- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- BMWFan: Akasztófa
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gergosz2: Emlékezzünk!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Adonimus: 1,5 hónapja dohányzás nélkül. E-cigi a megoldás!
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
Sziasztok,
jó ideje használom a Curve-öt Google Pay-jel NFC-s telefonos fizetésre. Raiffeisen-es kártya van beállítva. Első sorban napi bevásárlásra használom, főleg élelmiszer diszkontokban, de kaját is így fizetek, barkácsboltban is, gyakorlatilag mindenhol, ahol csak lehet. Különböző összegekben: akár 1000Ft alatt is, lényegében olyan 5-6-7ezer Ft-okat fizetek, de előfordult már 15-20ezer Ft is.
Korábban volt 1-2 eset, hogy 40-50ezerFt-ot akartam telefonnal fizetni, de visszautasította. Nem foglalkoztam vele, mert ilyen összeget kártyával tényleg ritkán fizetek. De most volt egy 100ezres tétel, 2x is megpróbáltam, "egyéb hibával" elutasította. A Raiffeisen kártyán, ami be van állítva mögé, természetesen volt fedezet, ki is tudtam fizetni vele. Még aznap volt egy 25ezres tétel is máshol, azt is elutasította (szintén egyéb hiba). Utána egy 11ezres tétel megint máshol (másnap), azt gond nélkül elfogadta.
Feloldás minden esetben ujjlenyomattal történt, a mögötte lévő kártyán bőven van fedezet.
Ennyire megbízhatatlan a rendszer még mindig? Vagy van valami limit? Utóbbi esetben ez átállítható?
Tapasztaltatok ilyet? Vagy kérdezzem a "villámgyors" supportot?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- alza vélemények - tapasztalatok
- Milyen egeret válasszak?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nyaralás topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Tőzsde és gazdaság
- Le Mans Ultimate
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Zbook 15 G5 - i7-8750H I 32GB I 512SSD I Nvidia P2000 4GB I FHD I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3086, 94% Akkumulátor
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest