Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1151) jézusom válasza Merlini (#1147) üzenetére


jézusom
addikt

Bocsi kezdő vagyok! :)

TW is kell, hogy revora tegyek pénzt?

(#1152) KTU válasza jézusom (#1151) üzenetére


KTU
addikt

Revolut-on van közvetlen HUF feltöltés bármilyen bankkártyáról ingyen.

Nem kell TrasferWise, de lehet erről is.

[ Szerkesztve ]

"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G

(#1153) mekkGyver


mekkGyver
aktív tag

Ma ki akartam próbálni, hogy másodszor is tudok-e felvenni kp.-t Curve kártyával az OTP hitelkártyáról, de azt írta, hogy nincs fedezet, így nyugtáztam, hogy nem lehet. Aztán gondoltam feltöltöm Revolutra és átküldöm ismerősömnek, hogy ő vegyen le, de a Revolut feltöltést sem engedte. Sima kártyával már fel tudtam tölteni, a kp felvétel miatt már nem mentem vissza. Most vagy szarakodik megint az OTP hitelkártya rendszere, vagy eljött az idő, hogy korlátozzák az ilyen tranzakciókat? Valaki próbált mostanában hitelkártyával Curve-ről levenni?

Idegeskedni nem más, mint mások hülyesége miatt magunkon bosszút állni.

(#1154) lockdown90 válasza warezxts (#1148) üzenetére


lockdown90
senior tag

Ebbe olvass bele:
https://community.revolut.com/t/anyone-with-experiences-of-using-revolut-in-vietnam/2268/23

i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S

(#1155) Merlini válasza jézusom (#1151) üzenetére


Merlini
tag

TW-t alternatívának írtam mivel ingyenes a Mastercard kártyája, ha "a kártya nélküli forintos számlához" továbbra sem szeretnél pénzt költeni bankkártyára.

I. A TW forint számlájára utalni előre hét közben. Majd azt Revolutra Top Up és onnét másik Revolut usernek - esete/hétvégén/ünnepnap is - néhány másodperc alatt átküldhető a forint vagy (előre)váltás után még ~28 -féle deviza /euró, kuna, cseh korona, złotyi, font stb./.

II. Vagy mint írtad a kártyás vásárlást, bankkártya kellene a magyar bankszámlához.