- Lalikiraly: Astra kalandok @Harmadik rész
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- droidic: A Coffee Lake titkos nyolcmagos processzora – CC150
- Austin F.: Intel Iris Xe driver frissítés
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 ajánlható?- Puskill PSK-D5M6400BH-16G
- Gurulunk, WAZE?!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
retesz147
addikt
Sziasztok!
Segítségért fordulnék hozzátok, kb 2 hete van egy JBL Charge 5-öt. Tetszik a hangzása, nekem megfelel minden szempontból.
Nem vagyok vájtfülű, zenei ízlésem is mainstream (dance, house), szóval koca zenehallgató vagyok, csak szóljon valami alapon.
De...Azt vettem észre, hogy a Charge 5 "magasai" ciripelnek (vokál, emberi beszéd hangok), ad egy furcsa hangot, ami engem zavar, mintha szakadt lenne a hangszórója, vagy nem is tudom hogy írjam le. Tán torzít?
Elmentem madaras tescóba, mert tudtam, hogy ott ki van állítva egy, meghallgattam, az is ilyen, volt egy Charge 4, az nem ciripelt, meg volt más márka, azok sem ciripeltek, de 2/2 Charge 5 igen.
Egyedi hiba lehet, vagy szerintetek ez ilyen?Mit ajánlotok helyette?, úgy látom egy Motion + -szal nem lőnék mellé, ha ez a hangosság, méret és stílus bejön? Vagy valami más?
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro Retina 14" 8C / 14C / 16 GB / 512 SSD / Magyar / Garancia
- FULL CTO 14" MacBook Pro M2 MAX / 12C CPU / 30C GPU / 32 GB RAM / 1TB SSD / Garancia
- AKCIÓ - 2023 MacBook Pro 14" M3 Pro / 12C CPU / 18C GPU / 18GB RAM / 1TB SSD / Garancia
- CTO (DUPLA RAM MEMÓRIA) MacBook Pro Retina 14" 10C / 16C CPU / 32 GB RAM / 1 TB SSD / Garancia
- CONTAX ZEISS AUTOFÓKUSZOS OBJEKTÍVEK SoNY E vázakhoz
- iKing.Hu - OnePlus 13 - Black Eclipse - Használt, karcmentes
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53