Új hozzászólás Aktív témák

  • akaszajanos

    tag

    Sziasztok,

    Viszonylag új vagyok, de nem biztos, hogy sokáig maradok...

    Pár hete használtam a Curve-öt, mikor egyszer csak felbukkant egy ablak, hogy erősítsem meg a mobilszámom. Mondom oké, megcsináltam, beírom a kapott kódot - minden szuper, köszöni, meg is vagyunk. Mikor visszatér a Curve kezdőlapjára, eltűnik minden tranzakció és kártya, a beállítások hibával elszáll, és semmit (!) nem tudok csinálni. Felugrik a regisztrációs ablak, amiben meg kell adnom a nevemet, minden adatomat, de ugye ennek semmi értelme - elvégre már van fiókom, amire rá is jön. De innen már nincs menekvés, csak az alkalmazás teljes törlése és újratelepítése segít.

    Ezután ismét belépek, az ablak megint felugrik, és kezdődik elölről. Már rengetegszer eljátszottam. Felkerestem az ügyfélszolgálatot, nagyon sajnálják (én is), utánanéznek. Két hét alatt nem csináltak semmit.

    Mit csináljak? Legszívesebben kérném minden adatom végleges törlését, ez nem szolgáltatás. :(((

    (iPhone 8 Plus naprakész szoftverekkel, bár nem releváns ebből a szempontból)

    M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar / iPhone 15 Pro / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 / Sok-sok nagyszerű Örkény-könyv

Új hozzászólás Aktív témák