Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sirandrish

    legenda

    válasz R3ĐßuŁŁ #1809 üzenetére

    az igazat megvallva nem nagyon komálom az assasint..de nem is ajánlom megint elkezdeni (mondom ezt ugy hogy én 1000* vittem végig barbival:D) mivel ha már elég szokszor végigvitted akkor tudod hogy melyik skillje jó ig inkább próbálj ki más Karit...

    egyébként ha valamit nem tudnál:)
    Assassin
    A bérgyilkosno (emlékeztek Natalyara az act3ból?) érdekes ''harcos-mágus'' keveréknek ígérkezik. Harcban azonban inkább az ügyességére és gyorsaságára számíthat majd, s mágikus képességeinek köszönhetoen képes lesz távolról is aprítani a szörnyeket. S ha mindez csodöt mondana: még mindig számíthat a csapda-képességeire. Van egy osztályspecifikus fegyvertípus is a számára, ezekbol a karomszeru ''hand-to-hand'' fegyverekbol egyszerre kettot is használhat (természetesen egy kézbe egy). Mivel van néhány rugótámadása (skill) ezért valószínu, hogy a különféle cipok hatni fognak ezeknek a sebzésére.
    Martial Arts (közelharci képességek)
    Ez a skillfa két részre osztható: finishing moves (befejezo mozdulatok) és power-ups. Bár nem vagyok Mortal Kombat-fan, de úgy tunik elobbi szavak értelme mindkét játék világában megegyezo. Így például meg tudja azt csinálni az assassin azt, hogy három power-upot ''elraktároz'' elobb, majd egy befejezo csapás során mindhármat rázúdítja ellenfelére. Elég brutálisan hangzik, meglátjuk miképp fog ez ''éloben'' muködni. Ebbol is látszik, hogy egy power-up skill használatához feltétlenül alkalmazni kell egy befejezo csapást.
    TIGER STRIKE (1) Power-up skill. Sebzésbónuszt ad a finishing move-okhoz (továbbiakban ez FM-mel lesz rövidítve).
    DRAGON TALON (1) FM.
    FISTS OF FIRE (6) Power-up skill. Tuzsebzést ad az FM-ekhez.
    DRAGON CLAW (6) FM. Ad sebzés- és AR-bónuszt is. Mindkét karomszeru fegyverrel támad.
    COBRA STRIKE (12) Power-up skill. Life-és manastealt ad a támadáshoz.
    CLAWS OF THUNDER (18) Power-up skill. Villámsebzést ad a támadáshoz. Ez lehet Nova vagy Charged Bolt is.
    DRAGON TAIL (18) FM. Tuzsebzése és hátralöko hatása van.
    BLADES OF ICE (24) Power-up skill. Jégsebzést ad az FM-ekhez.
    DRAGON FLIGHT (24) FM. A barbár Leap Attack-jához hasonló, a különbség az, hogy az assassin oda fog teleportálni áldozatához. Sebzésbónusszal rendelkezik.
    PHOENIX STRIKE (30) Power-up skill. Elementálnovákat ad az FM-ekhez. Ez lehet Meteor, Chain Lightning vagy Ice Bolt.
    Shadow Disciplines (Árny diszciplínák)
    Néhány passzív skill illetve igen eros mágikus skill tartozik ide.
    CLAW MASTERY (1) Claw-class fegyverekkel okozott sebzést növeli passzívan.
    PSYCHIC HAMMER (1) A sorceress telekinéziséhez hasonlóan távolságból képes lesz az assassin arra, hogy egy kicsit ''megfricskázza'' s így hátralökje ellenségeit.
    BURST OF SPEED (6) Rövid idore megnöveli az assassin (támadási és haladási) sebességét.
    WEAPON BLOCK (12) Passzívan növeli a blockingot, ami hasznos, hiszen két fegyver mellé már nem fér pajzs...
    CLOAK OF SHADOWS (12) Rövid idore megvakítja a megcélzott szörnycsoportot, ráadásul a kreatúrák nagyobb sebzést is szenvednek így.
    FADE (18) Egy rövid idore csökkenti az assassinon kévo átkok hatóidejét, s növeli a rezisztanciánkat is.
    SHADOW WARRIOR (18) Rövid idore kreál egy árnyat saját magáról, ami létezése alatt pontosan leutánozza mozdulatainkat (azaz ugyanazt csinálja, amit mi).
    MIND BLAST (24) Akárcsak egy csapdát, ezt a varázslatot egy bizonyos területre kell ''helyeznünk'', az erre a területre bemászó kreatúrák bizonyos eséllyel megtérítodnek (ld. paladin Conversion), s mellettünk harcolnak egy ideig.
    VENOM (30) Méregsebzéssel látja el fegyverünket.
    SHADOW MASTER (30) Egy klón készít magáról, ami minden skill használatára képes, amit megtanultunk.
    Traps (csapdák)
    Több típusú csapdával rendelkezik. Van olyan, amit elég spontán lepakolni, érintésre muködik, és vannak olyanok, melyeket a távolból aktiválhatunk ízlés szerinti idoben.
    FIRE BLAST (1) Az act2es Panther Womenek tuzgránátjához hasonló.
    SHOCK WEB (6) A különbség az elsohöz képest annyi, hogy becsapódáskor itt villámsebzést okoz, nem tüzet.
    BLADE SENTINEL (6) Ez egy surikenszeru penge, ami átalröppenve a szörnyek tömegén, több kreatúrát is megsebezhet. A röpülési ido no a skill erosödésével.
    CHARGED BOLT SENTRY (12) Ez a csapda Charged Boltot ereget magából. WAKE OF FIRE (12) Ez a csapda egy V-alakú tuzfalat ereszt ki magából.
    BLADE FURY (18) A Blade Sentinel sokkal brutálisabb verziója. A pengék becsapódáskor további pengéket eresztenek ki magukból.
    LIGHTNING SENTRY (24) Mint nevébol is adódik, ez a csapda villámokat lo ki magából.
    WAKE OF INFERNO (24) Ez a csapda a sorceress Inferno skilljéhez hasonlóan muködik.
    DEATH SENTRY (30) Ez a csapda felrobbantja a közeli hullákat.
    BLADE SHIELD (30) A sorceress Shiver Armorjához hasonló, de ez pengékbol alkot mágikus páncélt az assassin köré. A támadói sebzodnek.
    VÉLEMÉNY
    Valami ezt mondatja nekem, hogy ez a karakterosztály túl eros, s ahelyett, hogy teljesen egyedi képességeket dolgoztak volna ki neki, inkább más karakterosztályok képességeit dolgozták át kicsit, s illesztették be ide. Példák. Power-upok és csapdák többnyire sorceress skilleket ''használnak''. Dragon Flight: nagyon brutálisan hangzó kombinációja a Leap Attacknak és a Teleportnak. Weapon Block: elég hülyén fog kinézni, hogy egy pajzs nélküli karakter blockingja vetekedni fog a paladinéval... Ez a skill alapötletre az amazon evade-típusú skilljeire hasonlít. A Fade is meglévo skillek kombinációjának tunik (Salvation, Cleansing). A Mind Blast a Conversion kényelmesebb verziója. A Shadow Master úgy tunik sokkal jobb lesz az amazon valkurjénél. A csapdák némelyike egy az egyben sorci skilleket használ, nem beszélve a sorci Shiver Armorját, és a paladin Thorns-át kombináló Blade Shieldrol... Egy szó, mint száz, ránézésre nagyon erosnek tunik az assassin, kíváncsi vagyok, ezt kompenzálják-e valamivel?

Új hozzászólás Aktív témák