Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Samus:] Könnyűfém felni festése
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
whitezo88
nagyúr
Nagyon régóta nem szíjasak a BMW-k, és ott mindig is nyilvánvaló volt hogy rendszeresen cserélni kell. De a láncosok elvileg "lifetime" életűek, működött is, aztán a 2000es évek derekán ez se volt igaz. Amíg egy vasblokkos M57 nem szakad, még 35d se tudtommal, alublokkosnak már max 300nál gyakran vége. Nekem 250 ezernél már majdnem teljesen kint volt a patron. Ezredes autójában is szakadt az előző tulajánál. N47/57 még hamarabb szokott. Pedig ugyanaz a motor az előző esetben, ugyanaz a lánc meg vezérlés, de mégse. Én is sokat olvasgattam, de nem találni pontos írást, miért van ez, hogy motormodell revízió alatt így változik, nem kellett az N57ig várni.
[ Szerkesztve ]