Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#451) Benőke


Benőke
őstag

Nahh hát amilyen rosszul kezdődött a szezon a sok randomal, az utolsó előtti futamon ismét behúztam egy randomot ezzel 9 -et sikerült begyüjtenem ebben a szezonban. De a végére hála égnek megszüntek és behúztam egy pontos lemaradással a szezonban a második helyet. Így egy zsák pénzel megyek amatőrbe... Illetve a csapatban 5 továbbjutó is van... :)
Illetve a kupát is behúztam :D

(#452) DopeBob válasza Benőke (#451) üzenetére


DopeBob
addikt

Nekem is összejött a feljutás egy zsák pénz helyett $20M-al és egy roncsal lvl3-5 közötti alkatrészek de mind 99%os :I Első szezonban cél a bennmaradás :) Amatőrben mire érdemes a pénzt költeni? Érdemes valami épületet fejleszteni? Az előző szezonban 200 fölé sikerült húznom a pilóta koncentrációját, most rágyúrok staminára, még amatőrbe szerintem megfelelő lesz a fickó.

Pontszerzéshez milyen szintű kocsi szükséges? 6-8-10? Szponzort kapok újat? A rookies lelépett egyet szereztem a szezon alatt, meg egyel 50%on állok, jó lenne minél több lóvé :]

MZ/X

(#453) Benőke válasza DopeBob (#452) üzenetére


Benőke
őstag

A Kocsid alaktrészeinek szintje nem változik feljutáskor, viszont mind 0 -s vacsi új lesz. Szal remélhetőleg az első 2 versenyen nem kell költeni semmire sem az autón. Épület fejlesztés tuti de a Stamina is fontos. 200 -as Konc? Az nagyon jó :) Sponzort csak a rúkik kapnak azt is csak kezdéskor meg resetkor mostantól magadnak kell kerítened mindig egyet :D

(#454) kvoaksz


kvoaksz
csendes tag

Ezt nem értem, szándékosan lemaradtam az első 4 helyről, mert nem volt elegendő pénzem, ráadásul a pilótám is elvesztettem, erre feljutottam! :O
Hogy jutottam fel az 5. helyen???
Na mindegy, ezt is kipróbálom! :Y

(#455) joergie válasza kvoaksz (#454) üzenetére


joergie
őstag

Hogyan jutottál fel? van alul egy olyan hogy promotion list. Ez annyit tesz, ha valaki pl amatőrből negatív összeggel zár, akkor visszakerül rookie-ba, így megöresedik egy hely, és azt az ilyenek töltik ki, mint te, aki 5ödik lett, de elég magas a pontszáma ahhoz, hogy továbbjusson. ha megnézed ezt a promition listet, akkor remélhetőleg megérted. a másik ilyen, amikor valakinek a neve mellett ott van az R betű, ő visszavonul, vagy ujrakezdi rookieból a dolgot.

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#456) DopeBob válasza joergie (#455) üzenetére


DopeBob
addikt

Én feljutottam amatőrbe, de kicsit kezdek aggódni. $26M-om van jelenleg a kocsim a többiekéhez képest elég rossz (lvl3-4). Egy két jó tanácsot szívesen fogadok :) Mire érdemes költeni? Próbáljam meg lvl6 körüli értékre felhozni a kocsit, szerezni 1-2 pontot és az elég lesz a bent maradáshoz? Mire érdemes költeni? Teszt? Épületek? Nagyon kevés pénzem van és csak egy szponzorom :( ($200.000\futam nem sok :D )

MZ/X

(#457) Benőke


Benőke
őstag

Haligali. Gart a feljutóknak köztük magamnak is :D

Kérdést intéznék azokhoz akik tapasztaltabbak. Az épületekről lenne szó. Lévén eddig csak Rúkiban kocsikáztam. Szóval Amatőrben mely épületek lehetnek fontosak,, mert gondoltam felápgrédelem mindegyiket 20 -asra mert most még van pénzem :D Na de mennyi a versenyenkénti karbantartási költsége az épületeknek? Azt is olvastam h csökken a szint időnként de én ezt eddig nem tapasztaltam. Szal hogyan megy ez? :)

Egyenlőlre csak szeretnék bent maradni amatőrben stabilan 24 hely fölött kée teljesíteni :D

(#458) joergie válasza Benőke (#457) üzenetére


joergie
őstag

Ha nem muszáj ne költsetek ilyesmikre. gpo fórumban a pitstop training center-t, és a commercial-t ajánlják, bár én erről nem vagyok meggyőződve. nekem átlag minden 20as, és fizetek 750ezret vrsenyenként.
a lényeg hogy szerezz 3-4 pontot az egyik versenyen, elég csak 5ös szintig felvinni sztem, kicsit fölé több nem kell a bennmaradáshoz. na meg a jó taktika. előző szezonban voltak emberkék jobb kocsival és job pilótával, de valahol mindig elrontották, én meg tudtam hozni amit akartam, mert jó volt a taktikám. mindig van 1-2 aki elszáll(random hiba, kevés benya, elkopott gumi, ilyesmire gondolok) a pontszerző helyeken. ezeket kell kihasználni.

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#459) Benőke


Benőke
őstag

Bakker 38 -an kvalifikáltak a csoportomban és csak 25 startpozición vagyok. Ezt még szokni kell de nagyon :D. A nagy többség e Softal megy pedig annak nem sok értelme van csak ha forgalom mentesen tud gyorsan autózni... 38 autóból meg nem sok ilyen lesz :) Remélem a 2 kiállás medium gumin bejön és 20 felett végzek 10 -en belülről nem is álmodom még. :O

(#460) DopeBob válasza Benőke (#459) üzenetére


DopeBob
addikt

Nekem bejött az egy kiállás. 26. helyről indultam és végül a 13. lettem. A köv versenyt viszont nem tudom... 50 fok? :Y Elég lesz a Hard gumi egy kiállásra? :I Illetve nagyon hülye ötlet, ha nem esőgumival indulok? Úgyis lassú vagyok és szerintem eláll pár kör alatt :)

MZ/X

(#461) Benőke válasza DopeBob (#460) üzenetére


Benőke
őstag

Nahh én is gondolkozom ezen az egy kiállásos Hard gumis témán. Azthiszem be is válallom aztán max nem jön be :D Így is szarul teljesítünk, bár ahhoz képest hogy 90 -es a pilótám veri a fél mezőnyt :D

(#462) Benőke


Benőke
őstag

Hát igen csak működötta száraz gumis rajt egy kiállásal. 10 hely nem olyan rossz. :) Driver mistake nélkül talán pontszerző is lehettem volna...

Viszont A1 ring jön és nincs kopás adatom. Valakinek nincs véletlenül elfekvőben egy? :D

(#463) Akos2110


Akos2110
aktív tag

Sziasztok!
Valaki tudna segíteni abban ha az engine 46% n van akkor végig bírja? Ha nem mivel tudnám csökkenteni ,hogy azé ne fogyjon el a a verseny végéig? illetve ha az engine 100%n van akkor megáll a kocsim ?

(#464) Benőke válasza Akos2110 (#463) üzenetére


Benőke
őstag

Hali.
46% -os alkatrésszel végig lehet menni, nincs olyan pálya vagy nem tudok rólla ahol bármelyik alkatrész 50% feletti kopásértéket mutatna. Csökkenteni ezt sajna nem lehet ez folyamatosan nő ameddig le nem cseréled egy újjra. De ha sok pénzt költesz akkor a szezon felénél vagy vége előtt már egy fityinged sem lesz. 100% -on kiáll a versenyből, de 99% -on már megáll a kopás nincs 100% -os és 0 -s riszkel akár végig is megy a versenyen csak tök utolsóként füstöl...
A riszk magasságától függ a kopás mértéke, van egy alap amit ált elér, a riszk meg csak növeli a kopást.

(#465) Akos2110


Akos2110
aktív tag

a risket hagyhatom az összeset 20 körül? és a kopás nem függ azzal össze ,hogy mondjuk 700-as a beállítás a versenyen?

(#466) Akos2110


Akos2110
aktív tag

Ja és szerintetek A1-Ring-re mennyi benzin kell ?

(#467) Benőke válasza Akos2110 (#465) üzenetére


Benőke
őstag

Minden össze függ mindennel szal a franc tuggya :D

A Riszk maradhat 20 körül habár most per pill feltoltam 25 -re... Hátha nem füstöl el a verda :D Aztán lehet estig meggondolom magam... :D

(#468) Benőke válasza Akos2110 (#466) üzenetére


Benőke
őstag

Hanyas Mocival mész?

(#469) Akos2110 válasza Benőke (#468) üzenetére


Akos2110
aktív tag

2s motorom van. Szerinted 2 kiállás összejöhet extra softal?

(#470) Akos2110


Akos2110
aktív tag

Ja és mi a neved gpro-n ? ha nem baj felveszlek friendsbe.

(#471) Benőke válasza Akos2110 (#469) üzenetére


Benőke
őstag

2 kiállás inkább soft én is így megyek bár a franc tuggya. Függ a pilótád talentjétől, függ a felfüggesztés szintjétől és a riszktől. Szerintem az e soft neked 3 kiállás a soft meg 2. L2 -es mocihoz körönként 3,63 - 3,68L -es fogyi tartozik... de ne cetntizd ki, érdemes etaponként egy környit rádobni az tuti elég..

(#472) Akos2110


Akos2110
aktív tag

Te Monte Carlora milyen taktikát ajánlasz? Mentem 8 practice kört de még a helyes beállítást sem sikerült megtalálnom.

(#473) Benőke válasza Akos2110 (#472) üzenetére


Benőke
őstag

Csapat függő a taktika, a sok kiállás nem jön be csak földön túli gyors autóval. 1 max 2 kiállás. A beállításnél figyelni kel mit mond a pilóta az segít beállítani. Sajna nem mindenkinek ugyan azt a beállítást kell megtalálnia. Pilóta és autó függő a beállítás pályánként is változik A leggyorsabb beállítást használd mármint ahol a legjobb a nettó idő. Pilótánál kimelkedő fontosságú a koncentráció minnél több annál jobb a talent sem árt ha van egy kevés olyan 100 körül. és egy kevés stamina, a töbi nem fontos. Szóval érdemes edzeni a piklótát, és minden adatot elmenteni ami verseny alatt történik későbbi statiszikákban aranyat fog érni...

(#474) Akos2110


Akos2110
aktív tag

A medium gumi mennyit bír ki ? Ki fogja bírni 130l -t monacoban? És 260 l összesen elég?
Köszi különben az eddigi segítséget.

(#475) Benőke válasza Akos2110 (#474) üzenetére


Benőke
őstag

Neked a Medium? Hát olyan max 120km -t
Függ a felfüggesztésedtől, attól h milyen magas riszket állítasz be és hogy milyen talentes a pilótád...
Tehát 100 körüli vagy -a feletti talentel 85-90km -t bir a Soft az határ eset de nagyon, bár alacsony riszkel lehet végig megy. A Medium elvileg tuti birja persze 20 -as nál nem magasabb riszkel. Hard gumi birja az egy kiállást tutira. Amatőrben mondanám hogy egykiállás tuti, de rúkiban nem biztos mert lehet a többiek mind könnyű gyorsa autókkal menek és neked általában nehéz lesz az autód míg nekik sosem. Viszont előzni meg nehezen lehet majd... 1 Kiállás ettől függetlenül általában célravezetőbb. Tankolni nem kell túl sokat mert eleve csak 260km a verseny nem 300 mint máskor... viszont sok kör. L1 -es autóhoz nagyjából 215 l kell. rádobsz egy 5-10 litert és tuti elég lesz 1 kiállásal, mondjuk 113-113.

(#476) Akos2110


Akos2110
aktív tag

Na 10. hely. Ha nagyobb szerencsém van és kevésbé kopik a gumi nem jövök ki utolsó előtti körbe tankolni. Úgy 8. vagy 9. is meglehetett volna. Sebaj ebbe a szezonba eddigi legjobb eredményem. Szerinted Ausztráliába 3 kiállás esoft befog jönni? És mennyi benzin kell kb?

(#477) dandemate


dandemate
csendes tag

Valaki tud segíteni, hogy az Argentín pályára milyen beállítás lenne jó.
Esős menet lesz. Rookie 187-ben vagyok az egyetlen magyar Dandé Máté néven.
Q1: 1:38.223s 350 350 600 600 550 500 Esoft
Q2: 1:56.386s 350 350 600 600 550 500 Rain (mivel esik az eső :DDD )

És a futamra kéne egy beállítás. Esni fog az biztos.

[ Szerkesztve ]

(#478) Benőke válasza dandemate (#477) üzenetére


Benőke
őstag

Hali.
Vissza olvasva le van írva mit kell állítani akkor ha esik az eső. Ez egy kis munka a visszaolvasás de ennyit megér...

Továbbá a GPRO szabájokat, hogyanokat és mindent olvas el. Ott le van írva a versenyek mikéntje. Szóval ha a Q2 -ben esik akkor a rajtnál is fog. Viszont az időjárás előlrejelzés szerint el is áll pár kör múlva szóval nem biztos hogy esőgumival érdemes indulni.
Spec szárazzal fogok indulni az biztos, de amatőrben kicsit más a helyzet mint Rúkiban... Ettől függetlenül fontold meg mert miután eláll az ső és ha nem esett sokáig egy fél pályányi előnyőd lesz azokhoz képest akikkel egy szinten vagy és esőgumival indultak... Ha sokáig esik ami megeset de nem sok rá az esély akkor bizony veszteni is lehet ezzel a taktikával de sokat is lehet vele nyerni...
A verenyre száraz beállításokat használj!

(#479) dandemate válasza Benőke (#478) üzenetére


dandemate
csendes tag

Oké értem. Amúgy én elolvastam a szábályokat, útmutatókat csak nem bízok bennük :D
Am nekem mindegy hogy hanyadik leszek mert a fékék 66% úgyhogy nemvárok sokat a pilótától. 0 rizikóval indulok

[ Szerkesztve ]

(#480) dandemate


dandemate
csendes tag

Akos2110 te a Rookie 200-ban szerepelsz?

(#481) Akos2110


Akos2110
aktív tag

Nem tudom honnan tudod de különben igen :D

(#482) joergie válasza dandemate (#477) üzenetére


joergie
őstag

Tehát ha száraz gumival van az egyik, akkor ennyit kell változtatni, hogy esős beálítottságú legyen az autó: +100 +100 -100 +50 -100 -100
162-edik hozzászólás. de erről már lekéstél. én száraz gumival indulok, és száraz beállításokkal.
volt amúgy egy győzelmem, semmi más pontom nincs idén méééég.

Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

(#483) Benőke válasza joergie (#482) üzenetére


Benőke
őstag

Hogy örülnék én bármilyen pontnak. Bár most van rá esélyem h a TOP 8 -ban végezzek meg a következő versenyen mert megjönnek a teszt pontok is... A Pénzem meg elment :D

(#484) Benőke


Benőke
őstag

Biztos 6 helyet buktam agumi miatt és cseréltem el egy még sokkal jobb 13 helyre :) Franc :O

(#485) Akos2110


Akos2110
aktív tag

Nekem meg van az első pontom a szezonban . (8. hely) Utolsó körökben kiállt előlem valaki + még előttem valakinek elég súlyos technikai problémája volt ( 6-8 mpket adtam körönként neki), így meglett a 8. hely :)

A tapasztaltabbak leírhatnák ,hogy rookieban mit kell csinálnom ahhoz ,hogy szezon végén a pilóta összértékelése 85 alatt maradjon?

(#486) Benőke válasza Akos2110 (#485) üzenetére


Benőke
őstag

Grat a ponthoz.
Szóval a pilótádat meg akarod tartani. Egy esély van erre mégpedig úgy hogy a Motivációt ejteni kell keményen. Na most 3 dologtól esik a motiváció. A legegyszerűbb esetben akkor ha az Egyenleged -15 milla alatt van, ekkor 1-2 verseny alatt hirtelen tud esni 150-200 -at is. Második eset ha folyamatosan rosszul szerepelsz lassan elkezd csökkeni, tehát ha kicsi hiányzik ahhoz h szerződést tudják hosszabítani vele akkor ez is elég lehet. A Harmadik amit én is a GPRO fórumán tanultam, ha a versenyre beállítasz 100 -as riszket, ez azért jó mert egyből van eredménye nem kell szórakázni vele, és nem kell negatívba rántani az egyenleget sem. Ekkor vagy okoz egy rajtbalesetet és kész is a motiváció vesztés vagy menet közben elszáll alólla a vas és azért esik drasztikusan. Persze valaki írta h kipróálta, de nem h rajtbaleset meg tönkremenő autó nem volt hanem még a máskor elérhtetetlen élmezőnynek is adott egy kört, szóval az egekbe szökött a motiváció :D Bár gondolom nem ez a gyakori eset.

Egyéb iránt nem kell 85 -s pilótát szerződtetni tök felesleges. Túl nagy a tülekedés értük, és kevés az olcsó pilóta max Amatőrök által levetett pilóták, mikor elvesztik a motivációjukat esnek vissza 85 vagy az alá... Annó mikor rúkiban megtaláltam a pilótámat talán 67-68 as lehetett. Rúkiban a következő a tulajdonságok prioritása. Koncentráció mindenek felett, Talent, és ha van egy kis stamina nem baj de anélkül is vígan lehetsz top 4 -es. Az első kettő legyen 100 körül vagy felette, a töbi hiánya vagy megléte nem akadáj. Aggreszivitás felesleges, nem baj ha van egy kicsi de sok nem kell mert szétveri a gépsárkányt. Aztán végül de nem utolsó sorban a pilóta legyen olcsó 300-400 körüli fizuval. Amatőrhöz istentelen mennyiségű pénz kell. 100 körüli Talent melett már lehet használni riszket 20 körül... 2 szezon kell a Rúkiban de lehet talán több is a gyakorlathoz. Persze egy is elég a sima feljutáshoz...

(#487) Akos2110 válasza Benőke (#486) üzenetére


Akos2110
aktív tag

Most lecserélem a pilótát egy sokkal jobbra talentje, koncentrációja 100 fölött van + a agresszioja 0 (valahol azt olvastam ,hogy ez jó) + a statimán kívűl a többi tulajdonsága is egész jó + olcsóbb is + rajtam kívűl nem licitált senki még rá. (kicsit sok lett a plusz)

Most nagyon nem érdekel ha mínuszba megyek ez még úgyis csak a tanulóévem.

(#488) Steel32


Steel32
csendes tag

Sziasztok!

Most kezdtem a játékot, eddig egy futamon vagyok tul, sajnos utolso elötti hely. Ugy tervezem, hogy jövöre se akkarok feljutni, kicsit szokjam a tempot. Viszont a pilotánál nem teljesen tiszta minden. Azt olvastam már, hogy nem kell jo pilota, hanem olcso és akit tudok edzeni. Ami edzést én kiválasztok az egy szezonon keresztül fog menni? És az árát csak egyszer kell kifizetni vagy minden versenyen? Szerintetek ha jövöre se tervezem a feljutást, akkor milyen pilotát vegyek hogy ha edzem akkor se legyen köv év végén 85feletti?

(#489) Steel32


Steel32
csendes tag

Most találtam egyet akinek a konc. tal. 100 fölött van, a mot. most 142. Overal 85, szerintetek motivácoi rombolással év végén meg tudom öt tartani?

(#490) Benőke válasza Steel32 (#488) üzenetére


Benőke
őstag

Szóvala a koncentrációtól függ egy adott pilóta sebessége, mármint h milyen gyors köröket tud menni. Szóval érdemes olyat választani akinek magas vagy ha nem magas de olcsó a pilóta és edzhető... Jógával lehet edzeni, cserébe a Staminát csökkenti.
Talent ez ami nem változik sosem, ez mutatja h milyen veleszületett képességei vannak úgymond. Nagyjából az a lényege hogy mennyire vigyáz az autóra. Ha alacsony akkor több benzin eszik az autó, jobban kopik a gumi és az autó alkatrészei, és kisebb riszket használhatsz.
Agresszió. Nem szorul magyarázatra, eleinte egyáltalán nem fontos, nem baj ha van egy kicsi, de egyrészt folyamatosan és lassan csökken másrészt ha sok szétveri a technikát...
Tapasztalat csak versenyekkel edzhető szóval minnél többbet futott annál magasabb lesz.
Tech : Minnél magasabb annál jobban be tudja állítani az autót, és szerintem annál kevésbé is kopik a verda, Ez edzhető...
Stamina: Erő nlét men szorul igazán magyarázatra. Rookiban nem olyan lényeges nem baj ha van egy kicsi mert a 0 az nagyon kevés de nem kell sok, fentebb viszont már sok kell belőlle. Minnél magasabb annál több gyors kört tud menni. nem csak 1-1 darabot. Edzhető tulajdonság, de csak lassan. Fitnesszel lehet edzeni, ami csökenti a súlyát a pilótának de a Motivációt is csökkenti.. Viszont teszteléssel szintén nől jóval gyorsabban mint a tréningtől.
Karizma nem feltétlenül jó ha magas az elején ez ugyanis csak a Szponzor szerzésben számít. Minnél több van annál gyorsabban tud tárgyalni...
Motiváció, értelem szerű. Ha maggas annál motiváltabban versenyez. Ha jó helyezéseket ér el akkor motivált, ha nem akkor esik a motivációja, ez edzhető tulajdonság szintén...
Reputacion : Foggalmam sincsen :D
Súly értelem szerű, minnél könyebb annál gyorabb a pilóta...
Életkor is értelem szerű de 35 évesen már elkezdenek romlani a tulajdonságai. Szóval öreg pilótával nem lehet hossszú időre tervezni.

Ha min 2 szezont még Rúkizni akarsz akkor olyan pilótát kell keresni ami talentes de bitang módon, és olcsó de szemérmetlenül. Így ha minden futam előtt edzed koncentrációra akkor előbb utóbbb egy gyors és ügyes pilótád lesz amivel könnyedén fel lehet jutni amatőrbe. 0 ról hogy mags talentje legyen ahhoz kell 2 szezon de ahhoz h maximumra tornászd kell 3 szezon is. Sőtt ha Staminát is edzel neki még feljutás előtt akkor biza Masterben is jó lehet. A Többi tulajdonság meg jön magától. Agr nem kell egyáltalán, az elején legalábbbis...

(#491) Benőke válasza Steel32 (#489) üzenetére


Benőke
őstag

Ha még pár szezont szeretnél maradni akkor javaslom h ne őt válaszd és olcsót keres meg olyat akire senki más nem licitál. Nyugodtan lehet 60 -as overall környékén is. A Motiváció ha megemelkedik simán 80 -as lesz. De igazán hosszú távra Rúkiban kell elkezdeni készülni :)

(#492) Steel32 válasza Benőke (#491) üzenetére


Steel32
csendes tag

És az ugy nem müködi, hogy mégis öt szerzem meg és eleinte nem edzek neki semmit, hogy meg tudjam tartani? Amikor meg a feljutos szezonba leszek akkor nyomom neki az edzést? 800 000/versenyt eszik, ez drágának számit? A másik: ha van egy pilotám, akivel hosszabitani akarok mikort tudok könyebben, ha magas a motivácio vagy ha alacsony?

(#493) Benőke válasza Steel32 (#492) üzenetére


Benőke
őstag

800k nem kifejezetten kevés, nem is sok de igazán olcsónak sem nevezném. Minden ujj szerződés hosszabítás setén többe kerül a pilóta. 300k környékén keresgélj... A motivácó nem számít hosszabításkor, csak az overall érték. Rúkiban nem csak ez számít hanem szezon végén nem lehet 85 nél nagyobb, hiába van vele szerződésed akkor elveszik.

(#494) Steel32 válasza Benőke (#493) üzenetére


Steel32
csendes tag

Tudom, sajnos 85 fölött nem tudom megtartani. Azért kérdeztem, ha ezt a csokát most nem edzeném, hanem csak akkor amikor fel akarok jutni, az igy müködik-e?

(#495) Steel32 válasza Benőke (#493) üzenetére


Steel32
csendes tag

Mert pl. ha nem edzeném azzal is sporolok másfél idényen keresztül. Igy talán már nem is olyan sok a fizetése. Év végén mindig lerombolnám a motivácioját és igy meg is tudnám tartani. Persze nem kötekedni akarok, csak kiváncsi vagyok hogy ez az elmélet müködne-e?

(#496) Benőke


Benőke
őstag

Na mi a helyzet nagyon nagy itt a pangás?

Behúztam a 9 helyet egy helyezéssel a pontszerzésről le is maradtam ahogy az kell, úgy hogy az előttem lévő füstölt szóval kb még 2-3 kör és 8 vagyok ha még egy kör akkor 7 mert nem csak a8 helyezett de a 7. is füstölt :)
Viszont a gumi fura tulajdonságokat mutat. Van ahol kevesebbet bir mint kéne van ahol meg többet... Fura. Persze Pipiről van szó Amatőrben ez még mindig adott...

Aki tud tuti pontszerzési taktikát az szóljon :D

(#497) Akos2110 válasza Benőke (#496) üzenetére


Akos2110
aktív tag

Én vezettem is a versenyt. De végül egy kiállás nem jött be nem bírta medium. Így nyolcadik lettem. (de ha 3 körrel a vége előtt nemjövök ki )

De nem baj mert egyre jobban érzem ezt a játékot, shanghai-ba dobogó is összejöhet.

(#498) Steel32


Steel32
csendes tag

Sziasztok!

Az esoft 85km-t birt ki 18-20 fokon. De most kinába nagyon meleg lesz, szerintetek igy 40 fok környékén mennyit bir?

(#499) Benőke válasza Steel32 (#498) üzenetére


Benőke
őstag

Hát ha neked 85km -t birt az Esoft 18-20 fokon akkor nem annyira talentes a pilótád, de 10 fokonként olyan 10-12km -el számolhatsz hasonló kopásminőségnél. Tehát ha Medium pályán volt 85km akkor 30 fok körül 70-75km, 40fok körül meg inkább csak 60km. Esoft felejtős. De ha csak ennyit birt a nagyon puha akkor lehet a medium sem birná a 2 kiállást esetleg Hard egy csak tetű lassú lennél... Ritka mezőnyben az öngyilok...
Lehet a Hard guma 2 kiállás a nyerő neked. verseny után kiderül úgy is hogy mit bir a gumid azzal is több adatod van. Egy ideje nem mentem Esoftal sehol sem :( Egyszerűen nem volt jó a taktikához...

(#500) Steel32 válasza Benőke (#499) üzenetére


Steel32
csendes tag

Igen, sajnos még nem sikerült pilotát venni. Jo lenne ha ma összejöne, és szerintem köv versenyre esoft kibirná a 3 kiállást. Gyors gumi, kevés benya, kell még valami???

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.