- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Egy újabb érdekes eset
- New Game Blitz - 2025
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Az elfelejtett kiberfegyver
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz nagysandor88 #7269 üzenetére
Mivel nem egy kifutott széria biztosan lesz belőle csere vagy javítás így nem kell arra apellálnod, hogy a vételárat kapod vissza.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
kukinyo
addikt
Ha egy webáruházba megrendelt árut személyesen veszem át, akkor is jár a 3 nap vissza csinálási lehetőség, indoklás nélkül?
-
Vasinger!
nagyúr
Hát ami azt illeti a bolt csak a vonalkódot tudja ami rá van ragasztva, mert az van a garijegyen is. Szóval a terméken lévő 2 db azonosító ami nem egyezik meg a vonalkóddal, azt meg nem tudja, mert nem bontották ki előtte.
De továbbra se értem miért van rajta 2 ilyen azonosító a terméken. És szerintem mindkettő valósnak tűnik.
-
Josi
senior tag
válasz Vasinger! #7289 üzenetére
A termékeken 1db gyári szám (serial number) van.
Az valami más kód.
Ha a gyári szám nem azonos azzal, ami a garancialapon (számlán, stb)
van, akkor a bolt joggal utasítja el a garanciális cserét, javítást, mivel ez nem az a termék amit eladott, és amire vállalta ő a jótállást.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Josi
senior tag
válasz Vasinger! #7286 üzenetére
El lehet árulni, hogy milyen termékről van szó?
Ha a terméknek egyedi gyári száma van, akkor szerintem buktad a bolti garanciát, mert nem fog egyezni a gyári szám.
És mondhatja nyugodtan, hogy ez nem az ő terméke.
Első esetben miért hagytad ki a boltot, és intézted a gyártónál a garanciát?''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Topikgazda
válasz Vasinger! #7286 üzenetére
Nem, a bolti garancia azt jelenti, hogy a bolt kötelezettséget vállal arra, hogy az adott termék a vállalt időben hibamentes lesz. A gyártói garancia érvényesítése egy mód a köztelezettség-vállalás teljesítésére. Ha az lejárt, akkor meg kell próbálnia kijavítani, és ha az nem megy, akkor cserélni a terméket.
-
-
-
sasa311
veterán
72 órán belül nincs mérlegelési joga a boltnak, azonnal cserélnie kell - vagy ha erre nem képes akkor pénzvisszafizetnie.
Én most egy cipővel küzdök, már 3x járok vele gariba, megint ragaszgatni akarták a talpát, mondtam, hogy kösz nem, inkább adhatnának egy újat, nincs kedvem megint 1 hét múlva visszahozni (eddig tartott az előző). De nem, ők csak javítanak.
Ment is bevizsgálásra (keresem is a hivatalos bevizsgálók listáját, valahogy gyanítom sutyiban valami maszek haver lesz a "bevizsgáló" ), meg kíváncsian várom a választ a panaszkönyvre
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
válasz Superhun #7278 üzenetére
A boltnak írták, h vigye a szervizbe, Ők mondták, h ez van. de akkor hétfőn erre még visszatérek... végülis mindegy, mert a jövő hét végére üzemelnie kell, nem ragaszkodom ehhez a laphoz, csak a bolt mit mond majd rá...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
válasz Superhun #7276 üzenetére
Javítás? 3 napon belül visszavittem, gyk. halott volt amit kaptam...
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
Helló emberek!
Lecseréltem a konfigomat. Először procit vettem, régi lapba be, régi CPU elad, öröm, bódottá.
Majd alaplap+ram csere következett, balga módon eladtam a régit, de másnapra ígérték az újat, meg is érkezett csütörtök délután.
Lapot itt ajánlották, ASRock, de a neten nézve azért akad vele gond, de melyikkel nem?
Hazavittem, kicsomagolás, majd összeszerelés -nem az első gép, +elektronikai műszerész végzettség, de amúgy sem vmi ördögtől való dolgok ezek.
CPU és VGA a régi konfigból, mobo és ram új.
Se kép, se hang, se beep. ajánlottak mindent, de nem kelt életre. Volt clear cmos (pedig biosig se jutottam, de hátha), volt ram csere, minden lehúzva próba, de bizony semmi.
Ventik pörögnek, annyi. Nincs post. Pénteken munka után üzletbe be, mondom alaplap hiba lesz -gyanítom, mert többi alkatrész jó -remélem nem nyírta ki a lap legalábbis.Írtak CHS nagykernek, hogy 72 órás csere lenne, erre azok meg, h vigyük budaörsre (~150 Km) a szervizbe... Mondtam, h ez a bolt sara, azt mondták megpróbálják futárral, de annak költsége van... Meg a 72 órán belüli csere esetén is kb. 2 hét mire kapok cserét, ha valóban hibás...
Ez így van tényleg??? Azért gondoltam max. keddre lesz gépem, nekem ez munkaeszköz is...Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
Dj Sügi
őstag
Vigyázni kell velük, mert valótlan dolgokat állítanak...
Addig, amíg szépen beszélsz velük, többször megkéred őket valamire csak félremagyaráznak, és teljesen más dologra válaszolnak, mint amit te kérdeztél.
Mivel én messze lakom tőlük, ezért nem tudtam személyesen bemenni, de nagy nehezen sikerült kicsikarni a pénzemet legalább, de mennyit kellett szenvedni érte...
Az tuti, hogy én sem vásárolok tőlük soha többet. (Amúgy a mai napig nem értem, hogy mennyivel lett volna nehezebb nekik kicserélni a terméket egy újra, mint ezt művelni...?)Másik, hogy azóta vettem másik ITX-es házat paneltáppal és adapterrel, azóta is tökéletesen működik, szóval csak nem én voltam a "hülye", mint állították...
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
XaraX
addikt
válasz Dj Sügi #7221 üzenetére
PCX.-el kapcsolatban...
Rendeltem 2x4 giga ramot 02.14.-én, mivel sürgős lett volna, bolti személyes átvétellel.
Vártam az e-mailt-t, mikor mehetek érte.
16.-án kaptam, hogy 20.-tól átvehetem a pick-pack ponton.
Telefont ragadtam rögvest, hogy ugyan mely pick-pack ponton is kellene átvennem, mire némi értetlenkedés után( "hát, ott, ahova rendelte"), közölték, hogy a budaörsi Auchan áruházban az Inmedio üzletben.
Ok, benyeltem, igaz, az optimális esethez képest bőven csúszásban volt a dolog, de legyen.
Jött szombaton az újabb e-mail, már a pick-pack központtól, hogy megérkezett a cucc, átvehetem.
Ok, elmentem érte, hazaviszem,és kiderül, hogy a gyári értékekkel el sem indul a win, xmp-vel hibázik az első percben.
Hétfőn délelőtt telefon, elmondom, mi a helyzet, mondják, hibás, juttassam be.
Kedden visszaküldtem a ramokat, feleségem 2 utcányira dolgozik onnan, így vele.
Tehát az átvételtől számított 3 munkanapon belül.
Hazajött, közölte, átvették a szervizben, és közölték, továbbküldik valami szervizbe.
Nézem az átvételi lapot, "Vásárlás" 2011.11.10, ez van ráírva.
Másnap írtam nekik, jelezvén, hogy nem stimmel valami, egyben felhívva a figyelmüket, hogy 3 munkanapon belül a feltételezett hiba azonnali kivizsgálása illet meg, és bizonyítottság esetén a csere.
Amennyiben ez nem lehetséges náluk, élni kívánok az elállási jogommal.
Erre válasz annyi érkezett, hogy adminisztrációs hiba történt a vásárlás idópontjával kapcsolatban, a vásárlás dátuma 2012.02.16.
Írtam választ, miszerint ok, megértem, viszont véleményem szerint nem a számla dátuma, hanem az átvételé, és udvariasan felhívtam a figyelmüket a tényre, hogy feltehetően elkerülte a figyelmüket a levelem második fele, ami a 3 napos dologról szólt.
Erre már csak másnap kaptam választ, miszerint "A számlára csak azt a dátumot tudjuk írni amikor tőlünk elszállításra kerül a termék az átvétel napját mi nem tudjuk mikor lesz.
A hibás termékét szervizbe továbbítottuk a cserét várjuk."
Most itt tartunk, kedden lesz 2 hete, hogy megrendeltem, elvileg másnap nálam kellett volna lennie.
Ehhez képest használni még nem tudtam.
Hirdetik, hogy 14 napon belül elállási jogod van náluk, kíváncsi leszek, hétfőn személyesen fogok bemenni.
Első vásárlásom volt náluk, és egyben az utolsó is, sok jót olvastam a boltról, kár, hogy Én ebből semmit nem tapasztaltam.
Halkan jegyzem meg, bárhova vittem ramot garanciaidőn belül bármikor, azonnal bevizsgálták, és cserélték.
Nem találtam rossz boltok topicját... -
totti96
csendes tag
válasz Vasinger! #7271 üzenetére
Sziasztok!
Nemrég felvetettem, hogy a szervízbe kicserélték a Western Digital merevlemezt egy másik márkájúra és arra hivatkoznak, hogy a Samsung Quick Tool v2.2 FAIL hibakodót dob.
Valaki meg tudná erősíteni, amire gondolok, hogy ez a program kizárólag Samsung és Seagate driveokat vizsgál.
HUTIL will only test Samsung hard drives. HUTIL will load and find your non-Samsung drive you will not be able to run any diagnostics on the drive.
Kép elérhető itt:
http://kepfeltoltes.hu/view/120224/SQV22_www.kepfeltoltes.hu_.jpgElőre is köszönöm a válaszokat.
-
stol
addikt
válasz nagysandor88 #7265 üzenetére
A megoldás egyszerű... Nem kell NV kártyát venni. Köztudott, hogy a mai napig BGA forrasztási hibával döglenek sorra.
-
nagysandor88
tag
válasz nagysandor88 #7267 üzenetére
Voltam iponéknál. Nem voltak valami készségesek. A levásárlást élből elutasították. Idézem: "Még nem tartunk ott."
Majd mint kiderült nem is azt a sorozatszámú kártyát adták ki nekem, ami az átvételi lapon van. No comment. Szóval most várunk a szervizre hétfőig, aztán meg ki tudja.Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
Vasinger!
nagyúr
Üdv.!
Ha egy számítástechnikai termék érték<10 000 rendelkezik kisker (bolti) garanciával, de a gyártóit már felhasználták akkor le lehet gariztatni még a boltival? Szóval ha már azt az azonosítót a terméken felhasználták ami a gyártói gariztatáshoz szükséges, a bolt az attól függetlenül le tudja garanciáztatni, ha még él rá a bolti garanciaidő?
[ Szerkesztve ]
-
nagysandor88
tag
válasz Gyuri27 #7266 üzenetére
Köszönöm a gyors választ. Most megyek hozzájuk, megpróbálok minél többet kihozni aa dologból.
Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
Gyuri27
félisten
válasz nagysandor88 #7265 üzenetére
Nem szerelem kérdése. Amig javitanak vagy ugyanolyan vga-t adnak addig pénzt ne kérj vissza.
Amúgy ha a fenti kettő nem megy a vásárláskori vételár jár vissza.Amd - Radeon - Ryzen
-
nagysandor88
tag
Üdv!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy gigabyte gtx460 1g oc kártyám. Meghalt, beadtam gariba(IPON), három hét után jelentkeztek, hogy cserélték. Hazahoztam beraktam a gépbe driver fel, COD4 indít megy. OK. Alan Wake indít, garfika maxra, kifagy driver hibával. (GPU-Z folyamatosan ment-semmi extém hőfok) AW újra elindít, 3 perc játék kép elment becsíkozott, azóta csíkoz a kártya.
Kérdés a következő, nem szeretnék megint 3 hetet várni, pénzvisszafizetést, vagy levásárlást kérnék. A kártya 2010.09. ben ~62000 HUF volt. Úgy tudom ezt az árat kellene visszaadniuk. Erről ki mit tud? Fontos lenne, mert már ma vinném vissza, és nem szertném, ha rosszul járnék.
Előre is köszi a válaszokat.Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Nem tudom mennyire lehet a dolgomon segíteni, de eléggé kezd idegesíteni a dolog, elmesélem, hátha valaki tud valami okosat:
Adott egy Samsung YP-P3 MP3 lejátszó, egy ismert garanciális hibával (érintőkijelző, cserélni kell). Január 12-én bevittem az Oktogonhoz, mondják alkatrészt kell rendelni, jövő hét vége, papírra rá is írták: 19-én lehet érdeklődni.
Nos azóta is ott van náluk. Eddig kétszer voltam bent személyesen, annyit mondtak hogy alkatrészre vár, érdeklődjek később. Ma telefonáltam, mondják nincs kész, átkapcsol a műhelybe, tartsam kicsit. 5 percig tartottam, aztán meguntam.
Jelenleg ott tartok, hogy 5 hete náluk porosodik a cucc, nem hajlandóak semmit mondani mi van vele, szinte elhajtanak. Ma írtam a központi ügyfélszolgálatnak, hogy szerintem ez nagyon nem "30 napon belüli javításra való törekvés" kategória, valahogy oldják meg sürgősen. Most a válaszukra várok, de nem tudom hova lehetne tovább menni az üggyel. (azaz tippem van: Békéltetők, esetleg Homár...)
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-
totti96
csendes tag
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni.
2 hónapja vásárolt NP300E5Z-S01HU notebookot bevittem TeleMax szervízébe fényes pixel hibával.
De amikor elhoztam volna a javított kijelzőt, közölték, hogy kicserélték a WD 500GB merevlemezt egy Seagate vagy Samsung winyora (választhatok), merthogy hibát írt ki a teszt programjuk.
Szervíz előtt HDSentinel 100% kondició, 100% teljesítmény, 0 Bad Sector írt nekem.
Mikor járok a legjobban?
Western Digital merevlemezt nem adnak bele, merthogy nincsen és nem is lesz raktáron.
Valaki tudja, hogy működik ez? Teljesen meg voltam elégedve a WD winyoval, teljesítménybe mindenben.
Samsungnál már reklamáltam.
Előre is köszönöm
-
bb.bocs
őstag
válasz Superhun #7255 üzenetére
állitólag mint mondják, nem kontakthibás hanem videókártya...rádugtam 1 másik tvre, erre behalt... leszedtem 1 programot ami teszteli a halott pixeleket csikozódást... udpixel a neve. és ezt találta.[link]
a bal felsö sarokból indul, és szabályszerüen megy. mindet nem tudtam lekapni de 7db van az első és utolsó között. állitolag ez nem pixeles hiba hanem videókártya. kérdés mit mondjak a boltban -
bb.bocs
őstag
acer aspire 5750zg laptop decemberben vásárolt készülékem ma kontakthibát jelzett... 6db kontakt hibát leltem meg ami 1 oldalt betoltése közben jelentkezik. ha visszaviszem a boltba, kötelesek visszavenni ? hogy van ez a kontakthibás dolog? üdv
-
Topikgazda
válasz kukinyo #7252 üzenetére
Az történt, hogy nem figyelték eléggé az adatbázisukat. Csak akkor kapnak észbe, amikor vki megrendelné az adott cikket. Itt nem tehetsz semmit, ha máshol sem árulják, akkor nincs a nagykerekben. Ha meg rendelni kell, akkor az több hét/hónap is lehet, de lehet már sosem lesz. Ez sajnos ilyen
-
kukinyo
addikt
Sziasztok
Egyik üzletből megrendeltem interneten keresztül egy műszaki cikket.Megrendelés után jött is az automatikus email hogy a megrendelés rendben.Tudom hogy ez még semmire nem jogosít fel.Ma vártam a tényleges vissza igazolást ami jött is.Olyan formában hogy a megrendelésemet törölték mert a honlapjukon téves cikkszám alapján meghatározott ár nem egyezik a valós árral, rendeljem meg újra.Azóta levették az árut a honlapjukról is (máshol nem találok ilyet) de nekem kellene az a cuccos.Ilyenkor mi a teendő?
A bolt részéről jogos ez az eljárás?
Köszönöm -
Sz.Miki
őstag
Akkor nincs értelme fogyasztóvédelemhez fordulnom. Pont most mikor a hdd-k ára a csillagos ég felett.
-
-
Szumi
tag
Sziasztok!
Nem rég vettük észre hogy a menyasszonyom fél éves laptop burkolatán megjelent egy kis hajszál repedés. Felhívtam a szervizt és azt mondta hogy ezt szinte biztos hogy nem garanciába fogják javítani és hogy ugyan küld futárt, de akkor ha ők úgy állapítják meg hogy nem anyaghiba, már pedig az nagyon nehezen bizonyítható hogy az akkor mindent nekünk kell állni, mivel vidéki vagyok plusz a futárt is. Kb. azt mondta hogy 20 rugó körül lesz. Az fasza. Még senki nem látta, helyből mi törtük el, pedig esküszöm nagyon vigyáztunk rá, de helyből mi vagyunk a hibásak és nincs gari. Meg azt mondja hogy azért, mert ilyen kis tételű dolognál, nem szoktak a vásárlók felülvizsgálatot kérni, mert az 100 ezer körül van. Magyarul lehet nem mi okoztuk a dolgot, de megpróbálnak kibújni a garancia felől. Olvastam már korábban hogy vannak gondok az Asus szervizzel. Szerintem felkészülten megyek oda, de lehet egyből a fogyasztóvédelemnél fogok érdeklődni. Valakinek volt már hasonló problémája? -
Sz.Miki
őstag
De kihalt a topik.
-
Sz.Miki
őstag
Sziasztok!
Vásároltam egy usb-s hdd dokkolót, az első bekapcsoláskor tönkrement a rádugott merevlemezem és a dokkoló is. Visszavittem a szaküzletbe a dokkolót, ahol azt mondták, hogy csak a dokkolóra vállalják a garanciát a tönkrement merevlemezre nem. A hdd már nem garanciális nem is ott vettem. Ilyen esetben mit tudok tenni?
-
Topikgazda
Küldhettem volna én is RMA-val németbe a vinyót, akkor tuti 2-3 héten lezajlott volna a dolog, és még decemberben megkapom az újat. De drágálltam a postaköltséget (3-4k), és mondom ha már a bolt garanciát vállalt rá, akkor bepróbálom. Túlságosan jóhiszemű voltam, már látom, hogy a haszonlesés megy mindenhol... Nem a vásárlókért csinálják, amit csinálnak, hanem csak ebből tudnak megélni. És csak így. Valóban az országgal van a baj.
-
Biznisz Elek
senior tag
válasz Superhun #7236 üzenetére
Van erre jogszabály, vissza kell állítani a szerződés előtti állapotot. De itt nem a jogszabály a lényeg , hanem sajnos ez magyarország, és szerintem ez a magyar gazdasági helyzet miatt van így. Azért azt se felejtsük el, hogy amikor ez fordítva van akkor meg azért veri a vevő az asztalt, pl: ha a 100eFTos vga már nincs és nincs ugyan az akkor kéri az árát mert az újabb kártya gyorsabb de az aktuális ára csak 30eFT.
Ez egy ördögi kör.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Topikgazda
válasz sasa311 #7235 üzenetére
Engem nem érdekel a kisker-nagyker közötti játék. Nagyon úgy fest, hogy a nagyker eladta a gyártó által nekem küldött csereterméket, majd szépen leakasztotta a hasznot (tehát magyarul meglopott engem), aztán majd akkor ad újat, ha olcsóbb lesz, mint amennyiért vettem. Ez az egész nonszensz, igenis lenni kellene jogszabálynak ilyen helyzetekre...
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
Ilyen nemhogy lehetséges, hanem éppen ez történik. Az mese habbal, hogy vinyóból gyártási hiány van, hiszen bármelyik PC boltban kapsz akármekkora vinyót - csak drágábban.
Ergo a gyár most is tud küldeni vinyót (max. kisebb tételekben, de még a hiánytól messze vagyunk) csak a piac diktál.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
amargo
addikt
válasz Biznisz Elek #7228 üzenetére
Akkor gyakorlatilag van egy cuccom, amit 1 évig nem tudtam használni - meg vagyok nélküle, nyilván az én hibám is benne van, hogy miért nem vittem vissza egyből.
sasa311:Fasza újabb példa, amiért nem éri meg itthon vásárolni..
Köszönöm, hogy elmagyaráztátok. Nem a kiskert hibáztatom, szerencsétlen a helyzet is. De gyanítom, hogy a gyártó meg el is küldheti a cserét, de a nagyker eladja másnak - hiszen a profit a lényeg -, ilyen lehetséges?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
sasa311
veterán
A számlán szereplő eredeti vételárat adja vissza.
És logikusan azért tartja vissza a nagyker a cseréket, mert azt a vinyót amit most kap emelt áron inkább eladja, minthogy cseréljen, a kiskernek meg jóváír.
Ez ugyan nem törvényes, de az itthoni kiskerek között olyan kiélezett a verseny (és olyan az egymáshoz való hozzáállás...), hogy nem tudnak reklamálni egy nagykernél sem, mert elhajtják őket a francba ha kinyitják a szájukat, a saját profitból meg nem tudja kompenzálni, hogy a vinyód ára a beszerzési árak növekedése miatt a duplájára nőtt.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Biznisz Elek
senior tag
Mert a nagyker se cserél, visszatartja, illetve amit kap a gyártótól azt eladja most jó áron, valószínűleg a kiskernek is jóváír a nagyker, de az is lehet hogy a kisker is inkább eladja és jóváír neked. Minden lehet, de a hírek szerint szeptemberre állnak helyre az árak így lehet addig is elhúzódhat a cseréd.
Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
amargo
addikt
Na, de a gyártónál mi tart ennyi ideig? Ok értem én, hogy elöntötte a víz.. - igazából nem érdekel -, de nem fogok majd 2x áron venni egy másikat.
Szerk:
Ilyenkor gondolom az eredeti árát adnák vissza vagy a mostani értékét - aminek nincs értelme? De miért nem tudják cserélni?[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
sasa311
veterán
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Adott egy tavaly vásárolt 2TB-os merevlemez, ami elég hamar megadta magát, de csak év vége felé tudtam elvinni garanciáztatni. A lényeg, hogy nem rég felhívtam a boltot, hogy merre halad a dolog, amikor közölték velem, hogy a nagykertől várják, de ha nem érkezik meg, akkor visszafizetik a pénzt. Amennyire elnézem az árakat - és utána olvasva, történt itt egy árvíz -, majdnem a duplájába kerül minden. Nyilván a visszafizetett pénz koránt sem fogja fedezni, hogy vásárolni tudjak belőle egy másikat.
Ilyenkor mi a teendő? Nyilván még nem tartunk ott, de kérhetem azt is, hogy márpedig megvárom a nagykert?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Julot
aktív tag
Tisztelt fórumtársak! A segítségeteket kérném!
ASUS laptopom van, amiben 2011 áprilisában kb. 11 hónapos korában garanciális javítás keretein belül akkumulátort cseréltek. Sajnos a cserélt akkumulátor mára ismét elromlott, ugyanazzal a hibával, használhatatlan. Jeleztem a problémámat az ASUS ügyfélszolgálatnak. Az ügyfélszolgálattól viszont azt a választ kaptam, hogy a cserélt akkumulátorra is az eredeti akku garanciája érvényes, ami 1 év, ami ugyebár rég lejárt... A kérdésem a következő: Jogszerűen jár-e el az ASUS ha 10 hónappal ezelőtt
garanciális javítás keretében kapott új akkumulátorra nem indul újra a 12 hónap garancia?! Hogy rendelkezik a jogszabály ilyen esetekben? Köszönöm a válaszaitokat!
Üdv.:
Julot...nincs tökéletes ember, csak tökéletes szándék!
-
Dj Sügi
őstag
válasz bullseye #7217 üzenetére
Nah szóval most itt tartunk az idi*ta PCX Kft-vel:
Miután megbeszéltem velük, hogy ha nem hajlandóak egy újra kicserélni a terméket, akkor megteszem a hivatalos intézkedéseket egyből jött a válasz, hogy a terméket egy újra cserélik és azt küldik vissza, mivel nem volt teljesen egyértelmű a válasz direkt rákérdeztem, hogy tuti egy új terméket kapok, a válasz: igen, egy teljesen új, fóliás termék lesz, csak a "régi" termék dobozába tesszük vissza.
Már itt gyanús volt a dolog, de mikor erre rákérdeztem már nem voltak hajlandóak válaszolni.Nah ma megérkezett a futár, visszahozta a terméket, egy az egyben ugyan azt küldték vissza, mint amit én elküldtem nekik, az alkatrészeket megjelöltem piros filctollal és ugyan azok jöttek vissza. (Sztem mellékesen, első "JAVÍTÁSNÁL" sem csináltak semmi, mint már azt korábban írtam)
Ugyan azok az alátétek jöttek vissza, látszik bennük a csavar nyoma, ugyan azok a többször átragasztott dobozok, és ráadásul nemhogy kicserélték volna egy újra, hanem a paneltápon még pár alkatrész is szét van törve...Hívom őket, hogy akkor most mi a helyzet, arra a kérdésre egyszer sem válaszoltak, hogy miért nem új terméket küldtek, ahogy azt "ÍGÉRTÉK" és többször is leírták. (itt játszik fontos szerepet a megjelölt alkatrészek, mert ebből kiderül, hogy 1 az 1-ben ugyan azt küldték vissza)
A másik, hogy közben kaptam olyat, hogy biztos én nem szereltem be jól az alkatrészeket, (több 100PC-t szereltem már össze) (amúgy meg direkt teszteltem többször is, hogy az ő termékükben rossz valami vagy az én alkatrészeim között, egyértelműen kiderült, hogy a paneltáp vagy a külső adapter a rossz)) vigyem el egy PC boltba, mert náluk megfelelően működött direkt tesztelték. (széttört alkatrészekkel is működik a paneltáp, akkor az f*sza, írok a gyártónak, hogy azokat az alkatrészeket ki is hagyhatja belőle, mert úgy is működik és legalább spórol)
Aztán olyat is mondtak, hogy náluk nem szokott ilyen gond lenni, akkor biztos ezért "intézik" ilyen sz*rul a dolgokat...
Meg, hogy nekik sem jó ez, küldözgetik ide-oda a terméket a futárral, mondtam nekik, hogy nekem meg pláne, mivel több mint egy hónapja benne áll a pénzem és nem tudom használni a terméket, és emiatt a konfigot sem a nagy "javítgatások miatt".Jah ráadásul két emberrel "beszéltem", mert az egyik csak úgy átadta a telefont (gondolom a főnökének), annak is el kellett magyaráznom, hogy megint elb*szták.
Mikor kérdeztem, hogy akkor most pénz vissza vagy cserélik egy újra a terméket, nagy hallgatások, félremagyarázás, legalább 5x megkérdeztem, mire a legvégén oda jutottak, hogy akkor küldjek számlaszámot és visszautalják a pénzt, csak holnap küldjem vissza a terméket a futárral nekik.
Kérdés, hogy ezek után vissza fogják utalni a vételárat (kb mint ahogy elküldték az ÍGÉRT ÚJ terméket) vagy majd jól rám fogják, hogy én csesztem szét az alkatrészeket meg hogy én nem értek hozzá...
🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
stol
addikt
válasz sasa311 #7218 üzenetére
Halkan, csendben...
Nagy értékű kártyánál alap, hogy adok valami kis VGA-t, amitől van kép a monitoron, ha nincs integrált a user lapján. És akkor mindenki jobban viseli azt a 2-3 hetetVolt egy vicces eset is, ahol eleve cserét követelve jött a user, mondván "jönnek lefele a filmek az internetről és írni KELL őket kifelé.."
Elképzeltem, ahogy dőlnek a filmek a modemből és Ice-T áll a halántékánál egy 9mm-essel és elsüti, ha az írási tempó 3lemez/óra sebesség alá esik
[ Szerkesztve ]
-
sasa311
veterán
1., Neked SEMMI közöd ahhoz, hogy a kisker hol, kinél és miiként gariz. Neked ŐK gariznak.
2., 30 napra kell törekedniük. Ha addig nem történik semmi akkor besétálsz és beírsz a panaszkönyvbe, hogy neked JELENTŐS KELLEMETLENSÉGET okoz, hogy a kártyáddal nem történik semmi, mert nem tudod használni a PC_det, az internetdíj ketyeg, nem tudsz rajta dolgozni / lazítani, ect és vagy csináljanak valamit vagy elállsz a szerződéstől és uccu vissza eredeti vételár
3., A magyar jogszabályok szerint a gyár NEM DÖNTÉSHOZÓ. Az első garancia időperiódusban (talán 1 év?) a kiskernek HIVATALOS, erre kvalifikált magyar szervízzel be kell vizsgáltatnia a kártyát, erről jegyzőkönyvet kell kiállítania és CSAKIS EZ ALAPJÁN tagadhatják meg a garanciális ügyintézést. Ezen bevizsgálók listáját megtalálod a fogy. véd oldalán és ide is belinkelve (én linkeltem anno).
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
bullseye
addikt
válasz Dj Sügi #7214 üzenetére
Nem lecseszésnek szántam, de nem vagyok hatóság, úgyhogy ha eddig sem voltak hajlandóak tisztességesen eljárni, attól sem lesznek, ha én hivatkozok a fogyvéd állásfoglalására. De mint írtam, ha a fogyvédtől van véleményed, esetleg a boltból felhívod őket, hogy nekik is meséljék el, az már érhet valamit.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
lafo75
csendes tag
Helló!
A tanácsotokat szeretném kérni.
Tavaly ősszel vettem egy videókártyát (3 év jótállással), ami decemberben beadta a kulcsot: húzott egy szép ívet a kártyán, ezért az egyik sarka megégett.
Természetesen visszavittem a boltba, ahol azt mondták, min. 3-4 hét, mire eredmény lesz
Ma fölhívtam a boltot, hogy mégis mondjanak valamit, mire közölték velem, hogy feltételes garanciával vették át (van egyáltalán ilyen?) - amiről egyébként én nem tudok, mert sehol nem szerepel a papíron - és körülbelül április közepe felé lesz az egészből valami, mert visszaküldték a gyártónak.Valahol azt olvastam, hogy teljesen a gyártó jóindulatán múlik, hogy kicseréli-e a kártyát, vagy visszaadja úgy, ahogy volt, égetten és működésképtelenül, amely esetben bukom a pénzt...
Milyen lehetőségeim vannak az üggyel kapcsolatban?
Üdv! -
Dj Sügi
őstag
válasz bullseye #7213 üzenetére
Eddig soha nem volt ilyen problémám, ez az első ilyen b*lf*sz cég, akik nem hajlandóak semmilyen normális kommunikációra, gari ügyintézésre.
Eddig normálisan beszéltem mégsem kezdhettem úgy, hogy ''b*ssz*tok meg ez sz*r''. (Pedig lehet azt kellett volna)
Gondoltam itt talán tud valaki tanácsot adni, akinek már volt ilyen ügye vagy jobban ért hozzá, mivel ezért lett nyitva ez a topik. Nem lecseszést kértem, hanem segíséget, tanácsot...🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
bullseye
addikt
-
<Mateus>
tag
Sziasztok!
Packard Bell laptophoz csak 1 év garanciát vállal a Packard Bell cég (nem is lehet hosszabbítani), viszont média mark-ban vásároltra 2 év gari szól, akkor most mivan?! vagy ez a +1 év amit a Média Mark vállal az milyen? -
-
Topikgazda
Nincs véletlenül olyan jogszabály, ami biztosítékot ad arra, hogy ha nem tudják kicserélni egy adott időn belül, akkor kötelesek újat rendelni? Így teljesen meg vagy lőve...
stol: te, mint boltos, hogy járnál el ilyen helyzetben?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest