Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #43289 üzenetére

    A Microsoft-féle API szabványos, de még nincs kész PC-re. Amíg nem véglegesítik a specifikációt, addig nem fogják használni a programok. Erre azért jó oka van az iparágnak... better safe than sorry.

    [link] - itt alul lehet olvasni készülő fejlesztéseket. A három felsorolt újítás közül kettő már nem potenciális, hanem konkrétan benne van az Xbox Series S/X mono API-jában. Konkrétan a traversal shader és a beam tracing. Új hardvert sem igényelnek, sőt igazából a meglévő hardverekből is kevesebb részegység lesz kihasználva, mert a traversal shader egy programozható lépcső, így a fixfunkciós traversal unit hiába van ott az egyes GPU-kban, azokat nem lehet majd ezzel használni.

    Az AMD-nek van nem szabványos rendszere erre, de igazából ezt sokan csak a fejlesztéshez használták. Igazából ahogy lesz szabvány, nincs értelme az AMD-féle nem szabványos csomagnak. A fejlesztésben segíthet, de másban nem.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés