- sh4d0w: Árnyékos sarok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- vrob: 1991 - játék a PC-n
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Gsx-rr #57756 üzenetére
Nagyon régóta nem szíjasak a BMW-k, és ott mindig is nyilvánvaló volt hogy rendszeresen cserélni kell. De a láncosok elvileg "lifetime" életűek, működött is, aztán a 2000es évek derekán ez se volt igaz. Amíg egy vasblokkos M57 nem szakad, még 35d se tudtommal, alublokkosnak már max 300nál gyakran vége. Nekem 250 ezernél már majdnem teljesen kint volt a patron. Ezredes autójában is szakadt az előző tulajánál. N47/57 még hamarabb szokott. Pedig ugyanaz a motor az előző esetben, ugyanaz a lánc meg vezérlés, de mégse. Én is sokat olvasgattam, de nem találni pontos írást, miért van ez, hogy motormodell revízió alatt így változik, nem kellett az N57ig várni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged