- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ettől még működni fog az RT a mostani RT-s kártyákon, csak nem úgy ahogy most. De az igaz, hogy a DXR 1.0 és 1.1 egy zsákutca. A DXR 1.0 azért, mert túl sok dinamikus bekötést igényel, és emiatt lassú, míg a DXR 1.1 azért, mert nem kompatibilis a működési elve olyan potenciális jövőbeli hardveres fejlesztésekkel, mint a másodlagos sugarak koherenciájának biztosítása. A traversal shader egyébként egyik zsákutcára sem megoldás. Ez abban segít, hogy ha RT-t raknak a játékba, és nem csak marhára limitált távolságig lövik a sugarakat, akkor az RT VRAM-igénye ne legyen 2-3 GB, ami ma is előfordul a távolra számolós RT-s játékokban, mint például a Godfall. Ha azt átrakják traversal shaderre, akkor ez a VRAM-igény 0,5-1 GB közé csökken, ami azért nem mindegy. Ez most a legégetőbb probléma. De a DXR 1.0 és 1.1 problémáit ez sem kezeli, ahhoz egy harmadikféle irány kell. Na most a Microsoft dönthet úgy, hogy csinál egy új irányt, vagy megpróbálja erősen kombinálhatóra módosítani a DXR 1.0-t és 1.1-et. Utóbbi esetben nem kell új specifikáció, és úgy működhetne a dolog, hogy a másodlagos sugarakkal dolgozó lövéseket DXR 1.0-ban, míg a csak elsődlegessel dolgozókat DXR 1.1-ben alkalmaznák. Itt kihasználnák, hogy az elsődleges sugarak alapból koherensek.
Szerintem amúgy ez még évekig útkeresés lesz, de ettől tesztelni lehet.Érdemes amúgy az Intelnek megnézni ezt a konstrukcióját: [link] - nem megoldás mindenre, de a DXR legégetőbb bajait kezeli. Oldalt van egy videó, amiben az előadás megtekinthető, és nagyon jól érthetően elmagyarázzák. Erre lesz jó amúgy a traversal shader.
#43298 b. : Az EVGA-nak az a gondja, hogy az Intel már nem az elsődleges gaming választás a prociban. Ezt le kell reagálni, mert ha megnézed a DIY eladásokat a procinál, akkor azt gaming szinten a Zen 3 uralja le, nem a rakétató. Ez az EVGA-nak azért baj, mert kevesebb lesz az igény az inteles alaplapjaira, hiszen ha már eleve nem veszik meg a szükséges procit, akkor hova adnák el a legyártott termékeiket ugye...
-
És akkor sem volt igazad és most sincs.
Nem Nvidia féle RT, hanem DXR ,szabványos Microsoft raytracing.
Az is egy szabvány, azért fut AMD kártyákon is.
A traversal shaderre és a most bejövő fejlesztésekről írta Abu amit írt.
A Raytracing folyamatosan fejlődni fog. Ez is egy állomás lesz . Ennyi erővel soha ne teszteljük semmit mert 1-2 év múlva jön egy újabb lépcső. csak úgy mint az FSR és a DLSS jelenlegi verzióit se teszteljük....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HP Omen RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 Videokártya! BeszámítOK
- ASRock Steel Legends RX7900 GRE 16GB 2 év garancia
- ASUS Radeon RX 6800 TUF GAMING OC 16GB használt videokártya számlával és garanciával eladó!
- Gainward RTX 3070 Phantom 8GB GDDR6 Videokártya!
- ZOTAC GeForce GTX 1080 8Gb ArcticStorm+Raijintek Triton 240mm radiator (+ventilátorok és fittingek)
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- LG 32GQ850-B - 32" NANO IPS ATW / 2560x1440 / 260Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged