Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  eFootball

Hozzászólások

(#851) VinoRosso válasza TrueGooner (#849) üzenetére


VinoRosso
veterán

Vagy csak rég játszottál azzal az accounttal és kicsit tol a játék, hogy megjöjjön a kedved. Játssz vele pár hétig és utána hasonlítsd majd össze, pár meccsből nem lehet következtetéseket levonni.

Ahogy nézegettem egyedül mobilon van erősebb rásegítés, ott még olyan guideokat is be lehet kapcsolni, hogy összekötő vonallal mutatja melyik játékosnak fogsz passzolni, és mindig pontosan oda adja, PC-n meg az esetek 20-30%-ban, különösen ha kulcspasszrólis lenne szó totál más irányba passzol mint amerre a kis irányzékot jelző nyíl mutat.

Viszont mobilon is ugyanúgy szopat, és ott még ilyen 110 OVR-es csapatokkal játszó csalók is vannak. [link]

Most láttam ezt a videót, hogy miként lehet elérni azt, hogy a te csapatodat favorizálja a script [link]

Ez megmagyarázza miért kapok ki egyfolytában az ilyen 75-80 OVR-es csapatoktól a 98+-os csapatomal, és miért van ennyi belőlük.

Az egésztől hánynom kell, hogy erről szól már egy játék, hogy a játékba beépített csalást hogyan használják ki a saját javukra játékosok 🤮

(#852) TrueGooner


TrueGooner
aktív tag

Malaysiában most tartanak egy hivatalos eFootball 24 eseményt. Szinte semmi sem szivárgott ki eddig, de állítólag akik kipróbálhatták az új játékot, azokat lenyűgözte a grafika és a játékmenet változása. Valamilyen új labdavezetési rendszerről is beszélnek.

(#853) BaJaZo válasza TrueGooner (#852) üzenetére


BaJaZo
tag

Hát... Nagy változásnak kellene lennie ahhoz, hogy ez egy jó futball játék legyen. Remélem igazak lesznek a pletykák. Az új labdavezetési rendszer egy dolog, de új labdakezelési rendszer is kellene, mert ez a futball alapja, ahogy már többször utaltam rá... Ne a program kezelje már azt a fránya labdát, hanem a játékos, ha kérhetem.
Mikor kapjuk meg az új változatot, erről tudsz valamit?

(#854) TrueGooner válasza BaJaZo (#853) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Szeptember 4.-re tolták el a jelenlegi szezon végét. Valószínűleg akkor fog frissülni is.

(#855) VinoRosso


VinoRosso
veterán

Szerintem a legfontosabb a script eltakarítása lenne, aztán az irreálisan erős védekezés normálissá tétele és valóshoz közelibb futás/stamina modell. A gyanúm sajnos az, hogy ezek maradnak a régiben vagy még rosszabb lesz.

Labdakezelés? Valamennyire van hatása a usernek, a játékos orientációja, mozgása, sebessége, a labdaátvétel iránya, ereje ezeket most is lehet befolyásolni. Hogy most a lábfeje milyen helyzetben legyen és azt irányítani lehessen, azt nagyon overkillnek tartanám, és nme is tudom hogyan lehetne megvalósítani irányítás szempontjából. Szerintem jó, hogy ilyenre nem kell figyelni, inkább vegye le a terhet a felhasználóról, hogy ne kelljen még ezzel is foglalkozni. Egy kicsit lehetne jobb a labdakezelése általánosságban a játékosoknak, bár lehet, hogy azokban az esetekben amikor elpattan tőlük a labda inkább a script játszik közbe. Sokszor ez is valószínűnek látszik, mert pl olyan gurított passzokat nem tudnak átvenni amiket az ellenfél a saját játékosának szán, de véletlen az én játékosomat találja meg és mintha nem számítana rá belebotlik. Pedig sima passz, arccal a labda felé, egyszerűen át kellene vennie, mert semmi különbség nincs ahhoz képest mikor ugyanezt a labdát a csapattárstól kapja és átveszi, csak annyi, hogy az ellenféltől jön.

Nagy hiányosságok szerintem ezen a téren nincsnenek, le lehet venni a labdát ha az ember a való életben is tudja hogyan kell átvenni. Az sokkal inkább zavar, hogy nem lehet megcsinálni egy kényszerítőt, mert a lendület megmaradás törvénye nem létezik ebben a játékban és úgy fordulnak 180 fokot a kényszerítőbe húzott védők mintha 0 kiló lenne a tömegük. Ütemcsel ugyanez, ahogy irányt váltasz 0 másodperc késlekedéssel irányt vált a védő is. Teljesen irreális. Ha ezt meg a szkripet helyreraknák már attól jobb lenne az összes valaha volt PES-nél.

(#856) redingitell válasza TrueGooner (#854) üzenetére


redingitell
senior tag

Majd módosítják azt a dátumot is.....

(#857) BaJaZo válasza VinoRosso (#855) üzenetére


BaJaZo
tag

Nem érünk egyet.
A labdakezelés a futball legfontosabb eleme, hogyan lehetne kihagyni egy valódi szimulációból? Ha neked árkád futball kell akkor nem szóltam.
A labdakezelés lényege, hogy a lábfej és a labda mozgás sebességének a különbsége a legminimálisabb legyen amikor a labda találkozik a lábfejjel. Ekkor "ragad" a labda a lábra, egyébként elpattan.
Erre a feladatra tökéletesen alkalmas lenne például az Xbox konrtollren az LT "ravasz". Ezt gyorsabb passz esetén, erősebben, gyengébb passz esetén finomabban kellene meghúzni, hogy ne pattanjon el a labda. Akinek ez macerás, az próbálkozhatna labdakezelés nélküli egyérintős passzokkal, csak azoknak 80%-a pontatlan lenne, ahogy a valóságban is.
Nem lenne ez olyan bonyolult, mobilon viszont nehezen megvalósitható, ez nem vitás.
A lényeg: nagyon kellene már egy teljesen megreformált játékmenet, mert a mostani felett eljárt az idő, húsz éve ugyanazt kapjuk.

[ Szerkesztve ]

(#858) VinoRosso válasza BaJaZo (#857) üzenetére


VinoRosso
veterán

Fontos elem az tény de nem a legfontosabb szvsz. Sokkal fontosabb a taktika a futballlban. Rengeteg olyan csapat nyert trófeát amelyik nem volt technikás, viszont olyan amelyik taktikailag nem volt jobb a többinél egy sem.
A játékos lábának a sebességét a játékos mozgásàval tudod befolyásolni.
Az sem igaz, hogy a labát nulla sebesség különbséggel kell átvenni, mert az azt jelentené, hogy nem érsz a labdához hanem csak követed a mozgását. A nulla különbség ugyanis ugyanolyan sebességű mozgást jelent, ha ol 10 km órával futsz akkor valaki 10 km órával fut melletted a különbségetek nulla, viszont sosem fogod tudni így lelassítani a mozgást.
És az sem igaz hogy mindíg lassítani kellene. Én legtöbbszöe keményen veszem át a labát mert akkor folyik a játékoson a labda. A soft touch ebben a játékban szinte használhatatlan, mert annyira gyorsan odaér az ellenfél, hogy mire levennéd a labdát közbelép. 16-os előterétől kezdve jó esetben 1-2 érintésed van, sokszor még annyi se, mert egy érintőre is rögtön ott a védő lába. Rengetegszer kapásból ellőni nincs időm. És amíg ezen az OP védekezésen nem gyengítenek addig ez nem is fog változni.

[ Szerkesztve ]

(#859) BaJaZo válasza VinoRosso (#858) üzenetére


BaJaZo
tag

Nem irtam, hogy 0 legyen a sebességkülönbség, azt viszont igen, hogy a lehető legkisebb legyen...
Az meg, hogy az ellenfél játékosa olyan gyorsan odaér, hogy nincs idő semmire, a játék legnagyobb hibája! Ebben viszont egyetértünk. Először ezt kellene jelentősen csökkenteni, aztán jöhet a labdakezelés, labdavezetés, stb.,és utoljára a taktika.

(#860) VinoRosso válasza BaJaZo (#859) üzenetére


VinoRosso
veterán

Hát a lehető legkisebb különbség két szám között a 0, legalábbis a matematika szerint :U

Amit meg szeretnél fogalmazni az az, hogy a labda (negatív) gyorsulását (nem sebességét) kell fokozatosan nullává tenni addig a pontig ahol a labdát meg szeretnéd állítani. Ehhez bizonyos szintű (nem nulla) különbség kell legyen a láb és a labda gyorsulásában, pontosan akkora, amekkora gyorsulás tartozik az erőhöz, ami a lábat a labdaérintés pontjától a labda megállásának pontjáig mozgatja, figyelembe véve a labda rugalmasságát is.

Szerintem ez nem csak megvalósíthatatlan gamepaddal, hanem bármilyen egyszerű megvalósítás az irányítást is nagyon megnehezíteni. Képzeld el az, hogy csak egy gombot kellene nyomnod a labdakezeléshez, aminél nem számít más, csak hogy nyomva van, az is mennyire leterhelné az irányítást. Folyton csak ezt nyomogatnád, minden passz így nézne ki: x+lt,x+lt,x+lt. Nekem nagyon darabossá tenné az irányítást, és akkor még hozzá kellene adnod azt, hogy számítana, hogy milyen erővelnyomod a gombot. Próbáld meg manualon a játékot passzsegítség nélkül, itt csak a passz erősség pontosságát próbáld meg megfelelően eltalálni, azt nézd meg, hogy tízből hányszor sikerül pontosan végrehajtani a passzot. Nem véletlen, hogy senki nem játszik manualon.
Amit írsz, az ugyanez lenne, csak passz erősség helyett labda átvétel erősségét szabályozná manuálisan. Szerintem nem találnál olyan játékost aki hosszú távon ezzel szenvedne, mert a gépi rásegítés akkora előnyt ad a manuális irányítással szemben, hogy az simán eldönti a meccset.
Ha meg az egész játékban csak manuális labdaátvétel lenne akkor káoszba fulladna a játék és alig játszanának vele. A 2022-ben csak a védekezést tették manuálissá, kivették a lockot a játékból és magadnak kellett követni az ellenfél mozgását, ami analóg karral jóval egyszerűbb mint pl LT-vel eltalálni egy passz erősségheztartozó labdaátvételi gomblenyomás sebességét, azt annál jobban nem szidtak semmit a 2022-ben mint a manuális védekezést.

(#861) BaJaZo válasza VinoRosso (#860) üzenetére


BaJaZo
tag

Csak a gyakorlatban derülne ki, hogy mennyire lenne játszható ez a megoldás. Nem látok problémát abban, hogy először nyomod a passz gombot, aztán a másik játékosnál az LT-t. Egyébként nem lenne kötelező az LT-t nyomnod, csak akkor elpattanna töled a labda. Azok a játékosok komoly előnybe kerülnének akik tökéletesen használnák az LT-t, vagyis a labdakezelést. Gyenge, földön guruló labdánál nem is kellene használni, nem pattanna el annyira ami problémát jelentene. Viszont amikor egy erősebb beadás érkezik középre, nagyon nem mindegy, hogy előtted marad-e a labda, mert akkor kapura tudsz lőni, ha viszont elpattan, akkor esélyed sincs erre. A lényeg: ne a program (Konami) döntse már el, hogy elpattan vagy sem...

[ Szerkesztve ]

(#862) VinoRosso válasza BaJaZo (#861) üzenetére


VinoRosso
veterán

Pedig szinte minden technikai részletet a program dönt el a játékos skilljein keresztül. A felhasználói input egy irányzék és erő megadására alkalmas, részleteiben egy kontrollerrel nem lehet precíz mozdulatokat szabályozni. Lényegében egy aimbotnak megfelelő logika módosítja a kontrollerből érkező inputot, hogy az irányíthatóság precizitásbeli hiányosságait kompenzálja. Passzoknál, lövèseknél, labdakezelésnél.
Mondom próbáld ki full manualban, manual passz, manual lövés, nézd meg milyen rásegítés nélkül, és magad is rájössz, hogy rásegítés nélkül játszhatatlan a játék. Nem véletlen, hogy a konzolos FPS-ekben is mind ott van az aim assist, kontrollerrel egyszerűen nem lehet olyan precízitást elérni mint mondjuk egérrel, nem is beszélve a mobilos érintőképernyőről (mert ugye amit írsz annak mobilon is működnie kell valahogy a crossplatform miatt).
Ehhez a játékhoz még nem találtak ki olyan beviteli módot amivel a foci technikai részletei megfelelő pontossággal transzformálhatóak lennének. Kontrollerrelre ezeket átültetni nagyon fapados lenne, kb mint okostelefonon megírni egy regényt billentyűzet helyett.

(#863) BaJaZo válasza VinoRosso (#862) üzenetére


BaJaZo
tag

Úgy ahogy irod, csak ez volt 20 évvel ezelőtt is. Nem látni a változást, fejlődést ezen a téren, pedig sok minden történt ennyi idő alatt.
Kontrollerrel én se tudok FPS-t játszani, de a több száz millió konzolos igen, úgyhogy nem a konrollerrel van a probléma, csak meg kell szokni... A rásegités is hasonló lehet, ha sokáig anélkül játszanál, valószinüleg megszoknád és tudnál úgy is játszani.
Persze korlátok vannak, de abban biztos vagyok, hogy ennél a mostani eFootball-nál és persze Fifánál sokkal jobb, a valósághoz közelebb álló futball játékot lehetne késziteni. Vagy nem tudnak, vagy nem akarnak.
Remélem szeptember 4-én a Konami igazolja majd, hogy lehet ennél sokkal jobbat is csinálni.

(#864) TrueGooner


TrueGooner
aktív tag

Szerintem jó lenne, ha kivennének minden "scriptet", ami a végeredményt befolyásolja. Ezután pedig úgy épülnének fel a Divíziók, hogy ahogy jutunk fel, egyre több rásegítést vesz el a játék. A legmagasabb szinten pedig már FUMA játékot kellene játszania mindenkinek, lövés vagy bármilyen rásegítés nélkül.

Egyébként erre a labdaátvételes megoldásra reagálva, nem volt hasonló a régebbi PES játékokban? Talán az R1 gombbal finomabban vette át a játékos a labdát. De nem biztos, viszont valamiért rémlik.

(#865) BaJaZo válasza TrueGooner (#864) üzenetére


BaJaZo
tag

Egyetértek, komoly változások kellenek.
PES-t csak pár éve tolom, a régebbiekről nem tudok nyilatkozni. Oyan labdaátvétel biztos nem volt amilyenről én álmodozom.

(#866) VinoRosso válasza TrueGooner (#864) üzenetére


VinoRosso
veterán

Volt hasonló, close controlnak hívták, de az nem volt érzékeny a lenyomás erősségére. Most alapból röviden veszi át, akkor kell nyomni valamit ha nem úgy akarod átvenni. Igazából van egy csomó megoldás labdaátvételre most is:

1) nem nyomsz semmit labdaátvételkor = soft touch
2) duplán nyomod a sprintet irányzékkal együtt = hard touch
3) dupla sprint és irányzék utána = hard touch és megpróbál kötényt adni/megkerülős cselt (kb sose jön be vagy ha igen 1 mp alatt utolérnek)
4) szimplán sprint gomb nyomva tartva = soft touch lefordulással (kapu felé)
5) csak irányzék = soft touch és fordulás/labdavezetés irányzektól függően
6) rs a labda irányába = átlépős csel lefordulással
7) rb+lb= átlépés másik játékos számára
8) rs röviden lenyomva + ls a laba mozgásának irányába utána = lefordulás lepörgetéssel
9) rs hosszan + ls a laba irnyányaba = rainbow flick
10) rs hosszan minden más nélkül = guruló laba felvétele, magas labda átvétele combbal/mellel
11) rs röviden minden más nélkül, rs ismétel nyomogatása = magas labda átvélele dekázással
12) lt nyomva lartása átvételkor = labdafedezéssel kombinált soft touch

Lehet még kihagytam valamit, de azért ez így is már elég sok opció. Az más kérdés, hogy melyiknek mennyi haszna van a pályán, a legtöbb nem való semmire vagy csak nagyon ritkán alkalmazható.

(#867) TrueGooner


TrueGooner
aktív tag

Sikerült valakinek kinyitni a Liverpoolos Szoboszlait? Nekem sajnos nem pottyant ki. :)

(#868) VinoRosso válasza TrueGooner (#867) üzenetére


VinoRosso
veterán

Nekem most bepörgött hál Istennek.

(#869) TrueGooner


TrueGooner
aktív tag

Na, tehát 4.-e és 7.-e között nem lesz elérhető a játék online része, ekkor érkezik a frissítés.

Tweeteltek ma egyet, mit gondoltok, mit jelenthet az hogy "Improved play control liberty for chance creation"? - Ez minden hivatalos infónk a frissítésről. :N

Forrás: [link]

(#870) BaJaZo válasza TrueGooner (#869) üzenetére


BaJaZo
tag

Hát...Ez még jót is jelenthet. Gyanús, hogy fejlesztettek a labda fizikáján és a passzoláson. Remélem ez azt jelenti, hogy akik eddig csak ütemesen nyomkodták a gombokat, most pofára esnek. Remélem végre lesz majd idő gondolkodni is játék közben, mert ez most lehetetlen, arra nincs idő.
Valami komoly változásra számitok, mert ilyen hosszú leállásra nem emlékszem. Valószinüleg a frissités nem két percig fog tartani...

(#871) ROBREGGAE válasza BaJaZo (#870) üzenetére


ROBREGGAE
tag

Szerintem máskor is állt már le a játék hosszabb időre, aztán szart nem javult...

Ez most az utolsó esélyük, hogy komolyan legyen véve a felhasználók részéről.

Attól, hogy nem mávos kinézete lesz a háttérnek, meg a game plan részét is mondjuk átvariálják, miközben a játékmenet továbbra is hulladék marad... megint nem értek el semmit.

(Habár én akkor is maradok és ezzel tolom tovább, mert számomra nincs megfelelő alternatíva. :) )

(#872) TrueGooner válasza BaJaZo (#870) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Minden évben, amikor az éves nagy frissítés érkezik leáll ennyi időre. Sőt, ha emlékeim nem csalnak, mobilon még PES néven futó játék egyszer majdnem 2 hétig elérhetetlen volt. :C

(#873) BaJaZo


BaJaZo
tag

Csodára én sem számitok azért... Ehhez a mostanit kukázni kellene és egy újat csinálni az alapoktól. Adok még neki egy esélyt. Én már hetek óta nem játszom, nem érdekel se Szoboszlai, se más. Először lehessen normálisan játszani, aztán jöhet a többi.
Nekem csak két dolog kellene: a játékosok sebességének csökkentése és a labda valós fizikája. Ha ez meglenne, akkor az se érdekelne, hogy időnként csal a játék.

(#874) VinoRosso válasza BaJaZo (#873) üzenetére


VinoRosso
veterán

Egyetértek. Én azért toltam pár meccset, de utána el is ment a kedvem gyorsan a script miatt. Az első meccsen vezettem 4-0-ra aztán bekapcsolt a script és az ellenfél amelyiknek addig kapura lövése nem volt feljött 4-3-ra a végén csak a labdát rúgdostam kifele és mázlival nyertem csak. Utána meg két vereség, midegyiknél jobb voltam az ellenfélnél, nem is kevéssel, nyomtam sok helyzettel és amint megszereztem a vezetést a kezdőrúgásból kiegyenlített az ellenfél. Szintén egy helyzetből. Ugyanúgy nyomtam majd egy helyzetből megfordította. És ugyanez a forgatókönyv mindkét meccsen, a gólok is szinte percre pontosan ugyanakkor estek. Na ezután letettem a kontrollert, és azt mondtam, kösz de ezt nem, nem hogy ingyen, még ha fizetnek érte se.

(#875) TrueGooner


TrueGooner
aktív tag

Hátha belátja egyszer a KONAMI is. Meg az EA is. Ha az UFL modellje bejön, és ténylegesen nem lesz benne eredményt befolyásoló script, csak emiatt az emberek elkezdek majd oda vándorolni. Akkor hátha belátják, hogy jogosan kikapni- vagy jogosan nyerni az, amire mindenki vágyik. Legyenek véletlenek egy meccsen, ami miatt akár ki lehet védekezni egy X-re ezzel nem lenne baj mert létező dolog. De ez, hogy kifejezetten vezetve van a játékmenet ez borzalmas.

Kb. másfél, két hónapja nem játszottam online. Most Neki estem az eventeknek, és ez rosszabb mint amire emlékeztem. Úgy kaptam ki 5-0-ra, egy Div 5-ös, 2800-as csapattól, hogy minden támadása góllal végződött. A középpályán és a védelmen konkrétan átfolyt a labda, se elfogásra, se szerelésre nem voltam képes, futószalagon jöttek a gólok.

Az első Foci szimulátor, amiben nem lesz forgatókönyv, hatalmas tömegeket fog vonzani szerintem. Csak tartanánk már ott…

(#876) BaJaZo


BaJaZo
tag

Bennem van még némi kétely, hogy mindezért kizárólag a Konami a felelős. Biztos, hogy egyesek nem használnak cheat-et? Simán el tudom képzelni, hogy 0-4 után bekapcsolja és ezért változik meg minden.
A Konami tett emlitést valaha is cheat problémáról, vagy nem foglalkozik vele?

(#877) TrueGooner válasza BaJaZo (#876) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

PC-re érkezik a 3.0.0-al a Denuvo anti cheat is. Konzolon tudtommal nem nagyon kehet csalni. Plusz nem 4-0-nál kapcsolgatnák akkor hanem eleve úgy indulnának. :D

(#878) BaJaZo válasza TrueGooner (#877) üzenetére


BaJaZo
tag

0-0-nál még bizott magában, hogy csalás nélkül is nyerni tud. :DD
Eddig nem volt Denuvo anti cheat?

(#879) TrueGooner válasza BaJaZo (#878) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Nem, eddig nem volt semmilyen anti-cheat.

(#880) BaJaZo válasza TrueGooner (#879) üzenetére


BaJaZo
tag

Ezek szerint, mivel most beleteszi a Konami, talán ök is gyanakodnak, vagy konkrétan tudják is, hogy sokan csalnak? Hamarosan kiderül, hogy elsősorban script vagy csalás volt amiért folyamatosan mérgelődünk.
Irod, hogy miután újra játszottál online, még roszabb volt a helyzet, mint előtte. Talán egyre többen csalnak?
Nehezen tudom elfogadni, hogy a Konami ennyire pofátlan és ostoba lenne. Ezzel hosszabb távon elüldözi a játékosok többségét.

(#881) TrueGooner válasza BaJaZo (#880) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

A család és a script két különb dolog, és sajnos mind a kettő jelen van.

A csalások főleg PC-n jelennek meg, főleg a hálózati sebesség manipulálásával, illetve hátrányban valahogyan betudják fejezni úgy a meccseket, hogy az “void” végeredménnyel záruljon. Ilyenkor nincs eredménye a meccsnek, és a Match Pass sem jegyzi, tehát mintha meg sem történt volna. A hálózati sebesség manipulációja egyébként lehet akár végeredményt befolyásoló csalás is, mert ilyenkor történnek a nagyon “vicces” dolgok a meccseken, mivel a labda már elhaladt a védő mellett, de az még nem fogta fel mert van rajta 200-as ping. :DD Ezt szerintem a Denuvo sem fogja megoldani, mert ez szerintem csak a játékfájlok eredetiségét fogja ellenőrizni folyamatosan.

A script az pedig teljesen más kávéház, az szándékosan van elültetve a játékba, hogy a gyengébb és az erősebb játékosokat közelebb tartsa egymáshoz, vagy hogy éppen ne tudd elsőre megcsinálni az 50 coinos eventet, hanem maradj játékban még 3-4 meccsre, vagy hogy úgy érezd van még mit változtatni a kereten.

(#882) BaJaZo válasza TrueGooner (#881) üzenetére


BaJaZo
tag

Viszont a Te eseted és még itt másoké is azt mutatja, hogy ennek hosszabb távon éppen ellenkező a hatása. Nemhogy maradsz még 3-4 meccsre, hanem végleg abbahagyod... Ennyire ostoba lenne a Konami?

(#883) TrueGooner válasza BaJaZo (#882) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Majd meglátják hogyan alakul a játékos bázis, és az alapján tovább állítgatják. Jelenleg elképesztően túl van tolva szerintem. A játékosok, ahogyan én is, pedig visszatérnek pusztán a foci szeretete miatt… Már elmondtam, de szerintem csak az első olyan játék amiben nincs eredményt befolyásoló script, és élvezetes futball-élményt kínál fog tudni változtatni ezen a trenden. Szóval az UFL remélhetőleg több szempontból is alternatíva lesz, mivel új mentalitást és teljesen új üzletpolitikát hozhat a sportjàtékokba.

(#884) VinoRosso


VinoRosso
veterán

Ma megint játszottam egyet, első meccs, ugyanaz a forgatókönyv, megyek 4-0-ra 20 perc után és akkor elkezd furán viselkedni a játék, laggolt, a játékosok fura dolgokat műveltek, érezhetően változott valami. Amint ezt megéreztem elkedtem felvenni a meccset. Addig kapura lövése se volt az ellenfélnek utána meg elkezdtek záporozni.

[link]

Szerencsére béna volt és nem tudta kihasználni, úgyhogy maradt a 4-0, viszont ezután nekem se ment be semmi, még a sarokra 60% erővel lelőtt 11-est is belerúgta a kapusba a csatárom.

Annyi jó hír van, hogy ezek ellen a META 4-2-1-3/4-3-3 -mak ellen sikerült találnom egy olyan taktikát ami jól működik már hosszú ideje.

QC diagonális 4-4-2-t kell játszani:



LB\RB defensive-vel, és fontos, hogy a két szélsővédő embert fogjon, az ellenfél két szélsőjét, ha belső csatárokkal játszik akkor meg a két oldasó csatárt. A szélsővédőkön legyen man marking skill.

A DMF anchor man legyen, az SS meg creative playmaker. A két CB-ből egy destroryer. A többi variálható, de CMF\RMF is creative playemakerrel működik a legjobban.

Az LMF nálam hole player, és nagyon jól mozog a creative playmakerrel, az SS sokszor jön vissza és befele, megnyitja a területet a hole playernek, egy kiugratás és rögtön kapura lehet vezetni a labdát. Rengeteg gólt lőttem ezzel az egyszerű trükkel, nem nagyon tudják levédekezni.

Labdakihozatalnál ha nem lehet egyből indítani, mert presszingelik a csatárokat, akkor Y\háromszöggel vissza kell tenni velük a labdát a DMF-nek és átforgatni a játékot a másik oldali szélsőre. Mindig üres és egy kényszerítővel el lehet menni, egész az alapvonalig.

(#885) BaJaZo válasza TrueGooner (#883) üzenetére


BaJaZo
tag

Nagyon bizol az UFL-ben. R%emélem nem lesz csalódás számodra. Ha jól tudom PC-re nem jön, úgyhogy engem nem izgat, csak emiatt aligha veszek konzolt.

(#886) TrueGooner válasza BaJaZo (#885) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Feltételes módban beszélek róla folyamatosan. :D Egyáltalán nem számítok arra hogy jó játék lesz. Vagy leesik majd az állam, vagy megyünk tovább mintha mi sem történt volna. :)

(#887) VinoRosso


VinoRosso
veterán

Van ez az ingyenes agent amit most minden nap adnak. Mielőtt ellőttem gondolkodtam, rajta, hogy érdemes-e egyáltalán ezzel foglalkoznom, mert adtak nem is tudom hány, de jó sok ilyen agentet már, és 3*-nál jobb játékost sose tudtam kipörgetni. Mondtam magamban fel is adom ezt, ha nem pörget most be valamit. Szurkoltam, hogy na egy Figot virítson akkor és ...
:DD :DD :DD

Mondom ilyen nincs. Átnyargaltam a MC-re, na mondom ha lúd legyen kövér, akkor egy De Bruyne-t. És bedobta azt is elsőre :Y


Volt még 100 coinom, na mondom ha most bedobja az Edersont akkor lefosom a bokám, ez olvassa a gondolataimat. Aztán végül Foden jött, de még a hét vége fele össze tudok szedni egy 100-ast kiváncsi vagyok sikerül-e Edersont is behúzni.

(#888) TrueGooner válasza VinoRosso (#887) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Aah Figo az nagy nyitás, grat hozzá! Ennyire sok helyen bevethető játékos nagyon kevés van, nagyon értékes. Nekem ma Dida jött, hát… Casillas és D. Seaman mellé érkezett, de azért örülünk Neki is. Mostmár tuti lesz minden meccsen jó formában lévő kapusom. :D Még azért reménykedem, hogy a maradék nyitásból jön valaki.

Állítólag a Barcán keresztül sikerült megszerezni T. Henry licencét is, így az eFootball 24-ben ott lehet. Szóval erre készülnöm kell, mert akkor az nekem -sajnos- kelleni fog. :DD

Még egy Fabregas az álom, de tudtommal még nincs sepciális lapja. Idén visszavonult, szóval szerintem megtörténhet. Henryvel eltudnám képzelni egy Barcás csomagban. De egy Big Time Arsenalos Fabregas lenne az igazi, vagy egy Invincible Henry. :))

[ Szerkesztve ]

(#889) BaJaZo


BaJaZo
tag

Feltörték a FIFA 2023-at, le is töltöttem gyorsan, lássuk a konkurenciát! Öt perc után töröltem, annyira rossz volt, sokkal rosszabb, mint az eFootball. Igy méginkább várom a frissitést, nem kell már sokat aludni addig. :)
Jól gondolom, ha 5-én telepitem, akkor már a frissitett verziót rakja fel a Steam?

(#890) TrueGooner válasza BaJaZo (#889) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

És az EAFC24 első ránézésre teljesen ugyan olyan lesz, nincs benne semmilyen forradalmi játékmeneti megoldás (YT-on néztem néhány Closed Beta gameplayt).

Az eFootball 2024 szerintem már Hétfőn (4.-én) tölthető/frissíthető lesz, Offline pedig játszható is. A tervek szerint pedig Csütörtökön mehet élesbe, online.

(#891) BaJaZo válasza TrueGooner (#890) üzenetére


BaJaZo
tag

Persze, hogy ugyanolyan lesz, veszik millió számra igy is, miért erőltetné magát az EA?
eFootball remélem nem okoz csalódást, bár az emlitett 5 percnyi, szörnyűséges FIFA 2023 után sokkal toleránsabb leszek, mint eddig.

(#892) VinoRosso válasza BaJaZo (#889) üzenetére


VinoRosso
veterán

Meglepődnék ha játszható lenne hetedike előtt. Azon nem ha még nyolcadikán se.

(#893) VinoRosso


VinoRosso
veterán

Na ma még jött egy Dida. Del Pieronak jobban örültem volna, de legalább így lett egy normális kapusom az olasz ligába Vicario helyett.


Kiváncsi vagyok másnak is osztogat-e ingyen epicet a gép a héten vagy csak én vagyok ilyen szerencsés most.

(#894) TrueGooner válasza VinoRosso (#892) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Pedig tavaly is így volt. Le lehetett frissíteni, aztán csak az Online elérhetőségre kellett várni.

(#895) VinoRosso válasza TrueGooner (#894) üzenetére


VinoRosso
veterán

Steamen? Én úgy emlékszem vagy 3-4 napig nem volt elérhető.

(#896) TrueGooner válasza VinoRosso (#895) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Egyszerre szoktak megjelenni a frissítések minden platformon. Nekem úgy rémlik, hogy napokig lehetett nyomni a 2.0.0-át is Offline mire bekapcsolták a szervereket. De lehet tényleg rosszul emlékszem. Mindegy, nemsokára meglátjuk. :D

(#897) TrueGooner válasza VinoRosso (#893) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Nekem egyébként 2 epic jött, Dida és Petit. Még holnap van esély egy utolsóra. :) Egyébként ez az 50 játékosból álló Owen pack szerintem jobb formátum mint a 150-es. 15.000 Coin helyett már 5.000-ből biztosra lehet menni. Ez maradhatna így.

(#898) VinoRosso válasza TrueGooner (#897) üzenetére


VinoRosso
veterán

Gondolom neked is hétfőn meg pénteken, akkor ennyit a véletlenekről :D

Ha a játék nem akarja nem ad 3*-nál többet, ha meg ad akkor mindenkinek dob. Ma egyébként beadta Petit, szóval érdemes megint loginolni.


Kár, hogy nem Del Pierot. Tippre holnap :D

[ Szerkesztve ]

(#899) TrueGooner válasza VinoRosso (#898) üzenetére


TrueGooner
aktív tag

Neked hatalmas mákod van. :DD Én nyitom PC-n, PS-en és Mobilon is minden nap.

Mobilon egy Figo, PC-n pedig EGYETLEN epic sem esett, szóval valóban teljesen véletlen. Az, ha kinyitod mindet, valami elképesztő mázli. :C

(#900) VinoRosso válasza TrueGooner (#899) üzenetére


VinoRosso
veterán

Hát egész az utóbbi hétig ebből a fajta agentből eddig csak 3*-ot adott pedig az összeset kinyotottam. Ami változott, hogy úgy kb 2 hete betelt az 500 férőhely a keretben így el kell küldenem néhány játékost mielőtt igazolok, hogy legyen üres slot. Nem tudom, hogy van-e köze hozzá, vagy tényleg csak véletlen, de mikor epicet dobott előtte mindig elküldtem néhány játékost a keretből.

Most játszottam pár meccset, szerintem már az eFootball24-es változtatások futnak a jelenlegi a builden is. Érezhetően lassabb egy sebességi fokozattal a játékmentet, és picit gyengébb a védelem. A középkezdésből gól exploit újra működik, minden meccsemen kaptam nem is egyet, visszapasszolják a középpályára és a kimozduló belső védő helyére beindítanak a kezdőkör mögül. Másik variáció az, hogy az egyik támadóközéppályásnak adják és az indítja a belső védő helyén a csatárt, az meg lepasszolja az érkező szélsőnek. Mivel visszavettek a védekezésből beletelik egy kis időbe mire kezdőrúgáskor felveszik a védők az embereket és lezárják a területet, ezt használják ki. Eddig ez nem volt, de régről ismert és nagyon gyorsan le is reagálták a userek.

[link]

[link]
A script továbbra is erős. Az első 20 percben csak kaptam a gólokat úgy, hogy esélyem se volt levédekezni, ha arról volt szó a gép a saját játékosommal segített rá az ellenfél támadására, hogy gól legyen. Az egyik meccset még így is sikerült megfordítani, de a másikon esélyem se volt, hiába voltam jobb.



Ne legyen igazam, de szerintem csak frissíteni fogják a csapatokat meg a kezelőfelületet, a játékmechanikában sok változtatás nem lesz, így ez gyakorlatilag egy season update megint.

Ha ez ilyen lesz akkor lehet inkább fifázok, pedig ahhoz egyáltalán nem értek. Most nézegettem youtubeon a játékmenetet, amikor a védők a labdást támadják az sokkal realisztikusabb, igaz amikor kontakt van akkor már nem, az a pes-ben jobb. Na meg a futás animáció, az valami nevetséges a fifában. Teljesen úgy néz ki, mintha robotok futnának. Viszont scriptet nem láttam, igaz lehet mert offline meccsek voltak. Viszont ha nincs script meg a védők nem tudják sprintben elvenni a labdát akkor már jobb mint a PES.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  eFootball
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.