Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sh4d0w:] Darth Vader, a Lázadó
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
choco01
addikt
Sziasztok!
Van egy sérült garanciás cipőm, melyet 2014.10.29-én vásároltam, és január közepén kezdtem el hordani, kb. 2 hét után feltűnően elkezdett leválni, aránylag keveset hordtam pedig.
Ezt bejelentettem február 20.-án, majd elkezdtem levelezni a céggel, utolsó levelemre nem válaszoltak, így nem adtam fel, így vártam..vártam.. semmi választ nem kaptam, félre tettem a cipőt mely pontosan holnaputánig garanciás.
És 04.17-én feladtam, előtte egyeztetve a céggel. (Bár az utlós 2 levelemre már itt sem válaszoltak )
Válaszban azt kaptam hogy a 6:169§ alapján köteles vagyok bejelenteni 2 hónapon belül..no de én ezt megtettem, csak nem foglalkoztak kellőképpen velem.
Írtak olyat is hogy túlhordtam, maradjunk annyiba hogy ez inkább a minőséget tükrözi...
Mi a véleményetek erről?
Előre is köszi!
Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com