Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Battletech

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:47:46

LOGOUT.hu

Battletech Összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#301) Shadowguard válasza Matej (#300) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Én minden mech-ből megtartok egyet a kiállításra. :) :)

A storage-ben nekem is el vannak téve. Úgy értettem, hogy használni biztosan nem használnám a nagy többségüket. Lightból például csak a Firestarter :D Amíg az nincs, addig elbohóckodtam a Spiderrel, de nem tett rám mély benyomást.

Fallout 4-ben is minden fajta power armor-ból volt egy lezsírozva az erkélyen.

Én ott soha nem adtam el PA-t :D Amikor valamiból már megvolt a sima alapverzió mindenféle díszített változatokat pakoltam ki a házak elé díszsorfalnak. Csak vigyázni kellett, hogy gyorsan kivegyem a core-t, mert a piszok falusiak lopták.

Tegnap este jó napom volt :) Megcsináltam a Newgrange-es küldetést, utána meg felnéztem Brintonba. Ötkoponyás capture base, 2 Stalkerrel, egy Highlanderrel és egy Victorral. Mindegyiken csak 50%-os páncél volt, szóval az egyik Stalker kivételével célzottan lábra mentem. Azóta új LRM-boatom van és egy második hegylakó a raktárban (ez is 333P volt).
És végre rendes cuccok vannak a boltban (egyik helyen még Battlemaster darabokat is találtam, de sokalltam érte a pénzt), egy Exchanger-t is sikerült szereznem (első végigjátszásnál nem is láttam ilyet). Bár érdekes, mert a rendszer azt mondja romlott a mech hőkezelése. Pedig elvileg javulnia kellene, mert a -10% többet jelent, mint az a két Heat Sink, amit beáldoztam érte. Már ha jól értem, hogy mit is csinál. Gyakorlatban még annyira nem tudtam megnézni, előtte is csak desert/martion pályán volt vele bajom.
A végén pedig sikerült egészben elhoznom egy KGC-t is :C 4,5 koponyás capture base, leszedtem a tornyokat és jött az erősítés, 3 heavy meg az a szépség. Szerencsére útban volt egy domb, szóval mire odatotyogott le tudtam szedni a többieket. Egy lövésre volt ideje, utána az LRM-ek borították és végre a Grasshopper lángszóróinak is hasznát láttam. Úgy sikerült kiütnöm a pilótát a gépből, hogy át se ütöttem a páncélt :D
Viszont most már muszáj leszek megcsinálni az SLDF raktárt... Kellenek a dupla heatsinkek. Egy pár a rákra is, de a Stalkerre is tennem kell, mert 70LRM 4 kör alatt megsüti. És még mindig nem láttam Black Knightot :(

(#302) Matej válasza Shadowguard (#301) üzenetére


Matej
tag

Exchanger, nem is hallottam még róla. :)
Utánaolvastam, elméletileg nem számolja bele a treshold-ba a program.
10, 10, 50%-os verzióban létezik, jó lenne a 4 laseres Assaultra. :)

MaTeJ

(#303) Shadowguard válasza Matej (#302) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Én tudtam, hogy van, de eddig még nem találkoztam vele. A 733P-n jól mutat, 3ML+1LL és 2 LRM20 azért termeli a hőt, ha mindent ellövök. Mondjuk célzott lövésnél nem sok minden marad előtte.
Ha találok másikat az majd megy a rákra. Igazi közelharci szörnyeteget akarok csinálni belőle (ismét): AC/20+++, AC/10++ (+10dam) és 4 Medium Laser++ (szintén +10 dam). Pár dupla HS és majdnem max armor.

Egyébként csak én érzem úgy, hogy bugos a range finder? Vagy csak rosszul van megírva a játék, mert ahogy néztem most úgy működik, hogy ha én látom az ellenfelet akkor már ő is lát engem. Tegnap pont belefutottam egy olyanba, hogy Highlandernek csak sensor rangeben volt az enemy, kicsit közelebb sétált,de még akkor se láttam, ő is ment guardba. Odaugrottam a HGL mögé (!), de már láttam a célpontot. És mikor jött simán elkezdte lőni a Grasshoppert :((

(#304) Cifu válasza Shadowguard (#303) üzenetére


Cifu
nagyúr

A látótávolságnál vannak változók, táj (a forrest ugye csökkenti azt) és a méret is (minél magasabb kategóriájú a másik, annál messzebbről látod, stb. A pontos képletet nem ismerem, de ha kisebb mech, akkor simán lehet, hogy te éppen megláttad, ő meg már látja a mögötted lévőt is...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#305) Matej válasza Shadowguard (#303) üzenetére


Matej
tag

Elnézést, 20%, nem 50%. :)

Vannak anomáliák, ez tény. Tegnap 5 Gauss lövésből (90%-os találati esély mellett), 4 ment mellé.
Nem picit, nagyon.

MaTeJ

(#306) Shadowguard válasza Cifu (#304) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Azt már felfedeztem, de elvileg a Highlander nagyobb, már azt is látnia kellett volna az enemynek, ha nekem nem is. Mindegy, annyira nem vészes, csak ezt is bele kell kalkulálnom a felderítésbe.
Az nagyobb baj, hogy a kis vackoknál a sensor range is nagyobb. Imádom mikor úgy kapok sensor lockot, hogy enemyt se látok. Még szerencse, hogy az ellenfelek nem úgy építenek mechet, mint én. Akkor temethetném is a pilótát. :DDD

Vannak anomáliák, ez tény. Tegnap 5 Gauss lövésből (90%-os találati esély mellett), 4 ment mellé.

Az még a jobbik eset. Amikor az ellenfél szenzortávolságon kívülről PPC-vel telibe lövi a pilótafülkét, majd a következő mechje ugyanezt eljátssza Large Laserrel az bosszantóbb. Tegnap is imádkoztam nagyon mikor három sorozatból három sérülést szedett be a pilótám. Az volt a szerencsém, hogy Guardban volt.
Előző végigjátszásban mondjuk nekem jó volt a Gauss. Olyan random fejlövéseket osztogattam vele... :K Egyszer egy komplett Highlandert szereztem így.

Tényleg, ha már elcsúszott lövések: csak szerintem vicces mikor a félrement PPC-lövés simán keresztülmegy a mögötte álló mechen? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#307) Amartus


Amartus
senior tag

Tudna valaki javasolni olyan mech-et amivel a Panzyr-os küldinél a sebesültek megmentését? Próbáltam battlemaster-rel, de lassú, a King Crab még lassab, a Highlander lehet, hogy elég gyors lenne, de az kell a támadók feltartásához, az Orion-on meg nincs páncél, mert LRM boat. Ráadásul biztos, hogy lassú lenne. Kicsit bosszant, hogy cirka három kör alatt eljut az a tetű a barakkokig.

Istenem, tele van csillagokkal...

(#308) Cifu válasza Amartus (#307) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ha azt is meg akarod csinálni, akkor valami rohadt gyors Mech kell, amit nem lőnek ki fél kör alatt. Mondjuk Dragon...

Ezzel együtt az a secondary objective piszok nehéz, nekem még 600 méteres látó- és szenzor távolsággal is vért kellett izzadnom (fent volt egy Griffin, egy Commando, egy Cicada és ugye jön onnan egy APC és van torony is). Én anno úgy tudtam megcsinálni, hogy felfutottam az emelkedő majdnem tetejére (egy Awesome-al), és onnan láttam meg a barakok felé rohanó APC-t (ismét: 600 méteres alap szenzor távolsággal!), majd ment rá 3x LRM-15 hullám, a felderítő mögött araszoló LRM-boatból...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#309) Amartus válasza Cifu (#308) üzenetére


Amartus
senior tag

Igen, én is ezt akartam; fel is küldtem a szenzoros lánykámat, de Battlemaster, és iszonyú lassú az a mech. A feléig se jutott el, persze tűz alatt volt végig.

Köszi, kipróbálom a Dragon-t.

Istenem, tele van csillagokkal...

(#310) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Én megoldottam egy Grasshopperrel. A pontos loadoutra már nem emlékszem, de azt hiszem vegyesen volt rajta medium és large laser meg jump jetek. Nem foglalkoztam semmivel, csak a küldetés elejétől kezdve elindultam a barakk felé. Nézni kell, hogy a sprint vagy a jump jet visz-e messzebb, én azt hiszem variáltam a kettőt. Az útba eső mechekkel nem kell foglalkozni, elvileg lesz rajta elég armor, hogy túlélje, ha éppen nincs APC lentről lehet segíteni pár LRM-sorozattal, esetleg rátolni egy Vigilance-et, ha minden kötél szakad.

(#311) Cifu válasza Shadowguard (#310) üzenetére


Cifu
nagyúr

Mint említettem, én 600 méteres látótávval nyomtam végig a kampányt, de ott egyszerűen nem tudtam nélkülözni másfél Mech-et: akkor a másik három APC közül beért valamelyik, és megint elbukom az elsődleges feladatot. Igaz, azóta már megfejtettük ugye, hogy az LRM nem annyira jó járművek ellen, ami tény, nekem meg két LRM boat-om volt (egy Highlander és egy Awesome).

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#312) Cifu válasza Amartus (#309) üzenetére


Cifu
nagyúr

Szvsz a Battlemaster helyett próbálj ki Grasshoppert vagy Dragont. De ha LRM-es megoldást csinálsz, akkor is az LRM-boatnak a domb aljáig el kell sétálnia, különben nem fogja elérni a barakot veszélyeztető APC-t.

Ezzel együtt "mókás", hogy a játék egy legnagyobb kihívása effektíve abból fakad, hogy négy Mech-el kell négy plusz egy APC-t kilőni, úgy, hogy közben maroknyi másik Mech és jármű lő rád....

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#313) Amartus válasza Shadowguard (#310) üzenetére


Amartus
senior tag

A Garsshopper-t is kipróbálom, valamelyik csak sikerül. A vigilance mire jó?

Istenem, tele van csillagokkal...

(#314) Shadowguard válasza Cifu (#311) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Nekem addigra megvolt A RÁK (King Crab) ;] Körönként egy enemyt fixen kiszedegettem csak azzal, az APC-kre elég volt csak ránézni. Az LRM-boatban nem vagyok biztos, de azt hiszem akkor már a HGN-733 volt, 70 rakétával. Vagy Stalker, de az is 70LRM :K Plusz a 732B, azon volt 2 LRM20 (+1 és +2 damage-es változat) és a Gauss. Kicsit túlerőben voltam, a turreteknek lőni sem kellett, mert addigra kiirtottam mindent ;]

A vigilance mire jó?

Az csak akkor kell, ha nagyon rászállnának a Grasshopperre. Kör elején elnyomod, sprintelsz és a végén mégis guardban vagy.

(#315) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Azért néha haláli pofa a gép... Assassinate küldetésen a menekülési pontot éppen csak annyira rakta közel a célponthoz, hogy a féllábú Highlander be tudott gyalogolni. Azt hittem ott kapok agyvérzést, ráadásul el is felejtettem menteni a küldetés közben, szóval visszatöltés után persze már másik mechben ült a célpont. 333P-t már elfelé adogatom, de a simából ez volt a második amivel találkoztam. Kellene az a +3t hely néhány plusz HS-nek.

Egyébként sem szabadna elfelejtenem a mentést, azért volt egy-két húzós helyzet. Általában most is működik a KGC kiáll és körönként megöl egy ellenfelet taktika, de volt, hogy második körben vissza is húztam fedezékbe, mert négy fejlövést gyűjtött be. Ötödiket már nem mertem megkockáztatni, mert elfogyott a páncél a fülkéről és ha egy PPC talál be akkor temethetem, Guard ide vagy oda. Egyszer meg a rakéta volt sok az ellenfélnél és borultam. Mire fel tudott kelni a jobb oldalon nem volt páncél. Menekültem is rögtön a közelből, azon az oldalon van az AC/20+++.

Főszállal kellene haladni, már 2300 nap fölött járok, de még csak tegnap védtem meg Smithont. Lehet gyorsan végig kellene szaladni, legalább megkapom az Atlas II-t és lehet utazni másfelé is. Lassan úgyis meglesz a 9. maxos pilóta is. Egyébként csak nálam nem egyforma a pilóták fizetése? A roninok többet kérnek egy ezressel, mint a többiek. :DDD

(#316) Amartus válasza Shadowguard (#315) üzenetére


Amartus
senior tag

Így én is járta, már. Valami tó mellett kellett elkapni a kalózvezért, folyamatosan feküdt az első lövéstől fogva. A menekülés bejelentésekor, amit mellé rakott ki, felpattant és komótosan besétált a körbe, és huss! . Nem hittem a szememnek.

Istenem, tele van csillagokkal...

(#317) Amartus válasza Shadowguard (#310) üzenetére


Amartus
senior tag

Grasshopper-rel meglett. Csak be kellett hozni a Battlemaster helyére. Végig futni kellett, és pont akkorra ért oda, amikorra az apc is. Sajnos nem tudtam lelassítani az animációt a megtorlásról, pedig...

Istenem, tele van csillagokkal...

(#318) Ry0K3N válasza Cifu (#312) üzenetére


Ry0K3N
senior tag

Én ott azt csináltam leparkoltam a mecheket a bejárathoz így az APC-k nem tudtak bemenni. A barrakokal nem foglalkoztam, ha nagyon akartam volna megcsinálom de már a tököm ki volt vele hogy 2 kör alatt bukom a missziót. Mire rájöttem a trükkre már nem akartam a secondaryvel foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#319) torma1981


torma1981
veterán

Sziasztok.

Nálam valami gond van.

Utazni akarok máshova de pár nap eltelése után nem megy az idő. Ha vissza akarok tölteni valamit, olyan mintha nem lenne semmilyen mentésem,karakter stb. Ha ki a karok lépni kifagy. Moddolva van a game,de még ilyennel nem találkoztam. Régebbi mentéssel is kifagy.

(#320) Ry0K3N válasza torma1981 (#319) üzenetére


Ry0K3N
senior tag

Ott valami nagyon összeomolhatott akkor. Lehet mod miatt.

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#321) duvi válasza torma1981 (#319) üzenetére


duvi
nagyúr

Megérne egy reinstallt és a mentéseket áttenni egy másik könyvtárba. Ha így okés, akkor mehet vissza az uccsó mentés, bár a Steam úgyis szinkronizál.

(#322) Cifu válasza duvi (#321) üzenetére


Cifu
nagyúr

...kivéve, ha kikapcsolod azt. ;)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#323) duvi válasza Cifu (#322) üzenetére


duvi
nagyúr

Jogos, bár akkor pont a lényegét veszítjük el a Steam kliensnek :)

(#324) Cifu


Cifu
nagyúr

Ha esetleg valakit érdekel: Battletech hivatalos grafikák és design képek @ Artstation.

Egyébként most kezdett el realizálódni bennem, hogy igazából egy csomó freelance grafikus csinálta az átvezető animációkat...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#326) duvi válasza Shadowguard (#325) üzenetére


duvi
nagyúr

Szép termetes patch lett :K

(#327) Cifu válasza Shadowguard (#325) üzenetére


Cifu
nagyúr

Hátő...

Lejjebb venni ennyivel a PPC és a lézerek hőtermelését eléggé durva balance, így szvsz jelentősen csökkent az AC-k értelme...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#328) duvi válasza Cifu (#327) üzenetére


duvi
nagyúr

Gondolom volt némi sírás a fórumokon, erre átestek a ló túlsó oldalára ;]

(#329) Matej válasza Cifu (#327) üzenetére


Matej
tag

Szerintem is hiba erősíteni az energiafegyvereket, de ők tudják. Ac20 1-el alavyonyabb heat-je mókás. :)

MaTeJ

(#330) Ry0K3N válasza Cifu (#327) üzenetére


Ry0K3N
senior tag

Korántsem. Egy kicsit talán a LLasert túlbuffolták. 21 heattel pont jó lenne. A legnagyobb probléma itt az hogy tábláshoz képest a tonna/ sebzést arányt majdnem 5x 6x osára emelték a heat sinket viszont nem. Egy mech képes TT-ben PPC-vel folymatosan tüzelni míg itt még buff után is túllépi a 30-at. Igaz 5 el de már nem annyira probléma.

PPC (7t)
Tabletop:
10 dam 10 heat 10 tona HS
tonna/sebzés: 0,5
BT Pre buff:
50 dam 45 heat 15 tonna HS
tonna/sebzés: 2,27
Post buff
50 damage 35 heat 11,6 tonna HS
tonna/sebzés: 2.6

LLsr (5t)
Tabletop:
8 dam 8 heat 8 tonna HS
tonna/sebzés: 0,6
BT Pre buff:
40 dam 30 heat 10 tonna HS
tonna/sebzés: 2,6
Post buff
40 damage 18 heat 6 tonna HS
tonna/sebzés: 3.6

AC10 (12t)
Tabletop:
10 dam 3 heat 3 tona HS + 1___2 t ammo
tonna/sebzés: 0,62___ 0,58
BT Pre buff:
60 dam 15 heat 5 tonna HS + 1___2 t ammo
tonna/sebzés: 3,3____2,6
Post buff
60 damage 12 heat 4 tonna HS + 1___2 t ammo
tonna/sebzés: 3,5____3,3

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#331) Shadowguard válasza Cifu (#327) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Lehet, de én például eddig nem is használtam PPC-t, inkább LArge Lasereket pakoltam. Bár az is durva lett, 30 helyett 18 heat. Bezzeg a mediumnak felvették 12re. Ennek pont nem örülök.
De a Flamer ammocsökkentésének sem :((

[ Szerkesztve ]

(#332) Cifu válasza Ry0K3N (#330) üzenetére


Cifu
nagyúr

A legnagyobb probléma itt az hogy tábláshoz képest a tonna/ sebzést arányt majdnem 5x 6x osára emelték a heat sinket viszont nem.

Mekkora is az egy tonna páncél által nyújtott páncélzat pont aránya a TT-ben, és mennyi a BT játékban? :U

Na ugye. Kár a TT-t ilyen téren példának elővenni, a BT-ben a szabályokat módosították, megváltoztatták.

Szvsz eddig az energiafegyverek és az AC-k jól voltak kiegyensúlyozva, forró / vákuum égöv alatt bizony küzdelmes a használatuk, és így ilyen körülmények között az AC-k brillirozhattak. Mérsékelt égöv alatt a kettő nagyjából egyenrangú volt. A hideg égöv mellett pedig az energiafegyverek kevesebb HS-el is hatékonyak lehettek.

Szóval eddig megvolt a balance.

Az inkább mérvadó, hogy a hosszútávú energiafegyverek hőtermelését csökkentették, leginkább az ER Large Laser-ét (40->25), míg a "sweet spot"-on ülő MedLaserét növelték (10->12), ahogy a Small Laser-ét is (5->6). Ez jelzi, hogy a probléma az volt, hogy egyszerűen a kis látótáv miatt nem lehetett a PPC / LL / ERLL fegyvereket kihasználni, így, hogy értelmük legyen rövidebb távon is, csökkenteni kellett a hőtermelésüket, illetve hogy az Small és MedLaser-ek kevésbé legyenek ideálisak, növelték a hőtermelésüket...

A balance után az energiafegyverek sokkal kellemesebben használhatóak (MedLas-t leszámítva). Ez 300 méteres látótávnál feltehetően kevésbé ugrik ki, kivéve, ha valaki dedikáltan játszott a Sensor Lock / Scout dolgokra, és a hátulra helyezett, nagy lőtávú, direkt tűztámogató Mech-ekre... Csak gondolom eddig nem sok ilyen volt...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#333) Ry0K3N válasza Cifu (#332) üzenetére


Ry0K3N
senior tag

Az most teljesen mindegy mennyi a páncélzat a lényeg az hogy a hűtés nem olyan arányú.

A PPC teljesen használhatalan volt, inkább felraktam helyette medium lasert de nem láttam értelmét hogy minden 3. körben lőjek csak vele. Csak akkor használtam ha tényleg nem volt más alternatíva. Most jónak tűnik de majd kiderül mennyire ha majd kipróbálom délután. Ideje elővennem a raktárból azt a porosodó 8Q-t.

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#334) Cifu válasza Ry0K3N (#333) üzenetére


Cifu
nagyúr

Az most teljesen mindegy mennyi a páncélzat a lényeg az hogy a hűtés nem olyan arányú.

Ha tonna / sebzésben számolsz, akkor miért is nem mindegy, hogy a játékban 5x szorzójú a páncélzat?
Felesleges a TT-t idekeverni. Más a játékmechanika, eleve a hőszámítás is (pilóta Guts érték befolyásolása, stb.), a találat számítás (lézerek +5% to hit) és így tovább.

A PPC teljesen használhatalan volt, inkább felraktam helyette medium lasert de nem láttam értelmét hogy minden 3. körben lőjek csak vele.

Ilyen formán igazad van, de amíg nem tudod kihasználni az 540 méteres lőtávját, addig valóban semmi előnye nem volt a PPC-nek a MedLas-hoz képest. És igen, ilyen szempontból a Large Laser / ER Large Laser volt a legrosszabb.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#335) Ry0K3N válasza Cifu (#334) üzenetére


Ry0K3N
senior tag

Ha tonna / sebzésben számolsz, akkor miért is nem mindegy, hogy a játékban 5x szorzójú a páncélzat?

A páncélzatnak semmi köze egy fegyver használhatóságához. A hűtésnek nagyon is. A páncélzat lehet felőlem 10x is az nem sokat fog változtatni azon melyik fegyvert részesíti az ember előnyben. A hűtés viszont nagyon is.

Más a játékmechanika, eleve a hőszámítás is

Abszolút nem, lecsupaszítva a lényeg ugyanaz csak más értékekkel és módosítókkal. A hőszámítás is ugyanaz csak megszorozták 3-al. Most hogy milyen módosítók jönnek rá az über mega Kerensky pilótáktól az teljesen mindegy. Multiba nincsenek 10-10-10-10-es pilóták. Ott nagyon elszaladt velük a ló.

A lőtáv probléma jogos de az sem nagyon segít egy PPC-n mert akkor inkább olyan gépet viszek amin LRM van mint PPC. Két LRM 20 nem generált annyi hőt mint egy PPC.

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#336) Matej válasza Ry0K3N (#333) üzenetére


Matej
tag

Szerintem használható volt a PPC eddig is, legalábbis én d heat sinkkel toltam 3 ppc-s mech-et és használható volt, habár oda kellett figyelni a fűtésre. :)

MaTeJ

(#337) Cifu válasza Ry0K3N (#335) üzenetére


Cifu
nagyúr

A páncélzatnak semmi köze egy fegyver használhatóságához.

De ahhoz, hogy a TT és a BT tonna/tömeg számait összevesd, igen.

A hőszámítás is ugyanaz csak megszorozták 3-al.

Innen indultak, aztán nekiálltak finomhangolni, így lett a MedLas 3x3 = 9 helyett először 10, mostantól 12 heat-es, az AC/10 a 3x3 = 9 heat helyett eddig 15, most 12.

A túlhevülés határa a 50% + 5% per Guts skill szint, és ugye a 100% a shutdown.

Megjelent a Heat Exchanger, a Heat Bank,

Szóval messze nem ugyanaz már.

Két LRM 20 nem generált annyi hőt mint egy PPC.

Ez viszont már weapon balance dolog. ;)

Szvsz az LRM egyszerűen értelmesebb minden szempontból, mint a nagy hatótávú direkt tüzelő fegyvereknek (PPC, LL, AC/2, AC/5, Gauss), hiszen tud indirekt is tüzelni, és ehhez képest kevés hátránnyal rendelkezik - a hőtermelést is tekintve. Érdekes, hogy az LRM-eknek is csökkentették amúgy a hőtermelését. Azt sem bántottam volna...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#338) Ry0K3N válasza Cifu (#337) üzenetére


Ry0K3N
senior tag

De ahhoz, hogy a TT és a BT tonna/tömeg számait összevesd, igen.

Nem látom be miért lenne. :F

Innen indultak, aztán nekiálltak finomhangolni, így lett a MedLas 3x3 = 9 helyett először 10, mostantól 12 heat-es, az AC/10 a 3x3 = 9 heat helyett eddig 15, most 12.

Éppen ezzel van a baj. Hogy kompenzálj egy Medalsert 3 tonnányi heat sink kellett TT-ben most pedig 4 tonna BT-ben. Ez a PPC esetében+ 5! tonna különbség mi nagyon sok ha azt nézzük a mechek felszereltsége TT-ből van. Most ez lement 11 tonnára de ezt bőven kompenzálja a magasabb sebzés. Ezért sok build ami Llaserre és PPC-re épült itt totál használhatatlan. A heat sinkeknek kevés a -3. -4 kellett volna legalább ezért lett szar a PPC és a Llaser.

A túlhevülés határa a 50% + 5% per Guts skill szint, és ugye a 100% a shutdown.

Megjelent a Heat Exchanger, a Heat Bank,

Kampány only. Nem mintha találtam volna egyet is, hova a tökömbe vannak ezek elrejtve? :((

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#339) Shadowguard válasza Ry0K3N (#338) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Kampány only. Nem mintha találtam volna egyet is, hova a tökömbe vannak ezek elrejtve? :((

Nekem három is volt. :DDD Taurus rendszert tudom ajánlani, én az összeset ott találtam.

Tegnap kezdtem egy új kampányt a patch örömére. Az időgyorsítás kifejezetten szimpatikus megoldás, főleg az escort küldetések alatt. Hosszabb pályákon a hajamat téptem amikor szépen komótosan vonulgattak az APC-k. Plusz lehet csak nekem tűnik úgy, de mintha hosszabb játék/visszatöltögetések alatt sem lassulna be a játék. Már az egyik előző patch is sokat javított rajta (nekem legalábbis úgy tűnt), de azért szorgosan törölgettem is kifelé a mentéseket közben és ha volt 30-40 darab akkor egy-egy kattintásnál már hajlamos volt pár secet gondolkozni.

És kipróbáltam pár küldetés erejéig a hard fokozatot is. Vicces volt, amikor a másfél (!!!) koponyás assassinate-nél ez jön velem szembe, mint támogató csapat: Cicada, Centurion, Vindicator és Shadow Hawk. Én meg bohóckodtam ott az induló mediumokkal és egy Firestarterrel (azért sokat segített, hogy végig vízben álltam, legalább a hűtés meg volt oldva). Ráadásul a végére odaért a célpont is, egy Black Knightban. Utóbbiból sikerült kiügyeskednem a pilótát is, de feleslegesen. A két darab mellé nem hogy a harmadikat nem sorsolta be, de semmi más mechdarabot se. :(( Következő egykoponyás meg egy Vindicator-Kintaro párost hozott, 2 Jenner kíséretében. Azt hiszem így lesz itt kihívás (egy darabig).

Ami kevésbé tetszik az a -2Flamer ammo. Tegnap azért éreztem a hiányát. Illetve egyszer egy capture base küldetésnél a ledobott erősítésből egy Panther bebugolt. A másik két mechet leszedtem, az meg végig csak állt és nem csinált semmit. Még amikor lőni kezdtem akkor se. Érdekes volt, mert bracebe se ment. Bár ennek lehet nincs köze a patch-hez, de eddig ilyet nem láttam.

(#340) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Jól leült a fórum, de hátha:
Lassan végére érek a harmadik kampánynak is, azért ennyi idő után már azért kezd kicsit kifulladni a játék. Most azon gondolkozok, hogy ki kellene próbálni a RogueTech mod(csomag)ot. Valakinek vannak vele tapasztalatai? Hétvégén néztem pár streamet, érdekesnek néz ki. Bár az is biztos, hogy nem gyenge nehezítést is jelent.

(#342) Cifu válasza duvi (#341) üzenetére


Cifu
nagyúr

Szerintem így jobb. ;)

-Flashpoints: kapcsolódó, rövid küldetéssorozatok
-Új biomek: tropical, sunny shore és alien flare
-Hatchetman, Crab és Cyclops
-Új küldetésfajta, "Target Acquisition", gyakorlatilag Capture the Points, 3 kijelölt területet kell elfoglalni a győzelemhez - állítólag itt lesz értelme a Light és Medium Mech-eknek.

Hát nem izgultam elsőre rá. :(

A három Mech-ből kettő (Hatchetman és Crab) eleve főleg közelharci célra használható. A "TA" küldetésprofil így leírva nem túl érdekes, bár meglátjuk...

BTW a Steam bejelentés alatt sorakoznak az anyázó kommentek, mert a mai napig nincs meg a beígért német, francia és orosz nyelvi támogatás...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#343) Cifu


Cifu
nagyúr

Flashpoint beharangozó trailer
Újdonságok bemutatása

És a legszebb: 18 euró előrendelve...

Hát ő izé...

Lehet, hogy Battletech rajongó vagyok, de nekem ez így ránézésre nem ér meg 18 eurót... :(

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#344) duvi válasza Cifu (#343) üzenetére


duvi
nagyúr

Én is beraktam listára az anydealen, pedig kíváncsi vagyok az összes újdonságra :(

(#345) Mcray


Mcray
senior tag

Sziasztok Fórumtársak!

Amikor utoljára néztem, hogy itthon érdekel e valakit a Battletech nem találtam élő fórumot. Örülök, hogy ez változott. Szeretném megosztani veletek a hobbimat és amiket terveztem:

Lego + Battletech:

Mechwarrior 4 Bushwacker: [link]

Mechwarrior 4 Mad Cat: [link]

Mechwarrior 4 Vulture: [link]

Továbbá dolgozom jelenleg egy Mad Cat IV-n is: [link]

és egy Black Lanner Mechen is: [link]

Még nem kezdtem el, de nagyon szeretnék egy Crab mechet tervezni, ami úgy néz ki mint az egyik könyv borítón, vagyis nagyon hegyen az orr része és nem olyan bumszli, mint a mostani játékban.

Üdv,

Mcray aka Tyutyu aka Das_Booty (World Of Warships)

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#346) Cifu


Cifu
nagyúr

Gondoltam kipróbálom a kijött két DLC-vel a játékot. Kicsit nosztalgiázom. Hát a nosztaliga bejött....

Először is a játék továbbra is optimalizálatlan, elég sokat tölt (SSD esetén is), ráadásul menetrend szerint lefagy (nálam 3-4 csata után biztos kiugrik az asztalra, ami memória-management problémára utal), plusz AMD kártyákon a kampány 'főképernyőjének' (Leopard / Argo) betöltése után megmerevedik a kép (a kurzor mozgatható és a zene megy a háttérben). Utóbbiban az az érdekes, hogy a hivatalos fórum tele van ezzel a hibajelzéssel június óta, azóta is olyan bölcs javaslatok vannak rá, hogy rakj fel régebbi drivert például...

A kampányban találkoztam a két új biome-val (dzsungel és város), érdekes-érdekes, jó a változatosság, de azért a hajam nem tettem le tőle. Az új küldetésfajtába is belebotlottam, de az AI láthatóan még küzd a kihívásokkal, nálam volt, hogy egymás után két Mech-jét főzte meg.

Ehhez már csak adalék a korábban személy szerint kifogásolt irtó alacsony látótáv és szenzor távolság, ami miatt a nagy lőtávú alapfegyverek (AC/2, AC/5, PPC, Large Laser) nagyjából feleslegesek, az LRM pedig leginkább indirekt fegyvernek jó, ha van, aki spotol. Normál körülmények között szinte minden második küldetésben belefutottam olyanba, hogy az AI közelharcolni kezdett, vagy nekem volt már célszerűbb közelharcolni... A Small Laser / MG továbbra is használhatattlan, hacsak nem közelharcolsz, a középfegyverek (MedLas, AC/10) uralnak mindent, az SRM pedig "sörétespuskának" továbbra is megteszi. Ha az ember felveszi a látó- és szenzortávot, akkor a hosszú távú fegyverek végre érnek valamit, de az alapértékekkel meg a többi fegyver csúszik szét.

Az EW-vel még nem találkoztam, ahogy a Flashpointok is sikeresen kimaradtak (mert előről kezdtem a kampányt), de a sokadik kampány 'főképernyő' befagyás után elszakadt a cérna, és uninstalláltam.

Én továbbra is szeretném szeretni ezt a játékot, de még Battletech rajongóként sem tudom szeretni. Hihetettlen, hogy egy év alatt nem tudták a játék kódját rendberakni, nevetségesek a folyamatos fagyások, a balance még mindig nem jó, még vanilla beállításokkal sem. A két 20-20 dolláros alapárú DLC arcpirító, oké e téren a kampány után kellene látnom a Flashpointokat, de ugye odáig nem jutottam.

Kár érte, félek nálam végleg ennyi volt a játék... :U

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#347) Mcray válasza Cifu (#346) üzenetére


Mcray
senior tag

Akkor ajánlom neked a Mechcommander Darkest Hours modot/konverziót.

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#348) Cifu válasza Mcray (#347) üzenetére


Cifu
nagyúr

Teszek egy próbát...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#349) BoB


BoB
veterán

Heavy Metal DLC

Eight new ‘Mechs have been added to the world of BATTLETECH, including seven classic designs from the original board game along with a never-before-seen ‘Mech designed exclusively for this expansion. New methods of destruction await as eight devastating weapons systems are now available to wreak havoc like never before. Heavy Metal takes ‘Mech action to the next level with a brand new Flashpoint Mini-Campaign featuring two legendary characters from the famous mercenary group, Wolf’s Dragoons, and a mysterious derelict cargo ship.

[ Szerkesztve ]

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#350) duvi válasza BoB (#349) üzenetére


duvi
nagyúr

Köszi az infót! Ez nagyon várós! :K Gondolom ez már fizetős és nem lesz benne az SP-ben.
Szerk: ránéztem steamen és azt írja, hogy már a könyvtáramban van :C

[ Szerkesztve ]

(#352) duvi


duvi
nagyúr

Gamebilleten HL áron (28,95€) a BATTLETECH Season Pass.

(#353) helgi


helgi
aktív tag

Sziasztok!
A Roguetech modot gondolom kipróbáltátok már. Meg tudnátok mondani hogy mik a különbségek a 3 mod közt? [link]
- Roguetech
- BattleTech Advanced 3062
- Battletech Extended 3025 - Commander's Edition

(#354) Reno7 válasza BoB (#349) üzenetére


Reno7
senior tag

Ezek az új mechek az eredeti kampányba is bekerülnek? Vagy csak ebben az új kampányban játszhatók?

My SHAMAN is so overpowerd, I once cast a frostshock in Summerspring, now its called Winterspring.

(#355) Cifu válasza Reno7 (#354) üzenetére


Cifu
nagyúr

Úgy tudom nem. Csak az új kampányban, illetve a Flashpointokban találkozhatsz velük.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#356) Mcray válasza helgi (#353) üzenetére


Mcray
senior tag

A Rougetech egy óriási nagy totális konverzió. Gyakorlatilag mindenhez hozzányúltak az alapjátékban. Kölön újra meg kell tanulni, hozzá mindent és ez tartalmazza a legtöbb modot.

Az Advanced, Az Extended, XLRP stb ugyanazokat a modokat tartalmazzák mint, a Rougetech, de csak a felüket kb és az alap játékhoz sem nyúltak annyira hozzá.

Mindegyik jó móka, de nekem a Rougetech játszhatatlan, mert a gépem nem bírja el. Nagyon hamar elfogy a 8 giga memoriám és kidob a desktopra.

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

(#357) helgi válasza Mcray (#356) üzenetére


helgi
aktív tag

Igen, a Roguetech-et felraktam kb októberben, megnéztem de nekem is csak fagyogatott 8gb rammal és persze 1gb vga-val minimum beállításokkal. Most megnéztem egy rx570 8gb-vel a Heavy Metal-t, és max-on elég jól fut.
Inkább az Extended 3025-öt akarnám játszani, csak még nem sikerült elindítanom. Valszeg valamit nem jól másoltam...

[ Szerkesztve ]

(#358) helgi


helgi
aktív tag

Tetszik a 3025 extended commander edition. Fel is tettem az 1.8.0 változatra anno és működött. Most az 1.8.1-re feltettem az újabb 3025-öt, újra kezdtem és az új mentett állást nem tölti be..
Találkoztatok a problémával?

[ Szerkesztve ]

(#359) helgi


helgi
aktív tag

Él még ez a topik?

(#360) Cifu válasza helgi (#359) üzenetére


Cifu
nagyúr

A topic aligha, mert a tárgyban szereplő játék eléggé rétegjáték, és már "kifutott"...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#361) duvi válasza Cifu (#360) üzenetére


duvi
nagyúr

Valóban az. Valamelyik streaming szolgáltató igazán csinálhatnának a BT világából egy jó kis sorozatot! A regények adottak hozzá és a filmes technika is elért a szükséges színvonalra (lásd. Expanse). Mindjárt népszerű univerzum lenne. Ettől függetlenül nekem bejött ez a BT játék(is) :K

(#362) helgi


helgi
aktív tag

Kérdezném, hogy a 3062-őt felraktam mint a 3025-öt, de install/update után is az alapjáték jött be. Gond lehet ha a 3025 is fel van téve és működik?

(#363) helgi válasza duvi (#361) üzenetére


helgi
aktív tag

Na igen. Szerintem nem sok játék van, ami érdemleges, 10 újjamon megszámolom.

(#364) helgi


helgi
aktív tag

A 3025 extended-hez találtam 2 modot, de nem akar működni még ha új játékot kezdek sem. Biggerdrops és a More Clan Salvage. Segítenétek pontosan hogyan kéne?

(#365) Cifu válasza helgi (#364) üzenetére


Cifu
nagyúr

A BiggerDrops-hoz szükséges a [MissionControlMod] , azt nem tudom, hogy a 3025 Extended működik-e vele.
A More Clan Salvage csak egy sima update, csak be kell másolnod az adott könyvtárba, aztán majd több Clan cucc esik.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#366) helgi válasza Cifu (#365) üzenetére


helgi
aktív tag

BiggerDrops-master. Ezt másoltam be az említett két másikkal együtt. Indítás után bejön a főképernyő és kiírja, hogy a BiggerDrops-t nem indította el. Lehet nem jó ez a változat?

(#367) helgi válasza helgi (#366) üzenetére


helgi
aktív tag

Megoldódott. Köszi.

(#368) helgi válasza helgi (#366) üzenetére


helgi
aktív tag

A BiggerDrops az mindíg Ally-ként irányítja a saját mech-jeimet?

(#369) helgi válasza helgi (#368) üzenetére


helgi
aktív tag

Megoldódott.

(#370) Cifu


Cifu
nagyúr

Kicsit rehabilitálnom kell a játékot, mert az elmúlt időszakban kb. 120 órát tettem bele.
Anno nagyon idegesített, hogy folyton fagyogatott, nos, nVidia kártyával ilyet nem tapasztaltam, a játék stabil, mint a beton.

Az alaptörténet újrajátszása alapvetően nem hozott túl sok újat, nagyon sokat kavarogtam mellőzve a fő történetszálat, aminek az lett a vége, hogy 3 karakterem volt 10/10/10/10-es statokkal. Így elég egyszerű volt. Újrajátszani a már jól ismert küldiket kicsit fárasztó, de azért szórakoztató.

A világ ugye utána nyílt meg a Flashpointokkal, és meg kell mondjam, hogy tényleg élvezetes küldetéseket tudtak összehozni, csomó, a játék világában nagy névvel (Black Widow, Morgan Kell, stb.).

Itt jönnek elő a kicsit keserű pirulák, mert amire a főszál végére ér az ember, már alsó hangon is akad azért több Assault Mech-je, így pedig a küldetések egy jó része álmosító lesz. Amiért igazán kár. Ezeket azonban feledtetik az olyan esetek, amikor egy aréna szerű harcban mindenki csupa Urbie-val lőtte egymást.

A mech tömeg korlátozások kicsit nehezen érthetőek, de legalább kényszerítenek arra, hogy elővedd a raktárból a kisebb mech-eket. Itt jön a másik probléma: a Flashpointok is, és a Black Market is annyi LosTech dolgot zúdit az emberre, hogy az olló tovább nyílik a játékmenetben. A magas árak és a viszonylagos ritkaság próbálja azért megadni a "szörnyen ritka" hangulatot, de a LosTech azért nem olyan LosTech, ha a Black Marketet nyitva tartod (vagyis a kalózokat azért nem ütötted orrba-szájba korábban).

Itt jön a másik probléma, a balance. Sajnos nagyon látványosan jobbak bizonyos fegyverek a többinél. ER PPC++ a plusz sebzéssel és mínusz tömeggel, az UAC/5++ a 2 mínusz recoillal és tonnával, a Gauss Rifle++ a mínusz tömeggel és plusz sebzéssel. Ezek annyira táposak, hogy nagyon. Ugyanakkor ki fogja az SRM4++-ot elővenni? Vagy felszerelni egy Large Pulse Laser-t? Nagyjából értelmetlen...

Annihilator 4x UAC/5-el? Gyakorlatilag darálógép. Bull Shark 2x Gaussal és 2x LRM-20-al? brutál. Warhammer 2x ER PPC-vel? Szintén kemény.

De ezeket is elnézi az ember, mert tényleg jól eltölti az időt a mech-ek polírozásával, a Flashpointok kergetésével. Pedig valahol már karikatúrába illő dolog, hogy a periférián kajtatsz egy LosTech hajón tucatnyi Assault Mech-el a hangárban (amelyeken ER PPC-k, Double Heatskinek és Gyro++-ok vannak). Vagyis alsó hangon is többszázmillió kredites vagyonnal.

Szóval nálam utólag azt kell mondjam, hogy egy jó 8/10-est érdemel...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#371) duvi válasza Cifu (#370) üzenetére


duvi
nagyúr

Köszi a frissítést! Jó, hogy felhoztad mert így én is újra nekifutok nulláról, hogy legyen benne kihívás és sikerélmény :) Szívesen látnék belőle még DLC-t, de nem hiszem, hogy erre lenne bármi esély. Nálam örökre beírta magát a Mech Commanderek és Mech Warriorok sorába.

(#372) helgi


helgi
aktív tag

Nálam a 3025 fut. Kipróbáltam a másik kettőt, a Rogue-t és a 3062-t, de később vissza tettem a 3025-öt. Nekem Ati van egy régebbi driverrel, jól fut, sose dobta ki, vagy fagyott le. Jó lenne, ha írnának hozzá további DLC-ket, sokat hozna a játékon mai viszonylatban is. Ezek szerint hárman használjuk még ezt a kuriózumot?

(#373) duvi válasza helgi (#372) üzenetére


duvi
nagyúr

"Ezek szerint hárman használjuk még ezt a kuriózumot?"
Ha nem is sokan, de azért többen is játszanak még vele. Van egy stabilnak mondható kb.1500-3000 fő között mozgó játékosbázisa.

(#374) Cifu válasza helgi (#372) üzenetére


Cifu
nagyúr

A HBS 2 éve bejelentette, hogy a Battletech innentől csak technikai támogatást kap, fejlesztést nem. Két nem-Battletech hátterű projekten dolgoznak, amiről nincs egyenlőre hír...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#375) Mcray


Mcray
senior tag

Sziasztok! Én mostanában toltam BTA 3062 moddal a játékot. Maga a mod elég sok változáson eset át, így a játék is sokszor változott.

Számomra mindig izgalmas, ha gagyi technikával megyek neki a Story és Flashpoint küldetéseknek, de én is azt tapasztalom, hogy 3-4 csata és már nem Urbanmechem van, hanem Cataphract vagy Orion...Nekem ez túl gyors.

Gyakorlatilag felállítottam magamnak egy házi szabályt, hogy csak úgy rakok össze mechet, hogy mindig a lehető legrégebbi/leggyengébb verziót. Ezzal sok esetben fejlett verziók komponenseit áldozom fel, de így legalább egy mech-el 20-30 küldetést csinálok, mielőtt váltok, fejlettebb verzióra vagy teljesen új mechre.

Félelmetes, hogy light és medium mechekkel mekkora pusztítást lehet végezni heavy és assault mechekhez képest, ha folyamatosan mozgásban tartod őket. Ha megállsz, mert véletlen nem léptél a Locust-tal, akkor kakukk. Emiatt nem is élvezem a játékot nehezebb mechekkel, mert az AI könnyebb mechjei szétszednek. Nem tudom, hogy ez alap játék AI vagy a BTA 3062 saját AI-ja, de elég okos.

Az 1 és 2 személyes Duel küldetésekben van az a pálya ami olyan mint a Colosseum. Na ott fel kell ugrani a mechekkel a lelátó lépcsőire és onnan kell osztani az áldást. Sok lehetetlen csatát nyertem így.

Ti 3062 ben próbáltátok a légi csapás rádió beacon modult? Úgy kell irányba tenni a támadást, hogy az ellenséges mechek háta irányából jöjjön a légi csapás. 2 vadászgép jön és jó esetben elpusztít minden ellenséget egy vonalban úgy, hogy a mech összes modulját megkapod a fejet nem számítva. Tehát ha 4 kell az összeszereléshez, akkor 3 partial salvage. Főleg ha az ellenségnek XL motorja van.

Vannak 4 lábon járó mechek. Azok is jópofák és van gyalogság vagyis Battle armor, amikkel fel tudsz kapaszkodni a gyors mechedre, hogy ledobd őket az ellenfél hátában.

Most egy darabig én is pihentetem a játékot és arra fókuszálok, hogy építsek egy nagy Lego mech hangárt (Leopárd dobóhajó egyik fele, vagyis 2 mech beálló)

"Dö Pávaa det wí ár díling hír iz immezsöréböl" WoWs: das_booty

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Battletech
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.