- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabibácsi
őstag
Jah, én teljesen jól elvezetgetek a városban, Dunakeszinél sokkal jobb Budapest forgalmilag.
-
BobaHWSW
aktív tag
Muahahaha, tuttam.:D
Mas. Ulok parommal mexikoiban, kihozzak a kajat, ott vagyunk mar fel oraja, mellettunk asztaltol odaszolnak magyarul joetvagyat.
Jopofa. Kar epp elotte beszeltuk parommal, hogy mennyi penzumk van hazra, mennyi hitelt kene felvegyunk, hol keressunk stb... :D
-
Samott
addikt
-
Gabibácsi
őstag
Bocsáss meg óó retroisten hogy lefikáztam. Nem tudom mitől lenne jobb egy 256 színű 486-os prüntyögő verzió mint egy c64 a 16 színnel vagy egy amiga, ami akkoriban más dimenzióban mozgott mint a pc-k.
De akkor elmesélhetnéd azt is hogy a csodás japán platformodra havi hány játék jelenik meg most. És akkor elmondom mennyi jelenik meg c64-re. -
ncc1701
veterán
Nem szépet kell venni, hanem olyat, ami jó.
Szép autót a lányok vesznek, az autó külseje lényegtelen, bentről úgysem látod.
Yarisnak eddig kb ennyi volt:
Gariban hosszbordás szíj, mert csúszott néha
Kb 3 első féktárcsa+betétek, 3 kuplung
Valamikor 200ekm felett a hátsó ajtóra vissza kellett heggeszteni a két teló tartó fém bigyót, mert a pont heggesztés elengedett
~250ekm: lecsiszoltam, políroztam, lakkoztam, políroztam az első lámpákat, mert mattultak-sárgultak
285ekm: önindító
340ekm: generátor
355ekm: Bal hátsó kerékcsapágy, sajna ilyen integrált bigyó, 50-60e az alkatrséz.
Bal első ülést meg lehetne már lassan csináltatni, mert kiülte kicsit a pici popim.De biztosan én vagyok a fasz, anno mikor anya 307-e meghótt, akkor azt mondtam, h szánok kocsira 1.5 millát, megvettünk egy ugyanolyan yarist, mint a cégesem. Kp. Azóta sem kellett rá költeni semmit, most fog menni jövő héten 105ezres szervízbe a toyotához, lesz 30eft ablaktörlő lapátokkal együtt, és csókolom. Beleülsz, megy, anya alatt eszik 5.5 litert, hűt, fűt, nem ázik be, nem rohad, mi kell még?
Persze tudom, más mikor van 1.5 millája kocsira, akkor már szalad is, és 5-6M körül nézeget német prémijumot, mer az jó.
Ja, bocs, mindkét autónál kellett cseréltetni 1db tömítő bigyót a klíma hűtőnél, és töltetni. Ugyanazt.
-
ncc1701
veterán
válasz
chris-77 #9387 üzenetére
Egyzerű. Ugyanazért, mint amikor ha kimegyek üffélhez, és elöttem valaki kókányolt, vagy esetleg kicsit képzetlenebb a helyi it erő, akkor nem kezdem el fikázni, inkább nem mondok semmit, és a lehetőségekhez képest megcsinálom olyan jóra, ahogy lehet. Mert még jól jöhet adott esetben, h normális voltam.
-
ncc1701
veterán
Ha cuccot kell vinned, és ha sorbafűztél 3-4 ügyfelet, akit aznap le kell járnod, onnan a tömegközlekedés már nem opció. Ha lehet, én is bkv-val megyek oda, ahová villamossal/metróval lehet menni, de ez nem mindig működik. Néha érdemes bevállalni mondjuk az odafele tartó dugót (pláne, ha a történet céges), mert tudod, h visszafele már gyorsan lehet haladni.
-
chris-77
csendes tag
"Kijön az üzletkötő, hogy ne kelljen melóból lógni a vevőnek (tömegközlekedéssel szopni a városban a T vevőnek :-D) és ott elintézi a Cofidis hitelt a sarki kávézóban és sok mást."
És ezt (ami tényleg az ő kényelmét szolgálta) utólag úgy festi le, hogy az a szemét kereskedő a portást felrúgva, a munkahelyén! zaklatta azzal, hogy a nyakában szuszogva írassa alá vele az elévágott, az isten tudja amúgy mit tartalmazó szerződést és ő remegve/megfélemlítve meg is tette ezt, csak hogy szabadulhasson eme nyomás alól...
Ügyes
-
chris-77
csendes tag
De akkor miért védi a totalcar meg még a második kirendelt szakértő is az idiótáját?
"Az új szakértői jelentés egyértelműen fogalmaz, amikor összegzésében azt írja, az eladás körülményei alkalmasak voltak arra, hogy félrevezessék Gabriellát, hiszen egy naiv autóvásárlóban biztonságérzetet kelt, ha egy használt autón még húsz hónapig érvényes a műszaki vizsga, és egy átlagos vásárló kérdés nélkül elfogadja a kereskedő által sulykolt állításokat is. Szó szerinti idézet következik: "Az általa (ti. olvasónk és a hozzá hasonló vevők által) látott hibákat, hibának vélt dolgokat, mivel alapjaiban megbízik az eladóban és ő azokat esetleg bagatelizálja, elfogadja tudomásul veszi.""
-
BobaHWSW
aktív tag
Ez csak annyit jelent, hogy tobb sonyval van dolgod es talan 2 d750 volt nalad? :)
Egyiket se fogok venni szoval nekem elegge mindegy. Marad sokaig a d7200 de valami pici hordozost lehet nezek. Multkor markolasztam boltban pana g9et es oly1et amikor vettem a toltot. Mindketto igen baba.
-
Jahno
veterán
válasz
BobaHWSW #9373 üzenetére
Szomszéd Erste iroda mellett szoktak ilyen kocsik lenni, jó drágán mérnek mindenféle sztrítfúd kaját. Mi általában maradunk a másik sarki kínai büfénél, én meg néha 1-1 gyrostálat is beverek. A kocsik időnként cserélődnek, de általában már zárnak, mire kijutnánk.
Tán mondtam, hogy a srác zárás előtt akciósan akart adni valami minimál csirkehússal és sok kecskekajával töltött tortillás izét 1800ért és nem akartam nagyon beszólni, hogy hiába ad kettőt és kicsit akciósan, ha utána még el kell mennem rendesen ebédezni is.
Odébb is kinőtt egy állandó kocsi, kürtőskalács/lángos/egyébbel. Még tesztelni kell, mert a kolbász az jó, lángos közepesen érdekes, nem tudom de van dobozos pörkölt to go és pár tésztaféle. Csak kár, hogy nem lehet leülni. Arra mostanában igényem van.
-
Jahno
veterán
Végén még várok +4 évet a gépvásárlással és maradok a Panánál.
http://mlzphoto.hu/2018/09/25/szovetseget-kotott-a-leica-a-panasonic-es-a-sigma-ime-az-l-bajonett-szovetseg/
Talán az első verziója is használható lesz (eddig nagy baj egyikkel sem volt, ez nem Canikon) és ahogy tippre nézem úgyis nyalattal mérik majd 1millió alatt, így kell legalább 4 év mire használtan ki lehet fizetni. Kölcsön Sonym sem lesz egy darabig, kicsit leamortizáltuk, 45ezer lenne a javítás, ááááááá.
-
Jahno
veterán
Most mondtam havernak, hogy majdnem BKVval mentem elé, de aztán inkább nem. Erre azt mondja, hogy a héten jobb ha nem tömegközlekedtem, de inkább év végéig hanyagoljam :-D
Igaz a BAH csomópontos két busz az érintette valamennyire az autókat is.
De tényleg nézni kell az órát, akkor látszik igazán, mikor dugóban araszolás van, akkor vagyunk párban a tömegközzel. Aztán pár hete a rakpart lezárás/piros lámpás nagy kerülésnél már más volt a véleményem :-D
-
BobaHWSW
aktív tag
Thank god it's friday gif.
Ceg elott felallitottak egy hotdog standot mellette pedig egy redbull kocsit. Ebedidos ajandek, este meg a szokasos beer o clock. Pentekek jok.
-
Jahno
veterán
válasz
chris-77 #9309 üzenetére
" Ahogy ebben a dokumentumban írták, egy ilyen autó közlekedésre nem alkalmas, kifejezetten rossz műszaki állapotban van, esetleg csak bontásra vagy alkatrésznek használható. "
Na, elolvatsam, így ok. Ehhez képest a 40ezres az világbajnok, ezek meg lehet összeírtak egy alkatrészlistát és az alapján beárazták bontásnak. Én is mondta az Opelnél, hogy ennyiért van generátor, ez meg 4 lábon működik, de akkor meg külön-külön kell szopni vele.
Itt azért a friss műszaki is elég durva opció.
-
Jahno
veterán
Belvárosba két órás autózás azért már nagyon kerkítés. Ma a Várból 9 perc alatt értem a Flórián térre. Ennek az idejét tudom, Csepel/Vár is kb. 20 perc volt. Ezt írtam fentebb :-D Csonti Car/Duna tornyok odavissza tömegközzel kb. 1.5 óra vagy több. Autóval kb. 30 perc. "nagy" dugóval és szopással 42, de akkor a busz is szív, vagy gyalogolhatsz visszafelé a HÉVtől. Optimalizálk én rendesen, de nem mindig megy. Duna tornyok - Margit híd csúcsidőben már inkább villamossal jobb.
-
Jahno
veterán
Ja, csak úgy menek itt az alap axiómás lehyülézések és nagy alap igazságok kimondasi, hogy azok már fájak :-D
Pont elég néha a lakás/suli is. Főnököt sem irigylem, néha szopolik Szentendre felől, de összességében Ő is olyan hülye helyen lakik, hogy nem sok választása van. Ma még agyaltam, hogy Boorárosig bemegyek tömegközzel, de két megállóval odébb kell menni és visszafelé már nem lenne HÉVem. Ha lenne is, akkor mondjuk jó 1 óra alatt fordulhatok meg. Kocsival 40 perc alá le fog menni. Cipekedéstől eltekinthetünk, 1 hete van létra a kocsiban és sok más "aprólék".
Amúgy kocsival kb. párban van a tömegköz, ha melóhelyre megyek, de nincs túl nagy mintavételem. Ha kicsit kerülni kell akkor már érdemes azzal menni az idő miatt az olcsóbb parkoló messzebb van, mint a villamosmegálló. Ma annyi idő alatt értem haza, mint kb. busszal, ha fél órával később indulok és valami minimálisat kerülni kell, akkor egyértelműen autó. Tudja a fene. Egyszer megnézem rendesen. Azt sem mndhatom, hogy az autószerelőtől is mennyire szopó a tömegköz és a többi, mert ha nem lenne autó akkor nem kellene szerelőhöz járnom :-D És ma akkor is 4 órám maradt másra, igaz villamosról is lehetne ide hülyeségeket írogatni :-D
Ez az utam mondjuk jóval hosszabb volt, mint autóval csak nehéz kisakkozni mikor száljon át az ember másik vonalra, aztán mikor azt hiszi, hogy végre mehetünk a hülye helyen parkoló paraszt miatt, akkor jön a jegyzőkönyv töltögetése:
Móka és kacagás időnként, mikor a Lehel térnél csakazértsem az első ajtón akarnak felszállni, vagy ütik az ajtót, szétfeszegetik a villamosnál.
Előző héten a 24es kisiklott, lassan kb. nincs olyan nap, hogy a 73-74es troli ne szopjon szabálytalan parkolás miatt, ma a 4es6os nem érintett, de Oktogonnál baleseteztek, ahogy a 15-115ös útvonalán is.Ja de, tegnap pont volt kis megfejtés a 4es6os 17essel :-D És ez még csak egy gyenge felsorolás, szóval hagyjuk már :-D
Néha én is hülyén nézek a népekre, mert minden baromságért morgolódnak és néha elég hamar odateremnek a pótlóbuszok, de ezeknek amúgy semmi nem jó, tömegközlekedő réteg nagy része szintén ostoba.
Talán csak a metrópótlókkal nem futottam bele anomáliába, de azért akkor vigye az erősítőt tömegközzel, mert én is azt vittem, mikor nem volt kedvem parkolni és többet szerintem ilyet nem csinálok, inkább összekötöm valamivel. Azóta is bent van a cégnél a hangosítós pakk.
-
Samott
addikt
Bolond az stimmel, a nyaron az egyik haverral bementunk a belvarosba ebedelni (meg elhozni egy erositot) kapott egy Kia Nirot kiprobalni megneztuk milyen. Tobbet altunk a dugoban es vadasztunk parkolohelyre mint amig a kajalasunk meg az erosito begyujtese tartott. Tenyleg megerte.
Villamossal siman hamarabb megjartuk volna.
-
Sipi-
őstag
Ma átvettem az új céges gépemet. Én bontottam ki a dobozból. Szép, meg jó, meg lapos, meg erős, viszont az idióta HP a Pause és Insert gombok helyett valami Skype-os gombot rakott oda
Az insert gombot naponta nagyon sokszor nyomogaton (linux-on shift+insert a beillesztés terminálon). Szóval kereshetem meg, hogy mivel lehet azt a két idióta gombot felülbírálni és rárakni az egyikre az insert-et).
-
-szabi-
addikt
Hi
Mai nap filmje: Könyörtelen idők
Témával kapcsolatban mindenki ismeri "A tizedes meg a többiek" című filmet.
Ez jóval tragikusabb feldolgozás erről a szörnyű korszakról.üdv
Hozzászólások: 5.965; Csatlakozott: 2001. febr. 23; becenév: szabi;
-
Samott
addikt
Eszembe nem jutna a varosban autozni. Csak a szopas van vele, plane a belvarosban. Dugoban allni, parkolohelyre vadaszni. Kell a fenenk. Tok jol bejarom tomegkozlekedessel meg gyalog. Nyilvan ha cipelni kell akkor megszivtad, de ha csak en megyek nem viszek autot is hozza.
-
MrSealRD
veterán
Akkor még egy történet, hogy árnyaljam a képet. Május végén szereztem jogsit. De bőven nem vagyok már suhanc, csak egyszerűen eddig nem volt kritikus prioritása. Meg lehetett oldani másképp is a mozgolódást... na de hogyan?!
(Régen)
Volt idő, hogy fejből ment a Pécs - BP - Eger - Miskolc vonatmenetrend...
2014-ben pl nagyon rá voltunk szorulva más segítségére, mert Pécs -> BP költözés volt... Szóval ott azért éreztem, hogy praktikusabb lett volna ha van jogsi meg kocsi. Aztán még abban az évben már kicsit jobban éreztem a szükségét, amikor hajnalban az ügyeleten azt mondták menjünk kórházba de a mentő 4-5 óra múlva ér rá és oldjuk meg magunk. Hívtam egy taxit oké...de azért na...kritikus helyzet...(Napjainkban)
Miután meglett a jogsi, mindenki azt kérdezte: "Na milyen kocsit vesztek?" Amire csak annyit válaszoltam, hogy nem veszünk egyelőre, mert egyrészt nincs rá keret. Másrészt nem érné meg fenntartani... Melóba nem mennék, mert a 2 helyszín ahol vagyok pont olyan, hogy egyik csak gyalog, másik metróval ideális időben... Viszont az volt a nagy terv, hogy akkor majd GreenGo meg Mol Limo meg egyéb autóbérlési lehetőségekkel fogunk hétvégente meg egyébként hosszabb rövidebb utazásokat tenni amikor éppen szükség lenne arra, hogy kicsit több csomagot magunkkal vinni... Na itt következik 3 hónap vergődés, azért mert olyan jogsival aminek az életkora <1 év szóba sem állnak. Szeptemberig tartottam magam az elképzelésemhez miszerint nem kell, hogy legyen saját autó...mert megoldható máshogy. Egy túrót! Nem volt meg a szándék, de adódott egy jó lehetőség és megléptük... Szóval lesz +1 autó az amúgy is zsúfolt fővárosban. Igaz dolgozni ezután sem fogok járni vele mert értelmetlen, de ha délután kedvünk támad kiruccanni valahová, vagy egyéb hosszabb utakra menni, akkor sokkal kényelmesebb és problémamentesebb mint küzdeni folyton 534 különböző körülménnyel.De azt se felejtsük el, hogy egy rakás rendszer totál idiótán van kitalálva. Menetrendek, közlekedés infrastruktúrája, színvonal...stb Hát szenvedjen az akinek két anyja van. Ikeából, már elhoztam pár bútort, ami a metróba befért...de ha lehet egyszerűbben is csinálni valamit akkor minek szívassam magam?
-
Jahno
veterán
Meg busz meg villamos, de mondom, próbáld ki. Meg mondom a mai napot, amikor autóztam, így ötödére faragtam a napi utazást. És nem 10 perc helyett volt kettő. Talán tudsz számolni, értelmezd a fenti kört. És nahh, azért autóztam, mert hiába van metróbuszvillamos, azért ez kemény bír lenni és mellé jönne még az, hogy nem csak egyszer kell 15-20 percet gyalogolni valami tömegközig, hanem sokszor. És ha van 20 perces dolgod, akkor nem fogsz 30-40 percet gyalogolni hozzá, főleg nem sokszor. Az városnézés és nem hatékony, de már az elején sem értetted, kár magyaráznom.
-
Samott
addikt
-
npera
addikt
Ma grilleztem, de elég későn kezdtem, mivel előtte volt logisztika. Mire kijutottam már éppen lement a Nap. Akkor gyújtottam be a grillt. Stratégiailag helyeztem el, tehát tűzvédelmi szempontból. A telek végére, a háztól messze. Viszont mint utólag kiderült a hőpumpa kinti egysége elé 3 méterre talán. 9 fok volt, amikor kimentem, de naplemente után ez szépen ment lefelé. Az utolsó adag sütésnél bekapcsolt a kinti egység és elkezdte nyomni a levegőt a grillre. Meg rám, amikor a húst nézegettem. Durván hűvöset fújt. Mondjuk ez a dolga, mert belül melegít, kívül hidegít.
El is mentem onnan amíg ment a gép, mert nem volt kellemes. A grill nem zavartatta magát, futott 200 fok körül szépen.
Legrilleztem 1,4 kg tarját és fél kiló szűzérmét. Amikor bejöttem akkor a gyerekek éppen nyammogtak az első sütésen
-
npera
addikt
Nova, itt bénázok megint. Keresem a Tarot 120 vázat, de csak fiberglass változatot találok. Az eredeti karbon, nem?
Most itt vacilálok, hogy ha könnyűt akarok, akkor az üvegszálas cucc dögnehéz lesz. Merre klikkeljek?
-
Jahno
veterán
válasz
Gabibácsi #9344 üzenetére
Nem is Dunakeszit említettem, az megint külön tényező. Bár egyre több ismerős jön vissza Pest felé lakni az ilyen logisztikai megfejtések miatt. Újpestnél nem értettem, ott a metróvillamos, kész. Csak ilyen úri ficsúr vagyol :-D És nem is volt szar mikor Dkesziről visszahoztál kocsival a civilizációig :-D
-
BobaHWSW
aktív tag
Draga az auto de megdragabb ha nincs.
-
Jahno
veterán
válasz
Gabibácsi #9333 üzenetére
Mondod Te, aki Újpestről a metró mellől autóval járt dolgozóba, de aztán igazából miért ne, mert megteheted, megkerested, olcsó volt a parkolás. Sokszor én is csak azért jártam azzal az LMIbe mert ingyen volt a parkolás és ha este erre-arra kerülni kellett, akkor már kezdődött az agyrém és logisztika.
Tumorral is ilyeneken logisztikázun, metróval be az ötkerbe flipper szerelni, vissza az autóhoz, ki a SztEndrei út végére flippert szerelni ésvagy, este cégnél áramszünet ott már ritkábban jár a HÉV és most éppen csak este 8ig... LMIből éjszakai járattal sokszr előbb hazaértem, mint nappal, az nem volt vészes, néztem ki bambán a fejemből és már ott is voltam. Amúgy meg van rá egy söröm, hogy ilyen kavarós és vegyesfelvágottas közlekedést itt a csoportban közülünk senki nem csinál, mint én :-D Most is 23:30ra vissza kell mennem a Kálvin tér környékére. Az autós lesz. És reggel is autóztam, mert Csepel, Budai vár, Csonti car, Árpád híd, Csepel táv simán leküzdhető volt így a 4.5-5 óra tömegközlekedés helyett összesen kb. 1 órát autóztam. Azért nem mindegy. És persze fizettem a parkolást, bláááááá.
Vidéket már nem is emlegetve.
Mikor mi. Nézegettem én a GreenGot meg a zöldeket is, tele van vele a parkoló, nem lehet beférni de mikor 18 óra környéki indulással kellett dolgot intézni Árpád híd/SztEndre útvonalon a Pálvölgyi barlanghoz kellett felmennem és utána hamar vissza a civilizációba, akkor a Taxi értelmesebb ötletnek tűnt, még akkor is ha a ház előtt fizettem a várakozást. Onnan lecsapattunk a Moszkvára és átszálltam a villamosra, 19:50re 32esek tere, világbéke. És még nem is mindig az, hogy gyorsaság, hanem gyalog egy nagyobb ládával már fel sem bírok menni a hegyre, olyan meredek. Tudom, Samott majd mondja, hogy edzés. Én meg azt, hogy bekaphassa :-D
-
Jahno
veterán
Azt tudom, hogy luxus, csak a mittomén. Vagy kinek miképpen. Nekem kitermelte, így vettem az előzőt, hogy ha nincs autó, akkor annyit sem keresek, így meg kb. 100% hitellel autó törlesztése + valamennyi maradék a hónapban meg is volt. Aztán lehet sakkozni, hogy lehetetlen helyekre/helykről, vagy agglomerációból járj be értelmesen dolgozni, vagy bármit is csinálni. Ott az autó egy szükséges kötelező rossz elem, mert nem tudsz mit csinálni. Pár ismerős és ügyfél is Pesten belül olyan lehetetlen helyen lakik, hogy jajj, de tudom, költözzön el és amúgy is a melóhely mellé :-)
-
Gabibácsi
őstag
Én firefoxot/mozillát használok amióta létezik, és semmi baja
-
Jahno
veterán
Nálunk egyik munkaügyes oldalt tiltották központileg, lassan már feloldják... Június felé jelentették a hibát, első 15 napban csak tippelgettek, hogy vajon nem-e a júzer-e a hülye és csak VPNről a saját szolgáltatója, miközben nekem elég egyértelmű volt, hogy ha ezt írja, akkor a saját cuccunk vágja ki: "This Forcepoint Category is filtered: Message Boards and Forums" .
Most így 3+ hónap után meg is értették odafent, de még megy az ötletelés, hogy mit lehetne csinálni.
Leveleknél az a jó, mikor már szerver oldalon megnézi, mi van a link mögött. Ami ha egyszer használatos, vagy jelszavas, vagy eldöntendő kérdés Katt az első linkre ha, katt a másodikra, ha, és itt a harmadik, ha és itt tudod lemondani a szolgáltatást. A robot meg persze végignyomja, mielőtt a júzerhez ér :-D És igen, ezeket olyanok veztik be, akik marhára értenek hozzá, csak azt nem értem miért nem találkoztak ezekkel a felhasználó oldali hibákkal az elmúlt 10 évben, ha már nekünk niggereknek sem újdonság, mert mindenhol is ez van.
-
a mitsut 700 pénzért vettem kompletten honosítással, mindennel. a kopó-fogyó dolgokon kívül egyszer kapott egy lambda szondát, meg egyszer lakatolva volt az egyik sárvédő hátul, minden más vagy törés miatt volt, vagy a fasz szerelő miatt kilyukadt klímacső. 4 év után adtam el 400e pénzért. ha megtartom, akkor aktuális lett volna egy nagyobb lakatolás (~120e), szíjak-szűrők-vezérlés, meg pluszban még a szelepszár-szimmeringek cseréje (~30e).
-
Frawly
veterán
válasz
Gabibácsi #9265 üzenetére
Igazad van, teljesen érdektelen. Ez csak PC-s, ami nem lehet olyan jó, mint a C64 meg az Amiga. Azok még gépek voltak, nem úgy, mint a mai PC-s szarok, amiknél a trágyahalmot ilyen 16 giga RAM-os meg FullHD-s marketingvakításos álcázással tudják csak az emberekre rátukmálni. Ezekben már csak ilyen suttyó integrált reáltekfosch van, semmi SID meg Agnus-chip. Bezzeg régen mindenjobbvót. Nem kellett 10 évenként gépet cserélni, mint ma.
-
-NoVa-
veterán
Mondjuk légszennyezésügyben egy szakadt swift vs valami lepukkant kínai robogó az nem egyértelmű helyzet. Márpedig nem a motorizált vs nem motorizált közlekedés fog megváltozni, hanem az autóról leszorulnak a B125-ös robogókra a legszegényebbek. Természetesen akár 2-4x annyi robogóra, mert akik csapatostól ingáztak melóba, azok a továbbiakban nem képesek egyetlen járművel menni. Élettartamra meg töredék kilométert lehet beletenni egy olcsóbb motorba.
-
-
Jahno
veterán
Szerintem ami cuccot múlt héten hoztam BKVval, attól Ti is hülyét kapnátok. Nekem meg nem számított és már nem akartam parkolásra, költeni, mert előző hónapban itt csak 500 pénz, ott 1-2ezer, simán összejött egy kiadós berúgás árfekvése. Magyarázni tök jó, hogy menjen BKVval, menjen normális melóhelyre dolgozni, aztán körülmények már nem érdekesek. Ma kocsival vagyok, szerencsére lehet közlekedni. Holnap este jó eséllyel hazamegyek a kocsiért és a 2-3 óra BKVzás mellett még estére visszajövök a bányába. Ez ilyen.
-
chris-77
csendes tag
Ezt a részét még értelmezni sem tudom..
"Emlékezzünk, ez volt az a Mazda, amelyet a rendőrségi iratok és saját bevallása szerint is úgy adtak át Gabriellának, hogy a hozzá tartozó iratokat, és köztük a cég felelősségét hárítani hivatott állapotlapot a munkahelyén íratták alá vele. Nem hívták fel a figyelmét a részletekre, és az AAA munkatársa a dokumentumok tartalmát firtató kérdésére csupán annyit felelt, hogy ezek csupán az "ilyenkor szokásos iratok". "
Mi az hogy a munkahelyén?!
Meg mi az hogy nem hívták fel a figyelmét?!
-
Jahno
veterán
válasz
eattila #9303 üzenetére
40ezresért meg Opel Astra. Aztán a futásteljesítményem és az itt zörög, ott nyüszög, jajj megállt, éppen szívás van, megyek a bontóba opcióknál valahogy mindig ott kötök ki, hogy még én jártam jól a hülyeségeimmel együtt. Odahaz éppen mondtam, hogy haversrác 1.5 millióért olyan szép autót vett, hogy ihajj, mint ha majdnem új lenne, megnézték, kcsit még költött rá ami bele volt számolva és heló, világbéke. 1+ hónap múlva aztán ott is jöttek a bajok. Másik már a 3. tutit veszi 2 éven belül és végigjárta Svájcból hozom be, németből hozom be kálváriát, egyre magasabb kategóriással, hogy működjön is, de szerintem már pár éves fenntartásom árát csak az ügyintézésre és papírozásra elverte.
-
FőDudu
veterán
válasz
eattila #9291 üzenetére
Az ujabb firefoxok nagyon rosszul viselik, ha a virusirto vagy tuzfal HTTPS vizsgalatot csinal.
Gyakran MITM akciokent ertekelik es be se toltenek az oldalak.Megoldas: antivirusban kikapcsolni a HTTPS vizsgalatot - ezt viszont nem javaslom, inkabb Firefox uninstall es kesz.
-
chris-77
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Bittorrent topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Milyen processzort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- E-roller topik
- További aktív témák...
- BONTATLAN Devialet Phantom II 95 db Iconic White - 2 év gari!
- BONTATLAN DJI Osmo Pocket 3 - 1 év garanciával ELADÓ!
- BONTATLAN Google Pixel Pro 9 XL 512 GB Obsidian
- BONTATLAN MSI GeForce RTX 5070 Ti INSPIRE 3X OC 16GB GDDR7 (gari: 2028/7)
- ROG STRIX X870-F + AMD Ryzen 7 9800X3D + 32GB DDR5 + Sapphire 7900 XTX Pulse 24GB + Win11 PRO
- Xbox Ultimate előfizetések
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia