- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt1225
aktív tag
Bmw-ket nézegetek 1 millió körül. Mennyiben változik fogyasztásban körülbelül a következők városban: 318i, 320i, 323i? E46 1999-2002 évjárat között.
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
H.Ezredes #26497 üzenetére
Hali!
Ilyesmivel találkoztatok már esetleg? 320d / 2001 / 136LE
Egyik porlasztú tű jeladója és a külső levelgő nyomás szenzor(?) nem ad jelet magáról, élő adatoknál nincs értékük. Érezni, hogy nem úgy megy a kocsi, főleg alsó fordulatszámon (800-2200 rpm) gyenge.
Hibakód nincs.Köszi
-
urban racer
senior tag
válasz
H.Ezredes #26495 üzenetére
260 ezer km-es a kocsim, nem vagyok benne teljesen biztos, ha mondjuk emelsz a rail nyomáson, azt bírni fogja. Meg a 7,5 literes átlagfogyiból gondolok arra, hogy becsöpöghet. Légtömegmérő-nah az jó móka... Lesz kis időm, akkor meg inpázom.
De az első a rendrakás, pucolás. Eddig a toronymerevítő csavarok miatt nem tudtam levenni a szívósortDe majd júni 27 után felszabadul egy csomó időm, és nincs más hátra, mint előre
Apropó, te hogy szoktad megindítani a toronycsavarokat?
Tehát: Szívósor le, mindent elpucolok, lapkák OFF, izzítógyertyacsere, kihúzom a porlasztókat, elviszem bevizsgálni, ha minden jó, akkor már csak egy üres DPF dob-kéne(régit megtartom, hátha...) és akkor összehozhatunk valami csipsztuNNingot. De semmi szmók ánd csárm, mert azzal ki lehet űzni a világból -
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
válasz
Oracle #26498 üzenetére
Váltó: Liqui Moly Getribeöl 75w80 GL5
Diffi: Liqui Moly Synt Hipoid 75w140 (ha még nem volt meg a választás)
[link] itt nézz körül, ha GL3-as olajat hoz, ahelyett GL5öst nézz, mert az már nem forgalmazott szabvány.Megjegyzem a kéziváltó igénytelen jószág, én Toptec ATF 1100-at raktam bele(e36-46-39), sose volt gondom...
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Oracle #26494 üzenetére
Nem kell a vezérlést cserélni !!!!!!!! Azért csinálja mert folyamatosan ellenőrzi magát a rendszer nézi az izzókat... Én lecserélném
(#26471) urban racer
Azért mert a kocsi remap-os alap esetben nem fog füstölni.... Főleg ha jó a kocsi lehet módosítani elég sok paramétert. DPF nélkül persze biztos lesz korom csak a mennyisége nem mind1. légtömegmérő csinálhat hülyeséget... EGR-t nem venném ki mert felesleg. Amikor jó az hibátlanul megy. Nem kell még azt is lekötni..... EGR hűtő is ki van pucolva és az EGR / szívócsonk akkor jó lesz az..... Az a baj,ha szar a porlasztó... :/ kéne nézni hidegen melegen mit csinál. Én nem akarlak rábeszélni magadnak találd ki... Erősebb rugalmasabb lesz a kocsi jobban gyorsul és átlagos használat mellett csökkenni szokott a fogyasztás is. Akinek chip-es szokott lenni az autója és van egy szoftveres húzás rajta akkor visszamegy az alap sírva szokták hívni apám,h töltse vissza a chip-et mert nem meg az autó..
Rengeteget számít
-
Oracle
senior tag
Ha már ennyire benne vagyunk a szerelésben én is kérdeznék kettőt: 1. e46 320D(2003) Mennyibe kerül a teljes vezérlés lecserélése, gyári alkatrészekkel? 259e km van a kocsiban.
2. A helyzetjelzőre van rákötve az angel eye karika, és nagyon picit "pislákol" szabályos időközönként kb 5mp ként. Bekötés előtt amikor leellenőriztem egy akksiról, akkor nem csinálta. Valami a kocsiban lehet, mert mindkét oldalon teljes szinkronban történik.
A vortex-es kartergázszűrőt 30e km-el ezelőtt cseréltem, akkor most ajánlott lenne lecserélni??
-
urban racer
senior tag
válasz
H.Ezredes #26492 üzenetére
Egyelőre a leömlő bírja szépen, köszönöm, sikítok, ha mégis elpukkanna!
Kárpittal kapcsolatban bíztam benne, hogy nem kell rombolni. E39nél csukott ajtónál le lehetett venni a kárpitot. Egyik jóbarátomnak tönkrement a külső kilincs, valaki(előző tulaj) úgy gondolta, hogy a gyerekzárral volt baj, aztán azóta sehonnan se nyílt.Megvette, kikapcsolta a gyerekzárat és visszarakott valamit a külső kilincsnél, azóta boldogság van
Bontani bontok szívesen, csak rombolni utálokBíztam benne, hogy van valami trükk
szerk.: Mekkora találmány volt ez a lemez leömlő
Úgy hallom polcvágenéknál is megy a szívás vele
Pont pár napja voltam szervízben, ügyfél hozta a repedt leömlőjét megAWIzva, hogy na ezt kell felrakni. Nem hitte el, hogy el fog repedni megint, meghát az ügyfél óhaja szent
-
H.Ezredes
őstag
válasz
urban racer #26491 üzenetére
Így van csak sima TU-ra. és TU2 szintén öntvény. Persze öntvény megy rá. Ha kell szólj
Hogyne találkoztam volna már ilyennel... Beszart az egész zárszerkezet. Csere kompletten.... Vagy amivel még találkoztam valahogyan félállásba keveredett a gyerekzár kapcsolója. Úgy emlékszem,h akkor volt még ilyen de már régebben volt így nem emlékszem pontosan
DE ez cserés...Meg tudom csinálni de minimálisan rombolni kell ajtókárpitot le kell venni és belülről kell támadni ,hogy ki tudjam nyitni ha ez megvan akkor már csere könnyen megy. Csináltam már ilyet képben vagyok
És nincs olyan,h benyúlunk valamivel és kipiszkáljuk meg nem bontunk mert nem akarok. Ha szeretnéd,h jó leyen sajnos bontani kell !!!
-
urban racer
senior tag
válasz
H.Ezredes #26489 üzenetére
Akkor ezekszerint csak sima TU-ra jó a sima M57
Ott szinténöntvénymár de kerek kialakítása van... Lemezt akartál írni, nem?
Az utángyártott új gondolom öntvény-ahogy kivettem a szavaidból. Van kimondottan M57TUhoz öntvény, vagy utángyártott sima M57hez rendeled?Egy másik sürgetőbb probléma, próbálkoztam vele FB-n, de semmi értelmes válasz...
"sziasztok! Már lassan egy éve megvan a kocsim, de nem volt időm, se ötletem, hogy tudnám működésre bírni az ajtóm. Gyerekzár nincs bekapcsolva, már próbáltam az is. Aki találkozott már ilyennel, dobjon egy tippet, légyszi! Az alsó és oldalsó csavarokhoz nem lehet hozzáférni, kárpitot meg nem szívesen fűrészelnék" Videó: [link] Neked lenne ötleted?
Vinem: B408941
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #26488 üzenetére
ezt orvosolják M57 leömlővel(184 és 193 lovas 30d, 163 lovas 25d)
-
H.Ezredes
őstag
válasz
urban racer #26487 üzenetére
TU2 alá véletlenül sem lesz jó
Más a turbo más a leömlő. Ott szintén öntvény már de kerek kialakítása van... Sima M57 25D 30D csonk az mind1 mert ugyan olyan mindkettő .... Mi utángyángyártott újat szoktrunk fölrakni most is azt raktunk még 1 van nekünk raktáron bevált dolog
A lemez mindig el fog repedni egy szar úgy ahogy van :/ Milyen E61-ed van konkrétan ?!?! Dobd már át az alvázszám utolsó 7 karakterét
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #26487 üzenetére
ezt orvosolják 25d leömlővel?
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #26486 üzenetére
Igen, M57TU és M57TU2. A sima M57 öntvény, azt nem veszélyezteti
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #26484 üzenetére
Oks, ez az M57 féle repedéses téma?
-
INMOTEP
őstag
Üdvözletem ,kis segítségért fordulnék hozzátok .BMW X3 as 2.0 d vásárlása előtt állok úgynézki .... Viszont az autónak van egy kis hibája ,ezt nem tudom kicsi e vagy nagy .Ezért szeretnék egy szakemberrel vagy egy ténylegesen hozzáértővel beszélni előtte legalább telefonon hogy ő mit szól hozzá megéri e a kockázatot .........Ha valaki tudna egy szaki elérhetőséget dobni akár privátban azt nagyon megköszönném
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #26483 üzenetére
benzinesben sosevolt hurkalégszűrő
arról van szó, hogy típushiba a leömlő-repedés, a légszűrő meg pont felette van
-
H.Ezredes
őstag
Alig használt levegőszűrő és kipufogó csonk eladó
-
trapedli
csendes tag
Sziasztok!
E92 bal hátsó lámpám kontakt hibás (gondolom...), pontosabban néha világít, néha nem... ha egy kicsit "megsimogatom", világít minden rajta, de aztán hamar el is alszik!
Mit lehet tenni?Köszönöm!!!
-
Xmodule
őstag
válasz
H.Ezredes #26476 üzenetére
igy utolag mar mi is tudjuk hogy atvertek. csak most erted bevisszuk a kocsit szetkapjak a motort es azt mondjak nekunk mint laikusoknak hogy ha nem akarjuk nem cserelik ki de akkor is össze kell rakniuk es az is sok penz. de mi nem is kertuk hogy szedjek szet. na mindegy. aksi baja van most remelem csak kipuff is meg lesz csinalva es megy is hirdetesbe. elég volt belöle.
amugy V70 -esemröl probaltuk bikazni egy sima bikazo kabelal.
Ha ott a közeledbe laknék csak BMW -t vennék, de igy nincs itt a környeken egy lelkiismeretes szerelö sem. Mind csak a penzt hajhassza, emellé nagy ritkan tarsul esetleg tudás is. Pedig szerintem ott is hasonlo arak vannak mas teruleten mint itt svedbe.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Xmodule #26475 üzenetére
640 000 Ft ?!?!?! komplett motor generált csinálunk ezekbe ~ 500K-ért.... Üvegtigrisből idéznék... "Rossz helyen van ez a kocsi... "
Rengeteget kértek... Trafót cseréltek neked akkor gyertyakábelt nem igen...
Hengerenkénti trafó van benne. Gyakori,hogy beszarik az is.... De elég rossz helyen voltál ha 640 ből nem sikerült megoldani és eleve észre se vették.... Annyi ilyen motort csináltunk már.... Idén is 3-at már.... és még kelleni is fog... Imádom ezeket a motorokat...
Milyen kábellel bikáztál rá??? miről ? Milyen az-az akksi ami benne van ? Amikor lemerült a kocsi akkor kattog csak így.... Egy RENDES NORMÁLIS akksit kéne beletenni :/ vagy ha lemerült tényleg csak föltölteni.
(#26474) urban racer
Attól,h nem költ rá még szar....
A hengerfej szar szétmegy a lánc nyúlik az gyűrik le kokszolódnak... Csapágyazni is alap őket... Hengerfej szelepvezetői kikopnak nagyon érzékeny rá a valvetronic az N62 is ilyen.... :/
Ezt édesapám készítette
-
Xmodule
őstag
válasz
H.Ezredes #26473 üzenetére
vááá micsoda ürtechnika. Köszönjük szépen, mint mindig
Megmondom neked hogy nagyon át lettunk bacva a legutobbi szervizen. Bevittuk a kocsit hogy kicsit dizeles a hangja nezzek mar meg mi a baja. video
egy
kettöezeket kicserélték nekunk mert allitolag ez volt a baja poton 640.000Ft -ért. Mondanom sem kell hogy a kocsi hangja meg mindig ugyan olyan volt. Persze nem enyem a kocsi csak csaladon belul van, igy elhoztak. Mikor meghallottam mondtam vigyek vissza. Vissza vittek erre kicsereltek EGY db gyertya kabelt es voálá! Szep rendes hangja lett. Szoval jol lehuztak. Aztan most a kipuff, meg ezelött a hátsó fékcsövek szarra voltak rohadva. most egy uj aksi akkor.
amugy bikazni probaltam de nem segitett. most töltödik az aksi holnap estik azatn proba cseresznye.
-
urban racer
senior tag
válasz
H.Ezredes #26473 üzenetére
Csodálom h nem javasoltad, hogy iratkozzon fel a várólistára kaszánál
Amúgy fura: valakinél széthullik az N42 200 ezernél, valaki a kötelezőkön kívül nem költött rá semmit 360nál
Egyébként igen, akksitöltés vagy csere lesz.H.Ezredes: Lazán, mint a kazán, nem hajt a tatár, csak beszélgetünk
A ki****ott felnisnek viszont a ..., már 2 hónapja ül a kerekeimen
Bánatomban elmentem festékboltba színt meg gittet meg csiszolót venni felujításhoz
-
Xmodule
őstag
Multkor mutattam kepet kipuff csöröl hogy elrohadtak a csavarok. Na az a kocsi el van atkozva. Mindig de mindig van valami baja. EZ a legutobbi mai termés. Valakinek esetleg valami ötlete igy a video alapjan? Sosem lattam meg ilyet.
-
urban racer
senior tag
válasz
H.Ezredes #26469 üzenetére
kartergáz: Jaja, arra gondoltam: vortexes szűrő a lecsapató nélküli szűrőnek a neve. Én olyant hallottam, hogy 100 ezer előtt nem érdemes cserélni max tisztítani, de az sem kötelező
Te miért esküszöl a betétes szűrőre?-megjegyzem te vagy az első.
DPF-remap, stb: Ezzel a remapos dologgal nem vagyok kibékülve még mindig. Főleg ha DPF offolva van, utálom, mikor kormol a kocsi. Pár embernél kibasztam a biztit, mikor a fehér zsepi alig színeződött el egy gázfröccsnél
Nekem konkrétan az a bajom, hogy a vegyes fogyim 7,5-8 között szokott lenni. Másnak DPF nélkül 6 liter. A turbónak is kellemesebb érzés, hogy nincs akkora akadály. Nem vagyok fillérbaszó, de azért 2 liter fogyikülönbséget én is megéreznék. A másik pedig az, hogy 1 hónappal ezelőtt volt olyan, hogy kicsit melegebb volt az idő, és elfogyott a kocsi ereje. Emelkedő, kocsi pörög, de nincs ereje. Fogyimérő 18 literen megáll, régebben felment szépen maxra. Mire dugtam volna az inpát, eltűnt a tünet... Gyanakszom mindenre, most épp jó-tünetmentes, de vizsgaidőszak után pucolok egr-t, szívósort, IC-t, hátha valami olyan baja volt. De gondolkozok azon is, hogy kihúzom a 6 porlasztót, hátha már becsöpögnek az a baj. Termosztátos bajom biztos nincs, fél éve cseréltem. Légtömegmérő? Passz, hibát nem dob rá. Te mit tennél a helyemben? Próbálj meg rábeszélni a remapra, nem vagyok semmi jó ellen
Nomeg az EGR-t miért hagynád meg?
Powerdisc: nekem bejött. Amikor elkezd melegedni, akkor morog, és nő is ugyanakkora pedálerőnél a fékerő. A kerámia betétről nem is beszélek, inkább átkozom a napot, hogy eddig nem próbáltam ki.(viszont a hátsó kerék annál porosabb
-még)
Fékolaj: Egyszer szánok rá időt. Már itt van a fémkannás ate, csak mostanában nem voltunk többen a légtelenítés miatt. Én nem vettem észre változást soha-csere előtt és után, ennek ellenére meg szoktam csinálni, még a kuplungban is.
turbó-failure: teljesen úgy sem lehet egyből elnyomni semmivel a beáramló levegő útját-najó lehet, de nem tenyérrel vagy ronggyal. Amúgy az az 5000 szerintem jó lesz 8 ezernek is
A műhelyes 39ről meg csak annyit: nem hiába mondom mekkora istenkirály az M57
-
H.Ezredes
őstag
válasz
urban racer #26462 üzenetére
A gyár szerint 2 évente fékolaj-csere
Ezt illik is betartani.... Egyrészt nem egy drága dolog másrészt folyamatosan szívja a nedvességet az olaj így az el is használódik. A színe is megváltozik idővel... Sokat számít azért.... És azért a fék nem vicc egy 10-12E Ft os fékolajcserét 2 évente kalkuláljon bele az ember azért én azt mondom.... :/ Láttam rengeteg le nem cserélt fékolajat és számít.... Nem ezen kell spórolni. A váltó difi meg egyértelmű cserés dolog...
(#26459) urban racer
És ha mákod van 5000RPM-ről ezt meg csinálva még le is szakad a kettős tömegű vagy kuplung...
Inkább a levegő csövet kell elnyomni !!! Volt olyan,hogy el kellett nyomnom E39 nél a szívó turbo csövet mert fölpörgött...
Olyan füstöt csinált amilyen életemben nem láttam és olyan túli hangja volt,h azt hittem be is szart a motor 30D de izomból ráfogtam lefulladt és a kocsi amúgy a mai napig hibátlanul megy nem lett semmi baja de max fél percet járhatott így vagy annyit se . A szerencse annyi volt,h műhelybe csinálta és egyből ugrottam a motortérbe mikor hallottam,h kicsit többet forog a dízel a szokásosnál
-
H.Ezredes
őstag
válasz
urban racer #26467 üzenetére
Gyakorlatilag a régi kartergázszűrőt megszüntették és helyette ez a műanyag betétes fos van.... Én mindegyiket visszaalakítanám a betétesre mert sokkal jobb..... Cserélni Én azt mondom 30-40E Km után illene.
Persze le lehet szedni a DPF-et. Mi is ügyfelünknek megírtuk a chip-et levettük a DPF-et át lett kódoltuk a motorvezérlőt és vígan megy
Nem megy át ?!?!?!?! Ugyan kérlek....
EGR-t meghagynám. DPF-el sincs baj a baj azzal van,h mindenki szar kis termosztátokkal rohangál amit te nem veszel észre de a kocsi igen és nem tud regenerálni főleg ha városban mész.... Állandóan eltömődik úgy... Ha mind 2 termosztát jó és és ki van pucolva rendes gépi regenerálással akkor hibátlan szokott lenni . Ha már nagyon el van tömődve akkor le kell venni vegyszeres tisztítás utána gépi regenerálás és jó... Nyilván pl szar légtömegmérő miatt is el tud tömődni vagy porlasztó miatt ha füstöl elve.... De jó motornál még ha chip-es is semmi baja nem lesz... Hozd el írunk rá egy remap-ot
Amúgy DPF-el is szerintem büdös.... Tipikus illata van...
powerdisc miért jó ??? Csak egy parasztvakítás
Tudod mi a jó ??? Tuti féket akarsz akkor ez.... Mi megfúratjuk és imádják az ügyfelek. Jobb a fékhatás kevésbé melegszik kevésbé is kopik
-
urban racer
senior tag
válasz
H.Ezredes #26466 üzenetére
vortexes szűrőt mennyinként kéne cserélni? Elvileg azt is kéne a membrán miatt
powerdisc+ceramicozok, de gyanítom az is elfogyna hamar
Amit linkeltél kép..nos lehet az ex-20d-m egrje is akárAgyaltam a 61nél, hogy kiveszem a dpf-et, és ráíratni az EU3 motorvezérlőjét... Egr se lenne rossz, ha kivenném, csak akkor meg megnő brutálisan a NOx és nem megy át műszakin meg büdös lesz-valószínüleg. Erről van tapasztalatod, tanácsod? Jelenleg minden jó még-dpf-egr, csak hallottam olyant, hogy dpf kivétel után új életre kelt az autó-nomeg pénztárcabarátabb is
-
H.Ezredes
őstag
válasz
urban racer #26454 üzenetére
Ilyen salgó polc-csavar tunigokat én nem csinálok
krumplis verembe nehéz dolgozni
Igazából 10E km után olajcsere és 30E után kartergázszűrő. Akkora hatalmas hűtés se kell ha csak nem versenypályán mész végig 10 erős kört de szerintem a kör fele/ vége felé a fék fogy el...
persze tengely eltört egyből szívta föl... Ez is már 2 éve történt már nem emlékszem pontosan :/ Annyi kocsi motor van amit csinálok már,hogy nem emlékszem mindenre...
Nem-nem !!! a szegecs rajtuk fos és a tengely is gyengítve van ahogy rajta van a lapát... Ezek simán leszakadnak mikor kellően elöregedtek :/ DE nem tesz jót semminek az olaj... EGR ből nagyon sok korom jut be illetve minden turbo hordja az olajat a kettő együtt gyilkos...
Nézd meg milyen szép.... [link]
Turbo tengely csak úgy azért nem szokott eltörni előtte szokott lógni már még hangja is lehet simán !!
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #26462 üzenetére
okéoké, értelek, nem azért, nyilván ha izzik, nem állítom le, csak elvileg nem forr fel annyira a dízel, na mindegy, két percet ritkán járatom, kivéve, ha a gyereknek pisilnie kell, mert akkor le sem állítom
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #26460 üzenetére
A gyár a váltóban meg a diffiben sem kér olajcserét.
A gyár szerint 2 évente fékolaj-csere(az astra gsimben 15 éves fékolaj volt)
A kútfej gyártója szerint csak leállított motorral lehet tankolni.
A gyár szerint nem szabad a fázós macskát mikróban melegíteni.
Nem folytatnám -
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #26457 üzenetére
Most lett a turbó felújítva, csak nem döglik meg
Oks, utána járok ezeknek a 30 dezsőkenk
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #26459 üzenetére
Dízelnél? Mikor a gyár nem is kér hűtést?
Mondjuk ritkán hajtom meg izzásig, de akkor a leállásig van úgy 5 km normál menet (under 2000 rpm) -
urban racer
senior tag
Nem vagyok a legjobb jós, de arra tudok gondolni, hogy jobban terelted neki, majd nem hűtötted le kellőképpen, leállítottad. vagy akár csak a szimpla hőterheléstől eltört a tengely, ott szépen elfolyt a motorolaj, ami meg remekül elporladt az áramló levegőben.
A helyedben letéptem volna a szívócsövet, egy instant sztriptíz keretén belül benyomtam volna a pólómat, és olyan gyorsan áll le, hogy azt sincs ideje mondani, hogy tak-tak. Ha meg nem tudod hol a szívócső/nudista strandon vagy, akkor kitámasztani deréknál, és belelépni a fékbe úgy tisztességesen, majd váltó 3ba, és lefullad. El nem indul az autó, a fék mindig erősebb lesz.
Előjel? Semmi. Esetleg ha menet közben történik, akkor kékes füst, de mikor azt látod, már késő is. Ellene tudsz tenni viszont, kartergáz-szűrőcsere, tisztességes hajtás után akár 10-15 perc járatás, minden leállítás előtt 5 mp várakozás. [moderálva][ Módosította: radi8tor ]
-
Ck.
addikt
válasz
urban racer #26457 üzenetére
Hogyan lehet ilyesmit megelőzni, illetve van-e vmi előjele?
Nekem anno a Lagunám így füstölt el csillagászati rpm-en....Nem tudtam lefullasztani sem, mert előttem 2 centire másik autó parkolt, ha beraktam volna sebességbe, úgy megugrott volna, hogy összetöröm a másik autót. A motorháztetőt már hiába nyitottam fel, a fehér füsttől semmit nem láttam, a motor tér gyilkos forró volt, aztán végül találtunk egy vészleállítót a motortérben, ami megfojtotta, de addigra más késő volt. Viszont előjelet mi nem vettünk észre korábban, a baj pedig már egy parkolásból történő beindításkor történt.
Az egész falu 2 km-es sugárban fehér füstbe borult. -
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #26456 üzenetére
a képeken egy 4 hengeres motor van
Bátran ajánlom a FL előtti 25/30d-t, kellő odafigyeléssel tovább él, mint te. A képen lévő dolog meg előfordulhat mindegyikkel. Ha érzed, hogy kb 15 lóerő sincs az autóban, akkor le kell állítani-mint írtam a trélerre alig bírtam felállni a turbóhibás 20dmmel. Ha meg felkapná mégis az olajat és leforogja magát, akkor gyorsan motorháztető fel, légszűrőről cső letép, és ronggyal befogni. A 2 szemmel láttam egy passzátot ausztriában vagy 8000el forogni az út szélén. Faszi nem tudta mit csináljon, kellett vagy 20 perc, mire valami elengedett a motorban
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #26454 üzenetére
ezek után még mindig e60/61-et ajánlsz 25-30d-vel?
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #26452 üzenetére
Az egyikre benevezek jövő héten, mert kell valami itthonra is
-
urban racer
senior tag
válasz
H.Ezredes #26453 üzenetére
Eddig hálistennek csak olyanok voltak, most az e61 viszont már lemez... Viszont ha te többet találkozol vele: milyen körülmények után/közben reped el? DPF regen, vagy nagyobb terehelés hosszabb idő után? Esetleg a fel-lehűlés?
1. Kimostuk nagynyomásúval a hűtőket az IC mögött, illetve a hűtők között, ha jól emlékszem
2. Erre nem emlékszem, de talán valaminek útban volt, vagy kicsit megemelve jobban hozzáfértem valamihez(basszus nem múlt héten volt)
3. Az első pár nap-szétszerelés-vizsgálódás csak helyzetfelmérés volt. Ha az ember nem tud semmit a kocsi előéletéről, akkor jobb alaposan körbenézni. Mint látod az udvaromban szedegettem csak-mikor időm engedte. Közben úton volt a turbó is
4. Nagynyomású híján ez tűnt célszerűnekNagy szépen kimosta, nem tett kárt. Azóta nálam kapott 20 ezer km-et, az új gazdájánál még 60 ezret, problémamentes. Jah, igen! Tudtad, hogy a szívósornál a lapka tengelyének helyére pont faszán bemegy a salgópolc-csavar?
Esküben azt raktam bele, azt hittem majd ki fog fújni, majd kicserélem ebay-esre, de nem! Azóta is az van benne
Amúgy ha lett volna csápos, sokkal gyorsabban ment volna. Másfél méter mély volt az akna
A térdem olyan lett a végére, mint egy jól megdolgozott prostié
Turbóhiba ellen nem lehet mit tenni... Kartergáz-szűrő-csere gyakran, meg hajtás után hűtés
A képeid: Nagyon komoly
Az történt, hogy eltört a turbó tengelye, az olajzás a nyomóágban szépen visszajutott a hengertérbe, majd szépen leforgott a motor egy hondásabb fordulatszám fölé, majd mikor már kellőképp meleg volt a blokk oldala, a lefolyó olaj begyulladt?
Azért az én szívósorom se volt a legszebb valljuk be
Nekem csak keresztbe megszorult a tengely. De hidd el, alig bírtam vele felállni a trélerre
Jah! A tengelytörés a fotódon lévő példánynál kartergáz-szűrő leszaromság miatt következett be?
-
H.Ezredes
őstag
válasz
urban racer #26447 üzenetére
Ez még régi motoros itt még öntvény csonk van
Végignéztem gyorsba 1-2 ami fölmerült bennem A képeknél nincs olyan extra szerintem.
Viszont
1. miért kell a lököst levenni egy intercooler miatt ?!?!?!?!
2. a turbo cseréhez miért kell levenni a bakot ?????
3. szervizben is összességében több lett volna mint 5 óra.... és 2013-ba se nyúltam volna 20-25 ért hozzá...
4. kromofággal biztos nem tisztítok szívócsonkotCsak mindent leszedni szétbontani sok idő még rendesen szétbontani a szívócsonkot (ledugózni ) beáztatni elmosni magasnyomásúval mindent leellenőrizni mindent és kipucolni turbo olajcsere stb stb bejáratás én most lazán elkérnék munkadíjba 40-50-et Ezt Rendesen normálisan SZAKSZERŰEN megcsinálni egy 3/4 napos meló 2 embernek.... A cikkben leírtakkal nap mint nap találkozok
Tapasztalatok alapján eléggé el használódik nagyon sok példány szarnak a szervizekre és úgy mindenre... :/
Szar szívócsonkot mutatok én
Itt konkrétan ki is gyulladt a motor a turbo tengely törés miatt és szerencséje volt,h nem hullott épp be a lapát...
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #26451 üzenetére
Használtam korábban (kb 10 éve) színes lézert, ami HP volt, már akkor nagyon jól nyomtatott
Most Epson van, még nem sikerült beszáradnia, 2000 ft a 70 ml festék bele, ja gyári
és tök jól nyomtatAz új dolgairól semmit sem tudok a HP lézer esetében.
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #26450 üzenetére
Lézert szeretnék és hp-t. Nem akarok bajlódni a beszáradt tintával meg a többi szokásos nyűggel. A lézerbe megveszem a tonereket 1x 120-ért, aztán 3 évig csak használni kell. 10 éve van a családban 3 db hp 1005w, és csak tonert kért. Pedig aztán jópár 10-100 ezer elmehetett már... Csak azt nem tudom, hogy fotónyomtatásra mennyire jó a lézer minősége. Nem az a fő cél, de alkalomadtán nyomtatnék azt is...
Ez a photoret technológia, ami a 177nél van, mennyire "számít"?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- EAFC 25
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Villanyszerelés
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 13900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest