- eBay-es kütyük kis pénzért
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- svajcsik18: email csere
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Segítség a nyelvtanuláshoz kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alg
veterán
Sziasztok!
Bocsánat a picit off témáért, de nem találtam jobb topicot:
Budapesten keresnék német nyelvtanfolyamot, teljesen nulláról. Tud valaki ajánlani valami bevált és nem horror drága helyet?
Köszönöm!
-
Gordiann
őstag
Üdv!
"ráhangolódni valamire/valakire" - hogy mondjuk ezt?
-
Atomgeszi
nagyúr
Hali!
Ez hogyan lenne magyarul?
"Bist du nächste Woche noch da?"
Jövöhéten még vagy,ugye?
"heute muss leider ausfallen. Ich schaffe es leider nicht, pünktlich nach hause zu kommen"
És ez mit jelentene?Köszi!
-
Gordiann
őstag
"A konzol használt, de jó állapotban van, tesztelve van és működőképes. A szükséges tartozékok a pakkban benne vannak. Kisebb használati nyomok a korából adódóan természetesen nincsenek kizárva. De ezek sem a funkciókra, sem az optikai látványra nincsenek negatív hatással. Az eredeti csomagolás már nincs meg. Egy játék sincs benne ebben a szettben. A cikk raktáron van és a pénz beérkezése után rögtön elküldődik. Csak nálunk található meg ez az egész ilyen legyőzhetetlen áron."
-
whited
addikt
üdv
bocsi a zavarásért, de megtudná valaki mondani nekem, hogy mit írnak erről a gépről a hirdetésben ? [link] -
Ivan15
senior tag
válasz
forintuser #2284 üzenetére
ilyen környezetben az ami volt, ha a törtenet tartalmahoz passzol, illetve meg jelentheti:
halalpontos = punktgenau.
Attol függ, hogy az "er" a kerdezett szo elött közvetlenül egy elö szemelyre vagy egy himnemü fönevre hivatkozik vissza, pl. egy fegyverre -vagy akarmi masra, ami himnemü a közvetlen azelötti mondatbol amit itt nem latunk -
Ivan15
senior tag
válasz
forintuser #2282 üzenetére
"Kurvajo" -t jelent igy elsö körben. Ez olyan kifejezes mint a- "hammergeil" - mi a mondatkörnyezet? Jo lenne tudni hozzá...
-
forintuser
őstag
Sziasztok.Mondat környezetben ez a szó: "rattenscharf" mit jelent? Szerencsére ő a....Külön külön megvan, de így egybe..?
-
-
Ivan15
senior tag
-
törölt tag
Sziasztok!
Hogy hangzik helyesen ez a három kifejezés németül:
ajánlott, elsőbbségi, tértivevényes?( postai levélküldés) -
Geryson
addikt
válasz
arsenal58 #2275 üzenetére
Szia! Hát, ha tök alap mondatokban gondolkodsz, akkor a következőket mondanám a leírtak alapján:
Das ist mein Geschenk für den Weihnachtsbaum. Er ist der Weihnachtsmann. Er hat eine rote Jacke und einen weißen Vollbart. Mit seinem Partner Knecht Ruprecht bringt er Peitsche oder Geschenke.
-
arsenal58
csendes tag
Sziasztok!
Holnapra kellene egy kis segítség német órára, karácsonyfadíszt kell vinni és 2-3 modatban beszélni róla. Én egy mikulást viszek. Ezeket valaki le tudja fordítani:Ez az én ajándékom a karácsonyfára. Ő a mikulás. Piros kabátja és nagy fehér szakálla van. Virgácsot vagy ajándékot hoz, és kísérője a krampusz(Knecht Ruprecht).
Elég gagyi mondatok, de még ezen a szinten vagyok
-
Ivan15
senior tag
válasz
#36268800 #2256 üzenetére
Sehr geehrte(r).......,
mit dem heutigen mitgerechnet eben seit 30 Tagen ist die sechsmonatige Frist der Berufung abgelaufen (ab 22. April bis 22. Oktober). Gar keinen Bescheid oder Einspruch haben wir erhalten, deshalb gehen wir inzwischen davon aus, dass es nur eine Zeitverschwendung seitens des Amtes war, weil wir schon alle nötigen Unterlagen abgegeben haben.
Was können wir in diesem Fall noch tun?Mit freundlichen Grüßen
ZZS -
Geryson
addikt
Meglehetősen korrekt egy ilyen válaszlevél, azt hiszem bőven túlteljesíted a tőled alvárható dolgokat...
Minimális hibák vannak benne:
Sehr geehrter Herr XY,
ich möchte Ihnen hiermit mitteilen, dass ich in der Zwischenzeit eine Arbeitsstelle in Österreich gefunden habe. Für Ihre Interesse möchte ich mich herzlich bedanken, ich habe Ihr Hotel sehr positiv empfunden.
Vielen Dank für die Einladung zum Vorstellungsgespräch, allerdings habe ich mich in der Zwischenzeit für das andere Angebot entschieden.
Ich verbleibe mit freundlichen Grüßen aus Ungarn
-
David3
őstag
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget, vagyis inkább egy kis ellenőrzést. A történet röviden a következő: jelentkeztem egy munkára Ausztriába, felvettem velük a kapcsolatot, de aránylag sok ideig (2 hét) nem jelentkeztek (Skype interjút szerettem volna lebeszélni velük). Aztán időközben keresgettem másik helyet, és végülis találtam is, és ide fel is vettek azonnal.
Csakhogy időközben írtak az először megpályázott helyről, hogy érdekel-e még az állás, mert mehetnék hozzájuk... de ugye már elfogadtam a második hely ajánlatát. Ezért szeretnék érni az első helynek, hogy ne várják már a válaszom tovább.
Sehr geehrter Herr XY,
ich möchte Ihnen hiermit mitteilen, dass ich in der Zwischenzeit eine Arbeitsstelle in Österreich gefunden habe. Für Ihre Interesse möchte ich mich herzlich bedanken, ich habe Ihr Hotel sehr positiv empfunden.
Vielen Dank für die Einladung zum Vorstellungsgespräch und Probearbeite. Allerdings habe ich mich in der Zwischenzeit für ein anderes Angebot entschieden.
Ich verbleibe mit freundlichen Grüßen aus Ungarn
Ez így nagyjából megfelelne válaszlevélnek?
Üdv.: Dávid
-
C. s.
addikt
Sziasztok!
Kuponnal kiváltottam egy játékot, amit ezáltal teljesen ingyen megkapnék. A várt aktiválókulcs helyett egy hosszú levelet kaptam, és gőzöm sincs, mi a baj, egy kukkot sem tudok németül. Nem várok komplett fordítást, csak annyit szeretnék tudni, mit tehetek vagy mi ez az egész. Annyit látok, hogy valami paragrafusokat emleget. De hát én nem csináltam semmit! Elnézést, hogy ilyen hosszú lett!
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde ,
vielen Dank für Ihre Bestellung bei der Gamesrocket GmbH!
Name:
Zahlungsart:
Zusammenfassung Ihrer Bestellung:
1x Deponia - Steam 19.95 EUR
zzgl. Versandkosten: 0.00 EUR
Gesamtpreis: 0.00 EUR
Nach Abschluss der Bestellung können Sie Ihre bestellten Artikel in Ihrem Gamesrocket Account einsehen. Wir hinterlegen für Sie dort Ihren persönlichen Downloadlink sowie alle entsprechenden Keys.
Zudem erhalten Sie nach Abschluss der Bestellung, gesondert eine E-Mail mit Ihren bestellten Produkten.
Sie können Ihre Vertragserklärung innerhalb von 14 Tagen ohne Angabe von Gründen in Textform (z. B. Brief, Fax, Email) oder – wenn Ihnen die Sache vor Fristablauf überlassen wird – auch durch Rücksendung der Sachen widerrufen. Die Frist beginnt nach Erhalt dieser Belehrung in Textform, jedoch nicht vor Eingang der Ware beim Empfänger (bei der wiederkehrenden Lieferung gleichartiger Waren nicht vor Eingang der ersten Teillieferung) und auch nicht vor Erfüllung unserer Informationspflichten gem. Art. 246 § 2 i. V. m. § 1 Abs. 1 + 2 EGBGB sowie unserer Pflichten gem. § 312g Abs. 1 S. 1 BGB i. V. m. Art. 246 § 3 EGBGB. Zur Wahrung der Widerrufsfrist genügt die rechtzeitige Absendung des Widerrufs oder der Sache. Der Widerruf ist zu richten an:“
Gamesrocket GmbH
Würzburger Straße 152
63743 Aschaffenb urg
Email: Kontaktformular
2. Widerrufsfolgen
Im Falle eines wirksamen Widerrufs sind die beiderseits empfangenen Leistungen zurückzugewähren und ggf. gezogene Nutzungen (z. B. Zinsen) herauszugeben. Können Sie uns die empfangene Leistung sowie Nutzungen (z. B. Gebrauchsvorteile) nicht oder teilweise nicht oder nur in verschlechtertem Zustand zurückgewähren bzw. herausgeben, müssen Sie uns insoweit Wertersatz leisten. Für die Verschlechterung der Sache und für gezogene Nutzungen müssen Sie Wertersatz nur leisten, soweit die Nutzungen oder die Verschlechterungen auf einen Umgang mit der Sache zurückzuführen ist, der über die Prüfung der Eigenschaften und der Funktionsweise hinausgeht. Unter „Prüfung der Eigenschaften und der Funktionsweise“ versteht man das Testen und Ausprobieren der jeweiligen Ware, wie es etwa i m Ladengeschäft möglich und üblich ist. Paketversandfähige Sachen sind auf unsere Gefahr zurückzusenden. Sie haben die regelmäßigen Kosten der Rücksendung zu tragen, wenn die gelieferte Ware der Bestellten entspricht und wenn der Preis der zurückzusendenden Sache einen Betrag von 40,00 Euro nicht übersteigt oder wenn Sie bei einem höheren Preis der Sache zum Zeitpunkt des Widerrufs noch nicht die Gegenleistung oder eine vertraglich vereinbarte Teilzahlung erbracht haben. Andernfalls ist die Rücksendung für Sie kostenfrei. Nicht paketversandfähige Sachen werden bei Ihnen abgeholt. Verpflichtungen zur Erstattung von Zahlungen müssen innerhalb von 30 Tagen erfüllt werden. Die Frist beginnt für Sie mit der Absendung Ihrer Widerrufserklärung oder Sache, für uns mit deren Empfang.
3. Ausschluss des Widerrufs
Der Anbieter weist darauf hin, dass na ch § 312d Abs.4 BGB ein Widerrufsrecht unter anderem dann nicht besteht, wenn das gelieferte Produkt nach Kundenspezifikation angefertigt worden oder eindeutig auf die persönlichen Bedürfnisse des Kunden zugeschnitten oder aufgrund seiner Beschaffenheit nicht für eine Rücksendung geeignet ist.
Ferner kann der Verbraucher sein Widerrufsrecht gemäß § 312 d Abs. 4 Nr. 2 BGB nicht mehr nutzen, wenn er die vom Anbieter bestellte Software nach Erhalt entsiegelt.
Erläuterung Beschaffenheit "digitaler" Waren:
"Digitale" Ware ist von einer Beschaffenheit, die nicht zur Rücksendung geeignet ist.
Ihre Zustimmung zum Beginn der Ausführung des Vertrages und Bestätigung der Kenntnisnahme über Verlust Ihres Widerrufsrechts:
Sie haben ausdrücklich zugestimmt, dass wir vor Ablauf der Widerrufsfrist mit der Ausführung des Vertrages beginnen. Sie haben bestätigt, dass Ihnen bekannt ist, dass Sie durch diese Zustimmung mit Beginn der Ausführung des Vertrages Ihr Widerrufsrecht verlieren.
Unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen können hier heruntergeladen werden.
Ende der Widerrufsbelehrung
Goldbacher Straße 33
63739 Aschaffenburg
Amtsgericht Aschaffenburg
HRB 11398
Sitz der Gesellschaft: Aschaffenburg
Geschäftsführer: Martin Wortmann
-----------------------------------------------------
E-Mail Disclaimer
Der Inhalt dieser E-Mail ist vertraulich und ausschließlich für den bezeichneten Adressaten bestimmt. Wenn Sie nicht der vorgesehene Adressat dieser E-Mail oder dessen Vertreter sein sollten, so beachten Sie bitte, dass jede Form der Kenntnisnahme, Veröffentlichung, Vervielfältigung oder Weitergabe des Inhalts dieser E-Mail unzulässig ist. Wir bitten Sie, sich in diesem F all mit dem Absender der E-Mail in Verbindung zu setzen, sowie die Originalnachricht zu löschen und alle Kopien hiervon zu vernichten. -
V8TommY
tag
A telefonos beszelgetesünk utan jutott csak eszembe, hogy kb 1 honapja vacsoraztam a regi ismeröseimmel akikkel XY projektnel dolgoztam együtt.
Erst nach unseren Telefonat hab ich mich erinnert, dass ich vor zirka 1 Monate mit meine Bekanntern von Projekt XY abendessen gemacht hat.
Kerlek, tudnatok javitani?
-
V8TommY
tag
válasz
Because #2261 üzenetére
Aktualis vagy epp regebbi zenek dalszövegeiböl is eleg sokat lehet tanulni, csakugy mint feliratos filmekböl.
Forditashoz ezen a topicon kivül a következö ingyenes segitsegeket tudom meg jo szivvel ajanlani.
-
pakfong
tag
válasz
Because #2259 üzenetére
Ha kezdő az ember a Rosetta Stone is egész jó, bár nem éppen olcsó.
A napi német teszthez hasonló a Német online, csak itt naponta kapsz feladatokat.
Katedránál lehet feliratkozni ingyenes szókincsfejlesztőre. Bejelölöd mindhárom szintet, függetlenül attól, hogy mennyire tudsz németül, és minden nap kapsz 3 szót amik mondatba is vannak foglalva, és fel is lehet olvastatni őket.
Az interpalst ajánlják még sokan, lényegében itt csetelni lehet, de nem sok német anyanyelvű van aki magyarul akar tanulni. -
V8TommY
tag
válasz
Because #2259 üzenetére
Szia,
http://www.napinemetteszt.com/ (Minden szerdan kapsz a megadott e-mail cimre egy anyagot amit kinyomtatva gyakorolhatod. Van naluk komplett nyelvprogram is.)
http://www.memrise.com/ Böngeszöben is mobil app-kent is letezik. Rengeteg szot, kifejezest lehet megtanulni vele. A Memrise önmagaban csak egy program/keretrendszer. Temerdek szamu csomagot tölthet lesz hozza ingyen lenyegeben mindenfele nyelven .
http://www.duolingo.com/ Ez inkabb akkor jo ha tudsz angolul. Angolrol tudsz vele nemetet tanulni. Teljesen az alapoktol egeszen a politikaig/üzleti nyelvig.Offline
Themen Neu 1-2.Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Sok sikert es (megtöbb) kitartast kivanok!
-
Because
őstag
helló!
itt kérnék segítséget, szeretnék elkezdeni németül tanulni (idő és pénz kérdése miatt is autodidakta módon) milyen anyagokat tudnátok ajánlani?
-
b-max
senior tag
Sorry. Es war ein Fehler. Sorry. Bitte sag ihm dass er noch ein mal vorbeikommen soll - ez mit is jelent ?
-
törölt tag
Üdv!
Valaki lefordítaná ezt a rövid levelet nekem? (Családi pótlékkal kapcsolatos huzavona a téma.)
Kedves XY,
a mai nappal épp egy hónapja telt le a fellebbezés 6 hónapos határideje. (április 22 - október 22)
Semmiféle határozatot, ellenvetést nem kaptunk, ezért úgy gondoljuk, hogy ez már csak egy időhúzás, mivel minden szükséges dokumentumot leadtunk már.Mit tudunk ebben az esetben tenni?
Tisztelettel,
ZZSKöszönöm előre is!
-
Gordiann
őstag
Sziasztok!
Hogy mondják németül (esetleg osztrákul):
"El van késve kicsit az életében." Vagy valami "lassan esik le neki"...
Rémlik egy ilyen szó, hogy "Er ist ein Spätvogel"... de nem biztos, hogy ezt használják.
Kérekszépen ebben segítséget
Szerk.: Vagy lassan halad a tanulmányaiban, ilyesmire gondolok.
-
frici69
tag
válasz
frici69 #2252 üzenetére
Újabb fejlemény. Mégis küldte a kupont: "Ich schicke dir einfach hier einen 10% Gutschein-Code. Diesen kannst du unter www.----.de einlösen. Er ist nicht kombinierbar mit anderen Aktionen und nicht gültig für neue Artikel, der Zahlung mit Amazon Payments und dem Kauf von Geschenkgutscheinen. Hier ist dein Code:----"
Akkor mégiscsak érdemes volt reklamálni. -
frici69
tag
válasz
Geryson #2251 üzenetére
Ezt válaszolták: "Hallo, am 25. 10. lief unsere Herbstaktion noch. Das bedeutet, dass du mit der Anmeldung zum Newsletter einen 5€ und 10 € Gutschein per E-Mail bekommen hast. Laut unserem System ging diese E-Mail an dich raus."
Tényleg jött ilyen email de, arról nem írtak benne,hogy ez a 10% kedvezmény helyett van. Ráadásul abban 50 -és 30 Euro minimális vásárlási limit volt.
Na mindegy,erről ennyit.
Nagyon köszönöm a segítségedet -
Geryson
addikt
Hááát, tényleg nincs ott semmi kisbetűs...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! ASUS ROG Strix G513IE 15 Gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB WIN
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 6GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest