Hirdetés

2024. június 24., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13798) choco01


choco01
addikt

Sziasztok!

Van egy sérült garanciás cipőm, melyet 2014.10.29-én vásároltam, és január közepén kezdtem el hordani, kb. 2 hét után feltűnően elkezdett leválni, aránylag keveset hordtam pedig.
Ezt bejelentettem február 20.-án, majd elkezdtem levelezni a céggel, utolsó levelemre nem válaszoltak, így nem adtam fel, így vártam..vártam.. semmi választ nem kaptam, félre tettem a cipőt mely pontosan holnaputánig garanciás.
És 04.17-én feladtam, előtte egyeztetve a céggel. (Bár az utlós 2 levelemre már itt sem válaszoltak :DDD )
Válaszban azt kaptam hogy a 6:169§ alapján köteles vagyok bejelenteni 2 hónapon belül..no de én ezt megtettem, csak nem foglalkoztak kellőképpen velem.
Írtak olyat is hogy túlhordtam, maradjunk annyiba hogy ez inkább a minőséget tükrözi...

Mi a véleményetek erről?
Előre is köszi! :R

Applikáció fejlesztés, weboldal készítés, SEO, Online marketing » https://petadev.com

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.