Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6420) luciferc válasza bullseye (#6417) üzenetére


luciferc
őstag

Ha egyik sem megy akkor is elég szólni, hogy más, árban megfelelő cserepéldányt adnak, vagy pénzt vissza.

Az ég áldjon már meg téged is. Nem elég szólni. Mi a francért másolom be a nyomorult PTK részeket, ha nem olvasod el. Ha nem megy se javítás se csere, akkor a vevő DÖNT, hogy árleszállítás vagy pénzvissza. A másra csere és társai mind opcionális megállapodás kérdése. Ami lehet, az javítás vagy csere, ha ezek bármi okból nem mennek, akkor árleszállítás vagy pénzvissza, de minden a fogyasztó választása alapján!

A hibás táp pedig a garanciafolyamat során végig a fogyasztó tulajdona. Amúgy ha a gyár szétbontotta, akkor hol is a gyár által küldött cseretáp? Mert a fórumtárs elmondása alapján ez nem szerepel a játszmában, pedig ugye megjelenhetne...

A fogyasztó nem lépett vissza semmitől. Ő kijavítást vagy kicserélést kért. Nem tudták teljesíteni, hanem önkényesen megfosztották tulajdonától és megfosztották PTK szerinti választási lehetőségétől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.