-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
akaszajanos
tag
Sziasztok,
Viszonylag új vagyok, de nem biztos, hogy sokáig maradok...
Pár hete használtam a Curve-öt, mikor egyszer csak felbukkant egy ablak, hogy erősítsem meg a mobilszámom. Mondom oké, megcsináltam, beírom a kapott kódot - minden szuper, köszöni, meg is vagyunk. Mikor visszatér a Curve kezdőlapjára, eltűnik minden tranzakció és kártya, a beállítások hibával elszáll, és semmit (!) nem tudok csinálni. Felugrik a regisztrációs ablak, amiben meg kell adnom a nevemet, minden adatomat, de ugye ennek semmi értelme - elvégre már van fiókom, amire rá is jön. De innen már nincs menekvés, csak az alkalmazás teljes törlése és újratelepítése segít.
Ezután ismét belépek, az ablak megint felugrik, és kezdődik elölről. Már rengetegszer eljátszottam. Felkerestem az ügyfélszolgálatot, nagyon sajnálják (én is), utánanéznek. Két hét alatt nem csináltak semmit.
Mit csináljak? Legszívesebben kérném minden adatom végleges törlését, ez nem szolgáltatás.
(iPhone 8 Plus naprakész szoftverekkel, bár nem releváns ebből a szempontból)M1 MacBook Air / iPad Air M1 2022 Celluar / iPhone 15 Pro / Watch 7 45 mm / AirPods Pro 2 / Sok-sok nagyszerű Örkény-könyv
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest