Új hozzászólás Aktív témák

  • BigBlackDog

    veterán

    válasz Asbee #9981 üzenetére

    Nos, röviden amiket nem találtam, esetleg nincsenek is benn (persze, mivel elég rövid ideig használtam, elképzelhető, hogy tévedek :) ), valósághű fizikai beállítással:
    -force feedback hiánya (igen, ez a legfontosabb :DDD)
    -kapcsolható, állítható műszerek (elvileg kellene működniük, de valahogy hiába kattintottam pl. a NAV/GPS kapcsolóra, semmi nem történt)
    -csak max 50 funkció a billkiosztásban (FSX kiosztása regény ehhez képest)
    -fejmozgatás joystick huttal kicsit darabos
    -furcsa, kicsit túlzottan hangsúlyos fizika ;
    a) egyik felszállás előtt véletlenül valamit bekapcsoltam, mivel a két pedál elég gyorsan, teljes kitéréssel rángatózott. Ennek eredményeképpen a kis Cessna furcsa discotáncot kezdett járni a földön, egy helyben állva)
    b) fékezéskor eléggé nagyot bólint.
    - levegőben történő fuduláskor FSX-hez képest nem vesztett a sebességéből semmit a Cessna, olyan árkádosan fordult, kicsit nekem furcsa volt
    -szép, paca talajtextúrák

    Amiért 12 percig tudott élni:
    -Szép részletes, élethű textúrák, árnyékok a pilótafülkében
    -Cessna féke jobban fog, mint FSX-ben :D
    -újdonság varázsa
    -azért lehet, mégiscsak van valami, összességében jó benne?

    Zusammenfassen: nem rossz, nem rossz mondjuk bétának. Bugot nem találtam, de kicsit olyan befejezetlen, mintha 5-6 évvel korábban elkezdte volna 1-2 ember hobbiból csinálgatni. Vannak jó ötletek, de FS kisgépes "szimulációjához" (valóságban még nem repültem, szóval nem tudom mennyire szimulál az FSX) szokva bizonyos szempontból nagyon furcsa volt a dolog, de azért mégiscsak tudtam repülni, felszállni, leszállni pályáról-pályára (lehet, hogy nem rossz a fizika egyáltalán, csak más?). Szóval ez az én kis privát véleményem. De ha jól értesültem, más is kipróbálja ma este, szóval várható még vélemény.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés