Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: A kérdés...
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
retesz147
addikt
Sziasztok!
Segítségért fordulnék hozzátok, kb 2 hete van egy JBL Charge 5-öt. Tetszik a hangzása, nekem megfelel minden szempontból.
Nem vagyok vájtfülű, zenei ízlésem is mainstream (dance, house), szóval koca zenehallgató vagyok, csak szóljon valami alapon.
De...Azt vettem észre, hogy a Charge 5 "magasai" ciripelnek (vokál, emberi beszéd hangok), ad egy furcsa hangot, ami engem zavar, mintha szakadt lenne a hangszórója, vagy nem is tudom hogy írjam le. Tán torzít?
Elmentem madaras tescóba, mert tudtam, hogy ott ki van állítva egy, meghallgattam, az is ilyen, volt egy Charge 4, az nem ciripelt, meg volt más márka, azok sem ciripeltek, de 2/2 Charge 5 igen.
Egyedi hiba lehet, vagy szerintetek ez ilyen?Mit ajánlotok helyette?, úgy látom egy Motion + -szal nem lőnék mellé, ha ez a hangosság, méret és stílus bejön? Vagy valami más?

Új hozzászólás Aktív témák
- Kuponkunyeráló
- Elemlámpa, zseblámpa
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Apple asztali gépek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD Touch I HDMI I W11 I CAM I Garancia
- Samsung Galaxy A53 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP Thunderbolt 4 kábel