Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Az nem lehet,hogy kicseréltek egy 200ft-os alkatrészt,de így jobban megéri a szerviznek?
Teljesen tanácstalan vagyok."Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
-
Attix82
addikt
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
10k alatt 6 hónapig nekik kell bizonyítani, hogy vételkor is hibás volt e a termék vagy sem. Szervizdíj nem jogszerű. 6 hónap után már lehetséges ha az van az ÁSZF-be.
Futárdíj jogos lehet ha valóban nem hibás.
-
axioma
veterán
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Lehet, hogy paranoias vagyok, de en csak felhivnam a szervizt, hogy valoban jart-e naluk a keszulek...
-
Attix82
addikt
válasz Biluxzsolt #13542 üzenetére
Max annyit tudsz, hogy ne küldjék és kifizeted nekik az egy irányú utat. De itt az a kérdés, hogy valóban hibás volt e vagy sem.
-
vasi89
addikt
válasz Biluxzsolt #13542 üzenetére
ED-ról csak annyit h szerencsére saját tapasztalatom nincs velük de egy ismerősöm, nem túl olcsón de nem is túl drágán vett fényképezőhöz vakut. Kb 10 hónapos korában megunta a működést és visszavitte. Ott a szerviz bevizsgálta, ők nem találtak hibát és visszaküldték. Továbbra is ugyanúgy nem működött majd megint visszavitte aztán megint visszaküldték ugyanúgy rosszul. 3. alkalomra mikor vitte vissza már csak 2 nap volt hátra a gari időből amit nem is értek hisz 2 hónapot náluk töltött amikor tudtommal meg kellene hosszabodni a jótállásnak aztán a 3. alkalom után már megcsinálták és természetesen pénzt is kértek volna érte mert h garancián túli javítás. Ez miskolcon volt, BP-n nem tudom mi a helyzet de ez marhára inkorrekt dolog. Azt hiszem h Ő sem ment be érte mert drágább volt a javítás mint a vaku de Ő hülye volt h ennyiben hagyta. Te ne hagyd annyiban Sokszor elég csak határozottan rájuk szólni vagy megemlíteni a fogyasztóvédelmet. Akik semmire nem jók de van aki beijed.
[ Szerkesztve ]
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Na csak hogy magamat megnyugtassam! meg esetleg másokat is.
Nem olyan rosszak az emberek az ED-nél vagy csak elnéztek valami vagy esetleg a telefonon beszégetésre az ügyfélszolgálattal(bár ezt kétlem),de változás állt be.
Ma kézhez kaptam a terméket 0 azaz nulla ft utánvéttel!!!
A szervizes bevizsgáló lapon az áll,hogy 1 hétig tesztelték,de hibát nem találtak.
Visszarakva a helyére,most itt is tökéletesem üzemel.
Ezek szerit az út alatt megjavult magától.
Végül is a lényeg az volt,hogy jó legyen és +pénzbe ne kerüljön. Ez teljesült is.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!
Szép napot!"Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Wise (ex-TransferWise)
- Gaming notebook topik
- PlayStation 5
- Projektor topic
- Call of Duty: Black Ops 6
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hardcore café
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest