Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kaller1
veterán
Sziasztok!
A következő,számomra súlyos problémába futottam bele:
Adott egy ACER laptop,amit LCD hibával gariztatásra küldtem el a szervízközpontjukba(Acer Czech Republic s.r.o.). Az LCD-nek az volt a hibája,hogy először a jobb szélén végig kb. fél-egy cm-es csíkban foltosodás jelent meg,ami idővel kiterjedt az egész képernyőre,de csak a szélein,mintha keretbe fogná az LCD-t.Ez a foltosodás a szélektől terjeszkedett egyre inkább befelé.A hiba jelentésekor mindezt elmondtam.
Tegnap kaptam egy emailt,miszerint:
Árajánlat a megsérült LCD panel cseréjére, amely folyadékkal volt leöntve - garancián kívüli szervizelés
Az árajánlat a keltezéstől számított 7 napig érvényes. Amennyiben nem kapunk Öntől választ az említett
időszakban, visszaküldjük Önnek a javítatlan készüléket, és kiszámlázunk bruttó 7000 HUF összeget szállítási
és kezelési költségként. Amennyiben nem fogadja el árajánlatunkat, kiszámlázunk Önnek bruttó 7000 HUF
összeget szállítási és kezelési költségként.
Az Acer Czech Republic nem felelős semmilyen adat- vagy programvesztésért.
A fizetés készpénzben történik a szállításkor.
Alkatrészcsere esetén az eredeti alkatrészeket az Acer CZ sajátjaként megtartja. A cserélt alkatrész ára
magába foglalja a munkadíjat is.
A nem garanciális javítások során az Acer a hibás alkatrészt megvásárolja az ügyféltől és helyette megfelelő
(új vagy gyárilag felújított) alkatrészt ad el. A csatolt árajánlat a munkadíjon felül a régi (megvett) és az új
(eladott) alkatrész közötti árkülönbséget tartalmazza. A csatolt ajánlat elfogadásával az ügyfél hozzájárul a
hibás alkatrész eladásához és a megfelelően működő alkatrész megvásárlásához.
Üdvözlettel:
Acer Service Team
Az árajánlat pedig ennyi a javításra: Összesen bruttó (19 % VAT) HUF 41,970.00
Természetesen semmiféle folyadékkal nem volt leöntve az LCD.Segítsetek már,most mit tudok csinálni?
[ Szerkesztve ]
.::> <::.