Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Talán a legjobban elterjedt tévinformáció ez a játékosok körében, hogy a magszám számít, mikor valójában a magonkénti teljesítmény szorozva magszám adja meg bármely proci össz. teljesítményét
Ugye ne feledjük, 2 mag munkáját 1 mag is ki tudja váltani, hiszen egy magon akárhány program szál futhat. Ha az 1 mag elég erős, ugyanannyi idő alatt végez, mint 2 fele olyan erős mag. -
PuMbA
titán
válasz
Valdez
#43425
üzenetére
Ma már elég sok játék használ 8 magot, például Cyberpunk 2077, de mégis lassabb a 3700X. Nem tudom, hogy követed-e, de először Hardware Unboxed-néknél hallottam, hogy a magszámot hasonlítgatni hülyeség és csak a CPU teljesítmény szint a fontos, de a tesztjeik ezt szépen megerősítik: legújabban épp ez 8 mag (Ryzen 7 2700X) vs 6 mag (Intel Core i7-8700K) 3 évvel később, de van olyan tesztjük is, ahol a 8 magos Ryzen 7 1800X-et bármilyen játékban megver egy Ryzen 5 3600 vagy egy 8 magos AMD FX processzort bármelyik új játékban megver egy 4 magos Intel.
-
PuMbA
titán
válasz
KillerKollar
#43422
üzenetére
Elég zavaros nála a CPU dolog, mert 8 magra optimalizált játékot emleget. Ilyen nincs. Ryzen 7 3700X or equivalent. A 6 magos Ryzen 5 5600X minden játékban megveri a 3700X-et, néhol nagyon sokkal, tehát a magszám feltétel nem igaz.
-
PuMbA
titán
Tudom. Most eszembe jutott, hogy a Cyberpunk 2077 jó példa, hogy miért veszélyes a gyors fejlődés. Azt se tudták eldönteni, hogy mit csináljanak. Az eredmény látható, brutálisan rossz konzolportok, PC-s bughalmaz, amire most a megjelenés utan fél évvel mondták rá, hogy elég stabil lett, jöhetnek a játékélmény javítások
Eldöntötték volna, hogy most erre a genre csinálják vagy amarra, amiből kijött egy szörnyszülött, ami több helyeken mérföldekkel jobb, mint egy 2013-as GTA V, más helyeken meg hihetetlen módon, de rosszabb. -
PuMbA
titán
Nem jön újabb lépcső 1-2 év múlva, ha egy dolog kiforrt és bevált. Lásd konzolok, amik 10 évig húzzák. Szegény fejlesztők elég nagy bajban lennének, ha egy játék készítése alatt, ami mondjuk 3 év már tök más technológiák lennének. Meddig húzta ki a DX9 és a DX11 anno? Ezek a meghatározó technológiák, amik 5 évnél tovább húzzák.
-
PuMbA
titán
válasz
gainwardgs
#43286
üzenetére
Mivel a marketing érték nagy és a támogatás híre jelentős, ezért nem hiszem, hogy azért nem írták ide, mert kifelejtették. Abu85 már válaszolt is. Azért hagyták ki, mert nem NVIDIA-s ray tracing lesz.
Abu85: És akkor ez AMD-s megoldás lesz ugye? NVIDIA-n pedig nem a fix ray tracing hardveren fog futni majd, hanem az általános feldolgozókon?
-
PuMbA
titán
"The Official Battlefield 2042 PC Graphics Platform Partner - NVIDIA: EA and DICE’s partnership with NVIDIA ensures the ultimate PC experience powered by next-gen GeForce RTX gaming technologies, the AI-powered performance boost of NVIDIA DLSS and NVIDIA Reflex’s low latency mode."
RT nincs. Vajon azért, mert AMD-s megoldás lesz a konzolok miatt

-
PuMbA
titán
Igen, az RT-hez az is kell, hogy a játékot RT-re tervezzék és ne csak egy hozzádobott fícsör legyen, mikor már kész a játék. Metro Exodus ezért jó, mert kivették belőle az alap megvilágítási modellt és csak RT van. Majd pár év és lesznek már RT-re tervezett játékok a mostani konzolok miatt is, de addig ez főként toldozás-foltozás, ami a fejlődés része. 2-3 év múlva, amikor kikristályosodik, hogy mi, merre és hogyan, komolyan visszatérhetünk az RT témára és lehet keresztbe-hosszába tesztelni.
-
PuMbA
titán
válasz
AsakuraDave
#43226
üzenetére
Igen, kicsit vicces, hogy elvileg én akarom a világomat ráhúzni a történésekre, mikor pont az ellenkezője igaz. Xbox Series X húzócímbe nem raknak RT-t, ez mindent elmond a helyzetről. Majd ha 10 játékból 6 RT-s akkor lehet mondani, hogy az RT-t nagy figyelemmel kell követni
Ma még ott tartunk, hogy az se tiszta, hogy az NVIDIA fixfunkciós iránya vagy az AMD univerzálisabb RT megoldása lesz a győztes, mert PC-n az előbbi, konzolokon az utóbbi hódít. -
PuMbA
titán
Na látod, ezek a játékok még csak jönnek és nincsenek itt. Majd ha itt vannak és játszanak vele az emberek, akkor beszélhetünk róluk. Egyébként a Forza Horizon 5-ben csak Forzavistában lesz RT, a játékmenetben nem, szóval ez is jelzi, hogy nem prioritás az RT mindenkinél, ahogy te azt gondolod :)
-
PuMbA
titán
válasz
GeryFlash
#43218
üzenetére
"de mivel te úgy érzed h már nincs hype így nem releváns..."
Összekevered az objektívet a szubjektívvel. Az, hogy a pár közül egyik platformon az egész világon csak 9000-ren játszanak jelenleg vele tökéletesen mutatja, hogy jelenleg nem releváns, mert baromi sok játék van ennél nagyobb játékosbázissal. Nem én érzem ezt, hanem a számok mutatják
Azt pedig nem gondolom, hogy azért, mert 4 hónapig felkapott egy RT játék, amivel aztán nem játszanak annyira meggyőző érv, hogy teszteljük az RT-t. Ha az RT folyamatosan a középpontban lesz, akkor azt gondolom, hogy mindig teszelni kell. -
PuMbA
titán
válasz
GeryFlash
#43218
üzenetére
Eladtak nem vitatom, de ha nem játszanak vele.... sok játékosnak van dugig a Steam accountja játékokkal, de tudjuk statisztikákból, hogy jó, ha a játékok 5%-val játszanak. Steamen látható, hogy mekkorát csökkent a játékosszám. Jelenleg 9000-ren játszanak vele a megjelenés utáni 1 millióhoz képest.
gV: Ez igaz, DLSS több játékban támogatott

-
PuMbA
titán
válasz
GeryFlash
#43215
üzenetére
Nem értem a problémád. Tetszik vagy sem, jelenleg a játékiparban az RT még indulóban van. Nagy szerepe lesz és el fog terjedni, de ma felesleges RT-t tesztelni lépten-nyomon, amikor az emberek többségét még nem érdekli, mert nincs elég erős hardvere hozzá és / vagy nem RT-vel játszanak.
-
PuMbA
titán
Control ok, de nem kifejezetten népszerű cím.
Fortnite népszerű, de ki a fene játszik RT-vel, amikor nem az a lényeg, hanem hogy legyen 144 fps-ed és minél alacsonyabb input lagod, mert az ellenfél kinyír.
Warzone népszerű, de hasonlóan multis játék, mint a Fortnite, ahol a grafika nem számít.
Metro Exodus ok, közepesen népszerű.
Minecraft sem az RT-ről szól, nem amiatt játszanak vele. RTX3070-et meg nem azért veszik, hogy ezzel játszanak.
Cyberpunk 2077 elég népszerű, de lecsengett. Ma már alig játszanak vele ahhoz képest. Távolról sem akkora siker, mint a Witcher 3.Rainbow Six Siege, GTA V például sokkal népszerűbb ezeknél a címeknél a mai napig.
-
PuMbA
titán
"A FSR nagy problémája hogy nem tartalmaz mozgásvektor alapú algoritmust"
És ez egyben a DLSS problémája is
Hardware Unboxed videóban szépen látszik, hogy gyors mozgások esetén artifaktol a DLSS 2.0 Cyberpunk 2077 esetén. Ezt a DLSS 2.2 csökkenti, de még mindig ott van. Ilyen artifaktolás FSR-rel nincs, hiszen csak 1 képkocka alapján számol, így nem keveredhetnek bele előző képkockás képhibák. -
PuMbA
titán
Csakhogy a hivatalos rendszer követelményben sehol sincs 8 mag leírva. 2db CPU-t adtak meg amiknek épp 8 magja van
Ezért írtam azt, hogy a cikkíró jól kinézte magának a 8 magot és beírta a cikk címébe, aminek épp semmi értelme, mert az AMD Ryzen 7 1800X is 8 magos, de az nem elég a játéknak.Busterftw:
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
PuMbA
titán
válasz
AsakuraDave
#42793
üzenetére
Azért csalódás, mert szénné marketingelték az egészet, hogy milyen jó lesz. Igazából megértem a fejlesztőket, mert előző gen konzolokban lévő gyenge CPU-ra kellett csinálniuk a játékot, de hogy a játék nem next-gen, az tuti biztos
A prev-genre ültetve próbáltak kihozni mindent, de hát ez csak azt engedi, hogy tőled 20m-ig minden szuper részletes, aztán meg a grafika átmegy a nullába. 2013-as GTA V LOD szintnél jobbat nem tudtak csinálni. -
-
PuMbA
titán
válasz
huskydog17
#42040
üzenetére
A legtöbb játékban az Ultra és a High között nem sok a különbség
Az Ultra jelenléte azért szükséges, hogy megvegyék a legerősebb kártyát az emberek vagy Pistike menőzhessen, hogy neki Ultrán fut, aztán a játékban 150km/h-val repesztve meg úgy sem lát különbséget. Dirt Rally 2.0-ban is minimális a látvány különbség az Ultra és a Medium-High között, de az fps-t azt eszi. -
PuMbA
titán
ericdrawen74: "Egy gtx 1070-et hasznàlok a megjelenése óta és nem akarok visszatérni a màsik oldalra."
Azért gondolom van az az indok. Ha mondjuk az AMD 3 év múlva 75%-os áron adná ugyanazt a teljesítményt, mint az NVIDIA, akkor váltanál
Egyszer minden véget ér... az Intel is hogy összecsuklott. -
PuMbA
titán
Valamit elnéztél. 3.8Ghz SMT off és 3,6Ghz SMT on
Ez azért kell, mert a mai játék motorok 7 magra vannak írva, ugyanis a mostani konzoloknál is 7 mag állt rendelkezésre a játékoknak és 1 mag az OS-é volt. Ha jönnek az újabb motorok, akkor fogják használni az SMT-s módot. -
PuMbA
titán
válasz
Raymond
#40272
üzenetére
" de egy csomo masik beallitas megy szepen le Medium vagy akar Low-ra. A draw distance, LOD, object detail, volumetrikus effektek stb. "
A kérdés sosem a beállítások, hanem hogy ezek mekkora képminőségbeli különbséget okoznak
Ha minimálisat, akkor tök mindegy, hogy valami Low-on vagy High-on van. -
PuMbA
titán
DLSS vs RIS, a DLSS-nek vége.
-
PuMbA
titán
Radeon R9 380 vs. GeForce GTX 960, 2015's $200 Budget GPUs Battle it out in 2019!
Tök jól tartja magát az AMD. Első hozzászólás: Buy NVIDIA today, regret tomorrow

-
PuMbA
titán
RTX2060 6GB memória foglalások 1440p maximum grafikával vs 2070 8GB

-
PuMbA
titán
-
PuMbA
titán
Értem. Arra gondoltam, hogy mondjuk input lag szempontjából ki jár jobban például a DiRT Rally-nál, ami 60fps fix konzolon. Nekem PC-n 55-100fps egy AMD VGA-val jelenleg vsync / enhanced sync / chill / frtc nélkül, 75-ös átlaggal, tehát 60 alá csak számomra nem érzékelhető időszakban néz be, azt is néhány pályán a sokból és gondolom a konzolos verzió is menne 60fps felé, de lekorlátozzák valahogy
Azt hittem van erre valami általános megoldás, de ezek szerint konzolon is van sokféle módszer, szóval nem garantált a legjobb input lag. -
PuMbA
titán
Abu85: Konzolon hogyan van megoldva a betonstabil 30 vagy 60fps-es sebesség (már ha a játék ezt tényleg tudja)? VSync? Mert akkor az input lag kevésbé jó, mint PC-n egy autós szimulátor játéknál például.
-
PuMbA
titán
Igaz. Emlékszem, hogy ezt emeltem ki anno a PC-s Forza Horizon 3-ban ugyanebben a topikban, hogy előtted pattantak ki a fák a semmiből, de a legtöbben csak annyit írtak rá, hogy nem látok semmit, teljesen jó a grafika
Ezeket a dolgokat kéne legelsőnek eltüntetni, aztán jöhet a csilli-villi grafika, mert teljesen elrontja az élményt és kilök a játék az univerzumból. Szerencsére pár játékban jól meg van csinálva, de azért sok játékban még mindig nincs. -
PuMbA
titán
Battlefiled 5 DXR Analysis. Jól néz ki és a DICE-nál dolgoznak tovább rajta.
-
PuMbA
titán
válasz
Csupingo
#36580
üzenetére
Várható volt, hogy a magas órajelek miatt kazán válik belőle
Jól látható volt már az előző GCN-eknél, hogy a magasabb órajelek kb. semmit sem jelentenek a legtöbb esetben. A kártyáknak egyszerűen vége van már jóval alacsonyabb órajelen és egyre csak romlik a teljesítmény / fogyasztás. A 1060-at utolérni ebben....RX460-am is 1150MHz-en megy, de 1350MHz-en ad +3 fps-t, szóval 1150MHz a sweet spot...
-
-
PuMbA
titán
Igen, ilyesmit már hallottam. A legújabb COD-ban például már alapból adaptive vsync szerű megoldás van konzolon a késleltetés csökkentésére, mert kompetitív játék és van, hogy mozog, beesik kicsit a frame rate
PC-n egyébként mi az AMD ajánlása FreeSync nélkül? Enhanced Sync, FRTC, Chill? -
PuMbA
titán
2 hónapja, ami a legújabb driver volt

(#35882) zovifapp111: Le, de a drivereknek nem kéne összeakadniuk, hiszen be se töltődik, mert az alaplap ilyenkor letiltja az integráltat automatikusan, nem látszik az eszközkezelőbe

DDU-nélkül váltottam szüleimnél AMD AM1 platfromról Intel Skylake-re integrált VGA-stól (tehát minden komponens kicserélődött a rendszer alatt!), de a Windows 10 simán felhúzta az összes új drivert. Ezután pedig a Vezérlőpultban leszedtem a régi drivereket és az Eszközkezelőben eltávolítottam az AMD alaplaphoz tartozó erőforrásokat, SATA vezérlőt stb.. Azóta megy hiba nélkül a rendszer. A Windows 10 egy kaméleon

Ki kell kapcsolnom a Lightroomban a VGA gyorsítást, legalábbis a decemberi szuper AMD driver megjelenéséig biztosan.
-
PuMbA
titán
válasz
zovifapp111
#35877
üzenetére
Hogy viccelnék?
Intel előtt szintén AMD-m volt, akkor is minden progim működött, most mintha kicsit visszaestek volna. Intelen játszottam League of Legends-et, DiRT Rally-t hibamentesen, multi-monitor kiválóan működik, böngészőben VP9 videó gyorsítás van (Polarisból ezt kihagyták, pedig úgy reklámozták az elején, hogy fogja tudni és a procim pörög). 2 évig ment hibátlanul az összes progim. Persze mai Intelről beszélek (HD5xx, HD6xx), nem a régiekről.(#35878) proci985: Biztos nem gari, hanem driver, mert a játékok tökéletesen mennek és azok kicsit nagyobb terhelést nyomnak a kártyára, mint egy Lightroom

-
PuMbA
titán
2 hónapja van megint AMD VGA-m (RX460) 2 év Intel után és hát míg Intellel semmi bajom nem volt, az AMD driver 5 naponta "kifagy" Lightroom-mal, úgy, hogy elmegy a kép a monitoron és kiírja a monitorom, hogy Suggested resolution: 1920x1080. Resetelnem kell a gépet. Legfrissebb Windows 10. Eskü, hogy az Intelnek vannak a legstabilabb VGA driverei manapság, már nem az AMD vagy az NVIDIA vezet

-
PuMbA
titán
válasz
zovifapp111
#35350
üzenetére
Igen, de ez egy nagyon rosszul megírt játék. Forza Horizon 4-ben az RX560 jobb, mint a 1050 és úgy látszik, ahogy egyre inkább kúszunk a DX12 felé, tényleg megfordul a kocka, de ehhez kellett 2 év

-
PuMbA
titán
Forza Horizon 4
Vega 64 1080Ti szinten 1080p-ben és 1440p-ben, 4K-ban már nem, de a Vega 56 sima 1080 szinten 4K-ban. 2GB-os kártyák pedig eléggé be vannak esve alsó és közép kategóriában. -
PuMbA
titán
Úgy látszik, hogy az Intel fog nyerni

-
PuMbA
titán
válasz
Puma K
#34408
üzenetére
Magyarországon 1-2k árkülönbség van a kártyák között, szóval ennyi választ el fele vagy kevesebb, mint fele akkora teljesítményt. Az, hogy DDR4 vagy GDDR5, nem tudja egy normál vásárló, hogy mi az egyáltalán, mint ahogy a GT, LP stb. jelöléseket sem.
Az átlag vásárló és én is azokhoz a dolgokhoz, amihez nem értek annyit tud(ok), hogy ha azonos árban vannak, akkor a teljesítményük, tudásuk körülbelül egyforma lehet. És ez lenne a normális.
-
PuMbA
titán
válasz
Puma K
#34396
üzenetére
Ez akkor lenne igaz, ha egy embereknek kevesebb dologra kellene figyelnie, de annyi lényegtelen dolog van így is a világban, amire figyelni kell. Egyáltalán nem csoda, hogy a mentális betegek száma gyorsan emelkedik.. Én is minden kikutatok, de már unom, hogy ha valamit venni akarok, akkor időt kell elb*sznom vagy a cégek b*sznak át. A cégeket kéne megrendszabályozni, hogy ez kevésbé legyen teher a vásárlóknak.
-
PuMbA
titán
Az NVIDIA....
Ugyanazon az áron, fele akkora teljesítmény és még a Ryzen integrált GPU-ja is simán megveri. Szegény mit sem sejtő vevők... -
PuMbA
titán
válasz
FollowTheORI
#33869
üzenetére
Ahol nincs net ott EVGA alaplapot biztos nem vesznek

-
PuMbA
titán
válasz
Kolbi_30
#32729
üzenetére
A Windows 10 csinál néha érdekes dolgokat, de ha ezeket ismered és tudod, hogy mit miért csinál, akkor el lehet vele lenni, mint akármelyik ezelőtti Windows rendszerrel. Kivétel ez alól, ha régebbi hardvereid vannak vagy rosszul megírt drivereid, mert akkor elkerülhetetlenek a problémák. Nekem különösebben nincs több problémám vele, de én jobban is értek hozzá, mint elvárható egy sima felhasználótól. A Windows.old például biztonsági mentés és alapértelmezetten 30 napig megmarad, hogy vissza tudd állítani a rendszert, ha rosszul megy egy ilyen nagy frissítés. Emiatt 50-80GB szabad hely az optimális nagy frissítés előtt.
(#32730) PuMbA: Igen, én is vártam addig, amíg a 256-os SSD-k jó árba kerültek. 1,5 éve váltottam csak SSD-re emiatt, jó későn.
-
PuMbA
titán
válasz
Kolbi_30
#32723
üzenetére
Az egy tavaly novemberi frissítés, csak eddig még nem tetted fel manuálisan
Először nézd meg az Eszközkezelőben a drivereidet, mert ami nem volt hivatalosan aláírt, azt ilyenkor lecseréli. Legrosszabb esetben érdemes az összes fontosabbat újratenni. Aztán mivel ilyenkor szinte új a rendszer, hagyj neki egy kis időt, indítsd el a frissítést újra, mert általában talál 2-3-at megint, illetve nézd át a Gépházban a beállításokat és az Automatikus indítási dolgokat is. Nekem már 3 ilyen nagy frissítés ment fel a Windows 10-re és sosem lassult be a gépem, amint ezeket végrehajtottam. Maximum 20 perc alatt megvan.(#32727) Kolbi_30: Akkor az egy régebbi masina lehet és nincs hozzá aláírt driver. Nálam mindig minden ment, csak feltett 1 évvel régebbi drivereket...
-
PuMbA
titán
válasz
lezso6
#32174
üzenetére
Onnan lehet tudni, hogy CPU limites a konzol, hogy Hitmanben van frame rate unlock mód, tehát annyit fps-t tol ki a konzol, amennyit bír. Ebben a módban hiába jóval erősebb GPU-ban a sima PS4, az Xbox One S sokszor jobb fps-t produkál a gyorsabb procija miatt és ez is csak maximum 40fps körüli érték
Digital Foundry tesztelte ezt. -
PuMbA
titán
-
PuMbA
titán
válasz
Crytek
#31130
üzenetére
"Lehetetlen megcsinálni egy játék minden szegletét ugyanúgy hogy egy azonos sebeséggel fusson mindenhol és ne lassuljon be a több textúra/poligonszám miatt ,ezen senki nem tud semmivel változtatni."
Átvitt értelemben lehet, vagyis ezt úgy csinálják konzolokon, hogy a játék legigényesebb részérhez veszik le a grafikai minőséget, hogy az meglegyen 60fps, a többi részhez meg ott a korlátozás

-
PuMbA
titán
Forza 7 iszonyat optimalizált: G4560 + RX550 FullHD Medium 4xAF: 77-100fps esőben is [link]

-
PuMbA
titán
válasz
huskydog17
#30472
üzenetére
Amúgy az RX550 ára tényleg nagyon rossz, mert alig drágábban ott a 2GB-os RX560, ami jóval gyorsabb. Az RX550-nek is GT1030 árban kéne lennie, mert így nem igazán szól a vétele mellett ok.
-
PuMbA
titán
Ugyanaz lett volna az eredmény, mert az eSport játék többsége 1 vagy 2 magot használ
Azért látszik, hogy újabb játékoknál az RX550 a nyerő pl. Battlefield 1, Overwatch illetve más videóban a Hitman, Dirt Rally alatt is az RX550 látványosan jobb. Az eSport játékok nagyrészt 2011-es technológiákat használnak, szóval nem meglepő az NVIDIA előnye. -
PuMbA
titán
válasz
solfilo
#29280
üzenetére
Ez jó, csak valami nagyobb felület is kéne szerintem, mert erről például én sem tudtam

(#29283) .LnB: eSportban elvileg a legjobb késleltetés után kéne menniük, de érdekes, hogy ez még nem szivárgott be. Mondjuk ha mindenki NVIDIA-val játszik, akkor az egyenlő esélyeket jelent

-
PuMbA
titán
válasz
Yutani
#29277
üzenetére
De ha jól tudom, akkor az AMD jobb késleltetéseket tud a Chill miatt meg a kevesebb előre kiszámolt képkockáktól, tehát nem kéne lefizetniük őket, hogy AMD legyen az eSport gépekben? Így tudnák reklámozni a kisebb késleltetést, mint versenyelőnyt, tehát a Chill technológiát és nőnének valamennyire a Radeon eladások, mert sokat nézik az eSportokat. Na de nem vagyok marketinges, lehet hogy nem éri meg nekik

-
PuMbA
titán
Mit tudsz Abu85 az AMD rosszabb memóriakezeléséről? Egy RX460 2GB vs RX460 4GB vs GTX 950 2GB tesztben a 2GB-os RX460 4-5 játékban (pl. F1 2015, COD BO3) 30-40%-kal lassabb a 4GB-osnál, míg a 2GB-os GTX950 esetében nincs ilyen probléma és simán hozza a 4GB-os RX460 sebességét

-
PuMbA
titán
válasz
mcwolf79
#23034
üzenetére
Akkor tájékozódj több helyen, mert írják rajtam kívül is. Sőt, a Eurogamer elemzést azután írták, hogy én írtam ide:
"There are compromises, of course. Object detail pop-in is probably the biggest issue, and moving to PC doesn't address it so much as move the LODing artefacts further into the distance. "
Egyébként vicces olvasni a reakciókat, hogy mennyire távol álltok ahhoz, amire én gondolok
Nem írok többet, mert sok lesz az off topik így 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- AliExpress tapasztalatok
- 5 kilowattos GPU-k előtt nyitná meg az utat az Intel
- Háztartási gépek
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Jövedelem
- Nyaralás topik
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A20e 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB ZALMAN Z1 Plus A-Data 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Keresek Zebra TC20 TC21 vagy valamilyen hasonló kaliberű 1D és 2D vonalkódok olvasására alkalmas pda
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Ugye ne feledjük, 2 mag munkáját 1 mag is ki tudja váltani, hiszen egy magon akárhány program szál futhat. Ha az 1 mag elég erős, ugyanannyi idő alatt végez, mint 2 fele olyan erős mag.

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
A 6 magos 5600X gyorsabb egy mai 8 magot kihasználó játékban is, mint egy 3700X.

Ezeket a dolgokat kéne legelsőnek eltüntetni, aztán jöhet a csilli-villi grafika, mert teljesen elrontja az élményt és kilök a játék az univerzumból. Szerencsére pár játékban jól meg van csinálva, de azért sok játékban még mindig nincs.

Ugyanazon az áron, fele akkora teljesítmény és még a Ryzen integrált GPU-ja is simán megveri. Szegény mit sem sejtő vevők...

