- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yézi: 10 év
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
foglalkozos felni hobbistaknak 10k-ert
[link]
-
flymi
addikt
válasz
lizakattila #29446 üzenetére
Miért lóg a motorháztető nyitód? Az embléma.
molnarpeter:
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
molnarpeter #29421 üzenetére
Régi főtengelyt nem lehetett túlméretes csapágyhoz köszörülni amúgy, vagy fel sem merült? (Egyszer mentem olaj nélkül pár száz métert... akkor elég volt annyi, meg kicsit romlott a vezérműtengely+hidrotőkék állapota, de az megint más történet.)
Dehogynem merült fel, de mikor meglátták, azonnal nope. Szerelőm elmondása szerint max 3x lehet köszörülni, egynegyed mm-enként, többször nem javasolt, legalábbis ő azért nem tenné már tűzbe a kezét. Itt nem lett volna elég ennyi, a részleteket nem tudom, de sajnos nagyon megkapta a magáét, másik kellett (ami minimum köszörülhető és egyébként jó, vagy köszörülést sem igényel, mert gyári standard méretű és szépek is a felületek. Utóbbi lett hálistennek. De hajam kihullott egyébként, ez így leírva mind egyszerű, benne lenni folyamatában uh, idegrendszer kell hozzá).Gáz projekt szerintem nem lenne rossz amúgy - nade ilyen javítás után gondolom nem esik jól még pár százast befektetni, és onnantól kezdve megint ott tartunk, hogy kevés futással sokára térülne meg
Hidrotőke mentes motor. Alapjában ezek olyanok, ahogy elmondták nekem többen is, hogy szelephézaguk viszonylag fix és 100-ezrenként lehet ellenőrizni kb, de semmi extra teendő nincs vele, és általában akkor is tök oké még. LPG esetén a magasabb égési hő stb. miatt az alkatrészek tágulása miatt 20-ezrenként javasolt (ha jól emlékszem) szelephézag állítás, ami egy elég körülményes művelet ennél a motornál, még a többi hidrotőke-mentes motorhoz képest is. Erre nem sok gázos cég képes szerintem. Végül: tipikusan általánosan bevett dolog, hogy fix himbás motorokat nem ajánlott gázosítani, vagy ha igen, akkor megy a vita a felsőkenőről, hogy kell-e oda, vagy sem, egyik szerint igen, másik szerint nem, satöbbi + továbbra is a sűrűbb szelephézag ellenőrzés kérdése. Amit persze lehet mindig abszolválni egy kötelező szerviz során, akár nem is maga a gázos cég hanem az, akinek van szerszáma hozzá, de mondjuk egy VW-nak egy hidrotőkés VR6 benzinese esetében az egész LPG téma nem is lett volna kérdés. (Csak az úgy néz ki, mint egy konzervdoboz, tényleg, no offense, csak nem szépek, na, az S-Max meg pazar csini lett szerintem, egyterű létére). Összefoglalva így mindent, előnyt, hátrányt, azt mondtam magamban, áhh, inkább nem gázozok. A vírusnak köszönhetően full time home office van, már nem is pörög bele ingázós napi 70km, ennek is a figyelembe vételével (és hogy ez már így marad, nem térünk vissza oda, ahol voltunk), nem látom értelmét, jobb a béke és benyával etetni. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
oliwire #29420 üzenetére
Semmi, az csak egy virtuálisan kacsintós mondat lett volna
Természetesen tökjó mind, csak a négynél több hengeresek hangja jó implementáció esetén képes enyhébb merevedést okozni az arra érzékeny sofőrökben.
Céges 1literes szívó Fiestám volt, 3 henger. A világból kiment, szuper kis motor volt ahhoz képest, hogy egy pici kis varrógép, nagyon szerettem. (Felmondtam, eljöttem..)
-
oliwire
őstag
válasz
lizakattila #29446 üzenetére
Beillesztettem a word-be a kártyát, ma feltöltöm a drive mappába, és DeFranco, ha majd ráér, meg tudja csinálni belőle a képet, és radi8tor meg az összefoglalóba beleteszi.
Szerk.: szerintem a fejenként 1 rekesz is el tudna fogyni előbb utóbb
-
lizakattila
senior tag
válasz
oliwire #29411 üzenetére
A kérdés már csak az, hogy összesen vagy fejenként 1 rekesz.
Adatbekérő kitöltve.
A fotó pedig itten található: [kép]
Előre is köszönöm Mindenki fáradozását.Hogy szakmai téma is legyen. A jobb oldali féklámpám vacakol, valszeg letestel egy vezeték, mert ha felkapcsolom a helyzetjelzőt/tompitottat, akkor nem működik a jobb oldali féklámpám. Ha jól sejtem egy zöld/fekete (legalábbis nálam) vezeték felelős ezért. Na az első ülésig sikerült visszakövetnem a kábelköteget, ott nem találtam hibát.
A kérdés az lenne, hogy onnantól (a B oszlop aljától a küszöbnél) hol fut tovább ez a kábelköteg, mennyire kell szétbontani miatta mindent? -
troll81
addikt
-
flymi
addikt
Milyen mágneses telefontartót tudnátok ajánlani a kocsiba ami ott is tartja a helyén és megfizethető is?
csabex2007: Nem vagyok nagy négykarikás de ültem már egy szivar kombiban. Puha volt, kényelmes és halk, pedig már vagy száz éves is elmúlt a vas. Ha német akkor négycsillag és ott is nálam befutó a családi rakéta RS6 kombi.
-
ReFleXx
addikt
napifelni: [link]
-
tomszli11
tag
válasz
molnarpeter #29429 üzenetére
Nem hinném, hogy van benne.
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani nekem Ford Focus Mk2-be Ti motorosba akkumulátort?
Én ezt néztem ki:
linkKöszi előre is!
-
flymi
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Dißnäëß #29419 üzenetére
Ejha... köszi, hogy leírtad a történetet.
Régi főtengelyt nem lehetett túlméretes csapágyhoz köszörülni amúgy, vagy fel sem merült? (Egyszer mentem olaj nélkül pár száz métert... akkor elég volt annyi, meg kicsit romlott a vezérműtengely+hidrotőkék állapota, de az megint más történet.)
Gáz projekt szerintem nem lenne rossz amúgy - nade ilyen javítás után gondolom nem esik jól még pár százast befektetni, és onnantól kezdve megint ott tartunk, hogy kevés futással sokára térülne meg
Regadó: köbcenti is szerepet játszik a számításnál, ezért utólag a különbözetet le kell róni, ha drágább lenne a cseremotor importja. Különben mindenki 1.4 szívóval hozná be az ST-ket, RS-eket
Nekünk is motorkód van csak a külföldről hozott kocsi forgalmijában, nem teljes motorszám, de múltkor egyik régebbi (magyar) vas átírásakor szóltunk inkább, hogy egy körben le kéne azt is kódozni... ott kb 30 ezer egy bontott motor, ennyiért már bármikor kinézhet a csere.
-
oliwire
őstag
válasz
Dißnäëß #29419 üzenetére
Örülök, hogy a te történeted jól alakult
viszont rögtön egy olyan kérdésem is lett a végét olvasva, hogy mi a baj a 4 hengeresekkel az 5 hengerrel szemben?
Mert most az új generációs Ecoboostok 3 hengeresek, és arról is azt olvasom, hogy mennyire kár, hogy 3 henger, miért nem 4.. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
oliwire #29417 üzenetére
Hozom a saját mesém, hátha ez is mond valamit.
Motor kakukk lett nálam március körül. Hajtókar csapágyas, durván. De hálistennek se blokk, se hengerek, se hf nem sérült. Viszont ki kellett rendesen takarítani, 2 új hajtókar, 1 hajtókar csapágy szett, mellékesen 1 maku Volvo főtengely, tömítés szett, szűrőhegyek és cserék, főtengely szimmering, 20 szelepszár szimmering, hf nyomáspróba, szelepfészek bemarás, utána az elmászott szelephézagok miatt lapkázással (és eleinte spéci szerszám hiányában sűrű fejvakarással) végül szelephézag állítás, 5 új gyertya, vízpumpa, teljes vezérlés csere, dugók elmosása-takarítása, új gyűrűsor nyilván, stb... új fékolaj, váltóolaj, kuplung is már nem volt valami szép, kérdezte cseréljük-e, hát én már legyintettem, legyen, .. mikor átvettem az autót, mint a Doxa óra, a kis 1.3 Honda után meg nagyon kellett vigyáznom a lábamra, mert pincéből akkorát ugrik, jaj.
És több hetet (!) lamentáltunk azon, több szerelő ismerősömmel is, hogy motorcsere legyen, vagy ezt újítsuk fel. Senki nem tudott bontásig semmit. Nyilván. Szerelő legurult vele trélerről, mondta indítsam, meghallgatja. Úh mondom biztos ? Végül indítom, már integet, állj állj..
Kelepelt mint állat. Végül azt mondtam, egy életem egy halálom, vegyék ki, bontsák meg, nézzük meg, menthető-e, vállalom a plussz munkadíjat, ha kiderül, hogy kuka. Én meg vadásztam kínkeservesen egy köszörülést nem igénylő jó, szép főtengelyt a neten (esélytelen, vagy arany ár, vagy mák kell hozzá). Végül Athénból jött, még csak nem is eBay-en, csak úgy direktbe ráírva, gugli dobta ki a szervizt, volt sok jó komment + csicsa weboldal, gondoltam nem csórók, csak nem vernek át, fontos nekik a név és a jó értékelés google térképen, úgyhogy berizikóztam, hogy átvernek vagy sem (jogi védelem hiányában ugye), hálistennek nem volt semmi. Utaltam, küldtek egy olyan maku főtengelyt, hogy a 10 ujjam megnyaltam, szerelőm csak pislogott, hogy ezt meg honnan, hogyan.
(Azért 2 hónap állásba belekerült, pokoli nehéz volt találni egy megfelelőt) . Azt még precíziósan kimérte a gépműhely, egyensúly, repedésvizsgálat, nyugvócsapágy felületeket felpolírozták, hogy szépen fusson, nagyon szép munkát végeztek mindenhol, de na, nem olyan volt az sem, hogy megvettük, belehánytuk oszt jó.
Tehát billegtem javítás és komplett mocicsere között. Úgy voltam vele, ahogy később egy profi Ford 2.5T szaki is egyetértett velem, hogy ha most párszázért veszek egy raklapon elém tett 2.5T -t, hogy "öcsi, ez fasza, hidd el", aztán taknya-nyála egybe, ömlik az olaj itt-ott, vagy épp szét van rúgva, mert egy 2.5 ST fókából jött ki, azokat meg szokás kergetni néha ugye (kevesebb a gondos gazdi, mint a tökkelütött), na... érted... az akkor ugyanúgy bontós, atomjaira szétszedős történet, mert akkor már az ember leás a mélybe és korrekt munkát vár, nem pedig egy időzített problémát rakat be. Akkor meg minek vegyem, ha ott a sajátom. Szóval maradtam a sajátomnál, ki az asztalra vele, aztán szétbontás és várjuk az ítéletet. Itt azért elmormoltam egy imát az égiekhez, hogy menthető legyen.
Nemet mondtam a komplett motorcserére és bejött. Blokkom, hengerek, nikasil réteg, hordósodás, minden ilyen szempontból rendben volt és oké a moci, hf határeset volt, először azt mondták a gépműhelyben, hogy elég takarítani, aztán a szerelőm döntött úgy, hogy áh, tisztítsák fémig és szépen akkor megtörténtek a beavatkozások és újramérések, legyen minden rendben. (Szeretem a lelkiismeretes munkát amúgy és lenyeltem a békát, blokk és hf nem tréfa).
Első 1000km után vittem vissza olajcserére, nem bejáratós elvileg, de az új gyűrűsor miatt azt mondta a szerelőm, jobb az óvatosság, ha nem is konkrétan fémspén, de jöhet le kis mikro-ez-az, meg jó, ha nem nyomom ki a szemét
Vigyáztam-vigyázok is rá..
Most az első 1000 óta plussz 1500 körül járok vele, még van némi km az 5000-edikig, akkor is egy olajcsere. Azután már beállhatok egy 10-ezres intervallumra és béke. Néha már lépegetem, de óvatba, semmi durva pörgetés.
Eddig hibátlan. Egy pötty olajat sem eszik, kiváló munka történt vas oldalon, aminek nagyon örülök.
Szóval nincs részemről sosem ragaszkodás egyik vagy másik megoldáshoz, de amikor egyértelműen necc menteni egy motort, vagy a rizikó, hogy jó lesz, drasztikusan nő, azt jobb belátni. (Mindig van rizikó, csak nem mindegy, mennyi, és ennek jó belövéséhez érdemes eksön előtt több szakemberrel beszélni).
Meg egy kevesebbet futott 1.6T más tészta, mint egy 210-ezres 2.5T (aminek hajtókar csapágy hibáját az 1-es hengernél vélhetően az okozta, hogy magasról szartak a kötelező olajcsere intervallumra, és/vagy szar olajjal használták, de ezt sosem tudjuk már meg, egy biztos, pedálok, sebváltó, kormány és ülések alapján egyértelműen céges pályagépe volt valakinek, ami - esetemben - jó). Mindenesetre mutatta a jelét, mikor megvettem, hogy véres már kicsit a torka, szervizkönyv is hiányos volt, de legalább volt alkualapom, tudva, hogy itt nem áll meg majd a történet. Törésmentes karosszéria, fullbőr, stb. ez így meggyőzött. Még 3000-et gurultam vele, lábán hazajött + itthon kis csavargás, mielőtt az M3-on Gyöngyös magasságában elkezdett csúnyán csörögni valami benne 140-nél. Azt hittem, van még benne valamennyi, nem volt. Tanulópénz. Alapjáraton kihúztam (borzasztó csörgés) leállóba, motor azonnal leállít, majd tréler haza (120e) .. pénzlocsolda indult.
Megbántam ? Nem.
Isten moci, gyógyszerként írnám fel minden nihilben szenvedő kiégett családapának. Rengeteg szemtelen átlag autós a visszapillantóba kerülhet a pályán, ha úgy akarom, de nem szoktam baromkodni, neveljen mindenkit a rendőr,
vagy az élet. Ugye ő egy szép doboz, de attól még mások számára "doboz" családi. Igazi sleeper ezzel a mocivalInni szeret, 9.5 vegyesben (agglomerációban vagyok, van benne Bp és M0 is). Ez dinamikusat jelent, nem papásat és nem is idiótát, hanem a tök kulturált normálisat. Nincs előzgetés, nincs tökölés sem. És nem húzom egy Vácin vagy Hungária 70-es tábla mellett hatodikba, mert vigyázok a motorra. De 100% home office mellett nem érdekel a fogyi, nem ingázok, csak Aldizok, vagy haver, család...
Amikor meg kell, kényeztet.
Az LPG-t sajnálom egyedül. Van, aki gázosítja ezt a motort, de a szelephézag állítás itt nem triviális, mint más hidrotőke-mentes mociknál, annyira "kretén" motor, ha nincs meg hozzá a gyári célszerszám. LPG doktorral is egyeztettem, mondták sima ügy, és nem kell FlashLube szelep kenő folyadék hozzá, erről még cikkeztek is, hogy hülyeség, Totalcar-on. Külföldi fórumokon meg többen 2.5T-znek gázzal, Flashlube-al, és már 150-ezren túl vannak, tünetmentesen, pedig ennek a blokknak a teteje nem szereti a nagy hőt annyira állítólag. Nem mertem bevállalni, nem is fogom sztem már.
Ez ugye mk1-es modell, az mk1 facelift a króm és a DRL miatt bejön, de annyi. Pont. Ha most átváltanék arra, mi a garancia, hogy milyen állapotú a motor, milyen gazdája volt ? (Mind karbantartásra, mind viselkedésre, láb súlyra úgymond). Ez minden használtautónál kérdőjel persze, nyilván
, de így, hogy ekkora nagy rendbetétel történt nálam, eszem ágában nincs megválni tőle. Ha ez a hiba nem jött volna, lehet elcsábulnék, így már soha.
mk2 (2015-) S-Max-okban már nincs 5 henger, abszolút kizárt, hogy később arra váltsak innen. Én nem akarok már 4-hengeres autót többet. Vagy 5+, vagy fullelektro (előre menekülve, de ott még kivárás van egyelőre szvsz). Nem nagyon tetszenek az újabb autók. Ja de, egy Huayra, vagy egy régi-új megkímélt gyűjtői Zonda, az szerelem lenne..
A plusz regadót nem értettem. Miért kellene 2.5T motorcseréhez regadózni ? Az az autót terheli, nem a motort magát. Vagy én aludtam be valamit.
Érdekesség: német verdám van. Motor típus rajta (B5254T3, HUWA), kód nulla és így lett ez honosítva és ez így teljesen oké és elfogadott is, hogy nincs egzakt motorszám német születésű import járgányoknál, mert odakint nem szarakodnak ilyennel, sehova nincs beleütve egyedi kód. Ott a motorcsere olyan, mint itthon a visszapillantó tükör csere. Ennek azért vannak néha előnyei, kívánom, hogy ne kelljen élni vele, de na.
Ezt így zárójelben a "papírmunka" fejezethez
-
oliwire
őstag
válasz
molnarpeter #29415 üzenetére
Ez tényleg tanulságos videó
Sok mindent meg lehet tanulni belőle
-
oliwire
őstag
válasz
Dißnäëß #29412 üzenetére
Gondoltam, hogy egy motorcsere ilyen körülményes, és ha még másfajtát rakunk bele, az csak bonyolítja a dolgot..
hobbiként nagyon érdekesnek tartom amúgy, amellett, hogy valószínű eléggé pénzes mutatvány, de a munkába járós autón nem nagyon kívánnám, hogy ilyeneket kelljen elvégezni.. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
molnarpeter #29415 üzenetére
Jó a 2.5T ha volt gazdája. Ha nem, ... De erről külön sztorim van, meg meglátásom, saját példám mentén. Az 1.6 Eco váltóját lehet széttépné, ha rámegy egyáltalán. Ez Volvo.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
oliwire #29408 üzenetére
Ugyanaz a helyzet, mint a múltkori TC videóban [link]
Gyárilag az acél hüvelyre van ráöntve az alumínium, ezt fúrják ki (öntés miatt nem lehet hagyományos módon kipréselni), és tesznek be másikat, aminek vastagabb a gallérja. Dugattyú marad, az ő szempontjából tulajdonképp nincs változáscsak a felső részen a vastagabb acél többet bír, nem fog megint elrepedni. Régebben, mikor még külön készültek a blokkok, és simán cserélhető volt a hüvely, ott még szerintem ez a felül karimás kialakítás volt a jellemző már alapból is, legalábbis amivel én találkoztam... A rendszer gyakorlatilag marad, jelentős változásnak azt a néhány mm-es részt lehet mondani, ahol több az anyag, de tapasztalatok alapján nem jelent gondot (a merőleges sík a lépcsőnél kívül megfelelően ellátja a tömítés feladatát, felülről meg nyomja a hengerfej). De nincs gépműhelyem, ez csak műkedvelői vélemény
Dißnäëß: be kell fizetni a plusz regadót, és 2.5T bele, mint facelift előtt volt
(kivéve, ha már a károsanyag besorolás romlana, akkor sajnos füst).
-
Dißnäëß
nagyúr
Hááát, ha 1.6 akkor nyilván azonosat teszünk bele, a többire meg amit írtál. Nem kell beijedni sem tőle, csak körbe kell járni a témát közelebbről. Ahogy írtam vala...
Láttam már karón varjút erről is, arról is. Hajlamosak vagyunk farkast is kiáltani, meg beszívni is nemvárt dolgokkal. Amikor 4 szerelő 6-félét állít ugyanarról, az beszédes.
Azért 2.2M közelében erősen kattognék ezen, hogyapékbene. És egy ugyanilyen "moddolt" 1.6-ossal még mindig közelebb a grálhoz a delikvens, de akár el is bonthatja, végülis övé. Ezek csak opciók.
-
kcsa
veterán
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
oliwire #29409 üzenetére
Be kell jegyeztetni igen, forgalmi, törzskönyv módosul ennek megfelelően (motorszám is nyilván) + műszaki. Ha egyben kijön-bemegy, akkor "csak" munkaköltség, de nézni kell a váltó illeszkedést is előtte, meg lehet az 1.6-hoz gyengébb váltót tettek (vagy nem), satöbbi, szóval néha működik ez a dolog, néha meg nem, vagy hozni kell vele váltót is (így már lehet nem érné meg, bár ki tudja, az is ha jó, akkor csak szerelés), szóval .. ezt szakértő megmondja, de nincs lehetetlen. Mivel a szériába gyártották ezt 2.0 eco-val is, belemehet és engedélyezik, papírozható, de egy VW mocit nem tehetnél bele már, hiába mondjuk belemenne fizikailag.
Ha nincs baja és tényleg oké, szervizelt, jó állapotú és jó értekeket mutató moci a donoré, talál az ember ilyet, érdemes elgondolkodni rajta egy megbízható szerelővel átbeszélve.
Egy másik 1.6 betegágyat csak úgy, ha a szériahibája ki van javítva, amúgy meg inkább ne.
Költséget látatlanba senki sem tud Neked mondani, én pláne nem, de szerintem hozzáértő sem, így a semmiből. Munkaköltség van, igen, mocit kivenni nem triviális, teljes kábelkorbács, ECU, minden istennyila, bölcsőről, bakokról leemelni, kivenni, "új" moci betesz, ha 1.6 akkor semmi teendő a kötelező szériahiba-javításon kívül, ha 2.0 akkor lehetnek eltérések itt-ott (erről a szerelővel kell beszélni előtte, nem utána)
.. szóval.. és még akkor papírozás illetékek, háát.. gyorsan pörög a számláló, de szvsz megállhat 1M alatt, de ez nem szentírás, lehet 1.5 is, passz. Óvva intenék bárkit attól, hogy tippeket adjon Neked, egy Ford specialistát kellene ezzel felkeresni (ha nem a márkaszerviz ugye), aki ismeri ezeket közelebbről.
Ja, + elektronika ellenőrzés, az autó tisztában legyen vele, hogy más motor van benne (főleg ha 2.0 de talán sima 1.6-1.6 cserénél is érdemes beletúrni a lelkivilágába, motorszámot átírni, konfigot ellenőrizni, ilyesmi, csak így nagyhirtelen.
Szívja így is az ember a fogát, de nem lesz 2.2M vagy mennyi...
-
oliwire
őstag
válasz
lizakattila #29410 üzenetére
van lehetőség csatlakozni, de ugye ahhoz pár dolgot még meg kell tenned
mondjuk egy rekesz sört a közreműködőknek
Ki kellene töltened ezt az adatbekérőt: [link]
Ekkor felkerülsz erre a listára: [link]
Majd egy számodra megfelelő fotót ide be kellene küldeni.
Össze fogjuk majd fűzni a fotót meg az adatokat ilyen kártyává.
De ugye ez többszemélyes hadművelet, a kártyák képekké való készítésében is van segítség, DeFranco kolléga személyében, majd az összefoglalóban való megjelenítésében meg radi8tor fórumtárs tud segíteni.
Így az ő szabadidejük függvényében tud ez a becsatlakozás megvalósulni -
-
oliwire
őstag
válasz
molnarpeter #29406 üzenetére
És ezzel stabilan meg lehet oldani? A dugattyúkat is cserélni ugyanolyan anyagra, hogy a hőtágulás megegyezzen?
Jobb lenne majd, mint gyári korában? Szerencsére nem kellett még ilyeneket csinálni a kocsijaimon.. -
Dißnäëß
nagyúr
válasz
oliwire #29405 üzenetére
Elbontani.
Aha. Kiárulni okosba. (És nem járna rosszul, bár Ford alkatrészek nem Audi árban mennek, annyira ez sem bomba biznic, de sajnos.. ja .. ).
Vagy ha új motort kér/vesz bele, 2.0 Eco-t akkor már. (Hisz belemegy). De inkább abból vmi olyat, amivel nincs gond, csak mondjuk a donort le-tk-zták hátulról vagy oldalról, ilyesmi..
-
-
kcsa
veterán
Van véleményem a Ford hozzállásáról...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Revolut
- Tőzsde és gazdaság
- Wise (ex-TransferWise)
- Nintendo Switch 2
- Musk azt ígérte, hogy 24/7-ben dolgozik tovább a cégeinél
- Windows 10
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Apple MacBook
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- LG 65BX - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i7-G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged