Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m23.gif)
Csaba_20_
őstag
Jogszabály szerint nem vagy köteles elfogadni mást csereként. Ha te cserét kértél, akkor azt módosíthatják kijavításra és akkor 15 napjuk van megjavítani. Ha se cserélni(ugyanolyanra), sem javítani nem tudják, akkor árleszállítást kérhetsz, illetve ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, akkor elállhatsz a szerződéstől. Neked vissza kell szolgáltatnod a kártyát, nekik meg vissza kell adniuk a vételárat.
A gyakorlatban ezt kizárólag csak peres úton fogod tudni kiverni belőlük. Persze mehetsz békéltető testülethez, meg előtte megpróbálhatod meggyőzni őket, de balkánon vagy...itt nem ismerik a jótállást és annak lényegét.