Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3422) Csaba_20_ válasza Eszeveszett (#3420) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Jogszabály szerint nem vagy köteles elfogadni mást csereként. Ha te cserét kértél, akkor azt módosíthatják kijavításra és akkor 15 napjuk van megjavítani. Ha se cserélni(ugyanolyanra), sem javítani nem tudják, akkor árleszállítást kérhetsz, illetve ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot, akkor elállhatsz a szerződéstől. Neked vissza kell szolgáltatnod a kártyát, nekik meg vissza kell adniuk a vételárat.
A gyakorlatban ezt kizárólag csak peres úton fogod tudni kiverni belőlük. Persze mehetsz békéltető testülethez, meg előtte megpróbálhatod meggyőzni őket, de balkánon vagy...itt nem ismerik a jótállást és annak lényegét.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.