Új hozzászólás Aktív témák

  • KaiotEch

    nagyúr

    válasz brickm #30369 üzenetére

    Most megnéztem lézeres hőmérővel furcsa. A műszerfalon a vízhőfok mutató csontra középen áll(úgyértem, hogy bemelegedett azt mutatja, szépen kúszik fel). Felül a cső(2-es) 80°C körül van, a radiátor 30°C körül, a venti nem forog, az alsó cső(8-as), ami a vízpumpába megy, szintén hideg volt. Valvetronic motor 60-70°C körül.

    Az egész onnan indult ki, hogy 2A67 és 2A6B hibát írt ki(stickermajom segítségével kiolvastuk), ami valvetronic (motor) hiba. Namost kaptam tanácsot, hogy valószínű a csati áll az olajban, merthogy ez a hiba nem mindig jön elő. Tegnap megnéztem valóban állt, kipucoltam és jártam pesten(hosszabb úton) a hőségben, szépen ment minden, de mikor leállítottam az autót, a következő indásnál check engine lámpa + EML fogadott(ilyenkor ugye teljes teljesítménycsökkenés van). Vártam 15-20 percet, hűlt a motor és utána simán ment megint, persze engine lámpa égett, de ment rendesen. Így asszociálok arra, hogy túlmelegszik valami. Nem értem hol keressem a hibát. :W

    Update: Lehúztam és elindult a venti, tehát a venti jó, a vezérlő jó. Bár tegnap a nagy melegbe miért nem indult el? Meleg volt a motor, minden. Nem lehet, hogy el van állítva esetleg, hogy ne 90°C-nál induljon, hanem később?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés