Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- sziku69: Szólánc.
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Pénteken megyek óracsoport forrasztásra. A srác szerint nem biztos, hogy az egyik meglévő hibajelenségre megoldást nyújt, ami a következő:
Nagy néha indításkor elmegy az áram, tehát fordítom 2-es állásba a kulcsot, rendben felkapcsol a világítás, fejegység stb. majd mikor fordítanám tovább motor indításhoz, mintha odahaza a lakásban valami lecsapná az automatát, ha megismétlem a műveletet ugyan ez történik. Akkusaru lehúzás és azonnali visszarakás esetén nyomtalanul megszűnik a hiba. -
bali93
tag
Sziasztok!
A Focus-om gyári tolatóradarja időnként teljesen megmarhul, full valótlan távolságot ír és irdatlanul sípol mellé. Ha megtakarítom a szenzorokat, akkor egyből utána jó, de ha már mentem 10 percet a városban és tolatok vele, akkor ismét elkezd hülyeségeket mérni. Egyszerűen nem hiszem el, hogy ennyire gyorsan bekoszolódik. Találkoztatok már ilyennel? -
Saskakas18
tag
Esetleg van valakinek eladó focus mk2 1.6 90hp dízel itt a topicban? Hahut ismerem.
-
troll81
addikt
Sziasztok Mk2; közép konzolt hogy lehet kihebrakolni?
Focusbol.
Cserélni kellene a szivargyújtó t és kapna egy schortsiftert.aram nincs ott valószínűleg a biztosíték is odavan.
Azt is rendelni kell.
Valaki mostanában bontott ilyet szét? -
darvinya
titán
Igen, én is arra jutottam, hogy már 2x takarítottam, s megint beszart.
Hozzá még a kettőstömegű is.Amúgy vettem kerek 10-ért V310 OBD olvasót, s pofonegyszerűen olvasom, törlöm a dolgokat.
Van laptophoz is, de az körülményes cipelni. [link]
Akit érdekel az USB-s jelezze, holnap felrakom HA-ra. -
darvinya
titán
Sziasztok
2005 2.0 benzinesnél kaptam ezeket a hibakódokat:
-P0112
-P0172
Arra rájöttek, hogy első hibakódból jött a második.
Viszont levegő hőmérséklet mérőt nem találtam.
Egyáltalán van ilyen, ha igen hol, vagy MAP szenzor intézi ezt? -
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Ford Transit (FCD 2017) akkumulátora hol található meg? A vezetőülés alatt?
-
Yeffy
veterán
Sziasztok,
ugy alakult, h elorebb kell hoznom az autovasarlasomat, kovetkezonek mindenkepp hibridet szeretnek (nagyreszt varosi kozlekedes + megbizhatosag), viszont szeretnek benne elferni kenyelmesen. Rav4-es Toyotat szeretnek, de annak sajnos most kisse elszalltak az arai. a tobbi modelljuk meg annyira nem gyozott meg minden teren. Lexusbol meg szinten dragasag van, mondjuk egy IS300h-nal, amibol kb alig birok kikaszalodni a szar terdem miatt, annyira lent ulok. hiaba amugy jo kis gep.
egyik ismerosom hivta fel a figyelmem a Mondeora, nem is tudtam, h van belole hibrid, voltakeppen a Toyota HSD rendszerevel. 2017/18-asakat nezegetek, nem vagyok nagy kombi fan (bar jol neznek ki, csak nem vagyok nagycsalados, vagy hetente koltozkodo
), a szedannak picit nyominak erzem a lepcsos csomitartojat. Bar még igy is eselyes, h maradok ennel a kasztniformanal.
erdeklodnek, h van-e a topiklakok kozott hibrid Mondeo tulaj? ha igen, irna rola/kerdezhetnek, akar itt, akar privatban?
udv
-
A Zéé
addikt
válasz
Saskakas18 #39924 üzenetére
Nagyon nagy dolog nincs, csak a tipikus használt autósok.
Olajcsere periódus 20k, vezérlés 10 év, vagy 180k km. Felső motortartó hidraulikus, ha annak a gumija olajos, vagy ki van szakadva, akkor az is okozhatja a motor remegését, nem biztos, hogy a kettőstömegű az. Folytószelep ház, vagy a turbócső is el tud fáradni, emiatt kicsi olajpára szerű lerakódás előfordulhat a blokk bal felső részén. A turbócső 20k körül van, a Folytószelep ház 120Mindkettőből a gyárit szabad megvenni, ha cserélni kell.
-
gabor9991
őstag
Én ismerek egy focust amelyik taxiként üzemel 280+ ezer van benne de a kuplung és a lendkerék teljesen jó.
Injektorok is, turbó is.
A generátort kellett cserélni 270-nél ezen kívül különös hibája jelenleg nincs.
Így ahogy írod is eléggé a felhasználón múlik mennyire pusztul az autó. -
kcsa
veterán
válasz
vass1024 #39918 üzenetére
Bár leírtad a kérdést, de azért remélem hogy sejted, hogy nem adott kilométer élettartama van egyik alkatrésznek sem, rengeteg múlik a tulajdonoson, a vezetési stílusán, de pusztán azon is, hogy hol használta az autót. Szóval erre a kérdésre nem lehet választ adni megközelítőleg sem. Jó állapotú legyen, aztán vagy nyertél vagy sem.
-
subaruwrc
félisten
válasz
ReFleXx #39917 üzenetére
roppantós igen, de előfordul ott is hogy nincs tökig össze huzatva
vass1024
fejből sajnos nem tudom
de sok. főleg szervizben csináltatva ( óradíj sokat rádob )
nem tudok tanácsot adni neked abban hogy milyet vadássz
állapotot
ezen láttad milyet ne
ami ennek az ellenkezője azt szerintem megveheted
( szépen jár, folyadékok rendben, futómű nem lóg ) -
vass1024
tag
válasz
subaruwrc #39916 üzenetére
Köszi az infokat, akk ez elég sok mindent megmagyaráz.
Te mit javasolnál hogy akkor inkább 250K kilométer felett vegyek autót, mert abban biztos kivan cserélve a kettőstömegű, mondjuk 260-300K, vagy inkább 250K alatt kb. 150-200K kilométerrel?
Megközelítőleg megtudod mondani mennyibe kerül egy ilyen kuplung felújítás, alkatrész, szerelési költség?
-
-
subaruwrc
félisten
válasz
vass1024 #39915 üzenetére
250 körül már bőven csere érett
vélhetően azért is adják el mert nem akarják már rákölteni
generátor szabadonfutó is szinte biztos hogy cserés ( turbo megsüti )
porlasztókra is ráférhet egy felújítás ha rázza a kaszntit
minimum alatti hűtővíz meg sosem jó előjel
ki tudja mióta jártak úgy vele, akár hengerfejes is lehet plusszban
keress másikat -
vass1024
tag
Sziasztok!
Már előzőleg írtam, hogy szeretnék venni egy Ford Focus 3 1.6 TDCI-t 116LE (esetleg egy Ford Focus 3 Facelift 1.5 TDCI 95LE vagy 120LE).
Voltam hétvégén megnézni egy Ford Focus 3 szinte full extrás verziót, ám csak mechanikailag, motorikusan nem volt megfelelő. Állítólag 245.000 kilométer van benne, ami leinformálható a ford elektronikus szervízkönyvéből, ami tényleg így van.
Be is linkelhetem ide, ha esetleg menne valaki megnézni:
[https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/focus/ford_focus_1.6_tdci_titanium_onbeparkolo_szervizkonyv_navigacio-17748786]Esztétikailag nem volt vele probléma, minden extra működik és innentől jön a fekte leves. Ami talán legnagyobb probléma volt, hogy a motor alapjáraton nagyon rázta a kasztnit, szinte ugráltak a visszapillantó tükrök, így egyből a kettős tömegű hibájára gondoltunk, (emellett voltak olyan dolgok, hogy bőven minimum szint alatt volt a hűtőfolyadék szint, a generátornak csapágyas hangja volt, a motor takaró műanyag tartói valószínűleg levoltak törve mert iszonyatos hangot generált ahogy lifegett, a felfüggesztés se volt olyan feszes mint az ismerősöm focuszában, az összes szűrő, motorolaj, vezérlés csereérett és még sorolhatnám). Szóval elég nagy csalódás volt az autó.
Olyan kérdésem lenne, hogy egy normál használat mellett, mikor esedékes a kettőstömegű lendkerék cseréje ezekben a Ford Focusokban?
Köszönöm a válaszokat
-
darvinya
titán
válasz
troll81 #39906 üzenetére
Elvileg LUK, nem én cseréltem.
A Zéé
Már válaszoltál is felvetésre.
Töröknél ami ép van az kerül bele.
1.4-nél nincs akkora rezgés, így kettős és szimpla között alig van különbség.
1.6 már más.subaruwrc
Húzós bilincshez különszerszám meghúzás és szorításhoz.
Ezt szokták egyszerű fogóval megoldani, ami eredménye, hogy ereszt.
Látszik, hogy nem tudták jól meghúzni.
Nem fordult be a gumi fülek, ami harangon van. -
A Zéé
addikt
válasz
darvinya #39905 üzenetére
Fiestám 2006-os volt, 1.4 TDCI. Azt a motort is olyannal szerelték, hogy ami épp volt a gyárban Törökországban raktáron. Cseréltetnem kellett abban kuplungot, és annál is megbontásnál derült csak ki, hogy nincs benne kettőstömegű.
Elvileg az 1.6 TDCI is ugyanilyen metodika mentén készült nagyjából 2008-2009 környékéig. -
ReFleXx
addikt
Hétvégén lecsereltuk az olajat a kocsin egy barátommal. Jo elcseszett helyen van az olajszuro kupakja, nem véletlenül van erre egy célszerszám gyárilag
, azert sikerult lekuzdeni nelkule.
Amit eszrevettem meg, hogy a belso feltengely csuklo engedi a zsirtpedig ha jol remlik volt mar cserelve guimiharang ott, de lehet hogy a kulso volt parban cserelve, na majd eloveszem a regi szamlakat, hatha kiderul. Amugy latszolag a bilincs es a gumiharang is rendben van, anno a bilinccsel volt a gond azert verte ki a zsirt.
Illetve a fotengely szimmering valszeg megint cseres igy 2-3ev utan, nah majd ugyis kell kuplungot cserelni akkor ki lesz cserelve megint.
Iden nem lesz unatkozas -
darvinya
titán
Legtöbb dízel annyira rázna, hogy már a kettős tömegű alap.
Ez 2000-es vívmány.
Aztán benzinesek is ilyet kaptak, mert így nem kell pontosan kiegyensúlyozni a főtengelyt.
Vannak átalakítók szimpla lendkerékre, de bólogat tőle a motor, s a bakokat teszi tönkre.Erről jut eszembe, hogy hétvégén tönkre ment a kettős tömegű a Mondeo-ban.
Hurrá, 3 hét állás után egyszer csak csattant egyet, azóta csörög, csattog.
Kibírt fél évet az új, ismét mehet garanciába. -
A Zéé
addikt
válasz
Saskakas18 #39903 üzenetére
nekem is olyan van, de 2009-es, már faceliftes.
Kettőstömegűje van, DPF nincs. Kettőstömegű facelift utániakban elvileg már van mindben, de előfordulhat olyan, amibe már nem került. Előtte levőkben elvileg tényleg vagy-vagy volt, de az meg csak megbontásnál derül ki.
Maga a motor szerintem jó, alkatrész van hozzá, érteni is sokan értenek hozzá, nem egy betegágy. -
válasz
Saskakas18 #39900 üzenetére
Használat módjának függvénye is a dpf élettartama.
Nekem az 1.6 TDCI Mk3-ban teljesen hibátlanul üzemel 330k után is és ez még a gyári dpf,igaz az enyém többségében lakott területen kívül megy relatív hosszabb távokat.
Ha jobbára városban rövid utakra használnám,akkor nem biztos hogy így bírná. -
A Zéé
addikt
válasz
Saskakas18 #39900 üzenetére
attól függ mire használod. Ha sok rövidebb (20-30km) távra, akkor inkább a DPF nélküli. Ha hosszabb utakra, akkor bevállalható a DPF is.
Nekem volt egy offtopic DPF-es autóm egy évig. Amíg úgy használtam, hogy volt benne heti 3x-4x kettő 50km-es út, addig sosem jött elő a dpf regeneráló ikon. Amikor ez megszűnt, és ilyen rövid városi, meg város környéki utak lettek csak, akkor max 2 hetente el kellett vinnem kocsikázni (kb 30 km oda vissza, egy egyenes országút 4-ben 110-el, 3000 feletti fordulaton), mert mindig nyafogott a DPF miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! MSI B550 R7 3700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- AKCIÓ! Lenovo ThinkVision L24i-10 24 FHD 60Hz 4ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Asus Vivobook M1502IA 15 notebook - R5 4600H 8GB RAM 256GB SSD AMD Radeon Vega IGP WIN
- BESZÁMÍTÁS! ASRock FORMULA OC RX 6900XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest