Hirdetés
- Internet fejlesztés országosan!
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Üdv.
Nekem ilyen van és igen ezek már megbízható motorok nem úgy mint az elődök. Amivel érdemes számolni az a dpf problémák esetleg sűrű városi használat mellett, de erre van orvosság is...
A másik a kettős tömegű kuplung 200-250e km után cserélni kell ami eléggé húzós 200-300e ft kb. Ezt nem lehet megúszni az lehet a kérdés hogy amiket árulnak már cserélték vagy nem.
-
SzlobiG
félisten
Nem, porlasztó, magas nyomású az MK3-as mondeokba volt probléma. Itt már nem háklisak, nyilván bele lehet nyúlni itt is, de ugyanúgy mint bármelyik másiknál.
DPF-nek pont a pálya a jó szóval azzal is max akkor lehet gond ha épp kifogsz egy olyan darabot amivel városoztak sokat.
-
SzlobiG
félisten
-
TayRol
veterán
No, megnéztem ma a kocsit és mentem is vele.
2007-es, 103Kw-os, Titanium felszereltség.
Kívülről teljesen rendben van, 2 karc volt rajta az első illetve a hátsó lökösön, az javítva (és ködölve lett). A króm díszlécek az ablakok alatt kicsit már mattulnak. Mivel a tulaj már rég az új kocsijával jár ez pihen, egy belső-külső ápolás ráférne (ülések, ajtók koszosak, stb).
Számlák, szervizkönyv megvan, most volt egy rakat javítás rajta. A kormányon látszik - nagyon kicsit meg van kopva a sofőr felé eső felület - hogy 210e km van benne, illetve a multikormány bal felső szürke kezelőgomb közepe eléggé viseltes. Működésileg hibátlan, ellenben a motorral: gyorsításkor alacsony fordulattól rángatás érződik, ez már kettőstömegű lenne? Futómű, elektronika rendben van, nem rossz a vas. Ismerősé amúgy, az előélete miatt gondolkozom csak rajta (egy Saab-ot vett most).Tudtok ajánlani Ford szervizt, ahol pénzért cserébe átnézik vásárlás előtt?
-
Zoli1222
őstag
-
Atlantis
veterán
Zalaegerszeg.
2 óra? Annyit ebben a városban nem is lehet araszolni... Az nem kevés+ a Mondeo szerintem +100kg. Nekem mondjuk a 4. simán megy városban, ha nincs előttem senki, az 5.-et is megkapja és 60-nál kényelmes neki. Városra jó a váltóáttétel, de pályán siralom, könyörög a 6.-ért, de a Ford persze nem adta, csak a traktorokhoz....a kettős tömegűvel persze nem fukarkodott benzines vonalon se. :
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Jahogy te is egerszegi vagy? Akkor ismered a járást...persze, központ felé nincs menekülés, de mit tartasz itt központnak? Azt az 500m x 500m-es területet? Én Kertvárosban lakom, Páterdombon melózom, így "központ" helyett inkább elsurranok Besenyő és a hegyi út felé.
Amúgy igaz, a Tesco környékére aki az egysávos körforgalmat betette, azt addig ütném, míg mozog. Simán elférne a kétsávos és nem lenne az, amit írsz. Egyébként sokan úgy tesznek, mint te, a sok birka meg sajnos beengedi őket...
Sajnos az enyémben már biztos van, asszem a 1,6-osokban nincs.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Én eredetileg andráshidai vagyok, most már onnan is könnyen elkerülhető a központ, ha csak átmenne az ember a városon.
Igen, szívóbenzin, magam sem értem, a kibaszáson kívül mi vezérelte a Ford agyroggyantjait, hogy ebbe beletették. Nincs akkora vibráció, mint egy traktorban, az eredeti szerepe meg ugye annak csökkentése lenne. Remélhetőleg nem is fog 200-250k-nál tönkremenni, bár a városi használat okozta sokkokat így is kénytelen elviselni szegény.
MiSu: a helyszínelés más téma, az bárhol megeshet. Itt egy nagyon rosszul megtervezett csomópont a gond, ami generálja a helyszínelési alanyokat is többek között. A Praktiker elé (ami kevésbé forgalmas hely) persze be tudták tenni a kétsávost, soha nincs is dugó. Érthetetlen
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
SzlobiG
félisten
Nekem most 6.3-at mutat 430km-re. Ebbe pálya leginkább 145 tempomat meg volt jó pár km 170-el is csak hogy kiégessem kicsit. 150km meg már városozás kis távok. Így hogy jön a hideg kúszik fel a fogyi nekem is.
(#2104) radi8tor1 Ne általánosítsunk a Hella nem egyenlő az Osrammal. Én több autóba is próbáltam az Osram Unlimitedet mind jobban világított a sima verzióhoz képest. Tény, hogy előbb kiég, de ez normális a megnövelt fényerő miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mi5u
tag
-
Sholom
tag
Az nem lesz jó indexbe, oda spec. erösebb, más típus kell (COB LED) Amúgy szabálytalan, ha kiszúrja a yard viheted vizsgára (gyárilag ledes irányjelzövel szerelt Mondeo nincs). Kell bele ellenállás is, mert amúgy bennt össze-vissza fog kattogni, villogni az index visszajelzö.
-
Goose-T
veterán
Három éves akku? Nálam 10 évesen adta meg magát a gyári Motorcraft aksi, úgy kellett lekalapálnom róla a salétromot, hogy le tudjam venni a sarukat, amikor kicseréltem.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
hurenzon
senior tag
Egyenlőre nem tudtam kipróbálni majd csak kedden, mert teljes motor generál volt. Egy kis idő is lesz a bejáratas. De remélem jó lesz. Haver mps verziója nagyon tetszett.
SzlobiG: ez teljesen magyar én vagyok a 3. tulaj. Sokáig márka szervizbe hordták, nem értem akkor ott mert nem csináltak meg a rozsdát gondolom a mazda is 10-15 évet vállal a rozsdára.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Van. A DPF-ed kezd szarakodni, vagy túl sok a városi használat nem tud kiégni rendesen. Ha megszakad a regeneráció több alkalommal is, akkor dob egy ilyen üzit, hogy olajat kell cserélni, mert hígul az olaj a motorba a benne maradt gázolaj végett.
Pontosan már nem emlékszek hány megszakított regeneráció után dobja az üzit talán 4-5.
-
SzlobiG
félisten
Akkor indítja, ha elér egy bizonyos telítettséget a szűrő ezt nem tudod befolyásolni. Meg kéne nézni, hogy hány km-ként indít regent, lehet valami miatt hamar telekormolja a motor, nagyon sok miatt lehet ez és nem törvényszerű, hogy a dpf halálához vezet. Ha már dobja az olajcsere üziket, akkor valami egyértelműen nem jó nálam is így kezdődött.
-
Real_Necro
veterán
Az ülésfűtés gombjairól készült kép olyan mintha valami hozzá nem értő "szaki" csavarnyúzóval támadt volna neki...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Gondolom hála a nem szakszerű javításnak. Ez sem sokat járhatott hivatalos szervizben. Egyébként tényleg bosszantó, hogy ebben az árkategóriában is ilyenekbe akadni.
Fehérvári bolt egyébként miben rossz? Pörgetett, hegesztett félműködő roncsokat pofoznak fel?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
Közel 400e km-nek azért már a külsőn is látszódnia kellene nem?
Ja anyósék közben megvették a 12 éves 1,8-as dízel Focust. Remélem nem lesz vele problémájuk.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen