás, akkor nyilván vissza kell vinni és garanciális cserét kérni, vagy esetleg elállni a vételtől, ha van rá mód. De ahhoz előtte nem árt biztosra menni, hogy tényleg a HDD hibája-e a gond és nem a vásárló saját hardver és/vagy szoftverkörnyezete.

Új hozzászólás Aktív témák