Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz huskydog17 #49372 üzenetére

    Az indie fejlesztok is belenyulnak, ha fizetnek Epic Pro Support-ert akkor meg meg az Epic is segit nekik. Ehhez nem kell kimondottan motor programozo, nalunk sem volt, megis belenyultunk, mondjuk nem emiatt. [link] Ezt meg nezd meg ujbol, hogy lasd, mik a megoldasok arra, hogy csokkentsek vagy megszuntessek a stutter-t.

    A single-threaded kod sem mindenre ertendo, nem veletlen, hogy 5.6-ra atirtak egy csomo reszt ugy, hogy megjobban a worker thread-eket hasznaljak. Azzal egyetertek, hogy ide nem az 5.6-tal kellett volna eljutni.

    "Tehát az, hogy a traversal akadások nem a motor hibája, mint ahogy állítottad, szimplán nem igaz."
    Ilyet nem irtam. Azt irtam, hogy a megoldas a donteshozokon mulik. Ettol meg a problema az engine miatt letezik, de az, hogy ez nincs kezelve egy adott jateknal, az mar a studion mulik es az Epic is tudna ebben segiteni.

    Az egyaltalan nem oke, hogy ez az egesz idaig fajult, mert mindenkinek art, viszont objektiven nezve nem jelentheto ki, hogy mindenert az Epic a hibas. Viszont ezt az egeszet mar regen meg kellett volna oldaniuk, kozosen, a studioknak az Epic-kel.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés