Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
egy több százezres gépnél meg lehet nyugodtan mutatni egy szakértőnek, lehet hogy a hiba jellegéből lehetséges következtetni, hogy pl. gyári hibás lehetett
szóval lehetetlennek nem mondanám
egy 30 ezres telefonnál biztos nem foglalkoznék vele, de egy félmilliós apple gépnél tuti nem hagynám annyiban
szerk: főleg ha pl gyakorinak mondható a hiba és lehet találni a neten száz esetleírást róla, hogy típushiba lehet
ez esetben főleg jók az esélyek
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom