Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17

LOGOUT.hu

FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________

SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):

---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8201) ACE- válasza zerodot (#8198) üzenetére


ACE-
addikt

Ja hogy akkor az eredeti összeg is Euróban volt. Viszont a Curve mögötti Revolut kártya meg Ft-ra volt állítva? és azért volt váltás? Mert így viszont nem lehet Ft-os kártyáról EUR kártyára Gbit-elni. Ha viszont eredetileg Ft volt a vásárlás összege, és a Revolut pedig EUR-ra állítva, akkor váltott a Curve Ft-ot Euróra, majd a Revolut Ft-ról euróra. Viszont ilyenkor hiába állítod át másik eurós Curve alatt lévő kártyára, mert a Ft-ot csak úgy tudja EUR-ban terhelni, ha előtte EUR-ra váltja, így a 2% így is rájön. Vagy rosszul mondom?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#8202) sajti_pajti válasza ACE- (#8201) üzenetére


sajti_pajti
tag

Ja hogy akkor az eredeti összeg is Euróban volt. Viszont a Curve mögötti Revolut kártya meg Ft-ra volt állítva?

Na, itt kellett volna abbahagynod, idáig ugyanis még jó voltál. :)
Lásd: [link]

(#8203) ACE- válasza sajti_pajti (#8202) üzenetére


ACE-
addikt

Ha a Revolut kártya HUF-ra volt állítva, akkor hogyan tudott EUR-ra állított kártyára gbit-elni? Nem csak azonosra lehet?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#8204) ACE- válasza ACE- (#8203) üzenetére


ACE-
addikt

Ja értem, ha az eredeti összeg penznemere van állítva az új kártya, akkor lehet gbit. Gondolom ilyenkor ha szintén az idegen-re állítod, csak akkor áll fenn hogy kapod a hétvégi bünti váltást. Így már értem, ez nekem eddig nem volt kristálytiszta...

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#8205) Oliverda


Oliverda
félisten

A fekete alapon szürke félkörrel díszített Gránit Standard MC kártya képe bekerült az appba.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8206) Andreas2 válasza zerodot (#8186) üzenetére


Andreas2
tag

Én sem értem, csak keresem az okokat. A Curve-ben cseréltem a kártyát és ott jelenleg is jó lejárati idővel szerepel a kártya.

(#8207) st6969


st6969
őstag

Sziasztok,
jó ideje használom a Curve-öt Google Pay-jel NFC-s telefonos fizetésre. Raiffeisen-es kártya van beállítva. Első sorban napi bevásárlásra használom, főleg élelmiszer diszkontokban, de kaját is így fizetek, barkácsboltban is, gyakorlatilag mindenhol, ahol csak lehet. Különböző összegekben: akár 1000Ft alatt is, lényegében olyan 5-6-7ezer Ft-okat fizetek, de előfordult már 15-20ezer Ft is.
Korábban volt 1-2 eset, hogy 40-50ezerFt-ot akartam telefonnal fizetni, de visszautasította. Nem foglalkoztam vele, mert ilyen összeget kártyával tényleg ritkán fizetek. De most volt egy 100ezres tétel, 2x is megpróbáltam, "egyéb hibával" elutasította. A Raiffeisen kártyán, ami be van állítva mögé, természetesen volt fedezet, ki is tudtam fizetni vele. Még aznap volt egy 25ezres tétel is máshol, azt is elutasította (szintén egyéb hiba). Utána egy 11ezres tétel megint máshol (másnap), azt gond nélkül elfogadta.
Feloldás minden esetben ujjlenyomattal történt, a mögötte lévő kártyán bőven van fedezet.
Ennyire megbízhatatlan a rendszer még mindig? Vagy van valami limit? Utóbbi esetben ez átállítható?
Tapasztaltatok ilyet? Vagy kérdezzem a "villámgyors" supportot?

[ Szerkesztve ]

(#8208) hoffaboy válasza st6969 (#8207) üzenetére


hoffaboy
csendes tag

Szia!
Én csak néhány hete használom a Curve-ot, alatta bent van a Budapest Bankos kártyám. Múlt héten tankolást fizettem volna vele 20.000 forint körül és nekem is egyből, gondolkodás nélkül elutasította többször is egymás után. Még a terminált is újraindították miattam, de az sem segített. A fizikai BB kártyámmal egyből ment PIN kód megadása után a terminálon. Kisebb összegekkel nem volt ilyen gondom. Én apple payt használok, ujjlenyomattal oldom fel én is a telefont fizetés előtt.

(#8209) Somatom válasza st6969 (#8207) üzenetére


Somatom
veterán

Tippelek. 15 ezer a PIN határ. Te a terminálon a Curve PIN -t ütöd be, az meg vonná a másik kártyáról, de mi lesz annak a PIN -jével?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#8210) hoffaboy válasza Somatom (#8209) üzenetére


hoffaboy
csendes tag

Az én esetemben sajnos a PIN bekérésig se jutott el a terminál amikor a digitális Curve kártyával próbáltam. A fizikai pedig még nem érkezett meg, talán azzal majd működni fog.

(#8211) sajti_pajti válasza Somatom (#8209) üzenetére


sajti_pajti
tag

Fordítva lenne a baj, a Curve PIN-jét kell beütni és nem az alatta levő kártyáét.

Amúgy én a limiteket nézném meg Curve oldalon. Azoknak kell némi idő, hogy feljebb kússzanak.
Nekem pl. már szemérmetlenül magasak. És pl. van olyan hely ahol mondjuk Revoluttal nem tudok direktben fizetni, de ha a Curve-öt elé rakom, akkor minden további nélküli...

(#8212) st6969 válasza Somatom (#8209) üzenetére


st6969
őstag

Eddig soha nem kért egyik terminál sem PIN kódot, amikor telefonnal fizettem. Úgy tudom, ha ujjlenyomattal oldod fel, akkor PIN nélkül fizethetsz Google Pay-en keresztül.

(#8213) Fifi válasza sajti_pajti (#8211) üzenetére


Fifi
őstag

Így van. A Curve-t használva mindig a Curve PIN-nel kell hitelesíteni, nem a mögötte lévő kártyáéval.

1. Lehet limit gond a Curve-nél, ha van fedezet a mögötte lévő kártyán.

2. Lehet a Raiffeisennél is gond. Én jártam úgy tavaly, hogy MÁK-nál fizettem volna és a Raiffeisen nem ment se direkt, se Curve mögött. Más kártya meg működött direktben és Curve mögött is. Panaszlevelemre a Raiffeisen azt állította, hogy el sem ért hozzájuk a tranzakció.

Most teszteltem a kedvedért és Curve mögött a Raiffeisennel tudtam fizetni 100eFt felett weboldalon. A kártyaadatok megadása után a Curve alkalmazás kérte csak a jóváhagyásomat az applikációban.

(#8214) st6969 válasza sajti_pajti (#8211) üzenetére


st6969
őstag

Megnéztem a limitet a Curve app-ban: 9000Ł-ot ír egy vásárlás limitjére :Y
Egyszerűen nem értem, mi a gond.

(#8215) Somatom válasza sajti_pajti (#8211) üzenetére


Somatom
veterán

Félreértettétek. PIN -es anomáliára gondoltam banki oldalon.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#8216) zerodot válasza st6969 (#8214) üzenetére


zerodot
aktív tag

UK vagy HU bines kártyád van? (binlist.net)

(#8217) zerodot válasza Somatom (#8215) üzenetére


zerodot
aktív tag

A bank online tranzakcióként kapja meg a Curvetől, ahhoz meg ugye nem kell a PIN...

(#8218) st6969 válasza zerodot (#8216) üzenetére


st6969
őstag

Megnéztem, UK

(#8219) pictigjis


pictigjis
Topikgazda

hihetetlen, de még mindig van olyan posta (partner), ahol a kártyás fizetés kpfelvétel idegen atm-ből :) előre szólt a srác, de direkt ki akartam próbálni, hogy curve-vel mi történik. tudtam fizetni, a kapott bizonylaton meg tényleg "pénzfelvét" van

elképesztő :) 8999-es mcc-vel továbbította a curve

(#8220) Oliverda válasza pictigjis (#8219) üzenetére


Oliverda
félisten

Olyan posta vagy partner nincs, ami a 9402-t használja? Eddig ezt csak az MPL futároknál lévő POS adta, pedig az MCC adatbázisok szerint ez a Postal Services, nem pedig a 4900.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8221) pictigjis válasza Oliverda (#8220) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

en meg nem talalkoztam ilyen postaval, de az mpl futar nalunk is 9402

(#8222) ACE- válasza pictigjis (#8221) üzenetére


ACE-
addikt

Honnan állapítjátok meg hogy mi az adott POS MCC-je?

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#8223) pictigjis válasza ACE- (#8222) üzenetére


pictigjis
Topikgazda

nekem kh hitelkártya van a curve mögött alapértelmezett kártyaként, az mutatja

(#8224) zerodot válasza st6969 (#8218) üzenetére


zerodot
aktív tag

A magyar kártyáknak voltak/vannak ilyen anomáliái, ott az se lenne kizárt, hogy a 9000 font limitedet 9000 hufnak számolja. De így ha UK, nem tudom... Írj a supportnak.

(#8225) xcsabo válasza st6969 (#8207) üzenetére


xcsabo
senior tag

Én sokszor fizettem így már 100.000 Ft felett is mobillal. Semmi gond nem volt vele. Mobilnet aktív volt?

(#8226) st6969 válasza xcsabo (#8225) üzenetére


st6969
őstag

Mobilnet 0/24-ben aktív, és jó 4G hálózat van a városban, így azt kizárnám.

zerodot: írtam a supportnak, kíváncsi vagyok a válaszukra. De gyanús, hogy csak a szokásos költésekhez képest nagyobb összegnél declined, 5-10ezreseknél semmi gond. Valami féle limit problémát sejtek...de hol? Curve-nél OK, Raiffeisennél OK, Google Pay-nél nem látok ilyet, hogy limit...
Épp dicsérni is akartam a Curve-öt, hogy a tavalyi 2x terhelem, stb. problémák teljesen eltűntek, már azt fontolgattam, lassan elkezdek pénztárca nélkül boltba járni, csak telefont viszek, annyira megbízható volt az elmúlt csaknem 1 évben. Erre jön ez... :(((

(#8227) Oliverda válasza st6969 (#8207) üzenetére


Oliverda
félisten

Van érintéses limit (valószínűleg a terminál oldaláról). Ilyenkor chip+pin, vagyis fizikai kártyás tranzakciót kell végezni. Telefonnal nem lehet 100 százalékban kiváltani a kártyát.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8228) zerodot válasza st6969 (#8226) üzenetére


zerodot
aktív tag

Mobilnettől nem kellene függnie, a GPay amikor online, leszinkronizál előre néhány tokent (10-15? nem emlékszem pontosan) és akkor elvileg annyiszor tudsz fizetni offline is.

Remélhetőleg kinyomoznak valamit. Azért azt a 100k HUF összeget nem kellene gyanúsnak tekintenie ha tényleg rendszeresen használod a kártyát már egy ideje. Főleg hogy a standard napi limit az 740k HUF.

#8227 Oliverda
Végülis ez is lehet, ja.

[ Szerkesztve ]

(#8229) xcsabo válasza st6969 (#8226) üzenetére


xcsabo
senior tag

Én így járok kb. Fél éve. Eddig egyszer volt gondom azóta. Mikor ugye legális lett a Google pay. Illetve az akkori telefonom (P10) random törölte a gpay appot. Azaz nem hordok magammal csak telefont.

(#8230) ACE- válasza Oliverda (#8227) üzenetére


ACE-
addikt

Gpay-nél nincs Chip-PIN, teljesen egyenrangú azzal, hiszen ott biometrikus ellenőrzés történik, ezért nem kér PIN-t, persze előfordulhat régi terminál, de akkor sem PIN-t kér, hanem kéri hogy dugd be a kártyát... és nyilván utána fogja kérni a PIN-t.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

(#8231) Oliverda válasza ACE- (#8230) üzenetére


Oliverda
félisten

Ezt írtam: “Ilyenkor chip+pin, vagyis fizikai kártyás tranzakciót kell végezni.”

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8232) st6969 válasza Oliverda (#8227) üzenetére


st6969
őstag

Igen, fizikai kártyával azonnal működött.
Ezek szerint mindkét helyen volt érintési limit. Az egyik egy acélpark (vasanyagokat árulnak), a másik Bodrogi Bau tüzép. Mindkét helyen életszerű, hogy gyakori a nagyobb (akár több százezres összeg). Ma már aki kártyával fizet, az érint. És a hölgy igen csak meglepődött az elutasításkor. Furcsa, meglátjuk, mit mond a support.

"Telefonnal nem lehet 100 százalékban kiváltani a kártyát."
Nagy kár, mert így nem sok értelme van, hogy telefonnal fizetek, ha a kárty amúgy is ott kell, hogy legyen. Legfeljebb a kényelem, hogy talán zsebből könnyebb elővenni, és nem kell PIN kódozni.

(#8233) Oliverda válasza st6969 (#8232) üzenetére


Oliverda
félisten

Valószínűleg nem üzlethez/terminálhoz kötött a limit, hanem időhöz, összeghez, és/vagy a tranzakciók számához. Vagy egyszerűen csak néhány terminál nem képes különbséget tenni a kártyás contactless és az okostelefonos tranzakciók között. A POS üzemeltetőjét kellene megkérdezni.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8234) Somatom válasza ACE- (#8230) üzenetére


Somatom
veterán

Nálam a teló néha errort rezeg. Olyankor fel kell oldani és megnyitni a Curve appot. Nem tudom, hogy ezt miért csinálja.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#8235) zolmesz válasza st6969 (#8207) üzenetére


zolmesz
aktív tag

Ugyanez volt nálam is, Gpay - Curve - Raiffeisen-es bankkártya. A "normál" összegű fizetések rendben mennek, de már kétszer is eljátszotta ezt, amit írtál. Legutóbb az autószervizben fizettem volna vele 100e Ft fölött, visszadobta. Közvetlenül a Raiffeisen-es kártyát használva sikerült a fizetés. A régebbi esetre nem emlékszem, hol volt és mennyi, de szintén nagyobb értékű volt.
Még én sem tudtam kideríteni, mi okozza ezt, mondjuk sokat nem is mentem utána, meg most már számolok ezzel, hogy máskor is megtörténhet.

(#8236) zerodot válasza zolmesz (#8235) üzenetére


zerodot
aktív tag

Ilyenkor nem próbáltál meg a Curve fizikai kártyával fizetni a GPay-t kihagyva a sorból?

(#8237) st6969 válasza zerodot (#8236) üzenetére


st6969
őstag

Legközelebb lehet, hogy megpróbálom ilyen esetben, kíváncsi lennék, mi történik. Bár 2 elutasítás után már kellemetlen kísérletezgetni (főleg, ha állnak mögöttem a sorban).

(#8238) Oliverda válasza st6969 (#8237) üzenetére


Oliverda
félisten

Már az első elutasítás után érdemes elővenni a fizikai kártyát. Nagyon ritkán oldja meg a második mobilos próbálkozás, ezért nem is érdemes vele vesződni.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8239) KMT


KMT
addikt

Tizenpárezer forintos vásárlást nem enged másik kártyára tenni a CURVE. Felteszem, én is ebbe az 5000 ft = 5000 GBP bug-ba futottam vele. Ezt sikerült már valakinek megoldatnia?

(#8240) Oliverda válasza KMT (#8239) üzenetére


Oliverda
félisten

Az ügyfélszolgálatnak. Ha írsz nekik, átteszik. Más megoldás egyelőre nincs rá.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8241) st6969 válasza Oliverda (#8238) üzenetére


st6969
őstag

Jogos, így lesz :R

Közben meg is jött a support válasza:

"I've checked your account and it looks like your card was declined due to a connection error or a faulty payment terminal. This means that the information sent by the merchant's payment terminal wasn't accurate and couldn't be authorised.
I'm really sorry about that, it's not very common but it happens sometimes. Feel free to try the transaction again."

Hát nem tudom. Még el is fogadnám, de két teljesen különböző, egymástól független helyen is ugyanez a probléma volt...Valahol éreztem én, hogy erre nem lesz más válasz.
Mindenesetre, annyi kiderült, hogy nem limit gond van.

(#8242) Oliverda válasza st6969 (#8241) üzenetére


Oliverda
félisten

Egymást követően történt a két elutasítás?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8243) st6969 válasza Oliverda (#8242) üzenetére


st6969
őstag

A kettő között volt úgy 3 óra eltérés.

(#8244) Oliverda válasza st6969 (#8243) üzenetére


Oliverda
félisten

Sikeres tranzakció történt közöttük?

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8245) AcCEsS válasza zolmesz (#8235) üzenetére


AcCEsS
senior tag

Nekem is egyre több problémám van a Curve-kártyás fizetéssel. Az elmúlt 3-4 alkalommal elutasításra került az Aldiban, mögötte egyébként Revolut kártya állt. A Revoval meg simán kifizettem a számlát. Egy ideje a Simple fizetéssel is gond van, át kel váltanom közvetlenül a Revolut kártyára, mert a Curve-ön keresztül gyakran kerül elutasításra a tranzakció. A Revolut feltöltésére is szoktam használni a Google Pay->Curve-ön keresztül (persze a Curve ekkor másik forrás kártyára van átállítva, pl. Cib vagy Otp), de az is visszadob. Szinte mindig azzal utasít el, hogy nincs fedezet. De vásárlásnál pl. a Spar-ban még sosem jártam így, és ezek mellett jó pár helyen fizetek vele gond nélkül. A megjelenése ót ahasználom, de egyre gyakrabban merülnek fel ilyen anomáliák. Nem tudom mi a fene ez!?

[ Szerkesztve ]

AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

(#8246) st6969 válasza Oliverda (#8244) üzenetére


st6969
őstag

Nem, aznap csak az a 2 tranzakció volt (lett volna).
Viszont kicsit visszanéztem: tavaly júliusi az utolsó adat, amit látok (szerintem korábban is használtam már a Curve-öt, már nem emlékszem, de mindegy). Ebben van fogorvos 37k és 25k gond nélkül (október), 25k ruhabolt (idén január). Néhány 12-15k Aldi-Lidl, a többi átlag 4-5k.
Volt ez a mostani 2 elutasítás, egyszer egy lottózóban 1700Ft-ot utasított el (2x is próbálkoztam), meg egyszer 29k-t egy ruhaboltban. Havonta van 20-30 tranzakció. Nem olyan rossz arány, bár hozzáteszem, plasztikkártyával nem emlékszem, hogy életem során bármikor is belefutottam volna bármilyen elutasításba.

(#8247) Oliverda válasza st6969 (#8246) üzenetére


Oliverda
félisten

A szerencsejátékhoz kapcsolódó tranzakciókat tiltja a Curve, online sem lehet vele feltölteni, úgyhogy könnyen lehet, hogy a lottózóban ezért nem tudtál vele fizetni.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#8248) Pool_


Pool_
tag

Sziasztok!
Járt már úgy valaki hogy egyszer csak nem működik a curve kártya? Sem egy ATM felvétel, sem vásárlás, sem egy ATM pin csere, semmi. Google payhoz sem tudom hozzáadni, egyszerűen csak vosszadobja (korábban ment simán). Semelyik tranzakció nem jelenik meg a curve appban, sem hibásan sehogyan.
Jó pár hete ez van. Support egyáltalán nem reagál semmire. Olyan mint ha egy letiltott kártya lenne. Csak nincs letiltva.

Sőt, a supporthoz ha régebben fordultam, jött egy email hogy fogadták a megkeresésemet. Már ez sem jön.

[ Szerkesztve ]

(#8249) niklebi


niklebi
senior tag

Sziasztok.
Kb: 1 év használat után ma belefutottam az első dupla fizetésbe. Galaxy Watch + Samsung Pay. 3 sikeres vásárlás után a 4. kétszer is sikertelen lett,( pin kódot kért, elutasító blokk mind a kettőről) így fizettem az Erste kártyámmal. Haza érve rögtön néztem a telefonon mi történt. A Curve alkalmazásban ott volt az összeg és nem "declined" volt hanem ha jól emlékszem "spending". Megnéztem az S.Pay alkalmazásban ott nem látszott. Közben jelzett a telefon és a Curve-ban megváltozott az állapot, fizetettnek mutatta. Megnéztem az Erste mobilbankban a zárolt tételek között ott volt kétszer zárolva.
Felhívtam az Erste ügyfélszolgálatát,és mondták, hogy látják a zárolást, de a bolti terminál rossz kódot küldött a banknak ezért lett ráterhelve a számlámra. Reklamáljak az üzletben, vagy a Curve ügyfélszolgálatán. Vissza mentem a boltba, nem sokra jutottunk, de legkésőbb hétfőn tud a főnök utána nézni.
Azóta a Samsung Pay alkalmazásban is látszik, és át van húzva, aláírva, hogy megszakítva, tehát nem teljesült. Ami érdekes a 2 sikertelenből csak egyet látok mindenhol. A Curve-ban 1 fizetett, az Erste 2 zárolt (abból 1 saját kártyás) S.Pay 1 nem teljesült. Na ilyenkor mi van? Ki a hunyó? Kinél nem működik valami rendesen. Ha bolti terminál küldött rossz kódot és ezért levonta a Curve, akkor a Samsung Pay-ben miért van áthúzva?

(#8250) ACE- válasza niklebi (#8249) üzenetére


ACE-
addikt

Nem igazán értem mit jelent az hogy rossz kódot küld a terminál. Valószínű a sikertelen fizetést egy idő után jóvá fogja írni a bankod, lehet csak 30 nap után, bankfüggő.

Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.