Hirdetés

2024. június 29., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13674) PoganyPtR


PoganyPtR
tag

Sziasztok,

emag-nál vásároltam egy tabletet. Problémák voltak vele, így visszaküldtem. Majdnem egy hónap után visszakaptam (megkérdezte a futár, hogy itt lakok-e és apám kezébe nyomta, korrekt).
Na nem volt mellette sem kitöltöt garanciajegy, sem szervízlap. 2 hét alatt már rendszeres telefonálóvá váltam, végre eljuttunk oda, hogy nem csak ígérgettek hanem el is küldték a szervízlapot a javításról, miután sikerült lefordíttatniuk román nyelvről. Kitöltött garanciajegyet továbbra sem kaptam.
Felhívtam őket ismét, és azt a választ kaptam, hogy bolti garanciánál nem hosszabodik a garancia ideje a szervízben töltött idővel. Ez igaz? Mert nem igazán tudok megbízni bennük, google segítségével pedig nem találtam erről semmit sem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.