Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • premete

    veterán

    válasz nightshadow #17504 üzenetére

    Nem kértem rá külön garanciát, így vettem, akkura és töréskárra nem fizetnék külön, 20 éve vannak laptopjaim, és akku még nem ment tönkre, és töréskárom sem volt. Leszámítva a lányom Dell Inspiron Minijét, ahol az akkut kicserélték, de nem azért, mert tönkrement, hanem állandóan kiesett a laptopból. Persze, az Inspiron és az Inspiron XPS más kategória, mint a Latitude, a Precisionról nem is beszélve, a Vostro anyaghasználatra inkább az Inspironokhoz áll közelebb, olyanom is volt 1-2, ahogy régebbi Inspiron és Inspiron XPS is..
    De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy alaposan meg kell nézni hogy a garancia mire vonatkozik. Szerencsére a Dellnél ez egyszerűen lekérdezhető a service tag alapján.
    Vettem már a Delltől fóliás, kvázi új, refurbished Latitude-ot, amire semmilyen garancia sem volt; vettem már a Delltől az US. Outletből Latitude-ot, amire a kinti "érte jönnek, másnap hozzák készen" garancia itthon szervizbe bevitelre módosult. Szerencsére egyikkel sem volt semmi gond, de nem árt, ha az ember tudja pontosan, hogy mit vesz meg.
    Sajnálom, hogy félreértetted, de bevallom, hogy nekem sem volt egyértelmű a "Parts only" jelentése, amíg a haver Inspironját nem vittem be 2 évesen a szervizbe, és kicserélték a kijelzőjét ingyen. (Azért én vittem be, mert ő kint él Svédországban, a garancia pedig csak a CHS-hez volt érvényes a Dell ügyfélszolgálata szerint.)

    Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés