Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Miert kellene ilyen teren osszehasonlitani? Ez badarsag. A lenyeg azon van, hogy azonos teljesitmeny mellett melyik konstrukcionak jobb a hatasfoka, es melyik a megbizhatobb.
"Egy turbos benyas ugyanugy jobb egy turbo dieseltol mint egy szivo benyas a szivo d-tol."
Mar melyikekre gondolsz? Az uj fejlesztesekre, amik 100-150k km alatt szethullanak, lezabaljak a gatyadat?
Ott van a helyi pelda, BMW -nel a 35i es a 35D viszonya. A 35i persze kicsit erosebb, de a kulonbseg minimalis. Ellenben egy betegagy, ami lezabalja a gatyadat(a 35D majd ugyan akkora teljesitmeny mellett akar 50%-al(atlagban 30%-al) kevesebb uzemanyagot fogyaszt), es mindig attol kell felni, mikor all meg alattad.Es igen, egy 2.0 turbo benzin siman hozza egy 3L -es TDi teljesitmenyet, de a nyomatekat meg mindig nem. Es a differencia ott is min. 20% plusz a fogyasztasban.
Csak csondben megjegyzem, hogy egy diesel auto minimum 2x akkora futasra kepes, mint egy sima szivo benzines. Aztan ha a benzineshez csatolsz egy turbot, akkor ez mar mindjart tobbszoros.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest