Hirdetés

2024. május 18., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#14167) arn


arn
félisten

szuleim vettek masfel eve egy samsung klimat, amiben megdoglott a kompresszor. ugy adtak el nekik, hogy harom+ket ev garancia van ra.

kicsit hidegzuhanykent erte oket, amikor azt mondtak nekik, hogy mivel nem regisztraltak a megadott idon belul, igy nincs ra mar jotallas. megneztem a papirt, valoban szerepel ez benne. ilyenkor nem lehet arra hivatkozni, hogy nem kaptak errol szobeli tajekoztatast, es nem figyelmeztette az elado, hogy csak ilyen es olyan feltetel eseten ervenyes a az a bizonyos harom+ket ev garancia?

kihez erdemes fordulni? a samsunghoz, vagy akitol vettek? meltanytalannak erzem a dolgot, epp ezzel adtak el nekik a samsungot, mert tobb garancia van ra.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.