Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz negro #32817 üzenetére

    Igen, ebben igazad van, arányosan több a 25i, ergo többre lehet panasz. Alapvetöen nem zavar maga az autó karbantartása, ahogy írtam korábban is, igényesnek tartom magam az autóm állapotára nézve, tehát önmagában a, hogy a karbantartásra költsek az tudom, hogy benne van egy használt autóban. Ami inkább zavar, hogy egyik problémára sem találni tökéletes megoldást, akár az olajfogyi - gyürüzés után is idövel újra eljön -, plusz a hidrotökéknél sem szokott segíteni a csere sem sokszor, olvastam, hogy idövel javítottak ezeken, tehát pl a LCI modellek jobbak lehetnek ezeken a területeken, de azoknál pedig a direkt befecskendezés miatti kokszosodási hajlamról olvastam, mint hibalehetöség, plusz az LCI-k egyelöre még erösek a pénztárcámnak is. :)

    A dízelen amiatt bizonytalankodom, mert pl a munkábajárás az cirka 13-15km egy út, hétvégente vannak kirándulások, valamin hétközben ha szaladgálok munka után ide-oda, akkor azok is sokszor rövidebb utakat jelent, és ezek tudom, hogy nem a dízel Motor barátai.
    Így hiába van meg évente a 30+ Ezer Km, ami indokolhatná a dízelt, korábban sosem volt, így nem tudom, ez a fajta használat mennyire árt valóban.

    Tudom, nem vagyok egyszerü eset, elnézést emiatt. :)

    Be kell valljam, hogy az E46 M54B30-a kezd egyre jobban megtetszeni, kisebb nyügjei annak is vannak, mint a hütörendszer például, de sokkal több jót olvasni róla, és nagyon szép kései szériás ( ergo a " subframe crack " probléma már ki lett javítva ) M Packet-es darabok vannak a piacon, lehet megér egy megnézést. :)

Új hozzászólás Aktív témák