Hirdetés
- Mindent a StreamSharkról!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Internet fejlesztés országosan!
- Asszociációs játék. :)
- Üzenet az országnak
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Mi történik egy netes csalás után?
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
vasi89
addikt
Hello!
Olyan kérdésem lenne, hogy vettem karácsonyra egy mikrohifit a MM-ban. Viszont úgy néz ki valami gyíkja van. Lényeg, hogy eltelt 1 hónap és a MM elvileg csak 7 napig foglalkozik vele, viszont az adott terméknek nincs szervize Budapesten így hétköznap nem érek rá bevinni a terméket a hivatalos szervizbe. A MM kötelezhető arra, hogy Ők intézzék vagy van erre valamiféle kiskapu? Hiába Ők a forgalmazók én már semmiben nem bízom. Illetve ha rájuk bízom az ügyintézést akkor akár hónapokig is nyugodtan elhúzhatják? Az iponnál volt egy ilyen esetem hogy bevittem egy routert és hónapokig nem történt semmi Ők pedig hárítottak a hivatalos szervizre mert az adott márkát nem Ők szervizelik.
-
vasi89
addikt
válasz optikus #13193 üzenetére
Mindig erre hivatkozik a MM, csak eddig soha nem vettem náluk elektronikai cuccot. De több ismerősöm is jelezte h elküldték mert hogy 7 napig kötelesek cserélni de utána elküldenek h vidd márkaszervizbe. Az ipon pedig átvette de 2 hónapig húzódott az egész mert h nem ők szerelik és ezzel mindent elintéztek...
-
vasi89
addikt
válasz Degeczi #13196 üzenetére
Nem vagyok teljesen tisztában a MM feltételeivel ezért hülyeséget nem akarok íri. Lényeg h ezt a 7 napot szokták emlegetni h utána már nem rájuk tartozik vidd Te magad szakszervizbe. De este majd kiderül aztán majd jelzem itt is h mennyire készségesek. De Thomson szervizzel még nincs tapasztalatom. Szerencsére eddig nem volt gond a termékeikkel. Viszont mással van úgyhogy előre látom a hetek-hónapokig elhúzódó cirkuszt
@asdf_: Nem is a km a gond hanem az h a megjelölt szerviz 10-15ig van nyitva hétközben. Emiatt csak nem veszek ki szabadságot.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz CartmanPie #13224 üzenetére
Békéltetőtestület egy baromság. Azért vannak hogy legyen kinek adni az állam pénzét. Volt egy ügyem velük, használt gépet vettem, márkaszervizből garanciával. Amiről később kiderült hogy bele volt öntve valami, szervizbe járkáltam folyamatosan vele és ott derült ki. A békéltetőtestület annyit mondott h mivel nem jött el a másik fél a tárgyalásra így nem tudnak mit kezdeni, vigyem polgári perre illetve annyit nem tudtak felfogni, hogy garanciális gépet vettem ezért volt drágább, magyarul a bolt átvert és amikor rákérdeztem h megtehetem e ugyan ezt az volt a válasz h gyakorlatilag meg. Na ennyit róluk és az igazságszolgáltatásról továbbá erre kellett több mint fél évet várnom. Fogyasztóvédőknél elértem azt, hogyha még egyszer valaki feljelenti a céget akkor súlyos büntetéseket kapnak, de kb 3. alkalomra sikerült csak náluk is elérnem valamit, illetve fellebbezni is pénzért lehet csak... Amúgy tudtommal 3. alkalom után már kötelesek újat adni, nincs szerviz. Egyből új készülék, ez azt hiszem törvényben is le van írva.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
Oké, habár csak jót akartam mert akár ennek is utána tud nézni, ha meg hülyeséget írtam azzal sem vesztett semmit. Szerintem más is látja h ez egy fórum és nem vagyok ügyvéd, azaz amit leírok az nem szent írás de amikor harmadjára viszi vissza valaki akkor szerintem már nyugodt szívvel kérheti vissza a pénzét.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
PCX-nél egész korrektek. Egyszer a saját hibámból rendeltem tévesen, de benne voltam a 3 vagy 5 napban, nem tudom pontosan mennyi. De azonnal visszaadták a pénzem. Így, hogy az Ő hibájuk az egész, szerintem nem fognak kitolni veled. Habár hallottam már rosszakat is róluk, hogy visszaküldött cuccokkal hogy variálnak. Én mindig személyesen megyek hozzájuk, így nem volt még gond.
-
vasi89
addikt
Ipon szervizzel van valakinek tapasztalata? Habár másfél éve járt náluk 1 routerem amit végül 2 hónap alatt kicseréltek, de közben folyton a beszállítóra fogtak mindent. Tegnap ismét elromlott a routerem. Lényegében mire számítsak? Ez a hónapokig ülünk a dolgokon ez ott általános? Illetve leírom a sztorit ami feltette az i-re a pontot. Persze garis ügyintézés volt az is és ez is.
Véletlenül sem akarok senkit megbántani, de az Iponnál az összes szervizes bunkó és tudatlan? Bevittem tegnap 1 ASUS routert garis ügyintézésre aztán köszönés nélkül a zegyik tag beszólt h nem kellene ilyen sz.rt venni. Utána meg másik 2, 10 perc alatt nem tudta levenni a routerről a gyári talpat. Igen szándékosan hagytam rajta mert ha az egyszer bepattan a helyére akkor nehezen jön ki de náluk alapból az volt a gond h manualt kerestek a talp levételéhez. Majd azért feszegette a kérdést az egyik srác h miért is a gyári számra van rátéve a talp. És közöltem velük h azért mert gyárilag ott van a helye?!
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz maestro87 #13511 üzenetére
Konkrétan az ASUS-ra mint márkára mondta h szar... De engem hidegen hagy h Ő mit tud. Mindig a vevőnek van igaza és kedvesek vagyunk vele, nem pedig seggfejek. Nálunk rúgtak már ki emiatt embert mert a vevőnek elmondta h valójában vannak hibái annak a terméknek amit Ő akar rendelni Tőlünk.. oké nem 10e ft-os routerekről van szó de attól függetlenül a helyzet ugyan az...
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz norbert1998 #13514 üzenetére
Elolvastam a történetedet. A Telekom hozzáállása a dolgokhoz kritikán aluli. Nálunk folyton gond van, szakadozik meg hát a 10 mega az valójában 5. Én már beleuntam h folyton jelentgessem nekik. Mikor beköttettük a műholdas cuccukat, úgy rakták fel a parabolát h ha fújt a szél akkor a kertben lévő fa úgy beárnyékolt h nem volt adás. Mikor bejelentettük a hibát az volt a válasz h vágjuk ki a fát és miért oda van téve a fa. Végül is nem az Ő kretén szerelőik rakták fel a tányért a fa mellé... Aztán nagy nehezen sikerült egy értelmes szerelőt kiküldeni aki szó nélkül átrakta máshová azt a vackot, azóta érdekes módon egyszer sem ment el a TV.. Jót nem tudok róluk mondani, rosszat meg nem tudnám mindet leírni.. De az egész szolgáltató a távközlési ipar szégyene. Az ügyfélszolgálatról nem is beszélve. Használható infóval nem tudtak még szolgálni....
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz Biluxzsolt #13542 üzenetére
ED-ról csak annyit h szerencsére saját tapasztalatom nincs velük de egy ismerősöm, nem túl olcsón de nem is túl drágán vett fényképezőhöz vakut. Kb 10 hónapos korában megunta a működést és visszavitte. Ott a szerviz bevizsgálta, ők nem találtak hibát és visszaküldték. Továbbra is ugyanúgy nem működött majd megint visszavitte aztán megint visszaküldték ugyanúgy rosszul. 3. alkalomra mikor vitte vissza már csak 2 nap volt hátra a gari időből amit nem is értek hisz 2 hónapot náluk töltött amikor tudtommal meg kellene hosszabodni a jótállásnak aztán a 3. alkalom után már megcsinálták és természetesen pénzt is kértek volna érte mert h garancián túli javítás. Ez miskolcon volt, BP-n nem tudom mi a helyzet de ez marhára inkorrekt dolog. Azt hiszem h Ő sem ment be érte mert drágább volt a javítás mint a vaku de Ő hülye volt h ennyiben hagyta. Te ne hagyd annyiban Sokszor elég csak határozottan rájuk szólni vagy megemlíteni a fogyasztóvédelmet. Akik semmire nem jók de van aki beijed.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz 313313 #13549 üzenetére
Én így csináltam volna, Ő nem tudom hogy csinálta. Hiba pedig volt mert Én is láttam h másik vakuval működik rendesen illetve azzal is működött előtte. A vevő is balf.sz volt de a miskolci ED-ban a kiszolgálás amúgy is elég kritikán aluli volt akkoriban. Ez 1-2 éve volt.
Attix82: fogyasztóvédelem semmit nem csinál akkor sem ha neked van igazad. Viszont tényleg van olyan bolt ahol ennyi elég ahhoz h megváltozzon a hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz optikus #13570 üzenetére
Ez viszont elég nevetséges h tényleg ha napi használati tárgy romlik el amit nem tud nélkülözni akkor egyszerűbb fizetni a javításért mint gariztatni. Illetve az is hogy a cégek 80%a meg próbál elküldeni a bánatba. És bárki mond bármit, nem ez így nem normális, egyáltalán nem.. Viszont MO-n bármit meg lehet tenni ilyen téren büntetlenül. Mindig mindenki a másikra mutogat és húzza ki magát a felelősség alól. Garis ügyintézésről én sok jót eddig nem tudok elmondani pedig elég sok műszaki dolgom romlott már el. Egyedül a telekom tartja a 14 napot mondjuk ott minden más szolgáltatás kritikán aluli.
-
vasi89
addikt
válasz Attix82 #13587 üzenetére
Én most komolyan kérdezem. Ha valamim elromlik 1 éven belül akkor adhatnak használtat is ha újraindítják az 1 év garit? Ez most komoly? Elég nevetséges, de ez magánvélemény. Az ügyintézés sebességéről nem is beszélve, ja meg a hozzá nem értő alkalmazottakról. És ez sajnos egyre több nagy boltnál így van. Természetesen tisztelet a kivételnek.
-
vasi89
addikt
válasz Attix82 #13589 üzenetére
Jah így már oké. félreértettelek. Sorry
@313313: nem azzal van a bajom h felújított. Nálam a felújított nem = a használttal. De félreértettem az előttem szólót. Viszont telefonoknál azt mondom még ez a legjobb megoldás. Mert ha alkatrészt cserélnek csak az alkatrészre adnak garanciát az is max 6 hónap de ,ha az egészet cserélik akkor újabb 1 év. Sokan viszont azt sem tartják be, hogyha náluk volt a termék 1-2 hónapig akkor nem hosszabbítják meg a garanciát pedig kellene.
-
vasi89
addikt
válasz Superhun #13592 üzenetére
Nem ér a fogy.védelem semmit. Amúgy általában 1 év után szoktak garis problémák előjönni. De inkább az zavar hogy fizetek valamiért ami mondjuk 3 év jótállással van hirdetve és akkor még én legyek hálás nekik h ha fél év alatt is de megjavították vagy cserélték? Utóbb időben sajnos pont összejött 1-2 garis probléma azért vagyok ennyire kiakadva Leginkább a szakértelem hiánya és a nemtörődömség zavar. Nem csak addig kell jófejnek lenni amíg otthagyom a pénzt. Habár konkrétan az Iponnál már akkor sem jófejek. Mert amíg kiszolgálnak is csak egymással pofáznak.
-
vasi89
addikt
Hali!
Volt már párszor téma de most hirtelen nem találtam meg amit keresek. Szóval lassan 1,5 hónapja bevittem szervizre egy routert. A 30 munkanap is meg van kb de most ennyi idő után reklamálhatok vagy hallgassak csendben és örüljek h foglalkoznak vele? Ami elég nevetséges főleg h az van a munkalapon h törekednek a 15 munkanapra. A bolt a beszállítókra hivatkozik de mikor 1 éve az előző routeremet vittem vissza hozzájuk akkor is beszállítóra hivatkozott a gyártó viszont teljesen más. Magyarul valahogy nekem ez a hozzáállás nem igazán tetszik.
-
vasi89
addikt
válasz optikus #13685 üzenetére
Hát ez jó kérdés de szerintem pár hónappal túl léptük az 1 évet. Ipon, de ott eddig mindig ilyen sokáig tartott a garis ügyintézés. Elvileg gyártói garancia, vagyis biztos mert ők mindent kiküldenek a beszállítóhoz. De jah most ugrott be h az 1 éven túli jótállásról sokszor volt itt szó. Magyarul örüljek neki h egyáltalán foglalkoznak vele aztán majd kész lesz ha olyan a kedvük Asus router egyébként.
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
Hello!
Egy régóta tartó huzanova van folyamatban a kedves céggel. Röviden, január 2.án közöttünk szerződést technológia váltásra, tegnap 4. alkalom után végre sikerült bekötni... Lényeg h januárban a szerződéskötéssel együtt rendeltünk 1 TV-t aminek az ára mostanra felment és mikor tegnap személyesen bementem akkor közölték ismét 1 óra várakozás után hogy ja a tv-t nem fogják kihozni mert drágult és amíg nem hívnak fel minket ez üggyel kapcsolatban nem tudnak semmit tenni. A tv ára amúgy már jó ideje magasabb szóval ismét képtelenek voltak telefonálni. Lényeg h írtam 1 reklamációt h igen is kell a tv de azon az áron amin megrendeltük hiszen ők voltak kretének. Kérdés, hogy ha nem hajlandóak ideadni azon az áron amin megrendeltük az elég már a fogy védelemhez? Sok minden hibázik itt a történetben részükről de ezt már nem vagyok hajlandó benyelni..
-
vasi89
addikt
Hello!
Rendeltem egy telefontartót, nem magamnak és ez azért lényeges mert téves infót kaptam így más típusú telefonhoz lett rendelve. Személyesen vettem át, aztán már csak itthon derült ki, hogy nem lesz jó. Webshopos rendelés de bolti átvétel. Ilyenkor is él a 15 nap? Vagy ez már a bolton múlik?
-
vasi89
addikt
Hello!
Fogyasztóvédelmi bejelentést, hogyan lehet most tenni? Csak levélben vagy emailben is lehet? És honnan válasszam ki, hogy melyik hivatalhoz tartozom? Mert állandó lakcímem Mezőkövesd, Pesten lakom de neten rendeltem és a telekommal van gondom.
Röviden, rendeltem Én is Honor 8at mint itt a fórumon sokan. Sokaknak törölték, sokaknak nem. Mikor rákérdeztem rendelés után azt írták minden rendben van az adataimmal majd rá fél órára törölték, adategyeztetési hiba miatt.. hívtam őket, elhajtottak, másnap szintén. Írtam panaszt, lejárt a 30 nap de semmi válasz és semmi hivatalos magyarázat arról miért is törölték, azt hogy adategyeztetési hiba csak telefonon mondták de nem tudott olyan embert kapcsolni aki elmondaná, hogy mégis miért lett valójában törölve. Itt ph-n is akik kaptak magyarázatot, kb mindenki mást. Ez szerintem egyáltalán nem korrekt. Már rég nem a telefonról van szó, hanem hogy ennyire nem lehet lesz.rni egy vásárlót sem.
Én pedig nem szeretném ennyiben hagyni mert marhára elegem van már belőlük, ez csak az utolsó csepp volt.
-
vasi89
addikt
Hali!
Létezik olyan, hogy egy terméket ha 3szor cseréltek akkor a 4. alkalommal már visszakérhetem a pénzemet vagy ez csak mendemonda? Erre vonatkozóan semmit nem találtam de 1 hónapon belül 4.jére cseréltetni a telefonomat már kissé felbosszant
-
vasi89
addikt
válasz allein #19855 üzenetére
14 napig állhatsz el online vásárlás esetén. Amúgy én ugyan így állok egy mate20pro-val, csak én már a 4. készüléket fogom kapni, ha visszaviszem. De még erősen gondolkozom, hogy készüléket kérjek e vagy pénzvisszafizetéssel próbálkozzak. Mert maga a telefon oké de az h ez a 3. is kijelző hibás az nemok.
-
vasi89
addikt
-
vasi89
addikt
válasz Primary92 #19870 üzenetére
hát ha ez az olcsó led reflektor aminek 20 cwnti a kábele akkor azon forrasztgatni kell a vezetéket cserekor. Tuti bukod a garanciát. de szerintem azért olyan rövid mert úgy gondolták, hogy ha felfogatod úgyis bele kell toldani. De jah én is hosszabbítóval oldom meg a dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Akciófigyelő 2024: PlayStation Black Friday leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Spórolós topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- PlayStation 5
- Fotók, videók mobillal
- Hardcore café
- Opera böngésző
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- További aktív témák...
- Klipsch R-121SW
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB I 14" 2K I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8-16GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480 - i7-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G3 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest