- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- weiss: Pant* rant
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Klaus Duran: 2025 dude
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gordonfreemN
addikt
válasz
Tankblock #19648 üzenetére
Köszönöm neked is, meg mindenkinek.
Köszi a leírást, megint kicsit közelebb kerültem ehhez az egészhez.
Mivel eléggé kezdő vagyok, talán célszerű az arduino-nál maradni, ezt hallom mindenhonnan. Első sorban ebben a világban jó lenne eligazodni. Azt szeretném elérni egyelőre, hogy tudjam mi az a library, mi hogy működik stb. Ehhez persze kell keresnem olyan feladatokat, amiket szivesen csinálok, ahol van motiváció mint itt, bár ez utóbbi mint kiderült nem célszerű.
Ezért úgy döntöttem, hallgatok az itteni tanácsokra és elengedem ezt a dolgot.Power LED egy elírás, bocsi. Nagyfényerejű LED.
Új hozzászólás Aktív témák
- PS4 Slim + VR szemüveg // Számla // Garancia //
- Steelseries Apex Pro TKL - UK ISO - AJÁNDÉK PUDDING KEYCAP
- ASUS ROG STRIX 850W GOLD Fehér / White Moduláris Tápegység
- TUF A15 FA506IU 15.6" FHD IPS Ryzen 7 4800H GTX 1660Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Samsung HW-QS700F 3.1.2 Hangprojektor (BONTATLAN!)
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10