Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- jakra: Retro gyujtemenyem (cloud synced for safety...)
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- Pötyi: 4. RETRO KONZOL ÉS SZÁMÍTÓGÉP BÖRZE - '25. november 16.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
retesz147
addikt
Sziasztok!
Segítségért fordulnék hozzátok, kb 2 hete van egy JBL Charge 5-öt. Tetszik a hangzása, nekem megfelel minden szempontból.
Nem vagyok vájtfülű, zenei ízlésem is mainstream (dance, house), szóval koca zenehallgató vagyok, csak szóljon valami alapon.
De...Azt vettem észre, hogy a Charge 5 "magasai" ciripelnek (vokál, emberi beszéd hangok), ad egy furcsa hangot, ami engem zavar, mintha szakadt lenne a hangszórója, vagy nem is tudom hogy írjam le. Tán torzít?
Elmentem madaras tescóba, mert tudtam, hogy ott ki van állítva egy, meghallgattam, az is ilyen, volt egy Charge 4, az nem ciripelt, meg volt más márka, azok sem ciripeltek, de 2/2 Charge 5 igen.
Egyedi hiba lehet, vagy szerintetek ez ilyen?Mit ajánlotok helyette?, úgy látom egy Motion + -szal nem lőnék mellé, ha ez a hangosság, méret és stílus bejön? Vagy valami más?

Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gigantikus fordulatot vett a GeForce RTX 50 Super sorozat törlése
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Kuponkunyeráló
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! LG UltraGear 27GR93U-B 27 4K 144Hz IPS monitor garanciával hibátlan működéssel