Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jéghorgászat
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Miert kellene ilyen teren osszehasonlitani? Ez badarsag. A lenyeg azon van, hogy azonos teljesitmeny mellett melyik konstrukcionak jobb a hatasfoka, es melyik a megbizhatobb.
"Egy turbos benyas ugyanugy jobb egy turbo dieseltol mint egy szivo benyas a szivo d-tol."
Mar melyikekre gondolsz? Az uj fejlesztesekre, amik 100-150k km alatt szethullanak, lezabaljak a gatyadat?
Ott van a helyi pelda, BMW -nel a 35i es a 35D viszonya. A 35i persze kicsit erosebb, de a kulonbseg minimalis. Ellenben egy betegagy, ami lezabalja a gatyadat(a 35D majd ugyan akkora teljesitmeny mellett akar 50%-al(atlagban 30%-al) kevesebb uzemanyagot fogyaszt), es mindig attol kell felni, mikor all meg alattad.Es igen, egy 2.0 turbo benzin siman hozza egy 3L -es TDi teljesitmenyet, de a nyomatekat meg mindig nem. Es a differencia ott is min. 20% plusz a fogyasztasban.
Csak csondben megjegyzem, hogy egy diesel auto minimum 2x akkora futasra kepes, mint egy sima szivo benzines. Aztan ha a benzineshez csatolsz egy turbot, akkor ez mar mindjart tobbszoros.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest