Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Battletech

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:47:46

LOGOUT.hu

Battletech Összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#337) Cifu válasza Ry0K3N (#335) üzenetére


Cifu
nagyúr

A páncélzatnak semmi köze egy fegyver használhatóságához.

De ahhoz, hogy a TT és a BT tonna/tömeg számait összevesd, igen.

A hőszámítás is ugyanaz csak megszorozták 3-al.

Innen indultak, aztán nekiálltak finomhangolni, így lett a MedLas 3x3 = 9 helyett először 10, mostantól 12 heat-es, az AC/10 a 3x3 = 9 heat helyett eddig 15, most 12.

A túlhevülés határa a 50% + 5% per Guts skill szint, és ugye a 100% a shutdown.

Megjelent a Heat Exchanger, a Heat Bank,

Szóval messze nem ugyanaz már.

Két LRM 20 nem generált annyi hőt mint egy PPC.

Ez viszont már weapon balance dolog. ;)

Szvsz az LRM egyszerűen értelmesebb minden szempontból, mint a nagy hatótávú direkt tüzelő fegyvereknek (PPC, LL, AC/2, AC/5, Gauss), hiszen tud indirekt is tüzelni, és ehhez képest kevés hátránnyal rendelkezik - a hőtermelést is tekintve. Érdekes, hogy az LRM-eknek is csökkentették amúgy a hőtermelését. Azt sem bántottam volna...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Battletech
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.