- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Dany007: Kiakasztó frissítések
- ldave: New Game Blitz - 2025
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sipi-
őstag
válasz
blueboi69 #98796 üzenetére
Társasház alatti mélygarázsban beálló. Jó hely, tolatva kell beállni, de egyébként is mindig tolatva parkolok. Jobbról kb. 50-60 centis fal van, hátul meg a garázs fala. Mellettem meg a Yaris, szóval csak magamat vagy asszonyt tudom szidni, ha nincs elég hely a két kocsi között. Yaris mellett elől van egy oszlop, tehát a következő beálló kb. a 40 centis oszlopszélességgel arrébb kezdődik. Viszont csak 5 méter hosszúak a beállók, a Mondeo meg 4,7 méter.
-
Sipi-
őstag
Kínai nyák rendelésemet 12-én adták fel, tegnap kapta meg az új tracking számot a német DHL-től Düsseldorf-ban. Ennyi idő alatt le is vám-olták a csomagot, már csak a DHL-en múlik mikor hozza el a németektől a csomagot Budapestre.
-
blueboi69
őstag
Rémálom lehet az a garázs... Mondjuk nálam sincs túl sok hely, de azért az 5ös befért egyszer.
Anno néztünk mi is közösen pár E39-et, a mostanit egyedül vettem én is. Asszony úgyis csak zavart volna a műszaki unalmas áttekintésben, ami annak idején 1.5óra volt
Mondták is, hogy riktán nézi át valaki ilyen alaposan. Nem is volt bajunk pár évig.
Á most eszembe jutott, hogy beleszerettem anno, eleve azzal jöttek ki elém az állomásra, volt próbaút, minden. -
Sipi-
őstag
válasz
blueboi69 #98792 üzenetére
Amikor a Mondeo-t vettük, akkor egyik hétvégén elvittem asszonyt és a gyerekeket kocsit nézni. Megvolt az "approve" a típusra, a konkrét autót már egyedül vettem meg. Bár nem olyat, mint amit néztünk. Kombi helyett 5 ajtós, bár a kombi jobban néz ki még mindig. Bár annak a csomagtartóját nem tudnánk kinyitni a garázsban (a kocsi mögött kb. 30 centi hely van csak, különben kilóg az orra a helyről). Orral nem tudnék beállni (nem is tudok orral parkolni és azon az oldalt is fal van, az ajtót nem lehetne kinyitni).
-
Jahno
veterán
Megfejtettem. Lírást elő sem vettem, videós almenüben volt, hogy a kioldó alapban filmet indítson, ááááá....
Aztán vedd itthonról a hazait rovat margójára, bár ez eredeti, gyári logós termék, de:
És akkor Alis megfelelője:
Tök korrekt, műxik, precíz. Nyúzom egy ideje több gépen is és nem esik szét, vagy egyéb olyan más indokot sem találok ami miatt a 30ezres gyárit vettem volna. Igaz jött mellé az időzítős és vezeték nélküli, meg amin a jack kábel cserélhető, amiből vettem 1-2-X készletet és akkor jó vagyok.
-
blueboi69
őstag
Nem még. Van 1 vagy 2 itt Fehérváron, hétvégén megnézzük asszonnyal éőben, hogy milyen. Csak a kisebbik gyerkőc miatt macerás egy autónéznés, a nagyobbat még tudjuk hangvezérléssel kontrollálni, de mondjuk arra jó, hogy körbenézzük.
s-max csoportban már érdeklődöm, hogy van-e eladó, olyan ami nekem kéne.
hahu-n nem találtam -
blueboi69
őstag
Arra sajna nincs idő. Ahhoz az akksikat előző nap fel kéne tölteni, éjjelre nem hagyom úgy, azt biztos.
Reggel még álmos vagyok + mire asszony felkel, meg a kisebbik, reggeli, zuhany, és épphogy beesek így is a fél9-es meetingre. Ráadásul ha lezuhan valahol a drón és keresni kell, az bármennyi idő is lehet, úgy nem mennék ki, hogy időre vissza kell érnem. -
Jahno
veterán
Ehhh, ma esti 2 órásra tervezett fotózáshoz vagy 2 órát pakoltam a vackokat. Új G9nek nem jók a az előző gépek kioldói, már össszevissza variáltam mindent, hogy kioldó, kábel, vezetékes, nélküli, átalakított, izé. Kínában meg annyira nem bízom, már sima jack kábelt is adtak el specifikus kioldónak, vagy hasonszőrű márkákhoz ajánlották ugyanazt, ami biztos, hogy úgy nem működik.
Átlesem a menüjét még kétszer, aztán nézek egy lábkiosztást és nekiállok drehálni. Persze kábelben mindenféle ellenállatok is vannak, mert miért ne és felsőbb modelleken tán azért 4 pólusú a csatlakozó, mert videót is indítana:
Valamelyik gyártó mindenért bekaphassa. Itt van haver kisebb Fujija, ami a sima analóg Zenitre is jó kioldóval elvileg működne, de mégis fennakad a szeme és össze-vissza működik. Bevetettem az egyik alap 1 dolláros manuális jackeset, azzal szintén úgy néz ki, mintha menne, de időnként megzavarodik. Gépen egy szem jack port van, az menüből kapcsolható, hogy mikrofon vagy kioldó, de ha bedugsz valamit akkor rákérdez. Eddig okés.
Szórakoztam vele egy hete, mondom ilyen a világon nincs, mi lenne ha a microUSBbe dugnék egy bármit. Csak nem pukkan el.... Teljesen jól működött. Most az a bajom, hogy a fotós kábelek lazák és kiesnek a portból, amúgy teljesen jól megy vele a vezérlés.
Újságolom havernak, hogy megfejtettem, baromi jó minden és próbáljuk már ki a gép nagytestvérén is (kisebbik igazából a zasszonyé, csak most szül, haver meg jómunkás fotós szeretne lenni, ezért újított egy komolyabbat). Ahamm, csak nagyon nincs microUSB, hanem már USB-C. Viszont a wifis vezérlése is teljesen korrekt. Nálam csak pont a B idő és a kioldógomb hiányzik az appból.
Aztán jahh, amint nem kommersz napközbeni turistás kattintgatásokat szeretnél, ott nincs más lehetőség ezt végig kell szenvedni egy csomó márkánál, mert leírva nincs, többit az élet szüli. Qnadam meg ne röhögjön, tudom, hogy Canon/Sonyval teljesen korrektül működne minden elsőre, csak nekem van szükségem egzotikusságokra
Rendeltem Kínából kábeljelölőt, de szerintem pár cuccba bele is gravírozom az opciókat. Innentől már csak képet kellene gyártani, mert azokkal sem haladok
-
Samott
addikt
Ha mar forgalom meg dugok. A gyorsforgalmi le van zarva a Koki felol a Hatar ut fele. Nyar van, rendben is van, rakjak rendbe, de osszesen egy 20 meteres szakaszon folyik rajta munka azon a hidon ami a metro felett vezet at. Mikozben felujithatnak az egeszet a Hatar ut es a Koki kozt. Ha mar ugyis lezartak. De nem, azert majd ujra le fogjak zarni az egeszet valamikor kesobb.
-
blueboi69
őstag
válasz
zetor2000 #98781 üzenetére
Szerelőt kergetem hetek óta, hogy el tudjon jönni megnézni.
Minden más is fontosabb, ház körüli munkák, meg gyerekek szórakoztatása, stb.
Annyira mindenképp meg lesz csinálva, hogy járóképes legyen, aztán valszeg eladom. Még rágódunk ezen, de ez az állapot egyre fájóbb, hogy nem tudom használni. Bármit el kell hozni, akkor autót kell kunyerálnom, mert a fiestaban nem fér el semmi, Pl fa anyag, ilyenek...
Nameg így, hogy már több mint fél éve nem is vezettem, könnyebb elengedni, mintha napi használatból lenne a megszokott kényelem.
Nagy dilemma, hogy üljünk át egy ujabb, nagyobb autóba, aminél a javítási költségek is drágábbak, ugyanakkor jó szervíz van, vagy maradjon a relatíve olcsóbb bmw, amiben szintén van kockázat, hogy lehet valami más makkan meg.
Egyedül az fáj, hogy kb annyiért adnám el, mint amennyit az elmúlt 1évben ráköltöttem. -
blueboi69
őstag
Most megint előjött az s-max kérdés.
Csak nem találok jó eladót. Ami jó lenne, az mind powershift-el van, olyat tutira nem veszek, mert egy pénznyelő. Valszeg azért is adogatják el.
Hihetetlen, hogy kb 300db eladó autóból kb 3-4re tudtam szűkíteni a kört s egyik sem tökéletes.... fenébe. -
npera
addikt
Jó hír!
Tegnap forrasztottam picit. Nem hagyott nyugodni a múltkori kudarc, hogy nem működött a soros töltőm. A korábbi board sima pöttyös volt, tehát a hátoldalára nekem kellett ráforrasztani "sínt" ami leblankolt draut volt. Az új board már eleve hosszanti sinekből állt, így sokkal könnyebb volt rá forrasztani.
A balansz portot is jól sikerült felforrasztani, megfelelő sorrendben bukkantak fel a cellák és a feszültségek is stimmeltek.
Sehol nem volt rövidzár, végigpöttyögtettem multiméterrel a teszt előtt.
A kártya egyik lényege, hogy van rajta egy nyitható kapcsolat, amivel a töltendő cellák számát lehet befolyásolni. Gyakorlatilag terminálja az ember a kapcsolatot, és itt repült el felettem az elqrás angyala. Ugyanis a csatlakozó rossz oldalára forrasztottam a kábelt, tehát itt sosem zárult az áramkör.
Amikor a régi iCharger töltőt dugtam rá, akkor az kiírta, hogy a táp nincs bekötve. És ebből a hibaüzenetből értettem meg, hogy hol a hiba. Átforrasztottam az XT30 csati másik lábára a kábelt és egyből ment minden.
Tehát akkor a hiba elhárítva, ma este megpróbálok forrasztani egy másik boardot, aztán akkor tudok tölteni sok-sok cellát egyszerre. Vagy storage charge.....
-
npera
addikt
Verso használtteszt, óóóóó ez valami álomszép verda még facelift előtt is :wub:
-
Jahno
veterán
válasz
Grillo #98772 üzenetére
Holnap szopni fogok, át kell mennem Budára és ide-oda talán többször is. Waze tán mond valami okosat, mert így a -1 híddal a másik kettő közt is nőtt a forgalom.
Reggel befelé Csepel-Vígszínház az stabil fél óra szokott lenni. Visszafelé Jászai-Csepel szintén jó fél óra. Hídnál megegyeztünk, hogy kb. jól jöttünk ki vele, mert senki nem akar arrafelé menni és előtte is üres minden, József Attilán már végig lehet csavarni, aztán Csepelig szinte nincs forgalom.
-
Grillo
őstag
Én szopok a vár meg BAH környéke igen fos lett északi irányból/ba.
Tegnap felvettem váci kollégát itt a keszi állomáson 6.11-kor, aztán hopp, 1 óra múlva már a budaörsi kolinál voltunk...
Ma meg mentem Szentendrére, mondol laza 20 perc, erre volt egy fasza baleset a megyeri hídon, majdnem másfél óra volt. Mondjuk erről nem karigeri tehet.
De ez a lánchíd meg rakpart egy része + metró egy kicsit fos. Mondjuk máskor is az lenne.
Mondjuk holnap megint hatra megyek, akkor lesz suhanás. -
-NoVa-
veterán
válasz
qnadam #98768 üzenetére
Bonyolultabb, load balancing van a háttérben. Minden OMW kút működik, de csak azokat listázza a kereső, ahová nincs túl sok csomag betárazva. Ha csökken a terhelés, akkor megjelenik a listában. Elég bosszantó, ha átszálltást kell intézni, lehet nyomkodni 2-3 napig a refresht, és akkor kérni, amikor sikerül.
-
npera
addikt
válasz
Samott #98757 üzenetére
Svédországban kiszervezték az egészet boltokba és traffikokba vagy dohányboltokba. Megjön az appba az értesítő, QR-kóddal, meg SMS és ritka esetben papír levél is akár.
Aztán nyitvatartási időben odamész, tipikusan 7-től vagy 10-től (a hely jellege szerint) este 7-ig vagy akár 8-ig hétköznap és elég hosszan hétvégén is.
Én ezt igazából jobban szeretem, mint amikor a postaládával próbálkoznak, mert ha nem fér bele, akkor vesztek egyből 2 napot.
-
Jahno
veterán
válasz
-NoVa- #98762 üzenetére
Kicsit azért fejlettebb, de néha én is érzem a tradicionális alapokat. Ha az átadásnál spirálfüzetből nézik ki a csomagokat, mert nap elején egyszerűbb oda kijegyzetelni az elektromos nyilvántartásból, akkor felőlem legyen. Csak kapjam meg. Fejlődés az automatás rendszer, szívás ha sokszor nem működik. Webes kitöltő, majd bárhol feladás megint jó dolog. Automatánál fizetés oda-vissza megint jó.
Tegnap azon dühöngtem, hogy email jött, aztán ezt a címem nem olvasom telefonon meg igazából csak két szám van benne tájékoztató jelleggel, minek ahhoz az egész email.
Mondom néninek, hogy jött email ma reggel, mondom a számot ha kell. De Ő látni szeretné. De azt nem egyszerű (ezen a telefonon nincs kliens, max. weben tudom mutatni, de szétcsúszik a kinézet, közben kijelző megy aludni, akkor lapozni szeretnének de megnyomnak valami gombot, akkor visszaadja, megint visszaadom, elfordul a kép, jajjj, szóval nem a kezükbe való és kész) és látni szeretné, hogy mikor érkezett. Ma. De az nem elég. Ok, akkor itt van. És akkor megnyugszik és tudja, pedig az emailban sincs más, csak az értesítési szám. Legközelebb kinyomtatom...
Feladok egy pakkot automatába. Naja, de abba nem kézbesíthető, mert csak. És akkor kifizetem szépen a vissza posta árát is. Járvány óta meg csak este 6ig vannak nyitva és néha elég necces, hogy addig rendesen hazaérek-e.
Minden napra jut valami minimál hiszti, most a Jófogás ügyfélszolgálata adta elő mélysötét India másolatát az meg különösebben nem zavart, hogy a Face megint hetek óta igazgat mindenfélét, de pár napja eltűntek a fotós albumok több csoportból is, az mondjunk nem ártana ha előkerülne. Valamivel mindig szívni kell.
-
Jahno
veterán
válasz
eattila #98760 üzenetére
Csepel City Világváros! Háztól pár 100 méteren belül posta/foxpost/Alza már van. Többi határeset. Emagos 3 kilométer, GLS/egyébnél átvevőpont akad pár, nem túl jó nyitvatartásokkal. GLS automatáról egész Pesten kettőről tudok és még a keresőjük is szar... Maradnak a pikkpakk pontok és benyakutak.
-
Samott
addikt
Ez igy vallalhato, osszemerheto a csomag araval. Esetleg csinalhatna a posta is csomagautomatas rendszert hogy ne munkaidoban kelljen elmenni oda meg postasneniket farasztani a csomagok elokeresevel. Vagy eppen a postas varasaval szorakoztatni magunkat. Megjon a csomag ha van mailcim, telefonszam kuld levelet hogy 3 napig a csomagautomatabol felvehetem. Ott akar fizetheto lenne ez is.
-
-NoVa-
veterán
Az akkor van, ha a bót támogatja globálisan a mi nagy világállamunk mindenhol elismert és szeretett rendszerét, és ők építik be a 0.3$-os árba az IOSS supportot is, és emelik ennyivel a végösszeget.
B tervként megjön ahogy szokott, és majd valami appban, gondolom a postáéban, in app pay gombbal lehet unlockolni a csomagot. Megnyomod az adide gombot, levonja a pénzt, és a következő negyedévben valamikor talán kapsz egy értesítőt, hogy mehetsz érte a postára lábbal.
-
Jahno
veterán
Pista kiadta a táblázatot: [link]
-
-
eattila
őstag
Akkor nem egy hétre vállalnák a szállítást szerintem. Vagy a fene tudja. A lényeg, hogy megérkezzen.
Szarv-markolat kombót rendeltem.
Kínából még várok óraszíjat, meg lámpát. Minden más már itt van. Utóbbiaknak frissült a kézbesítési ideje is, mert valamivel megcsúsztak. gondolom a Szuezi csatorna bekavart.
-
-NoVa-
veterán
Drágább dologgal szemezgetek, FiiO M11 Plus LTD vagy A&K SR25 már egy ideje wishlisten áll, de ott az alapár is elég elrettentő, nem a vámáfa a tétel. Nem kapkodom el, előtte hallani akarok egy jobb DAP-ot, hogy megéri-e az upgrade.
Viszont ez az az árkategória, ahol a helyi garancia jobban megéri, mint a kínai ócsóság.
-
Jahno
veterán
válasz
Samott #98738 üzenetére
Most ott tartunk, hogy 150 Euró a mentes határ, de ezt sem értem teljesen, aztán ÁFA mindenre van és kérdés mi lesz az ügyintézési vagy egyéb díjakkal. Estére kiderül. 100 eurós cuccot ezer éve nem rendeltem, lehet nem is fogok. Kis baszok ÁFÁzva is gazdaságosak, vagy szükség van rá, nagyobb baszt meg egyebet majd átgondolunk. Estére már kiderül, lehet lesz egy alap díj, +% esetleg sávosan valami megoldás. Bármit kitalálhatnak.
-
Samott
addikt
Tudod mi a megviccesebb? Hogy meg azt se irjak le jol. Mert megy az okoskodas hogy eddig 22 euro alatt nem kellett afat fizetni, holott ez soha nem volt ennyi mert az a szabaly huzta a hatart hogy: "a termékbehozatal során általános forgalmi adó fizetési kötelezettség keletkezik, amely összeget az ügyfélnek nem kell megfizetnie akkor, ha a kiszámolt – és így az ügyfél által fizetendő – összeg a 10 € értéket nem haladja meg."
Szoval nem volt soha 22 euros hatar, kb. 40 dolcsis hatar volt.
-
Jahno
veterán
válasz
Samott #98735 üzenetére
Jajj vaze, portálok is folyamatosan nyomják mindenféle konkrét paraméter nélkül az ijesztegetést, hogy "csúnyán ráfázhatunk" "brutálisan drágulni fog", de se füle se farka nincs az írásnak. Esetleg leírják egymás után kétszer, hogy mi VOLT a múltban, de ez már majd nem lesz érvényes...
-
zetor2000
őstag
-
-NoVa-
veterán
Fokozódó izgalom, ma van a posta határideje, hogy kitegye az új ASZF-ben a vámkezelési díjakat... Egyelőre még nincs frissítve
Mivel tényleg extrémen felgyorsult mostanában a kítani szállítás, még a hó elején az április közepe óta ki nem nyitott konténeres eartipjeim helyett rendeltem újat, hátha az átjön. Meg új párnákat a Bose fejhallgatómra, és 2 beryllium drivert fülhallgatóépítgetős játszós elfoglaltságnak (10x annyi fillérért ha csak kicsit jobb, csodás lesz). Ház az már van hozzá kéznél:
Szóval 3 csomag versenyez a határidővel, és az ígérettel, hogy olcsó dolgoknál lényegesen alacsonyabb lesz a díj.
-
npera
addikt
válasz
Samott #98724 üzenetére
A kínai pénzes polgárok vezetnek úgy, hogy durván ledöntött ülésen "fekszenek" és a háttámla és a fejtámla közé be van rakva egy kis díszes selyem párnácska, amin a fejüket nyugtatják. És félig alszanak. Mindezt valami tipikusan 3,5-literes V6-os Buickban vagy Teslában. Na, azt élőben látni ijesztő. Mert ez a recept arra, hogy bealudjál és utána baleset
-
npera
addikt
Én nem használom úgy, hogy azon pihentetem a fejem. A célja számomra az, hogy ne legyen whiplash ha megtalálnak hátulról. De ha konstans nyomja a gerincemet a tarkómnál olyan üléshelyzetben, amikor a kormányt jól fogom és a pedálokat és jól érem el akkor ott ergonómiai gebasz van. A Model 3 és Model Y ülése jó.
-
npera
addikt
válasz
Samott #98722 üzenetére
Szerintem ez veszélyes. Ha olyan dinamikus áttételt tesznek rá, hogy kábé Forma-1 kitérés elég a fullos kerékszöghöz, akkor abból az átlag sofőr vicces fail compilation videókat fog alkotni.
BMW-ben volt asszem először sebességtől függő áttételű kormányzás, az E60 szériában. Az teljesen jó volt, próbáltam. De ott nem volt olyan drasztikus az áttétel változása. Itt kevesebb, mint 270-fokról lenne szó, hogy ne kelljen átfogni rajta. Az brutális változás az átlag sofőrnek.
Arra kíváncsi vagyok, hogy ha mész vele egy nyílegyenes úton, megállsz, majd álló helyzetben nyomsz egy kickdownt, akkor merre fog elindulni. Ha nincs sem előtted és sem mögötted semmi akadály, amihez tudná viszonyítani a predikciót, hogy szerinte merre akarsz menni.
Ezt mindenképpen kipróbálom majd, ha megérkezik a Plaid. Mondjuk filmezni nem tudom majd, mert tilos.
-
npera
addikt
Ez vicces. Ma megjött a breadboard forrasztós áramköröm, amit a benggúd visszafundolt, mert hogy nem tudják leszállítani. Alighanem valami komolyabb gebasz volt a rendszerükben.
Az a szolgáltató hozta ki, akik újságot kézbesítenek kora hajnalban meg kisebb csomagokat. Mondjuk gyógyszertárból. Hogy kínai csomagokat is kihoznak az új számomra.
-
npera
addikt
válasz
Samott #98720 üzenetére
Ez a megoldás, hogy nincs "irányváltó" kezelőszerv és a kocsi kitalálja, hogy merre akarsz elindulni elég érdekes. A szoftveres része ennek valami elképesztően komplex terület, hogy milyen monitorok milyen ASIL integritás mellett felügyelik, hogy egy launch a megfelelő irányba történjen. A nyomaték leadása a megfelelő irányba és mértékben egy rendszerbiztonsági kérdés, ha a választás lehetőségét kiveszed a sofőr kezéből, akkor az igen merész dolog. Majd fél év múlva lesz több az utakon, kíváncsi leszek a fejleményekre.
A kormány számomra egy gigantikus probléma lenne, mivel kanyarban nem tudok rendesen ráfogni, valamint az index vele pörög együtt, ha jól értem, ami kifejezetten zavaró lenne számomra. A kezem a kormányon szokott siklani, amikor tekeredik visszafelé, ez meg a formája miatt arra nem alkalmas.
Rendes kormánykerékkel és bajuszkapcsolókkal kéne. Lehet másik ülés is kéne bele, mert a mai Model S és Model X ülés fejtámlája a gerincemet nyomja tarkó magasságban még a legmagasabb állásban is, túl pici az állítási lehetőség rajta.
-
Samott
addikt
Lazan kapcsolodik: First Try - Yoke Steering Wheel - Plaid Model S
Szerintem elirtak mert igazabol nem Yoke hanem Joke.
-
npera
addikt
-
zetor2000
őstag
válasz
eattila #98711 üzenetére
De a sikeresebbeket se nézed... vagy igen?
Kajak-kenu, vízilabda, öttusa, kézilkabda, úszás (ezt de érdekes nézni...), szinkronúszás (ebben legalább csinosak a lányok)?Én sem nézek már egy ideje TVt se, se sporteseményeket.
Max ilyen okosságot, hogy a szlovák gyerek félpályáról gólt lőtt. De kinek, mikor? azt nem tudom. -
-NoVa-
veterán
Félreértitek a foci fontosságát, nem a sport meg az érdekesség a lényeg. Átpumpálja a szerencsejátékból, és adóoptimalizáló támogató cégektől beeső pénzeket a baráti építőipari, őrző védő, és üzemeltető cégekbe. Minden más lényegtelen, az sem gond hogy a nézőszám folyamatosan csökken.
-
-
zetor2000
őstag
Gabibácsi figyelmébe:
[link] -
Samott
addikt
Bocsanat, loptam, de aktualis:
milyen lenne
ha nem a foci körül lenne ekkora kultusz, hanem mondjuk a cirkusz körül? a zsonglőrök meg a bóhocok ilyen félistenek lennének, milliárdokért igazolnának társulattól társulathoz, gecinagy százezres cirkuszok épülnének mindenhol, államférfiak nyilatkoznának arról, hogy az országuk számára civilizációs teljesítmény kérdése a cirkusz, lennének cirkuszmagazinok és cirkusz tévécsatornák, és minden kisgyerek bűvész vagy artista akarna lenni. konkrétan azt a képet látom magam előtt, hogy miközben a porondon éppen egy kis nyuszit varázsolnak elő egy cilinderből, körben a nézőtéren százezres tömeg tombol, állnak ilyen kopasz egybenyakú férfiak, ütik a mellüket és üvöltenek, hogy höj höj höj, mocskos főrvárosi nagycirkusz, meg lobogtatják a molinókat, hogy MEGBASZUNK ZOLI BOHÓC, aztán előadás után hazafele szétbasszák teljesen a 72es trolit. másnap a tumblren meg hosszú threadekben elemzik férfiak azt a félbevágós büvésztrükköt.
kibaszott röhejes lenne, mi? na nekem ugyanilyen a foci is.
Új hozzászólás Aktív témák
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- One mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Napelem
- OLED TV topic
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Xiaomi Poco F5 Pro 256GB/12GB RAM Black, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- Be quiet! DARK ROCK PRO 4
- Xiaomi Poco F5 Pro 256GB/12GB RAM Black, Bontatlan, Új, 0 Perces, Fekete, 1 Év Garancia
- 27% - Samsung G8 Odyssey OLED 34 Monitor! 3440x1440 / 175Hz / 0.03ms / FreeSync! BeszámítOK
- Samsung Galaxy A56 5G 128GB Awesome Graphite, Bontatlan, Új, 0 Perces, Szürke, 1 Év Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig